Esikoista yrittämään 2011 vol3

on totta että voi olla sekaisin vain piltsujen takiakin..mutta hyvä paneutua siaan tarkemmin.. terveyskeskuksista riippuen en tiedä tekevätkö vielä mitään vaan voivat pyytää odottamaan vielä..jos tuntuu etteivät tartu asiaan niin kannattaa soittaa yksityiselle ja käydä vaikka siellä ultrassa.. lähinnä sen haamun takia olen hämilläni..jos sellainen tuli ja nyt näyttää negaa niin vuodon olisi pitänyt tulla..toivottavasti kuitenkin kaikki on hyvin..voimia jatkoon
 
  • Tykkää
Reactions: jenni_noora
ovista alkaa pukkaamaan..miltei plussaa näky tikussa, varmaan huippu tulee päivän kahden sisällä.. talletukset on aloitettu ja pian on taas odotuksen vuoro.. toisaalta tosi mukavaa kun kierrot alkaneet tasoittua ja ovikset alkaneet tulla normaalisti..ehkäpä pian tärppäisikin..
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja puuhis25
Maanantai 23.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............59/28..................24.12
anfia..................23............4..............48/30........................?
Sinika................30............3..............34/30-36.................?
Nasulais.............30............-..............32/28....................?

pikkumy.............26............17...........30/25-28...............?
millimolli.............26............18...........29/24-30................?
Puuhis25............25............6.............20/29-38...........31.1....dpo4
Ambrosia85.........26..........13..............18/26-30..................?

another..............25............4.............17/28?....................?
bonus87.............24............2............17/35-44.................?
lenkkari..............27........... 6..............15/32-33...............?
Tupu_................26............6....... ......12/28-32................11.2.

melassi...............29...........9..............11/28...................
~Vivianne~.........29..........14.............6/25-54..................?
Barbababy..........25............7.............6/25-29...............?
Pionia................31............8..............3/24-31.................20.2.
Hennu86............25...........10.............2/35-42.................27.2.

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Pionia ja Barbababy Pahoittelut uudesta kierrosta :(

melassi Nyt toivotaan oikein megaovista ja sitä myötä tärppiä! :)

jenni_noora Ihan hyvä, että meinaat ottaa yhteyttä terkkariin tai sitten yksityiseen lääkäriin. Tuo odottaminen on niin tuskaa! Mulla oli ne kaksi megakiertoa viime vuonna just tollasia, että oli jatkuvasti menkkaolo, muniksia jomotti ja alavatsaa nippaili. Silti vuoto ei vain alkanut.

Mitähän millimollille kuuluu?

ON: Kuten ehkä huomasitte, täällä alkoi YK 10 :) Tänään lämmöt 36.0 ja tissit vielä aristaa varsinkin yön jälkeen, mutta toivottavasti alkais se nyt helpottaa. Eilen aamulla heräsin hemmetinmoiseen alavatsakipuun ja siitä päättelinkin menkkojen alkavan päivän aikana. Tunnin kärvistelin sikiöasennossa, kunnes otin Buranan ja se onneks autto. Tän takia haluaisin raskautua nyt mahdollisimman pian, koska mitä enemmän mun luontanen kuukautiskierto käynnistyy, sitä enemmän alkaa tulla kipuja ja todella runsasta vuotoa. Ei sitä viittis ihan muuten vaan kestää...

Ja se testi, jonka dippasin perjantaiaamuna. Kuivuneessa testissä ei näkyny niin yhtään mitään :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Hennu uuteen kiertoon pääsystä!! Toivotaan, että ovis tulee ihmisten ajoissa tällä kertaa, ja että jaksat tikutella ahkerasti :)

melassi
joko tuli ovis+?? :)

jenni_noora toivottavasti säkin pääset selvittelemään gynelle kadonneitten kuukautisten arvoitusta. Tuo on varmasti tosi inhaa tuo epätietoisuus :(

ON dpo5.. eilispäivästä asti ollut menkkamaista jomotusta alavatsan keskellä. Mitähän hittoa tää nyt vois olla? Ei tuu yhtä kipeetä läheskään kuin ennen tätiä, mutta samanlainen tunne joka tapaukses.
 
