Esikoista yrittämään 2011 vol3

Sunnuntai 27.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Esikko83.............28..............4.............42/26-28...........11.11
Selia...................25.............5.............37/27-32.............23.11.
melassi...............29..............7.............35/28-32.............?

Destello..............23..............6.............28/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............28/26-.................?
millimolli.............26.............16.............26/24-30.................?

~Vivianne~........29..............11............26/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............26/25-28...............?
anfia..................23..............3.............26/31...................?

lenkkari..............27...............4.............25/32-33............6.12.
Puuhis25............25...............4.............22/29-32.............6.12
Hennu86............25...............8.............22/27-37.............8.12.

another..............25..............2.............14/28....................?
Tupu_................26..............4..............13/28-34..............17.12.

-Liv-..................23..............8...............6/40-55.................?
Barbababy..........25..............5...............4/25-29...............?
jenni_noora.........27..............1...............2/28....................?

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27..............6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21.............13.10...........26.6................YK14
Manda86...........25............25.10.................................YK11
Tuikkiva.............27.............2.11.................................YK 4
Tuttava1985.......26............12.11.................................YK4
Santski...............28............19.11.................................YK 7

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris. Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

dpo 21 nyt sitte 25 vahvuiseen saatu hyvä tummentuma viivanpaikalle..ei siis vaalea raita tummien reunusten välissä vaan viivanpaikka kokonaisuudessaan tumma..ei väriä havaittavissa.

Hennu olen tehnyt pistokokeita ovistikkuun, ei ole ollut havaittavissa ainakaan uutta lh kohoamista..limat, olot, himot ja tikut tukivat 6 pvän ovulaatiota..voit olla oikeassa, mutta toivon ettet ole...

Selia mikä tilanne siellä suunnalla?

plussa ja ovistuulosia kaikille:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: puuhis25
melassi aivan ihanaa!! isot onnittelut haamun johdosta!! :heart:

jenni_noora tervetuloa vielä kerran, toivottavasti sun kierrot alkaa pelata nätisti! ;)

Hennu toivottavasti keltsi siellä vaan jumputtelee menemään! Luotetaan siihen, että ovis oli sillon kp16 ;)

OMAA no niin, eilen ja perjantaina tehty talletukset, ehkä pitää vielä tänään kokeilla, saisko tosta miehestä mitään irti! Ovistesti meinaan melkein räjähti käsiin tossa aamulla. Oli testiviiva paljon vahvempi ku kontrolli ja se pärähti siihen heti. Sit muistin, et mullahan on myös CB:n digejä pari ja sieltähän pärähti hymynaama kans :) :) Kosteutta on kans piisannut enemmän tai vähemmän koko viikon. Tänään lämmöt 36,2 eli laskeneet vähän. Näin yleensä ilmeisesti käy ovisaikaan, ja sit taas nousee sen jälkeen ku ovis on tapahtunut?
Mulla varmaan vois siirtää tuota jännäpäivää 11.12. koska tää on varmasti nyt ovis. Teroja en ole ottanut sen perjantaisen yhden napin jälkeen. Voi kumpa nyt onnistais ja parin viikon päästä tulis vielä mieluisampia plussauutisia

jenni_noora ja Another: Tervetuloa minunkin puolesta mukaan palstailemaan!

melassi: On kyllä tosi erikoista että menee noin pitkään, ennen kuin näyttää haamua. Mutta niinhän se vaihtelee, ja niin kauan kun ei tule menkkoja on toivoa. Onnittelut siis sinnekin! Toivottavasti tulee huomenna lisää hyviä uutisia tk:sta. :heart:

puuhis25: Isot ovisonnittelut sinne! Ihana että nyt vahvaa toivoa siitä, että plussa saattaa tulla, kun talletuksiakin tehty noin ahkerasti ;) Meinasitko muuten nyt syödä teroja ollenkaan tässä kierrossa?

Ite vieläkin pähkäilen mitä teen niiden terojen kanssa, ensi viikolla pitäis alkaa oviksen bongaukseen, ja terot siis pitäisi aloittaa keskiviikkona. Luultavasti teen nyt niin, että viivytän aloitusta ovikseen asti, ei kai parilla päivällä suurta merkitystä ole? Ukko vaan lähtee huomenna taas reissuun, joten pitää toivoa, ettei ovis osu just keskelle viikkoa...

Onnittelut haamusta melassille ja ovisplussasta puuhikselle. :) ja tervetuloa uudet jännäilijät!

