Esikoista yrittämään 2011

Hehhee, mä olen oikea sählien sählä. Eilen oli huippupäivä. Kuten olen jo aikaisemminkin kertonut, oon innostunut vähän shoppailemaan äitiysvaatteita. Ostin sellasen ihanan pitkän neuletakin, jota voi helposti käyttää jo nytkin. Istuttiin sitten työkaverin kanssa lounaalla, kun se alkoi tuijottamaan mun rinnuksia, oikein siristi silmiään, muttei sanonut mitään. Ihmettelin, mutta pysyin hiljaa minäkin. Kotona huomasin, että mun mustan neuletakin vaaleat napit huutaa isoon ääneen ESPRIT MATERNITY :LOL:

Sitten toinen. Mies soittaa töihin "sulle tuli joku ihme paketti, joku kirja kai". Mulla löi ihan tyhjää, kirja?! Unohdin asian nopeasti. Kotiin päästyäni keittiön pöydällä komeilee paketti, joss kulmassa vauvan kuva ja teksti mussukat.fi. Mies huikkaa "mua kovasti kiinnostaa mikä toi on"... Ööh... Se paketti katosi vähin äänin makkarin kaappiin vaatteiden alle. Se kun oli se yllätys, eli tämä...

Tilasin äsken miehelle Daddy Rocks - paidan ja Vauva, omistajan opas - kirjan (huumoria viljellään meidän perheessä erittäin paljon...) sekä tutin, jossa lukee isin kulta. Luin täällä jotain ketjua, että miten kertoa miehelle kyytiläisestä. Siitä se idea sitten lähti... Ja siis mitään kyytiläistä ei vielä ole!
Hitsit mitähän vielä... Kohta varmaan saan pakkomielteen tikutella töissäkin ja unohdan tikut näkyville vessaan. No ei siinä kai vielä mitään, kunhan sitä pissa-astiaa ei unohda mihinkään, se se vasta supernoloa olisikin! :D
 
Susimieli: Vautsi, miten hieno idea repäistä oikein kunnolla ja lähteä Vegasiin!

Manda: Haha, tuo paitajuttu oli ihan huippu! En tiennytkään että äitiysvaatteissa saattaa lukea mitä ne on, kantsii näköjään tarkistaa ennenkuin käyttää :D Hyvä tietää tulevaisuuden kannalta.

Ovulaatiosta: Mä arvelen et mulla olis ollut ovis tuossa pari päivää sitten. Oli vähän menkkamaisia oireita. Onko mahdollista että oviksen aikaan vuotaa vähän ruskeaa/tuhtuvuotoa? Mulla nimittäin tuli sitä kaksi päivää. Lisäks viime kierrossa mulla alkoi tuo ruskea vuoto viikko ennen menkkojen alkua. Pitäisköhän käydä gynellä? Noh ei tullut tässä kierrossa hyödynnettyä ovista, murr. Mies taas jankuttaa ettei vielä aloiteta yritystä. Höh, ehkä sitten ensi kierrossa.
 
Äääplöö. Täältä sellaisia kuulumisia, että rinnat tuntuvat jotenkin turvonneilta. Miulla on muutenkin isot rinnat, mutta nyt tuntuu ettei ne mahu kunnolla rintsikoihin. Eivät kuitenkaan ole arat tai mitään sellaista. Katsotaan nyt. Väsymystäkin on ollut ilmoilla. Pitäisi vielä noin kaksi viikkoa jännätä. Silloin olis menkkojen määrä alkaa. Jotenkin sitä vaan toivoo aina aamuisin, kun herää että olisi paha olo ja sellainen tunne et "Nyt mie oon raskaana".

Monilla muillakin varmaan tuon kaltaisia tunteita? Nytkin tässä kun oon töihin lähtemässä niin huomasin, että vähän kiertää mahassa ja on sellainen öllö-olo, mutta kun ei oo vaan sellainen tunne et ois vieläkään tärpännyt. Sehän ois miulla sitten öö. Yk 9? : (
 
Heippa ystäväiset!

Susimieli, ootte kyllä miehes kanssa rohkeita kun tommosen keksitte. Mahtavaa ja onnea! =)

Ja voi että tuota Mandan paitajuttua. :LOL: Mullakin pari äitiysvaatetta on ja niitäkin voi käyttää jo nyt. Ne on H&M:n ja niissä onneks MAMA lukee vain lapussa paitojen sisällä.
Vaikka joo, moni onkin arvaillut jo ihan muusta kuin vaatteista johtuen (tupakoinnin lopettaminen ja juomattomuus).