Puuhis25 Toivotaan tosiaan, että ovis tulis aikasemmin. Jos se nimittäin sattuu viikolle 7, kun ollaan siellä Levillä, niin ei juurikaan viitti siellä alkaa mitään tikuttamaan ja hommailut voi muutenkin olla vähä siinä ja siinä...
 
heip ja kiitos kannustuksesta..ovis tulee kait tällä viikolla..aamulämmöt 36,2 joten normissa vielä..vasemmalta nippailee enemmän joten jos se tuolta entisestä nestekysta puolelta lähtee niin en kyllä odota tärppiä kovin suurella innolla..
tálletuksia tehdään koko viikko, kunnes ovis tapahtunut.. olis hauska saada ovuloitua ennen puuhiksen piinapäiven loppua niin menis osa ajasta siihen kun saa seurailla/tukea puuhista..eikä tulis keskityttyy pelkästään itseen..
 
  • Tykkää
Reactions: puuhis25
Ooi ku oli ihanasti sanottu, kiitos melassi!! :heart:
Toivon silti sulle kovasti aikaista ovista, niin päästään yhtä aikaa jännäilemään!! :)

Ja toivottavasti tosiaan Hennu saat oviksen bongattua ennen tota tein reissuu, olishan se ny julman huonoa tuuria, jos se siellä vasta tulis!
 
puuhis voin vaikka odottaa vielä yhden kierron tärppiä jos vain sinä ja Hennu onnistuisitte nyt..olette minulle tärkeitä tukipilareita ja toivon onnen koskettavan teitä.. ja vielä parempi jos kaikin plussaamme näistä meneillään olevista kierroista..:D
 
Viimeksi muokattu:
melassi voi että sinun kanssa :heart: :kiss:
Mun mielestä tässä voitaisiin plussata kaikki nyt pian, päästäisiin yhdessä odotuspuolelle jatkamaan ilojen ja surujen jakamista :heart:
Sitä paitsi, mun mielestä teillä on etuoikeus plussaan, jotka ootte mua kauemmin yrittäneet :) Vaikka itsellekin sitä toki kovasti toivon, en sitä kiellä! :)
 
menkkajomotus ja paineentunne vaan lisääntynyt eilisestä.. Voi vitsi, mitä tää on, mua alkaa pelottaa pian! Voisko pissatulehdus tuntuu tältä? Ei pissalla käynti mitään kirvele eikä tarvi normaalia useammin käydä. Tulihan vaan mieleen, kun ei näin dpo5 voi vielä olla raskausoireitakaan..
 
Hennu, mulla ihan sama lisäsyy tuon raskautumisen kanssa, koska nyt alkaa tuntumaan siltä, että mitä pidemmälle tässä mennään niin sitä kipeemmäksi meinaa kivut tulla. Ja sitten muistaakin sen toisenkin syyn miksi aloitti syömään pillereitä. Mä pidän peukkuja sulle ettei tarvis enää kauan niitten kanssa kärvistellä!! :)

Ja tälle päivälle positiivisuusannos:
Elämämme on sitä, miksi ajatuksemme sen tekevät. Positiiviset ajatukset synnyttävät positiivisia asenteita.
 
  • Tykkää
Reactions: Pionia
Hennulle menkkapahoittelut myös. Mulla on ihan sama, että menkkakivut on tulleet vasta nyt, ennen ei mitään. Onneksi ei ihan joka kierrossa ole älyttömiä.

