Esikoista yrittämään 2011 vol3

bonus87 Sulla tod.näk. normaaleja oviksen jälkeisiä, keltarauhashormonin aiheuttamia oireita :) Alkio kiinnittyy noin viikko ovulaatiosta ja vasta sen jälkeen alkaa muodostumaan raskaushormonia ja sitä myötä alkaa tulemaan raskausoireita :)

Toivottavasti et nyt jouluksi tule kipeäksi!!
 
Keskiviikko 21.12.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Sinika................30............2.............36/30-?.................?
Barbababy..........25............5.............28/25-29...............?
bonus87.............24............1............27/35-38.................?

jenni_noora.........27........... 1............26/28..................24.12
pikkumy.............26............16...........24/25-28...............?
Destello..............23............7...........24/29-33................?

millimolli.............26............17...........23/24-30................?
~Vivianne~........29...........12.............23/25-54................?
Lillimuks.............25............1............21/28-...................?

anfia..................23............4..............15/30........................?
lenkkari..............27........... 5..............15/32-33...............12.1.
Ambrosia85.........26..........12..............13/26-..................?

another..............25............3.............11/28-....................?
Hennu86............25............9.............11/35-37................15.1.
Puuhis25............25............5.............10/29-38...........

Tupu_................26............5.............7/28-34................15.1.
melassi...............29...........8..............4/28-32............
-Liv-..................23............9...............4/40-55...............?



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5



Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Pikaisesti Anfialle suuret osaanotot ja pahoittelut!

Itse tunnustelen tällähetkellä maaperää tuolla lapsettomuus-keskusteluiden puolella. Siitä hiljaisuuteni täällä. Ja toki osasyynä myös se, että yritän olla ajattelematta koko lapsetomuutta!

Hyvää Joulua kaikille kanssasisarille :xmas:
 
Heipsan!

Lillimuks oireet ovat lupaavia, toivottavasti merkitsee juuri sitä mitä pitääkin...

bonus tsemppejä myös sinne että kiinnittyminen nyt tapahtuisi :)

Mites Sinika ja Barbababy, onko mitään uutisia vielä?

Omaa napaa sellaista vaan että minä pyrhällän huomenna jo joululomille, ja palailen palstalle todennäköisesti vasta tammikuun puolella. Toivottavasti täällä on paljon mukavia uutisia sitten odottamassa, eli toivotan plussapuhureita kaikille ja
Hyvää Joulua ja plussarikasta uutta vuotta teille kaikille!
 
hennu86, melassi ja tupu
tarkoittaako tämä kamala vatsa kipu siis sitä että nyt olis hyvät mahikset että kiinnityisi ? nimittäin viime yönä heräsin kolme kertaa ja aina kun käänsin vasemmalle kyljelle niin silloin vihlaisi ja samaan syssyyn alkoi jumalaton mahan polte tai sellanen "supistus" en osaa oiken sanoin kuvailla sitä tuntemusta ja kesti vain hetken ja meni ohi... hmm

oma: tänäänkin ollut samanlaista painon tunnetta kävelessä sekä istuessa, välillä oikein kivulias painon tunne kun kävelee..niin ja finnejä tullut tässä vaiheessa kiertoo tosi paljon.. yleensä tulee finni tai kaksi muutamaa päivää ennen tätiä :|
 
Lillimuksilla todellakin lupaavia oireita! =)

melassi damn, ettei testit tulleet!! Posti taitaa olla vähän ruuhkainen näin joulun alla :/ Onkos vuotoa viel ollut?

Bonus mikäs dpo sulla on nyt menossa? Lupaaville kyllä kuulostaa nuo sinunkin yölliset oireet! Tulispa sieltä joulu+ :) :cool:

Jaksamisia myös Ambrosialle :)

Täällä ei mitään uutta.. Tasavahvaa kolmas päivä putkeen, ja vasta kp10. Ou jea, tää kierto on NIIN turha mun kohdalla, ei mitään tsänssejä. Enää 5pv teroihin, siinä on mun odotukset.