Sit vähän omaa napaa: Viime sunnuntaina siis otin loput tyhjennyslääkkeet ja kamala vuoto alkoikin parin tunnin päästä. Kivut oli onneks paljon lievemmät kuin olin etukäteen kuvitellut, ehkä kiitos rakkaan ystäväni, Panacodin. Tänään vuotoa tuli enää vain aamulla ja silloinkin tosi vähän. Nyt elättelen toiveita, että pääsis jo kohta petipuuhiin. :p Hirveet himot kehittynyt tässä muutaman viime päivän aikana. On meinaan kahden kuukauden puuhastelut rästissä kun en raskauden aikana uskaltanut. Oviksesta ei oo aavistustakaan, sillä testit näyttää raskauden jäljiltä vielä plussaa. Ja nyt toivon, että kaikki on todellakin vuotanut pois, ettei tartteis vielä kaavintaankin mennä. Tulehdustakaan en kaipaa, kiitos.

Taidanpa laittaa itseni takaisin listalle, vaikkei kp olekaan vielä tiedossa.
 
Heip!
Piti oikein käydä katsomassa, että olinko kirjoitellu tähän pinoon.. Oon kyl tiivisti käyny lukemassa täällä ja vähän muissakin pinoissa, mutta en oo oikein kirjoittaja tyyppi. Kommentoidaan nyt välillä..
Toi paitajuttu on kyllä hauska :D Hyvä tietää,osaa sit tutkailla, kun tarve äitiysvaatteille tulee. :) Ite en oo vielä ostanut itseasiassa mitään tähän äitiyteen/vauvahankkeeseen liittyen. En oo koskaan edes raskaustesitä ostanut. :)

Onnea naimisiin meneville!

Sitten voisin vähän päivittää tätä omaa olemista.. Eli kertauksena et lopetin noin kolme viikkoa sitten pillerit ja nyt sitten odottelen ensi viikolle mahdollisia menkkoja. Saas nähä kuinka pitkä kierto tulee?! Luulisin et oviksen bongailin ja jotain vuotoakin siihen liittyen (tai sitten se oli jotain muuta). :) Ärsyttävin puoli täs pillereiden lopetuksen jälkeen on ollut se, kun finnejä näyttää tulevan kuin murkkuikäselle. : / Luin jostain, et tervasaippua vois auttaa ja kävinkin sitten ostamassa ja nyt toivon sen auttavan..
Voisin sitten ilmottautua tonne listalle, kun nää ekat luomumenkat on hoideltu.. Sitten ois paremmin antaa tietoja kierroista yms. Mukavaa viikonloppua! :popcorn:
 
Perjantai 25.3.3011

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä

Laku91.........19...............2................50/?.........................?
Juliane.........24................4................32/33.............27-28.3.
Namppis88..22................4.................32/28-60..................?
Kirskis..........25...............3................32/26-28..............21.3.

pikkumy.......25................6................30/28.......................?
sindi^^........25................8................30/28-32..................?
Hennu86........25...............2...............28/?.........................?
Kristiina84....26...............3............ ...27/?.........................?

Line.............30................5...............26/28-30..........27-29.3.
millimolli......25...............7..... ..........26/26-30...................?
Mehiläinen 83..27.............3...............23/29-44............1-14.4.
Mircea.........21................8...............22/34-36............9-11.4.

Katharsis.........26............2........ ......20/26-28..............1-4.4.
Ngale..............23............3...............20/30-36..............4-10.4.
Manda86.......24..............4................19/27-28.................5.4
Avocado.......29...............6................17/26-31....................?

Renesmee....29................5........ ......15/28.....................7.4.
kaisla86_......24................5................10/30-35.....................?
milizza.........25................3................5/25-34..............14.-23.4

Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?..................?
Jo...............29...............3(KM yk 2)...............?..................?
LeenaT........25...............4(KKM yk3)..............?/28..............?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................25..................................huhtikuu 2011
sansu86..................24..................................huhtikuu 2011
Susimieli.................22..................................kesällä 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
Laurelle..................23...................................syksy 2011
tryffeli89.................21...................................2011
Syksy 2010.............30...................................kevät 2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2............?................YK1
Epa_88...............22...........24.2..............?.................YK4
köppiäinen.........24................7.3...............?..........Yk4


Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Kristiina84
Heippa!

