Esikoista yrittämään 2011 vol3

hihih kiitos puuhis!
joo otan nuo clomit päivinä kp3-7. siksi olisikin kai tärkeää tietää oikeat kp-päivät.
tiedätkö muuten että onko se sitten normaalia että silloin noita clomeja aloittaessa on kuukautisvuotoa? on kai, kun jos nuo noin aikaisin kierron alussa aloitetaan.
 
puuhis niinpä, samaan tulokseen miekin tässä aamun nettiä selaillessani tulin. moni tuolla netin syövereissä väittää ettei se ole niin päivälleen, eli mennään nyt tällä mitä on. nyt lopetan asiasta stressaamisen!
voi miten jännää tulis jo se ylihuominen että saisi ekan pinkin pillerin syyä :D
 
Another Jes, pääsit pois listan kärjestä! Ihanaa :kiss: Vedät nyt tuon mukaan niitä clomeja ja sillä sipuli. Saat pisteen laitettua tuolle pitkälle kierrolle!

Puuhis tulihan se sieltä :) hyvä tyttö!!

).( Siis ei ole TOSI. En tehnyt aamulla o-testiä, kun katoin et olin viimeksikin aloittanut testailun tiistaina. No tänään on ollut vattatuntemuksia sekä alaselän särkyä, no sitte katoin että nyt onki kp 12 (huh nopeesti taas meni) ja aattelin etten käy pissillä töistä päästyäni vaan huristelen suoraan kotiin ja teen testin. No motarille päästyäni huomaan ettei auto kiihdy minnekkään.. Se on kuin tukossa. Pääsin mä sitten kotiin ja niin se digi vaan hymyili mullekkin!! :) :)

No nyt on tietenkin kauhia paniikki et olisko jo eilen digi hymyillyt ja tiex just sovittiin isännän kanssa ettei vkonloppuna peuhailla, kun sillä on niin paha flunssa ettei henkeä meinaa saada. Mä jopa ehdotin hälle, et hoitaisin "löysät" veke (;)), ettei muuta rasitusta, ni se joutu oikein miettimään (mitä normysti miehet ei siis tuossa tilanteessa tee) ja kieltäytyi. Eli hällä ei happi kulje yhtään!!
Eli lopputulos on se et joudutaan nyt talletella huonot simpat (miehellä vielä auto stressi..) ja mulla on siis huomenna se gyne ja eiii. Jotenkin olin ajatellut ettei sinne tarvitsisi "soosit sisällä" mennä. Ja et ovulaation aikaan tuo olis "pyhää aluetta", eikä sinne mentäisi sorkkimaan. Eli pää hajoo taas täälläkin. Mutta näillä mennään ja ehkä se gyne näkee siel jotain vielä, tai sitten ei.
Mulle voi päivittää huomenna dpo 0 Eix se niin menny, no mut sama kuin Puuhikselle. Pää jo sekasin ylläri oviksesta!
 
Tupu ovisonnittelut sinnekin! :wave:

another just noin, nyt stressi pois ja sit onnistunutta kiertoo rakentamaan :heart:

pionia onnea sullekin ovisplussasta!! :heart: Tän ovis+aallon täytyy enteillä raskausplussa-aaltoa, eiks je?? ;)
Mut siis voi elämä mikä tilanne teillä nyt on :D Uskomattoman huonoo tuuria, tyylillä kauniit ja rohkeat goes babymaking.. :D Sun tarvii ny vaan kellistää se ukko ja toivoo, että setit on valunu (simppoja lukuunottamatta tietty!) veks ennen gynekeikkaa :D Ja sit huomenna uusista, jos miehen kunto kestää.. =)

ON hirrrrrrrrveeetä kipuilua oikees muniksessa! Mut en valita! :) Saapa nähdä, onko tänään jo dpo0 vaiko vasta huomenna! Mut katotaan sitä sitten aamulämpöjen jälkeen :)
 
voi pionia, ei kyllä hyvin oo ovisaika teillä mennyt, mutta, jospa se riittäisi silti vähemmälläkin tahkoamisella! hah, harvoin sitä tosiaan tilanteeseen joutuu että mies oikeesti kieltäytyy seksistä, silloin on toisen oikeesti oltava jo tosi kipeä!