Melassille hyviä ovis päiviä ;)

Mulla vaan vuodot niukkenee, mikä ei sinänsä ole harmi verrattuna niihin niagaranputouksiin. Sitä tietysti heti alkaa miettimään, että miksi ne niukkeni just silloin kun alkaa lasta yrittämään (6kk pillereistä). Nyt on siis vuosi pillereistä, et uskon että nyt kroppa on täysin luomuna, et ilmeisesti pillerimenkat oli runsaat.
Nä menkat oli taas tosi vähäiset, edelliset oli vähän runsaammat, mut ei päästy hyödyntämään ovista kunnolla. Muuten olen tyytyväinen kiertoon, aika oppikirjamaisesti on mennyt, mutta silti ei tärppiä näy!
Itse en voi alkaa mittailemaan noita aamulämpöjä. Mulla on muutenkin ollut ongelmia lämmönnousun kanssa kohta 2v. Normi lämpö on 36.3, mutta nyt sahailee 36.8-37.4 ja tekee olon väsyneeksi. Eikä ole syytä löytynyt : /


Otin nyt Puuhis kans greippimehun käyttöön, yöks, saa kyllä totutella.
Mulla on kans välillä oviksen jlk vattakipuilua, oon kanssa aina ihmetellyt että mitä ne oikein on, mä vaan taidan olla herkkä tuntemaan pienemmätkin muutokset. Toivottavasti sulla siellä tekis joku pesää ;)
 
puuhis.. tuo on normia kun kunnollinen ovis tapahtunut ja keltarauhanen yrittää valmistella kohtua.. yritä vain ottaa rauhallisesti.. jokaisella ne tuntuvat eritavalla, eivät ole siis ole raskausoireita mutta positiivia oireita jotka voivat mahdollistaa raskauden..

pionia kilppariarvot? onko testattu?
 
Viimeksi muokattu:
melassi mul on aiemmin keltsi ilmoitellut itsestään vaan toispuoleisina nipistelyinä, eli sieltä puolelta välillä jotain tuntemuksia, mistä munis on irronnut. Nyt on sit tosta keskeltä, kohdun tietämiltä alavatsa alkanut kipuilla menkkatyylisesti.. No, näkeepä tuon sitten, mitä tämäkin on :D

pionia mä oon vissiin vähän kieromielinen, kun mun mielestä toi greippimehu on hyvää :D
 
Melassi ai se on keltarauhasesta johtuvaa nippailua. Hyvä, mä luulin kans et mulla on kaikki mahdollinen tuolla sekaisin, kun tuntuu että on vatta kokoajan kipee. Mut ainakin siis Jotain tuolla tapahtuu, se onkin siis hyvä merkki!!
On mulla kilpparit otettu moneen kertaan, kun itse epäilin tuota kans vahvasti ja on sukurasitekin. THS 3 ja koelääkitystä olen monelta yrittänyt pyytää, mutteivät anna!! Oon ton asian tiimoilta vähän jo luovuttanut :attn: mutta jotenkin tuntuu, et voisin pian mennä kunnon gynelle, joka ymmärtää noista ja raskautumisesta jotain. Mua ei vaan lääkärit enää kiinnosta kun olen saanut niin monelta Yksityiseltäkin märkää rättiä naamalle! |O
Paras oli viimeisimmältä gyneltä: mulla on niin kova vauvakuume, että sen takia oikeastikin lämmöt päällä!!! :stick:

Puuhis mulla taitaa tosta mehusta tulla teinivuodet & gini mieleen, me ei sovittu silloinkaan yhteen :LOL: Riittääkö lasillinen päivässä?

