Hehhee, mä olen oikea sählien sählä. Eilen oli huippupäivä. Kuten olen jo aikaisemminkin kertonut, oon innostunut vähän shoppailemaan äitiysvaatteita. Ostin sellasen ihanan pitkän neuletakin, jota voi helposti käyttää jo nytkin. Istuttiin sitten työkaverin kanssa lounaalla, kun se alkoi tuijottamaan mun rinnuksia, oikein siristi silmiään, muttei sanonut mitään. Ihmettelin, mutta pysyin hiljaa minäkin. Kotona huomasin, että mun mustan neuletakin vaaleat napit huutaa isoon ääneen ESPRIT MATERNITY
Sitten toinen. Mies soittaa töihin "sulle tuli joku ihme paketti, joku kirja kai". Mulla löi ihan tyhjää, kirja?! Unohdin asian nopeasti. Kotiin päästyäni keittiön pöydällä komeilee paketti, joss kulmassa vauvan kuva ja teksti mussukat.fi. Mies huikkaa "mua kovasti kiinnostaa mikä toi on"... Ööh... Se paketti katosi vähin äänin makkarin kaappiin vaatteiden alle. Se kun oli se yllätys, eli tämä...
Sitten toinen. Mies soittaa töihin "sulle tuli joku ihme paketti, joku kirja kai". Mulla löi ihan tyhjää, kirja?! Unohdin asian nopeasti. Kotiin päästyäni keittiön pöydällä komeilee paketti, joss kulmassa vauvan kuva ja teksti mussukat.fi. Mies huikkaa "mua kovasti kiinnostaa mikä toi on"... Ööh... Se paketti katosi vähin äänin makkarin kaappiin vaatteiden alle. Se kun oli se yllätys, eli tämä...
Hitsit mitähän vielä... Kohta varmaan saan pakkomielteen tikutella töissäkin ja unohdan tikut näkyville vessaan. No ei siinä kai vielä mitään, kunhan sitä pissa-astiaa ei unohda mihinkään, se se vasta supernoloa olisikin!Tilasin äsken miehelle Daddy Rocks - paidan ja Vauva, omistajan opas - kirjan (huumoria viljellään meidän perheessä erittäin paljon...) sekä tutin, jossa lukee isin kulta. Luin täällä jotain ketjua, että miten kertoa miehelle kyytiläisestä. Siitä se idea sitten lähti... Ja siis mitään kyytiläistä ei vielä ole!