Esikoista yrittämään 2011 vol3

Crystal83 Täälläkään ei malttais odottaa, et pääsis ekat herkät testit tuhlaamaan... Tosin tunne, ettei oo paljon testattavaa. Täälläkin alkaa rinnat vähän kipeytyä, muttei paljon.

Miramei Ihania kuulumisia :heart: Ja tosiaan, ei ole mikään mahdottomuus raskautua myöhäisestä oviksesta. On niitä tärppiin johtaneita oviksia ollut naisilla varmaan vieläkin myöhemmin...

Pahoittelut uudesta kierrosta bonus87 :(

voi ihanaa että pieni sydän siellä massussa sykkii siulla miramei :)
nyt voit sitten jo pikkuhiljaa rentoutuu ja ootella vain massun kasvamista :heart: ihanaa!

lenkkari harmi kuulla että jouduit uuteen kiertoon ja että on ollut siellä suunnalla hulinaa! :/
olkoon tää kierto the kierto sitten teilläkin :)

crystal
ja hennu teiltä ootellaan nyt seuraavii plussii sitten ;)

• Tykkää
Reactions: Pionia ja another
Lauantai 24.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............78/28?.............?
Mirumaru............29..........11.............38/30-35....................?
Hennu86............26...........11..............27/33-37...................31.3.

Crystal83............28............8..............23/27-30.................30.3.
Tupu_................27............8...............17/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............16/28........................?
Puuhis25............26............8...............14/29-38....................?

Pionia................31............10.............10/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............7/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........3...............6/28........................?

lenkkari..............27........... 8..............5/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............5/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............5/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............4/35-44......................?

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Crystal..............dpo8..................
Hennu...............dpo6-8...............31.3.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://http://kaksplus.fi/keskustelu.../#post25941591

Taustalla[/COLOR]
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Oottepas te kirjoitelleet paljon tässä muutaman päivän aikana :)

pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille :hug:

oon vähä pettynyt, kun ei tullut tänään ovis+.. Eggistä havaittu jo eilen, mut testit selvää nega.. No, kaippa se sieltä pian :) Olis vaan ollut kiva taas ovistella aikaisilla kp:llä eikä siellä kp20-25!

Miramei ihanaa kuulla hyviä uutisia ultrasta!! Ja tosi lohduttavaa meille monelle täällä, että noin myöhäisestä oviksesta onnisti!! :heart:

Hennu ja crystal voiiii ihanaa, pian pääsette testailemaan :) Nyt täytyy kyll hitto vieköön saada lisää + tähän pinoon!!

heippa, pian on varmaan ovis ja pääsee taas piinalistalle odottelemaan mahdollista jouluhjaa:heart: meillähän oli puuhiksen kanssa tuplaplussista "veto" tässä kierrossa, joten varmaan sadaan oviksetkin samana vuorokautena:LOL:

voi puuhis ja melassi :heart: nyt joululahjavauvat vain aluille sitten tässä lähipäivinä ;)

kertokaas nyt mulle mitä mie oikein teen noitten terojen kanssa, tuo pikku tiputtelu on vain lisääntynyt viime päivinä ja tänään piti jo pikkuhousun suojaakin käyttää. pitäisikö miun nyt sitten kuitenkin urheasti syyä vielä tänään ja huomenna terolutit että tulisi sen 10 päivää yhteensä niitä syötyä, vai pitäisikö lopettaa jo tänään tuo eli söisi vain 8 kpl. kun 14kpl tuskin syön ainakaan kun noin pahasti oireilee että tulee menkat kyllä teroista huolimatta! heh, naurattaa vielä tuo lääkäri kun se niin topakkaan sanoi että ei ne menkat läpi tuu jos on terot vaan ne tulee sitten kuurin loputtuu vasta :D

kiitos hjelpistä puuhis, kyllä se vuoto tosiaan koko ajan on kasvanut, mutta ei mitään oikeeta sidettä oo vielä tarvinnut laittaa (vaikka yöksi nyt varmaan varmistukseksi laitankin ettei mene läpi lakanoille asti). eli taidan mie tosiaan vielä tänään ja huomenna terot ottaa.
on kyllä tosiaan eriskummallista kun ei mulla ennen tämmöstä välitiputteluu oo tullu terojen kanssa, johtunee lie sitten siitä kun oli nyt niin pitkä kierto.