Mä alan täällä palata pikkuhiljaa arkeen ja normaaliin olotiloihin. Torstaina siis olin vielä tosi maassa, varsinkin kun pitkä kierto heitti toiveet liian aikasin niin korkeelle. Noh, mutta nyt kun on kiva viikonloppu takana niin tajuaa, että kuinka elämä on silti ihanaa ja on mahtavaa kun on kavereita joiden kanssa voi purkaa kaikkea tärkeetä (ja tosi paljon myös sitä vähemmän tärkeetä ;) ). Nyt voi vaan tehdä vähä jotain uuden elämän eteen ja toivoa maailman parasta joululahjaa! :)

Ihanaa sunnuntaita ja uuden viikon alkua kaikille! Ja niin laimealta kun tää kuulostaakin niin sanonpa kuitenki kaikille, että kyllä se siitä! Asiat tuppaa yleensä selviämään ennemmin tai myöhemmin. :) :heart:

heiheihei, älkääs nyt innostuko liikaa.. siinä tummentumassa ei ollut väriä..en ainakaan itse uskalla luottaa siihen että olis oikee haamu..olishan se kivaa, mutta en itse vielä huokaise helpotuksesta..

mutta toivon että olisitte oikeessa..

melassi sorry kun vähän innostuin.. :) Minkä merkkinen testi oli, minkä teit? Mä oon vähän näitten r-testien kanssa hukassa, ajattelin että se tummentuma tarkottais haamua :)

Barbababy ihanaa, että fiilikset alkaa olla paremmat :kiss:

Tupu_ mä seurailen nyt muutaman päivän, nouseeko lämmöt varmistamaan tuon oviksen. Mietin sit vasta tota teroasiaa. Toisaalta nehän vois vaan tukee mahdollista kiinnittymistä, joten voipi olla, että syön niitä joka tapauksessa. Ja kuten tästä mun tilanteesta nyt nähtiin, niin ONNEKSI en alkanut syödä teroja sillon viikko sitten kp15, olisivat estäneet tämän oviksen!! Toivotaan, et sullakin tulee ovis tässä kierrossa näin reippaasti myöhässä, niin ehdit saada miehen kotiin siihen mennessä :) :heart:

eli pahoinvointi on löytänyt nyt tiensä tännekin :x. Mikäli olotila jatkuu huomenna samanlaisena, niin en todellakaan tiedä miten töistäni selviän. Onneksi pahoinvointi on aaltoilevaa eli sentään hetkittäin saa pantua jotain suustaan alas. Suolakurkut ovat tosi jees ;)

Tänään on myös muutoin ollut vähän heikko kunto, uinnin jälkeen istuin aivan voimattomana pukuhuoneessa ja vertakin alkoi vuotaa nenästä - ei todellakaan mikään voittajafiilis... Mutta ehkä jo huomenna on parempi päivä ja perjantaikin lähestyy.

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

melassi Toivottavasti pääsisit siihen verikokeeseen ja sieltä tulisi plussatulos :) Tsemppiä! :kiss:
On varmasti raastavaa kun noilla dpo:illa ei tule selkeää tulosta testiin :(

puuhis25 Mennään sun kanssa tässä kierrossa ihan identtisesti! :D Mulla pärähti eilen kp 22 kunnon ovisplussa :) Mietin noita teroja.. Miehän viime kierrossa aloitin Terolutit kp 15 ja silti olen todennäköisesti ovuloinut kp 23-24, koska vasta sen jälkeen tissit kipeyty, lämmöt nousi ja menkat tuli siitä kahden viikon päästä. Ja PMS-oireet oli jotain ihan hirveää... Ei ole kertaakaan sellaisia ollut tämän vuoden aikana.

Esikko83 Toivottavasti sulla toi pahoinvointi ei kiusaisi älyttömiä määriä, saati aikoja :(

Barbababy Alkukierron masisfiilikset on kovin tuttuja monelle meistä. :hug: Onneksi kuitenkin mielialasi alkaa kohenemaan! :)

ON: Tosiaan. Päätin sitten eilen kp 22 tehdä kuitenkin ovistestin ja onneksi tein. Sain ensimmäistä kertaa tuloksen:

katso liitettä 14451

Pärähti niin nätti ovisplussa kuin olla ja voi :D :D Eilen aamusta hommailtiin ja ihmettelin sitä, kun olin niin hemmetin märkä ;) Myöskin nippailut alavatsalla jatkui ja ajattelin sitten iltapäivästä tehdä testin parin tunnin pidättelyn jälkeen (olin myös juonut vähäsen). Testiviiva lähti tummumaan heti ja kuva on otettu noin 5 min testin tekemisen jälkeen. Oon kyllä niin happy!!!