oooo suuuuren suurta plussa-aaaaaaltoa matkaan teille kaikille keskikiertolaisille (tupu_, pionia, puuhis ja melassi) :heart: joulun vauvoja lisää!!

ja lupaavalle kuulostaa puuhiksenkin munistykyttelyt ja säryt! tää on nyt se teidän kierto, oon siitä varma :kiss:

on:
joo kyllähän te mut tiiätte, oon nyt liikaa taas tietoa lukenut siitä kun terokierron välissä on vuotoa tullut ja mietiskellyt sitten että entäs kun tää ei olekaan uutta kiertoa vielä et jos se oikee vuoto tuleekin nyt sitten vasta parin päivän päästä, kun eilen vikan teron vasta nappasin. (tällä hetkellä vuodon määrä on siis vähentynyt aamuisesta, mutta edelleen se punaista kyllä on) noh, tällä nyt kuitenkin mennään, aion ne clomit ylihuomenna aloittaa. (ellei jotain ihmeellistä nyt sitten tapahdu ylihuomenna mikä toisin asian todistaisi)
ei tästä vatvomisesta mitään oikeesti tuu! voisko joku ystävällisesti sammuttaa mun aivot nyt pariksi päiväksi tän asian suhteen!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille ovisplussan saaneille! Sitten vaan toinen plussa-aalto parin viikon päästä. ;)

Mitäs se haittaa vaikka ois gynelle mennessä simpat sisällä? Kyllä me ainakin talleteltiin edellisenä päivänä, eikä mitään haitannut. :D

ON Ei mitään normaalista poikkeavaa. En tänään jaksanu testailla ku eilen tuli nega. Huomenna vois ehkä taas.
 
Nyt täällä on ladattu kunnon plussa-aalto!

Crystal gyne joskus sanoi, että pahin moka, mitä voi tehdä on harrastaa seksiä ilman kondomia edellisenä päivänä, kun on menossa gynelle JOS otetaan papa. Se voi kuulema vaikuttaa tulokseen! En tiedä onko muuta haittaa..Toki se ei varmaan ykkösvaihtoehto ole, mutta Pionian tilanteessa en jättäisi tilaisuutta käyttämättä :)
 
^ Just tarkistin että viime toukokuussa on papa otettu ja lk 1 oli. Eikä ole ikinä siellä ollut muutoksia, joten ehkä sitä ei nyt tarviikkaan ottaa.
Tuli nyt jotenkin talleteltua, ei ehkä parhain otos. Huomenna selviää onko viel mahkui ottaa uusintaa. Näillä mennään.. Niin paljon kaikkea yhteen päivään. Onneksi huomenna joutuu seisoo koko pvän töissä ;).
Mut hei kiitti tsempeistä. Kertoilen illalla miten meni.
 
Tiistai 27.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Mirumaru............29..........11.............41/30-35....................?
Hennu86............26...........11..............30/33-37...................31.3.
Crystal83............28............8..............26/27-30.................30.3.

Tupu_................27............8...............20/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............19/28........................?
Puuhis25............26............8...............17/29-38....................?

Pionia................31............10.............13/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............10/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........3...............9/28........................?
lenkkari..............27........... 8..............8/32-33.....................?

Pamsku..............21............5...............8/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............8/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............7/35-44......................?
another..............25............5.............2/28?.........................?

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Crystal..............dpo11.................
Hennu...............dpo9-11...............31.3.
melassi.............dpo2..................
pionia...............dpo0..................
puuhis...............dpo0...................8.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/


Taustalla[/COLOR]
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
pamsku täytyypä lisätä lukulistalle ;) mitens siellä on lähtenyt kierto käyntiin??

Yritin tehdä tänään CB:n digiovistestin varmistukseksi, kun oli ns. välilämmöt (ennen ovista 36,3-36,4 ja oviksen jälkeen 36,7 vähintään, tänään oli 36,5). Että tietäisin onko nyt dpo0 vai dpo1..
Se digitesti ei sit suostunut näyttämään mitään. Siin paketis lukee et 5 sekkaa pitäis riittää, kun sitä pitää siel näytteessä. No, mä pidin n.7sekunttia ja näin käytiin.. Yleensä oon pitänyt sen reilun 10 sekunttia.
Että ehkä täytyy tänään vielä varoiksi talletella, kun ei oo nyt varmaa tietoo onko ovis jo mennyt :)
 
Onnea ovisplussista puuhis, Tupu ja Pionia!!! :) Täällä plussataan ihan asenteella pääsiäisen tietämillä...