Ensinnäkin LeenaT:lle oikein paljon plussatuulia ja tsemppiä, vaikuttaa kuitenkin kaikesta huolimatta siltä, olet positiivisella fiiliksellä katseet kohti tulevaa :) Hienoa!

Mircea mulla ollut myös vastaavia tuntemuksia, ja esim väsymys on hyvin yleistä mulla. Mutta huomasin itseni kohdalla sellaisen jännän jutun, että heti kun multa löydettiin se pco ja gyne iski faktat pöytään, väheni mun "oireilu" ihan reilusti. Tällä hetkellä suhtaudun aika realistisesti/pessimistisesti koko tärppiin lähikuukausien aikana. Mutta siis en tarkoittanut, että sinun oireesi tällä hetkellä olisi vääriä, tarkoitin ainoastaan omaa pääkoppaa :D Toivottavasti oireesi vahvistuisivat parin viikon sisällä :)

Tervetuloa listelle Santski :wave:

ON: Pah. Tein r-testin ja erittäin selvä nega tuli. Että eiköhän ne menkat sieltä ole tuloillaan, toivottavasti ei venyis taas hirveen pitkäks kierto. Myönnän, että oon vähän pettynyt, vaikka melkeimpä tiesin. Tässä kierrossa kyllä heiluteltiin ahkeraan peittoja, että siitä ei kiinni jää, mutta kun siitä oviksesta ei tiedä sitten onko ollut vai ei.

Oon tässä pohdiskellut asioita ja itseasiassa ukon kanssakin eilen juteltiin. Mua ei ahdista siis se, että nyt on vasta yk3, sehän on tosi vähän. Mua ahdistaa se pco ja se, että miks meikäläisen elämässä ei oikeasti vois joskus joku asia onnistua. Siis että olis nyt edes paikat ollut kunnossa, vaikka itse raskautuminen nyt kestää monilla ns. terveilläkin pitkään. Meillä on miehen kanssa ollut kaikenlaista vastoinkäymistä tässä vuosien varrella, taloudellisia huolia, miehen vakava sairastuminen, asuntojen kanssa ongelmia jne. ja nyt tämäkin. Loppuvuodesta menehtyi myös yksi kaverini, ja sekin tuntui kyllä niin epäoikeudenmukaiselta. Moni ystävä on tässä vuosien varrella sanonut(ja tästä pco:stakin viime aikoina), että nämä vaikeudet vaan vahvistaa meidän parisuhdetta. Osittain varmaan totta, koska ei olla erottu vielä, heh. Mut silti olis ihan kiva, jos joskus siihen testiin tulis ne kaksi viivaa :)
Tällä hetkellä ajattelen, että yhteisen lapsen saaminen ja ns. perheen perustaminen olisi meidän elämäntilanteessamme tällä hetkellä ihan hitsin hieno juttu, elämään tulisi aivan uusi suunta ja myös parisuhde saisi uuden merkityksen.

Anteeksi tämä avautuminen ja vuodatus :ashamed: Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Tein testin, ei vielä ainakaan näkyny mitään. Yritän nyt olla ajattelematta, että ei kannattais päivällä tehä, vaan aamulla sit tulis plussa. Kun sitä ei koskaan tuu.
Alkaa suututtamaan koko homma. Nyt tässäki kierrossa varmasti pöllyytettiin peittoja enemmän ko laki sallii, ni siltikki. Ihan paskahommaa tämmönen. Soitanpas maanantaina terv.keskukseen ja räyhään, että nyt jotakin troppia tähän kerpele! Valehtelen vaikka että joo vuosi o menny jo, jos ei muu auta.

Niin ja mulla ois muka kaikki samat oireetki ku viimeks. Ja silti oli nega. Vissiin se on niin, että mie olen sitten MAHO. Ukko inhoaa tuota sanaa ku mie aina masennuksissa itken sille asiaa. Käyn tänään ostamassa bisolvonia ja alan juottaa ukolle ja ittelle tuota heti ko täti tulee. Sitten greippimehua alan litkiin kolme litraa päivässä, en polta enkä edes ajattele mitään homejuustoja. Liikun ku duracell pupu ja ukolta kiellän kaiken alkoholin. Ja jos ens kuussa ei mitään taaskaan. Ni sitten luovutan.
 