^Ikäviä kaikenmaailman tiputtelut. :|

ON Menin sitten testaamaan tänä aamuna, vaikka on vasta dpo9. Ja odotetusti testi näytti täysin negatiivista. Oli taas niin järkevää toimintaa. :$ Mut eihän nuo testit maksa kuin 1€/kpl.

Mistä muuten ootte tilannu sitä royal geleä? Jos ei tää joululahja tärppää niin vois sitä kokeilla.

Sunnuntai 25.03.2012

another..............25............4.............79/28?.............?
Mirumaru............29..........11.............39/30-35....................?
Hennu86............26...........11..............28/33-37...................31.3.

Crystal83............28............8..............24/27-30.................30.3.
Tupu_................27............8...............18/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............17/28........................?
Puuhis25............26............8...............15/29-38....................?

Pionia................31............10.............11/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............8/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........3...............7/28........................?

lenkkari..............27........... 8..............6/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............6/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............6/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............5/35-44......................?

Crystal..............dpo9..................
Hennu...............dpo7-9...............31.3.

nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/

Taustalla[/COLOR]
sinika
~Vivianne~

Kadonneet

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

crystal negapahoittelut :hug: mut kuten sanoit, dpo:t on todella aikaiset eli toivo ei oo yhtään menetetty vielä!! :)
Mä tilasin sitää gelee royalea Hyvinvoinnin Tavaratalosta.

another sulla on kyllä niin jättipitkä kierto menossa, et varmaan sen takia limikset alkaa "falskata" ennen aikojaan. Huippu juttu kuitenkin, jos viimein pääset uuteen kiertoon! :)

ON sapettaa jo pikkasen, kun ei vieläkään ovis+.. Taas jo 8pv vipasta tabusta. Alkaa haiskahtaa siltä,ettei clomit tehoa muhun 1tbl annostuksella. Oviksen pitäis ideaalitapauksessa tulla 5-7pv viimeisestä tabletista, mutta voi mennä 10-12 päivääkin.. Eli jos ei plussaa tuu muutaman päivän sisällä niin se on sit taas luomuovis jossain helvetin pitkillä kp:llä tai ovuloimaton kierto..
Plääh.. Mä vaan haluaisin jo jännäilemään!!

puuhis Inhottavaa, ettei sulla toimi clomit tolla annostuksella :( Sun pitää vinkua, että annostusta nostettais :(

melassi Onnea oviksesta ja tervetuloa piinalistalle! :)

Crystal83 Pahoittelut negasta, mutta tosiaan dpo:t ovat pienet vielä :) Riippuu nyt ihan, että koska alkio kiinnittyy/on kiinnittynyt :) Siitä noin 3 päivän päästä raskaustesteissä pitäis jotain näkyä :) Ei muuten ollut kaukana, että olisin itsekin tänään testannut, mutta tyydyin vain ovistestiin :D

ON: Elämme jännittäviä aikoja.

Lämmöt. Torstaisen lämpödippauksen jälkeen lämmöt ovat taas hienosti lievässä nousussa :) Eilen päivälämpö jopa 36.7, mitä en yleensä ole bongannut! (vaikkei noilla päivälämmöillä olekaan väliä)

Ovistestit. Ne ovat puhtaita negoja (siis tulee vain ihan haalea viiva). Yleensä se kunnon negatiivisuus kestää pari päivää, kunnes lähtevät taas vahvistumaan kohti loppukiertoa, mikä on yleensä antan toivoa mahdollisesta raskaudesta.