Pionia Meilläki kävi vähä niin, että yritin ovisviikolla isäntää lämmitellä jo tiistaina ja keskiviikkona, kun ajattelin, että otetaan löysät pois. Isäntä ei lämmennyt ja torstai-iltana pamahti jo vahvat viivat ovistesteihin, mutta digi ei hymyillyt. Onneksi sain silloin torstaina isännän kellistettyä ja perjantaina ja sunnuntaina jatkettiin. Kun ei viittis toista painostaakaan, jos ei kert mieli tee...

Oviksen ajankohdasta... Vaikka mulla oli toissa perjantaina kp 19 illalla ne kovat kivut, niin tosiaan lauantaina oli vielä megaplussat ovistesteissä ja vielä sunnuntainakin olin hommaillessa niin märkä, että meinas menoa haitata. Vasta sunnuntain jälkeen alkoi paikat "kuivumaan". Eli olisko ovis kuitenki ollu silloin kp 21?

ON näin muuten:

Noh, täällä nyt kuitenkin testattu herkällä testillä nega näin dpo 9-11. Ei viivanpaikkaa, ei haamun esi-isää, ei mitään... Testiä tehdessä sen vain tietää, että nega tulee, vaikka plussaa toivoo. Tietysti jos tänään on vasta dpo 9, niin aika ajoissa ollaan liikenteessä, mutta minkäs teet... Malttamaton kun olen ja testejä on kaapissa. Tein samalla myös ovistestin, joka on edelleen nega :) Siitä olin toisaalta tyytyväinen, koska vahvempi viiva olis enteilly menkkojen alkamista :D

Mutta, olot viittaa PMS-oireisiin. Turvottaa, kiukuttaa, hiukset rasvottuu, kaikin puolin sellain "Olenrumaläskiällöttävämuija" -olo, mikä alkaa ennen menkkoja ja kestää menkkojen ajan... Ei siis todellakaan ole sellainen "Olen raskaana, varmana olen raskaana" -olo.

Lämmöt on edelleen ylhäällä ja alavatsalla tunne, ettei menkkoja tartte montaa päivää odottaa.

Jos tästä kierrosta pitää jotain hyvää hakea, niin ovis oli kohtuullisella kiertopäivällä (välillä kp 19-21) ja menkkoja edeltävää viikon kestänyttä tuhruvuotoa ei ole näkynyt. Näinkö on keltarauhasen toiminta vähä parantunut? Ja lisäksi varmasti vaikuttaa hieman aikaisempi ovisajankohta...

Tämmösiä mietintöjä näin sateisen ja harmaan tiistain kunniaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Hennu negapahoittelut :hug: Mut hei, dpo9 on todella aikaisin, jopa dpo11 nega on vielä aivan odotettavissa oleva tulos!! Mun mielestä tuo tuhrun puuttuminen on niin hyvä merkki, että en vielä heittäis sun kohdalla pyyhettä kehään ;) :kiss:
Muuten noi sun tuntemukset, i so feel you.. Sama meininki aina itellä ennen menkkoja, oma kroppa ja olemus tuntuu sillon olevan niin syvältä sieltä jostain, ettei tosikaan!! Mikähän luonnonlaki sekin on, että kun ei menkat yksistään oo tarpeeksi pebasta, niin pitää viel kaameet itseinhot saada siihen päälle? Hmm...
 
puuhis Kiitos tsempeistä :kiss: Mie kans nään nyt asian niin, että toi tuhruvuodon puuttuminen on todella hyvä merkki. Koko ajan kroppa menossa parempaan suuntaan... Ei mennytkään kuin reilu vuos pillereiden lopettamisesta, että alkoi paikat pelittää suht normaalisti parin myöhäisen oviksen ja tuhruvuotojen jälkeen :D Pikkasen on vaatinu kärsivällisyyttä...