Oikein hyvää joulunaikaa niille, jotka pääsevät jo joulunviettoon!
Ite oon töissä vielä perjantaihin asti, joten varmaan palstailenkin normaalisti :)
 
puuhis25 en tikutellut ovista mutta vahva tunne oli oviksesta limojen perusteella dpo 4 tai 5 joten ei pitäisi kai vielä mitään merkkejä olla ? mutta jännä ettei mulla ikinä ole tollasia kipuja ollut, sen takia oikein huolestuin yöllä että mistä on kyse..

koskakohan sitä uskaltas tehä ekan testin jos vaikka haamua edes näyttäs :p malttamaton kun olen :ashamed:
 
puuhis harmi että kiertosi tökkii..mä jäin jo lomalle, mutta palstailen varmaan silti aika normisti..joten yksin et ainakaan jää;) mulla tuli siis su ja ma siteeseen asti ja ma päivällä jo alkoi hiipumaan tiistaina enää paperiin pari haikua.. luulin eilen et aamulämpö lähti laskuun ja onkin hieman laskenut mutta ei vieläkään ole normi aamulämpö..päivä ja iltalämmöt edelleen 37 paikkeilla.. siksi siis haluaisin ne testit heti..haluan saada sen varmistusnegan herkällä..muuten alkaa toiveet valemenkoista heräämään taas uudelleen..

bonus kuulostaa hyvältä..mutta dpo10 vasta herkällä vois näkyä..kannattas yrittää odotella..
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa!

tupu, kiitos kysymästä. Mulla ei oo mitään uutisia, ainakaan mitään positiivisia :D En oo jaksanu kirjoitella pariin päivään ku on ollut niin lamaannuttava väsy! Oon kyl käyny täällä lukemassa. teidän juttuja. Mä tein taas tänään negatiivisen testin. Nyt vihloo oikeelta alamahaa, eli keltarauhanenhan siellä valmistelee kuukautisia, mikä on sinänsä ihan hyvä ja toivon, että ne tosiaan sit kans alkais eikä kierto venyis taas. Vähä tuli sellasta kokkareista veristä limaa tänään pari kertaa pyyhittäessä.

Ohi aiheen: minkälaisia joulusuunnitelmia teillä on? :)
Me mennään miehen perheen luokse syömään, mutta mun äiti, veli ja mumma tulee meille aamulla kahville. Meillä on nyt ensimmäinen joulu ilman isää, niin ei oo oikeen mitään juhlafiiliksiä, haudalle vien sellaisen ajastetun partyliten led-kynttilän, ne on tosi nättejä ja näyttää ihan aidoilta.


Hyvää Joulua kaikille!
 
melassi kyllähän noi nyt valemenkoilta kuulostaakin, että ei ihme, jos herää toiveet! Heräis kuule mullakin :D Heräsi jo itseasiassa sun puolestas!! :kiss:

Bonus jos nyt on dpo4-5, niin aika epätodnäk, että olis vielä kiinnittyminen. Sen pitäis tapahtua dpo6-8 paikkeilla. Mutta kaikkihan on mahdollista! Viikon päästä varmaan tulis haamua näkyviin, jos on näkyäkseen! Oih, toivottavasti sun tuntemukset enteilis sitä parasta vuoden päätöstä... :heart:

Pakko ilakoida toisten tuntemuksia, kun itsellä ei ole mitään ilonaiheita tällä hetkellä :) :)

muoks. Sinika olikin kirjoitellut yhtä aikaa :) Ihme vuotoa, ja pahoittelut negasta :( Toivottavasti saisit ees kuukautiset ja pääsisit pian uuteen kiertoon!

Me ollaan aatto mun siskon ja sen lasten luona, sinne tulee myös mun vanhemmat. Sit joulupäivä anoppilassa ja illalla ystävien kanssa juhlimaan. Tapaninpäivä meneekin sitten varmaan pahassa päänsäryssä ja morkkiksessa, tiistain työpäivään valmistautuen :D
 
Viimeksi muokattu:
sinika en todellakaan halua sekoitta ajatuksiasi, mutta jos menkat eivät alakaan pian niin onko mahdollista että ovulaatiosi olisi ollut myöhemmin ja tuo limaveri mahd. kiinnittymisyritys?

puuhis:kiss:kiitti..luin rivisi/ toiveesi..ja kipinä heräsi taas..en saisi alkaa ajatella asiaa.. en ollenkaan..nega sieltä kuitenkin tulee..mutta täytyy heti tunnustaa etten usko omaa vakuutteluani.. niin outoa vuoto oli.. siksi tartten ne herkät..että näen omin simmuin todellisuuden..silläkin uhalla että kova poru tulisi..
 
