Alavitsaa nippailee ja "vääntää" välillä jo siihen malliin, että menkat olisivat tulossa.. Odotellaan!
Tuohon vaivaan voin ehdottoman lämpimästi suositella kuukuppia . Mulla oli samaa ongelmaa ennen, öisin tuli nukuttua yösiteella, hirveellä paperi tukolla ja sitten vielä pyyhe jalkojen välissä ettei lakana sotkeutuisi. Menkkojen aikaan tuli nukuttua ihan tikkusuorana koko yön, vähän välin havahtuen ettei kai ole tullut yli . Tällä hetkellä mulla on käytössä Luneten kakkoskoon kuukuppi, ja siteisiin ja tampponeihin palaaminen ei tule kysymykseenkään. Jos sivuutetaan ekologiset seikat, ja rahan säästö (mitkä mulle oli myös tärkeitä asioita), niin kuukupin kanssa yöt on niin paljon helpommat. Se ei aiheuta TTS:ää, joten sitä voi huoletta pitää koko yön. Puhumattakaan siitä, että siitä ei ole mahdollista vuotaa yli, nukkui sitten missä asennossa tahansa. Suosittelen ihan oikeastiMä nukun tosi huonosti sillon kun mulla on menkat.. pelkään jatkuvasti sitä että vuodan lakanoille. Nyt sitten tein pelimiesvedon ekaa kertaa ja nukuin siteellä JA tampoonilla mutta kun pelkään TTS:äää kuin hullu, niin sitten on kello 6tunnin välein soimassa
Onneks nää on jo niin loppumetreillä että siteellä pärjää
Ihan tällein ohitse aiheen
Eipä ole tätiä näkynyt, ei ole kivut alkaneet eikä mitään. Odotetaan siis jännityksellä. Viikonloppuna tikutetaan sitten uudemman kerran jollei tätiä näy...Blah, taitaa täti saapua huomenna, piirtyi väärään paikkaan punaisia viivoja juuri. Ilmoittelen sitten huomenna uuden rivistön jahka uusi kierto alkaa.