Joo, ja mikä tää meininki on ennen menkkoja? Miks pitää olla näin ällöttävä olo? :D Luulis tosiaan riittävän, et ensimmäiset kiertopäivät kärsit viel isommasta turvotuksesta, finneistä, ällöstä olosta jne... Ei oo helppoo olla nainen, ei todellakaan :D

Täällä nyt käyty kolmena päivänä kuntoilemassa; on kahvakuulailtu, kiinteytetty jumpassa reisiä/vatsaa/pakaroita, hikoiltu spinningissä niin maan pirusti ja kokeiltu myös yhteistyötä Flexi-Bar - tangon kanssa. Täytyy myöntää, että oon nauttinu ja kynnys lähteä ryhmäliikuntatunneille on madaltunut huomattavasti!! Ihanaa, ku saa hikoilla vitutuksen pois...
 
puuhis äh, tää kierto on alkanut oudosti. Mulla ne menkkakivut kestää sen kaksi-kolme päivää. Nyt ne jatkuu edelleen.. Menkat loppu jo kp4 (kp5 vielä pientä rusehtavaa vuotoa)...
Masiksessa oon ollu aikalailla koko alkukierron aikana - ehkäpä se tästä sitten taas loppua vasten helpottuu. :)

Oon jokapäivä käynyt täälläkin lukemassa teidän kuulumiset, mutta tuntuu, ettei mulla oo mitään sanottavaa :D
 
Täälläkin on niin PMS-fiilis. Väsyttää ja masentaa. Ja aamulla testasin taas ihan puhtaan negatiivisen. Tänään tuli sitten jo vähän punertavaa valkovuotoa. Eli eiköhän täti saavu paikalle perjantaina. Mullakin taitaa onneks tuhruilu jäädä vähemmälle tässä kierrossa. Viimeks alkoi jo sunnuntaina ja nyt vasta tiistaina. Edellyttäen että menkat alkaa samana päivänä eli perjantaina. Mutta joo, eipä oo toiveet kovin korkealla tällä hetkellä. : /
 
Hei kaikki!

Another kyseli jossaki tuolla kaukana takana jollon viimeks kävin päivittelemässä, että miks tutkii keskellä kiertoo nyt. Ne haluaa kattoa miten ovis o tapahtunut. Viime kuussa joka ei ollu clomi-kierto näkyi, että joo tosi vahva hyvä ovis ollu ja kaikki verikokeet erittäin jees. ELI SUPRISE SUPRISE! Mitään vikaa ei ole.
Ja ilmeisesti niitä clomeja ei siis mulla olis vaikutusta syyä. No söinpä kuitenkin ( Ja oksetti ja (kuumia) aaltoja vittu, jne jne. Niin ja tiimarin mainos on tosi surullinen ja voi sitä piruparkaa joka jättää vessankannen ylös!!!)
Huomenna ja torstaina olis vähä niinku pakko sitten harrastella sitä seksiä. Mieski o tietoinen asiasta. Se ehotti, että ostettais niitä ovulaatiotestejä. Sanoin, että ei muute varmana osteta, riittää ko laukon tuolla labrassa.

Painonpudotuksestaki kyseltiin. Niin kuukauden kituutin semmosella fitness-puputus-vähäkalorisella. JA ei ole tullu takas paino.

Mulla ahdistaa se, että en tiiä onko ees noitte clomien kanssa toivoa. Tässä kuitenkin aika helkkarin kauan ooteltu jo. Kesällä tulee kaks vuotta tätä turhaa yritystä. Päätin, että jos ei nyt näissä 4kk:ssa tapahdu mitään, niin hautaan toiveet lopullisesti. Joitakin asioita ei vaan voi jatkaa ikuisesti ilman, että järki menee :D
 
Keskiviikko 28.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Mirumaru............29... ......11.............42/30-35....................?
Hennu86............26...........11..............31/33-37...................31.3.
Crystal83............28............8..............27/27-30.................30.3.

Tupu_................27............8...............21/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............20/28........................?
Puuhis25............26............8...............18/29-38....................?

Pionia................31............10.............14/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............11/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........3...............10/28........................?
lenkkari..............27........... 8..............9/32-33.....................?

Pamsku..............21............5...............9/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............9/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............8/35-44......................?
another..............25............5.............3/28?.........................?

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Crystal..............dpo12.................
Hennu...............dpo10(-12)...............31.3.
melassi.............dpo3..................
pionia...............dpo1..................
puuhis...............dpo1...................8.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/


Taustalla[/COLOR]
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 

Yhteistyössä