Sitähän mie täällä pelkäänkin, että kohta miullekin vaan kylmästi todetaan hedelmättömyys tai muuta mukavaa. Ikää kun kuitenkin vasta 21 niin ei ihan heti haluaisi todeta, että pitää lääkkeiden avulla yrittää raskautua :/ Se kun tulee varmasti olemaan jo lisärasite tän kaiken muun touhun kanssa.
 
Manda86 Hauska ton äitiysvaatteen kans :LOL: Mun kaapista löytyy virallisesti yksi äitiysvaate, jonka ostin muutama vuosi sitten ulkomailta. Semmonen ihana kesäpaita. Joskus sisko lainas sitä, niin se naureskeli, että jaahas, oot sitten maternity-vaatteen ostanu, kun niskalapussa niin lukee.

Unohin eilen mainita tuosta päivityksestä, että pudotin Piilopirtin pois, koska hän aikaisemmin sitä toivoi, eikä hän ole nyt sen jälkeen käynyt täällä jutustelemassa. Eli ihan tarkoituksella eikä ollut moka.

LeenaT Sulla on aivan mahtavan positiivinen asenne! Tsemppiä!

ON Tänään saatiin jopa testi ostettua apteekista, mutta vielä ei ole testattu. Ehkä huomenna. Tällä hetkellä on niin vahva tuntemus siitä, että olis raskaana... Toivottavasti ei tarvi tulla rytinällä alas! Mietittiin tänään miehen kanssa oireet yhteen ja niitähän saatiin pitkä lista. Jännittää ihan törkeen paljon!

+++++tuulia meille kaikille!!!
 
Kristiina84 sulla on aika samat mietteet kun mulla ton PCO diagnoosin jälkeen. Tuntuu aina välillä mahdottomalta eikä oikein jaksais pohtii koko asiaa ja kuitenkin VASTA 6kk menny. Mut sit toisaalta tuntuu että on ne muutkin saanu vauvoja vaikka on ollu mitä esteitä ja et tää on kuitenkin useimmiten voitettavissa aika pienillä hoidoilla.

ON Täällä viimeks testattu kp28 maanantaina? ja negaa näytti. Mahaa nippaillu pari viikkoa mut en kyl enää luota mihinkään oireisiin mitä ittelleni kehitän.... Tällä hetkellä aika pessimistinen asenne koko vauvatouhuun. tai siis kyllä mä sitä lasta haluan tosi paljon mutta onnistuuko koko homma niin sitä epäilen.
 
Viimeksi muokattu:
Täältä törkeesti omaa napaa :( tätiä odotellaan saapuvaksi sunnuntaina illalla puol kuuden aikaan :), jos vaan tämä kierto samanpituinen kuin 2 edellistä..Paitsi et mitenköhän toi kellojen siirto vaikuttaa, oisko se sittenkin vasta puol seittemän aikaan nyt?! :confused: :D
Alkuviikosta oli vähän sellanen "the kierto" fiilis, mitään oireita ei kyllä ollu, mut fiilis kuitenkin.. Nyt taas on sellanen olo et kyllä se täti sieltä tulee.. Mitään oireita ei oo tai ehkä jotain pientä nippailua sillon tällön ts. olo on ihan samallainen ku kaikissa tähänastisissa kierroissakin eli siitä voi päätellä et vattassa ei elämää oo.. :(
Maanantai aamulla testaan jos ei ennen kuulu mitään, tiedän sitte miten maanantaina töissä käyttäytyy... :)
 
Ei tullut tähän perheeseen vauvapakettia jouluksi 2011. Seuraavaan päivitykseen voi päivittää mulle yk 6, kp 1/28, jännäpäivä 22.4.2011.

Yllätyksenä ei tullut.. ja raskauslaskurin mukaan seuraava mahdollinen laskettua aika olisi 31.12.2011 :p

Parempaa plussaonnea teille muille! :)
 
Miehen kanssa nyt sovittiin että meillä alkaa yritys toukokuussa! :) Voi että, alle kaksi kuukautta. Alunperinhän meidän piti aloittaa yritys syksyllä mutta tästä ollaan vähän lipsuttu ja päätettiin nyt yhdessä että toukokuu olisi passeli meille molemmille.