melassi ajattelin myös ite tänään että dpo 9 tai 10 vois testailla

puuhis25 jostain luin tässä taannoin että joku olisi tuntenut jo kiinnittymisen dpo 4 epäilen kyllä suuresti tuota... mutta tosiaan sanojasi lainaten niin kaikki on mahdollista.. ajattelin testailla ensi viikon alussa , varmaankin tiistaina jos sattuis vaikka haamu tulla kummitteleen :D toivossa on hyvä elää aina
 
nii juuh ihan unohdin eli joulu aattoa vietetään anoppilassa kera miehen siskon ja sen perheen kanssa...(saas nähä pääseekö miehen sisko joulu pöytään kun sillä on laskettu aika 28.12 ja toinen lapsi kyseessä joten saattaa tulla ennen aikojaan =) ) niin ja joulupäivä sitten mennään mun mummulle kahvitteleen ja sinne tulee koko äitini puoleinen suku.

:heart: JOULU ON SITTEN IHANAA AIKAA :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: another
melassi, en jaksa uskoa, tein niitä ovulaatiotestejä niin ahkeraan, eikä niis näkyny mitään :( kyllä se on varmaan niin, että ennenkun saan painoa pois ainakin 30 kiloa, niin pitää olla tosi hyvä sälä jos raskautuu. Ja toisaalta, mulla on se projekti (siis laihdutus) menossa täs samalla niin parempihan se vauvallekin olisi kun ei ois kaikkia riskejä :) mut oon niin malttamaton, että alotettiin yrittäminen jo täs samalla :D Mut tietysti toivon, että tää olisikin sitä, mutta en usko :)
 
Torstai 22.12.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Sinika................30............2.............37/30-?.................?
Barbababy..........25............5.............29/25-29...............?
bonus87.............24............1............28/35-38.................?

jenni_noora.........27........... 1............27/28..................24.12
pikkumy.............26............16...........25/25-28...............?
Destello..............23............7...........25/29-33................?

millimolli.............26............17...........24/24-30................?
~Vivianne~........29...........12.............24/25-54................?
Lillimuks.............25............1............22/28-...................?

anfia..................23............4..............16/30........................?
lenkkari..............27........... 5..............16/32-33...............12.1.
Ambrosia85.........26..........12..............14/26-..................?

another..............25............3.............12/28-....................?
Hennu86............25............9.............12/35-37................15.1.
Puuhis25............25............5.............11/29-38...........

Tupu_................26............5.............8/28-34................15.1.
melassi...............29...........8..............5/28-32............
-Liv-..................23............9...............5/40-55...............?



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5



Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
bonus Sulla on samat jännäilyt päällä kun mullakin. :) Uudenvuoden aattona ajattelin tehdä testin jos vaan se pirhanan täti ei ennen sitä pakkaudu käymään. Mulla on tuntunut koko viikon sellaista pientä "menkkajomotusta" vasemmalla ja välillä niitä tosi kovia vihlaisuja. Eilen sängyssäkin illalla pisti niin kovaa tuonne vatsaan ettei tosikaan ja oikeastaan koko ajan on semmoista pientä valkkaria.. En tiedä, jotenkin on hirmu vahva tunne koko ajan että kyllä siellä jotain tapahtuu. Nyt kolmena yönä olen nähnyt samanlaista unta aiheeseen liittyen enkä muista milloin viimeksi olisin minkäänlaisia unia nähnyt.
 
Lillimuks loistavaa plussataan yhdessä sitten kunnon viivat testiin =) kuule noista unista sen verran että näin alkuviikosta ma että olis raskaana ja ti että mulla oli jo vauva.. edellis viikolla näin myös vauva unia...toivottavasti enteilee tulevaa nuo unet :heart: ja tosiaan noista vatsan oireista niin mulla on tänäänkin sellasta jomotusta ja painon tunnetta liekö sittenkin ummetusta.. tiedä häntä mutta jotenkin on sellanen fiilis täälläkin että ehkä vois piirtyä kaksi viivaa tosin yk 1 menossa vasta joten ei kannata mun kauheesti tuuletella :D


niin ja kaikille muillekin oikein paljon vauvaliimaa mukaan ja toivottavasti lähi aikoina tulee paljon positiivisiä juttuja tänne TSEMPPIÄ
 