Kuiva kausi. Kestänyt kohta viikon, kun yleensä sekin kestää vaan tosi lyhyen ajan (yleensä sitä ei kerkeä edes sisäistämään), kunnes alkaa taas valkkaria lorahtelemaan.

Tissit. Ne alkavat nyt vasta kipeytyä enemmän ja ne ovat kuumat (tätä tosin ollut ennenkin).

Tuhruvuoto. Sitä ei ole näkynyt, onneksi. Yleensä näillä päivillä se on jo alkanut. Dpo 6-7 on ollut se alkamispäivä yleensä...

Nippailut. Yleensä kaikenmaailman nippailua tuntuu oviksen jälkeen ja ne ovatkin nostaneet toivoa, kunnes on tultu ryminällä alas. Nytkin ON nippailuja, mutta huomattavasti vähemmän kuin yleensä.

Eli, nyt on siis paljon oireettomampaa verrattuna muihin kiertoihin... Ryminällä tullaan alas nytkin.

Melassi pääsi piinailemaan, onnea!

Malta vain Puuhis kyl siekin kohta pääset. Harmi ettei sitte tunnu ihan clomit purevan. Mut ei ainakaan ollut reissussa ovis, jos jotain hyvää haluaa miettiä.

Kyllä siellä Crystal kerkee vielä vaikka mitä tapahtua ;). Täältä saa 20€ gelee royalia (sis. toimituksen) hoitolavoihyvin sitä en tiedä tuleeko suoraan kotiin. Ite maksoin 5€ enemmän muualla...

Hennulle jännittäviä piinapäiviä :)

).( Täällä taas tuntuu jo kasvukipuja, mitä lie. Kohta voisi alkaa taas tikuttamaan, viimeksi oli torstaina ovis, eli loppuviikolla odotellaan saapuvaksi. Tiistainahan mulla oli se gyne, ekaa kertaa jännittää mennä.
ÄLLÖVAROITUS: Mulla on ilmeisesti hieman juoksevampaa valkkaria, kun noustessa lorahtelee ihan kunnolla...(wtf!?!)
Olin eilen pitkästä aikaa shoppailemassa ja huomasin, etten enää ostaa niin istuvia vaatteita, vaan vähän väljempiä. Olen siis täysin siinä uskossa, etten synnytyksen jlk ole samoissa mitoissa. Mikä on kyllä ihan hyvä tiedostaa jo etukäteen. Mutta ihan hyvä ajatella jo nyt näin, ettei sitte käy niin, että kerkee vaan muutaman kk käyttää ja sitte jää jo pieneksi. Toivossa on hyvä elää. Mun on pitänyt jo monta kk ostaa uusia rintsikoita, mutta en vaan halua, koska jos tuo kuppikoko lähtee tuosta muuttumaan.. ;) että tämmösiä mietteitä!

IHANAA AURINKOISTA PÄIVÄÄ

melassi ovisonnittelut :) :heart:

Hennu johan pomppas, nyt on kyllä niin lupaavan kuuloisia oireita!! Ymmärrettävästi itsesuojeluvaisto varautuu pettymykseen, mutta kumpa sitä ei kuitenkaan nyt tarvis kokea :kiss: Mä niin toivon +++ teille :heart:

pionia oireet näemmä lupailee sulle aikaista ovista, jes!! :) Tuo on muuten hassu juttu tuo vaatteiden ostaminen.. Just tuli ite satsattua ladukkaaseen neuletakkiin perusteena "tätähän voin käyttää myös raskaana ollessa".. ;) Semmoset vaatteet jää herkästi kauppaan, joita ei raskaana ollessa voisi käyttää. Esim. uusia farkkuja en ole malttanut ostaa yksiäkään yrityksen aikana :D