Eli jos joku ihana ihminen päivittäisi mun tiedot tuohon listaukseen :)
 
Manda: Ihania noi sun ideat :)

Me eilen puhuttiin, että JOS nyt olis tärpännyt (olen aika pessimisti asian suhteen), niin äitienpäivänä meidän molemmille äiteille vois ostaa esim. kahvimukit, missä lukis "Isoäiti" tms. :) Tiedän, että varsinkin anopille vauvauutinen olisi enemmän kuin tervetullut :) Hänellä kun ei ennestää ole yhtään lapsenlasta. Omalle äidilleni meidän lapsi tulisi olemaan kuudes lapsenlapsi, mutta jaksaisi kyllä varmasti innostua asiasta :) Isälleni se olisi ensimmäinen ja hän olisi varmasti ikionnellinen :)

LeenaT
, ihana lukea, että olet positiivisella mielellä. Positiivisuus on yksi niistä asioista, joka auttaa jaksamaan ja yrittämään uudelleen :)

PCO:sta. Itselläni on toisaalta pelko perseessä, että mitä jos multakin löydetään PCO tai joku muu vaiva, mikä hidastaa raskautumista. Siksi mulla on huhtikuulle varattuna se yksityinen gynekologiaika. Ennen pillereitähän mun menkat tuli ja meni miten sattuu ja veikkaan, ettei mitään ovulaatioita silloin tapahtunut, kun kierto saattoi olla sen 28 päivää, mutta tästä ajasta kolme viikkoa oli vuotoa ja viikko taukoa. Menkat mulla alkoi 12-vuotiaana ja 14-vuotiaana aloin syömään pillereitä. Tuon kahden vuoden aikana kierrot ja niihin liittyvät ongelmat vain pahenivat. Tässä on kyllä sukurasitekin takana, kun meidän suvun naisilla tuppaa olemaan aika ongelmallisia noi menkat, mutta kovasti ovat kaikki kuitenkin lisääntyneet :) Äidilläni on peräti 4 lasta :)

Meillä on tänään luvassa tyttöjen ilta: hyvää seuraa, käydään syömässä ja ajellaan limusiinin kyydissä ympäri pitäjää :) Tarkoituksena on nauttia myös vähän alkoholia, mutten mitään perseitä ajatellut vetää. Sitä kun ei tiedä, että onko tuolla alhaalla tapahtumassa jotain? Ja itse olen sen verta "kusipää" (?), että vasta mahdollisen plussan jälkeen jää kaikki pahat asiat pois. Jos mun tuntemukset on yhtään olleet oikeita, niin ovulaatio oli tosiaan tällä viikolla ja viikolla 15 pitäisi alkaa menkat tai tulla plussa.

Välillä tuntuu, että ne vasta lisääntyvätkin, jotka elävät ns. "rappiollista" elämää ja elämänhallinta on ties mitä... Yritän KOVASTI, etten stressaisi turhia tai alkaisi kuvittelemaan mitään oireita, mutta kyllä tässä on muuta ajateltavaa saatava, että pysyy ajatukset kurissa...
 
Joo jostain syystä juuri semmoset "evvk-tyypit" tuntuvat sikiävän kun kaniinit ja me "tunnolliset" kitkutellaan ja väännetään niitä muksuja niin että verenpaine on pilvissä. Pitäis varmaan löysätä vähän ittekkin :D Tietäs vaan miten :D
 
Lauantai 26.3.3011

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä

Laku91.........19...............2................51/?.........................?
Juliane.........24................4................33/33.............27-28.3.
Namppis88..22................4.................33/28-60..................?
Kirskis..........25...............3................33/26-28..............21.3.

pikkumy.......25................6................31/28.......................?
sindi^^........25................8................31/28-32..................?
Hennu86........25...............2...............29/?.........................?
Kristiina84....26...............3............ ...28/?.........................?

millimolli......25...............7..... ..........27/26-30...................?
Mehiläinen 83..27.............3...............24/29-44............1-14.4.
Mircea.........21................8...............23/34-36............9-11.4.
Katharsis.........26............2........ ......21/26-28..............1-4.4.