Jenni-Noora toivottavasti sun lekurikäynti onnistuu. Ja kannattaa vähän listata ylös mieltä askarruttavat asiat, itellä ainakin pää lyö niin tyhjää lekurilla.
 
oma täällä mies lähti takasin inttiin leikkiin sotaa ja nyt onkin 3 viikkoa kiinni siellä :'( !!! hiton kiva... taitaa jäädä haaveeksi tämän kierron yritys..ellei ihmeitä tapahdu :ashamed:
mutta jotain hyvääkin kerrottavaa on ! meittiä juuri tänään pyydettiin sylikummeiksi :heart: voi että voi olla suloinen pakkaus =)

tsemppiä kaikille uuteen kiertoon :heart: kyllä se meidänkin aika viellä tulee ! uusia plussatuulia kohden :hug:
 
Tiistai 24.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............60/28..................24.12
anfia..................23............4..............49/30........................?
Sinika................30............3..............35/30-36.................?
Nasulais.............30............-..............33/28....................?

millimolli.............26............18...........30/24-30................?
Puuhis25............25............6.............21/29-38...........31.1.
Ambrosia85.........26..........13..............19/26-30..................?
another..............25............4.............18/28?....................?

bonus87.............24............2............18/35-44.................?
lenkkari..............27........... 6..............16/32-33...............?
Tupu_................26............6....... ......13/28-32................11.2.
melassi...............29...........9..............12/28...................

~Vivianne~.........29..........14.............7/25-54..................?
Barbababy..........25............7.............7/25-29...............?
Pionia................31............8..............4/24-31.................20.2.
Hennu86............25...........10.............3/35-42.................27.2.
pikkumy.............26............18...........2/25-28...............?

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
voimia uuteen kiertoon joutuneille

pikkumy onneksi lääkäri odottaa tulevaisuudessa, toivon että löytyy tarvittava apua ja pääsette eteenpäin tämän nyytin saalistamisessa:heart:

pionia mikäs sitten t4v? pelkkä tsh ei kerro totuutta--onko vasta-aineet tutkittu?

bonus
voimia inttiaikaan..ei hän sinne onneksi vuosiksi jää ja aina on toivoa jokaisella kierrolla..jos ei muuhun niin oman kierron vaihdeiden ymmärtämmiseen


yleisesti
Rintojen arkuus viittaa hyvään keltarauhasen toimintaan. Lievä alavatsanipistely ei ole vaarallista, mutta jos se on kovin kivuliasta, kannattaa käydä lääkärissä..joskus aikaisemminkin laitoin tästä jotakin..siellä myös verisuonet kasvavat/laajentuvat ja aiheuttavat kirpistelyä ja myös tuo rakkulan puhkeaminen saattaa valua vatsaoneteloon nestettä mikä tekee myös tuota paineentunnetta (termistö tuskin ihan oikein, mutta varmaan ymmärtänette)..minäkin opiskelin juuri viimeisessä kierrossa että kellertävä lima kertoo keltarauhasen toiminnasta eikä aiheuta syytä huoleen jos ei haise tai ole kokkaresita (hiiva)..

omaa: ovis ehkä tulolla näillä näppäimillä, eilen vahva viiva..katsotaan mitä saa tänään aikaiseksi.. palaan pian palstalle
 
Viimeksi muokattu:
pikkumy Pahoittelut jälleen uudesta kierrosta :( Onneksi teillä lääkäriaika lähenee!! Kyllä teille jo pitäisi suoda se oma nyytti... Niin pitkään on yritystä takana :(

bonus87 Inttileskenä ei ole helppoa, varsinkaan jos on vielä vauvayritys päällä :( No, teillä on yritys vielä niin alussa ja jos mies pääsisi puolessa vuodessa pois intistä, niin kesähän on parasta aikaa hedemöittymiselle ;) Ihanaa, että pääsette sylikummeiksi :) Saatte helliä pientä :)

jenni_noora Onneksi sait noin nopeasti ajan! :)

Kiitos kaikille tsempityksistä :) Täällä tosiaan vuoto on pysynyt kohtuullisena eikä kipujakaan ole ollut sen sunnuntaiaamun jälkeen. Nyt otetaan pari viikkoa ihan relax ja sit aletaan miettimään mahdollista ovulaatioajankohtaa, joka kuukautiskalenterin mukaan sattuisi juurikin sille viikolla 7, kun ollaan Levillä.
 

Yhteistyössä