ON ällöjutskia täältäkin tulossa... Eggistä tulee jo siis kolmatta päivää, mut ovistestit ei vaan plussaa.. Ihme touhua kerta kaikkiaan!! :stick: Onks tää nyt niin, että viime kierros kuutena päivänä ovis+ niin nyt ei sit seuraavaan puoleen vuoteen yhtäkään? :LOL:

melassille onnittelut ovisplussasta ja läämpöjen noususta! nyt vain paaaaljon plussaonnea matkaan ja piinapäiville teräshermoja ;)

ei puuhis eihän se noin voi olla että kerralla tulis koko vuoden ovikset :D heh, ainakin niin uskomattomalle kuulostaisi! malttia nyt vain, jos siullakin se ovis tulee vasta myöhemmin, viitaten siis edelleen miramein yli kp30 ovikseen! (eikös se niin ollut)

hennu voi että, jännittäviä aikoja elelette siellä tosiaan! toivotaan nyt puhtaasti vain parasta sinne suunnalle ja kunnon plussatuulia :heart:

pionia hassua, mie en siis ole edes noin vaatteiden ostoo ajatellut, mutta totta turiset! mitä sitä suotta kalliita uusii vaatteita osteliskaan jos koko tulee tulevaisuudessa isolla todennäköisyydellä muuttumaan jossain vaiheessa ;)
hihih, mie kyllä ostan niin harvoin uusia vaatteita että mulla tuo ei arkeen kovinkaan vaikuta :D uudet rintsikat on kyllä mielessä ollut jo pidemmän aikaan mutta mä niin inhoan niiden sovitusta kaupoissa että oon sitä vielä vähän vältellytkin!

crystal ja puuhis joo outoja tiputteluvuodot on kyllä aina :/
jospa ne miun tapauksessa ois vain nyt merkki että kierto tosiaan päättyy.
[äklövaroitus:]
onneksi pistin yöllä siteen ja täksi päiväksi töihin, oli sille käyttöä kun hyytymiä esiintyy. mutta vielä se punaisin ja "tuorein" veri puuttuu, eli ei voi vielä sanoa tuota kp1:ksi. ootellaan, tänään jos vikan teron otan niin varmaan sitten ylihuomenna viimeistään pitäisi vuotaa kuin niagara, toivottavasti.

Lisäys: IIIIKS onko tää päivä nyt sittenkin KP1 vai KP79! tulee nyt siis jo punaistakin, muttei kovinkaan paljon, enemmän kuitenkin kuin aiempina päivinä tässä viime päivinä. täytyy varmaan vaan ootella illemmalle että jos se vielä tuosta lisääntyy niin on jo varmaan kp1.
meneeköhän se mun kierto/lääkitys ihan v*tuiks jos menen aloittaan clomit liian aikasin/liian myöhään?? kun en mie oikeesti nyt tiedä mikä päivä ne aloitan, kun en tiedä mikä näistä vuodon määristä on kp1:stä.
sekavaa, anteeksi. mua vain ahdistaa nyt tämä tiedottomuus!

Viimeksi muokattu:
another..en tiedä välivuodoista , mutta mulla on vikat vuodot olleet melkeinpä vain tuhruttelua. Olen ottanut kp1 sen päivän kun tullut pöksyyn asti jotakin.. en osaa sanoa miten sulla sitten mahtas olla enkä tiedä noihin clomeihinkaan mitään mutta tsemppiä ja kannustus:kiss: lohduksi..

hennu..lupaavia oireita kumpa vaan:heart:

pionia.. eipä siitä valkkarin runsaudesta ainakaan haittaa pitäisi olla, mutta on tosiaan varmaan hieman häiritsevää jos kovin hulahtelee:D tsemppiä..

voimia kaikille tahoillaan ja kiitos kaunis kannustuksista:heart:

Mä olen toisaalta Puuhis kateellinen sun limoille (yes), mulla ei oikeastaan mitään näkyvää ole, mitä tuo aamuinen, mut en ite jaksa pitää kirjaa limoista, kun ei ole mitään hajua niistä, sen verta vähäistä. Sulle tulee sinne hyvät oltavat ja säilyvyydet nyt simpoille!! :kiss:

Mä en ole kans farkkuja ostanut, olen ihan noita halpis legginssejä ja sitten nyt löysin kunnon stretsfarkut alesta (otinpa samalla toiset isommat kun niin kivat olivat, niin on sitte valmiiksi, jos tässä vaikka alkaisi turpoamaan :LOL:). Itseasiassa en ole enää normy farkkuja pystynyt käyttämään, kun luomuna tuntuu tuo vatta olevan niin usein 'herkkä' en jaksa yhtään kiristäviä housuja!
Mä vihaan kanssa rintsikoitten ostelua, siirrän aina eteenpäin asiaa..

Another toi on ihan sama kun mullakin oli nää viime menkat, krämmeleitä ja tuhrua ja ruskeaa vaan. Mutta kyllä ne menkat silti olivat! Ja jos sidettä jo tarviit, niin eiköhän nuo sitte jo vois laskea. Mä en ole viimeiseen 3 kiertoon tarvinnut sidettä, saatikka tampoonia (ja aikoinaan oli siitäkin se isompi koko, on vähän muuttunut vuodot)
Mut tsemppii siulle sinne ja toivotaan nyt että alkaisi kunnon verivuoto! :hug:

Mirumarua täällä huutelen...mitäs sinne oikein kuuluu?? :)

Sulla Melassi ilmeisesti pomppaa lämmöt samantein ylös? Mulla taitaa mennä paripvää, ennenkuin alkaa kohoamaan.

Maanantai 26.03.2012

Mirumaru............29..........11.............40/30-35....................?
Hennu86............26...........11..............29/33-37...................31.3.
Crystal83............28............8..............25/27-30.................30.3.

Tupu_................27............8...............19/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............18/28........................?
Puuhis25............26............8...............16/29-38....................?

Pionia................31............10.............12/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............9/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........3...............8/28........................?
lenkkari..............27........... 8..............7/32-33.....................?

Pamsku..............21............5...............7/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............7/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............6/35-44......................?
another..............25............5.............1/28?.............?

Crystal..............dpo10.................
Hennu...............dpo8-10...............31.3.
melassi.............dpo1..................

Plussanneet vol1 & vol2

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/

Taustalla[/COLOR]
sinika
~Vivianne~

Kadonneet

Viimeksi muokattu:
noni puuhis..tulihan se sieltä:kiss: pääsiäisenä ei keskitytä suklaamuniin vaan ihaillaan testejä sitten:heart:ihan tuplana

ps laitaks dpo1

pionia.. mulla meni ´syksyllä vielä muttama pv lämmönnousun kanssa, mutta tämän vuoden kierroissa pomppaa heti kun ovis tapahtunut.. ja tuo kierto on muutenkin tänä vuonna vakiintunut paljon, joten kaipa tilanne on tällä hetkellä aika ns.luomussa mun kohalla..

Viimeksi muokattu:
ihanaa puuhis :kiss: onnittelut oviksesta :heart:

pionia no en mie kyllä nyt sitten tiiä että onko tää nyt tänään kp1 vai oliko se eilen, jos kerta siullakin niin on noin outoja menkkoja viime kierroissa ollut. hmm. FF näytti eilen kun siihen laitoin vuodon määrään kohdan light että uusi kierto siitä alkaisi! voi että, onkohan siitä paha haitta jos nuo clomit aloittaa liian myöhään tai liian aikasin, jos ei tuosta kp1:stä ole aivan varma.

noh laitetaan nyt sitten kuitenkin miulle täksi päiväksi kp1, eli puuhis päivitätkö, kiitos:
another..............25............5...............1/28-?.............?

• Tykkää
Reactions: puuhis25

Yhteistyössä