Ngale..............23............3...............21/30-36..............4-10.4.
Manda86.......24..............4................20/27-28.................5.4
Avocado.......29...............6................18/26-31....................?
Renesmee....29................5........ ......16/28.....................7.4.

kaisla86_......24................5................11/30-35.....................?
milizza.........25................3................6/25-34..............14.-23.4
Line.............30................6...............1/28.....................22.4.

Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?..................?
Jo...............29...............3(KM yk 2)...............?..................?
LeenaT........25...............4(KKM yk3)..............?/28..............?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................25..................................huhtikuu 2011
sansu86..................24..................................huhtikuu 2011
Susimieli.................22..................................kesällä 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
Laurelle..................23...................................toukokuu 2011
tryffeli89.................21...................................2011
Syksy 2010.............30...................................kevät 2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2............?................YK1
Epa_88...............22...........24.2..............?.................YK4
köppiäinen.........24................7.3...............?..........Yk4


Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Line Pahoittelut tätistä :hug: Päivitin tietosi listaan. Sulla on kyllä jännä LA tulossa!!

Laurelle Kiva kuulla, että pääsette aikaisemmin yrittämään ja jännäilemään :)

Hennu86 Samaa olen itsekin muutaman kerran manannut, että kyllä niitä naperoita syntyy yhdenillan jutuista jne. On se vaan niin väärin, että niille, jotka sitä todella haluaa ja yrittää, ei natsaa yhtä helposti.

ON Testi tehty tänään. Kyllähän sinne toinen viiva muodostui, mutta ei niin vahvana, kuten kontrolliviiva. Vois melkeinpä sanoa, että selkeämpää haamua ei vois olla näkyvissä :D Tai mieluummin sanon sitä viivaksi kuin haamuksi... Ensi viikolla uusi testaus edessä. Ajattelin tilata nyt netistä ekaa kertaa testejä, ehkäpä sitä clearblueta (?!), jota moni on käyttänyt. Sais ehkä sitten varmuuden tähän asiaan.

Nautinnollista viikonloppua!
 
Kirskis MITÄMITÄMITÄ???? Sait sä raskaustestiin haalean plussan?? Mulla nousi varmaan pulssi yli sataan kun luin ton!!!

ON: Avasin miehelle tilaamani paketin ja kaivoin sieltä esiin pikkuisen Daddy Rocks - bodyn. Tuli tippa linssiin :attn:
 
Kirskis :heart: !!!

Meitsi kävi kirjastossa lainaamassa kolme vauvakirjaa viikonlopulle luettavaksi, kaksi jo melkein luettuina :D

Aika jännää huomata että vauvakuume on tullut nyt ilmeisen jäädäkseen, silloin kun se puolivuotta sitten kunnolla alkoi, luulin että se kestää hetken, menee hetkeksi pois ja tulee taas joskus, mutta tämähän on jos mahdollista pahentunut vaan koko ajan :D Mulla on jotenkin autominen tuo ajattelukeskus nykyään, kaikki suunnitelmat kääntyy päässä sellaisiksi "kun meillä on se lapsikin silloin.." Ukko parka :stick:
Mie niin toivoisin että ukollakin kääntyisi lisääntymiskanava päälle, olisin niin 100% valmis itse äitiyteen, että välillä tuntuu niin turhauttavalta kun toinen vielä keräilee rohkeutta. Niin epäreilua kun se onkin, niin en mä tätä sen kiusaksi tee, itsellenihän tämä raskainta varmaan on. Luojalle kiitos, mies on sitä mieltä että lapset on ok, ja sillekkin sopii että niitä tässä lähitienoilla aletaan maailmaan yrittämään.

Mie oon välillä aika kateellinen teille jotka olette jo yrittämässä. Päästäisiinpä mekin edes sinne asti.
 
Kirskis ja Manda mie luin iha chillaillen, ja kirskisen uutinen jäi totaalisesti johonki pimentoon aivoissa, kunnes Manda onneksi herätti minut onnittelemaan Kirskistä! Ainaskin sie voit raskautua ja se on aina hyvä uutinen ! Ja taas tulee penska pinoon ! JEE!

Täällä keräilen intoa testata uusiks. mutta mahaa o juilinu ja ollu kipeänä tänään, siihe tyyliin et olis maha sekaisin ja se o yleensä varma merkki menkkojen alkamisesta.
oottelua siis. jälleen :)
 

Yhteistyössä