Kiitos Tupu kysymästä, mutta täällä ei ole vielä mitään uutisia oikein. Huomenna aattelin vasta testata, jos ei siis täti tule juuri silloin. Tämä vaan tuntuu niin samanlaiselta kierrolta kun tuo edellinen, että en ole vielä liikaa riemastumassa. Ja muutenkin on limat jotenki sellaset että varmaankin tulee ei-niin-valkoinen joulu. ;) viikko sitten oli kyllä jo sellainen jännä muljahdus/paine/kummallisuus että luulin menkkojen tulevan ajoissa, joka olisi tarkoittanut sitä, että en olisi ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa. Mutta kun ei tullut niin toive siitä, että oikeasti jonkunlainen ovulaatio on tapahtunut on olemassa. Nyt on kaapissa lisää ovistestejä, että katotaan sitten ens kierrossa että toivottavasti sitten saan tärpättyä sen ovisplussan, kun se tosiaan tässä kierrossa ei osunut siihen testausajankohtiin...

Mutta pitkän sepustuksen jälkeen, ensinnäkin Anfialle paljon jaksamisia ja voimia! Ja toisekseen Mukavaa Joulua Kaikille! Ja ennen kaikkea Onnea Vuodelle 2012!!
 
:heart:Tulin toivottamaan kaikille oikein ihanaa joulua!:heart:

Minut voi poistaa listalta ainakin toistaiseksi. Käyn varmaan kuitenkin lukemassa teidän muiden kuulumisia.

Kävimme siis yksityisellä klinikalla maanantaina ja saimme jo jonkin verran selvyyttä tilanteeseemme. Suosittelen lämpimästi oikealla, lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä käymistä, eikä todellakaan kannata odottaa koko vuotta. Itseäni harmittaa kun en mennyt lääkäriin aiemmin, tai kävinhän minä gynellä, muttei tainnut oikein osata asiaansa kun mulle lugesteronia määräsi...Niiden takia en ole tainnut ovuluoida moneen kuukauteen, joten menipä sekin aika sitten hukkaan! Tämä uusi gyne totesi että he törmäävät vastaavaan tilanteeseen usein. Potilaille on määrätty joko lugeja tai teroja! Toivottavasti elämä alkaisi pian hymyilemään meille!

Plussatuulia teille kaikille!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: another
vivianne hienoa että saitte selvyyttä asioihin ja tulevaisuus vaikuttaa paremmalta jo ensimmäisen käynnin jälkeen..toivon että kuulemme tulevaisuudessa positiivisia uutisia:heart: kaikkea hyvää jatkoon!

omaa napaa: varmistusnegasta ei tullut varmistusnegaa eikä jouluplussaa..teen aamulla uuden testin.. päivällinen testi näyttää revontulia ja punaista pistettä siinä kohtaa missä pitäisi olla raskausviiva..vain kontrolli näytti normilta..näin ollen teen aamusella uuden ja katson sitten..
 
melassi siis ei voi olla totta!! Millainen tuuri yhdellä ihmisellä voi olla, ja vielä yhdessä ja samassa kierrossa?? Olis nyt voinut ees testi olla kunnossa, kun viimein saapuivat! Oliskohan se ehtinyt olla kylmässä liian kauan, ja siksi noin kummallinen? Mietin, kun eikö niissä yleensä lue, että pitäis säilyttää vähintään +4 asteessa?
Toivotaan aamulle parempaa tulosta :heart:

Vivianne kiva, että teilläkin alkaa asiat etenemään! Oikein hyvää jatkoa, ja joulunaikaa tietysti myös :)

Barbababy, toivon teille kovasti jouluplussaa :)

Mitäs mulle? Öö, jaksanko ees toistaa itseeni. kp11 ja kierron neljäs (!!!) tasavahva, ja tällä kertaa vieläpä iltapäivällä (edelliset aamupissistä). Että silleen.
 
puuhis mun mielestä tämä on täysin normaalia minulle..mikään ei toimi halutulla tavalla.. postikin tuli tunteja myöhässä, joten paljon mahdollista että liian kylmiä olivat vielä testaushetkellä..katsotaan mitä aamulla tulee.. jos heittää edelleen revontulia niin pissin kaikki liuskat ja normit ja digit ihan vaan piruuttani:LOL: sitten lainaan jostain kameraa ja laitan teille kuvagallerian siitä miten kaikki voi mennä pieleen:LOL:

mua alkaa jon itseasiassa huvittaa..miten voi negankin saaminen olla näin vaikeaa..
 
  • Tykkää
Reactions: another ja puuhis25

Yhteistyössä