Tämä tukee sitä, että olisin myös viime kierrossa ovuloinut kp 23-24. Nyt on nimittäin toiveet korkealla tämän kierron suhteen :)

Tänään vielä talletellaan ja sitten odotellaan :) Täytyy tilata herkkiä r-testejä, koska on pakko testata 10.12. (dpo 12) Lähdetään silloin laivalle ja haluan varmistua, että täytyykö sitä olla ihan puhtaasti selvinpäin ja voiko ottaa sillai sopivasti... Vähä riskiaikaa se viikonloppu kyllä : /

Sanoin eilen miehelle, että jos nyt plussa pärähtää raskaustestiin, niin se on suunnilleen samoihin aikoihin, mitä vuos sitten nappasin viimeisen e-pillerin :)

Eli, täällä menossa nyt dpo 0 ja piinaviikot alkakoot! :)

Maanantai 28.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

Esikko83.............28..............4.............43/26-28...........11.11
Selia...................25.............5.............38/27-32.............23.11.
melassi...............29..............7.............36/28-32.............?

Destello..............23..............6.............29/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............29/26-.................?
millimolli.............26.............16.............27/24-30.................?

~Vivianne~........29..............11............27/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............27/25-28...............?
anfia..................23..............3.............27/31...................?

lenkkari..............27...............4.............26/32-33............6.12.
Puuhis25............25...............4.............23/29-32.............11.12
Hennu86............25...............8.............23/37.................10.12.

another..............25..............2.............15/28....................?
Tupu_................26..............4..............14/28-34..............17.12.

-Liv-..................23..............8...............7/40-55.................?
Barbababy..........25..............5...............5/25-29...............?
jenni_noora.........27..............1...............3/28....................?

nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:

Kadonneet

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Viimeksi muokattu:
negaa näyttänyt kuulemma, en oikeastaan muuta odottanut kun kerran niiden testit ei ole kovin herkkiä saatikka normivahvusia..loppuviikosta pyysivät uutta pissanäytettä viemään, mut emmä halua ko ei pääse verikokeeseen..

kannattaako mun koittaa tehdä clearblue digi? yksi varastossa, ole odottanut väriviivaa,mut mietin pitäskö tehä nytte jo..ei tarttis miettii viivojen kans..sais vaa lukee yes vai no..

Hennu emmä ole uskaltanut, mut pakko sen on jo totuus näyttää..päiväpissistäkin..tai sitte mussa on jotakin vikaa..vaikka justahan gyne katsoi että kaikki muuten ok et vaan se yks nestekysta hylly..olen yrittänyt olla aika lunkisti kierron suhteen, mutta dpo 14 alkaen on alkanut tunteet pikkuhiljaa kuumenemaan..en vieläkään kunnolla stressaa kuin hetkittäin kun iskee ahdistus..mutta mä vaan haluaisin tälle kierrolle jommankumman lopun.. tulos tai ulos..

räjähysherkkää maanantaita kaikille vaan!

Tässä olen nyt muutaman päivän itkeä tihuuttanu ja karjunu naama punaisena, vuoron perään. Kamalan ahdistunut olo. Eilen huusin miehelle täyttä kurkkua kuinka inhoan sitä.. ( tietenki oikeutettu reaktio ko se vei mun paikan sohvalla.. -NOT!)
Tänään sitte muuten vaan teki mieli alkaa itkemään tätä lapsettomuutta, ja toisten ihmisten sikiämistä. Nyt ko lueskelin listaa niin teki mieli alkaa uudelleen piipaamaan. Mie olen kaikkein kauiten yrittäny. Ja tiedättekö mitä, minusta se ei ole reilua. Ei ole todellakaan reilua, että toiset saa sen lapsen samantien ko pesee toisen paskaiset kalsarit ja toiset odottaa ikuisuuden. Ja sitte ne jotka se lapsen heti saa nii hehkuttaa sitä 247 toisten naaman edessä. Mulla tekis mieli kuristaa ne. Oikeasti.

Että tälläista tänään. Ja varmaan huomenissa täti tulee, tai sit vittumaisuuttaan tänään kesken spinning-tunnin.. Jos olis mahollista saada sellainen lobotomia, joka poistais vain halun saada lapsi. Niin soittaisin samantien ajan. Tai olisin itseasiassa jo käynyt siellä aikaa sitten. Mulla o nyt semmone olo, että mie olen hiekkalaatikon ainoa lapsi ilman leluja märisemässä kuinka epistä tämä on, ko kukaa ei leiki minun kanssa.
JA arvatkaapa mistä tämä kaikki johtuu??? Siitä, että Johanna VITUN Tukiainen on kuulemma paksuna, ja käyttää samaan aikaan lääkkeitä ja viinaa sekaisin. Tekis mieli oikeasti lähettää yläkerran herralle, jonkunsortin reklamaatio aiheesta. Suuri sellainen!

pikkumy :hug: tyhmä täti :( onneks pääset ihan pian lääkäriin, josko sais tilanteeseen lisäselvyyttä!

Hennu valtavat ovisplussaonnittelut!!! Meillä menee kyllä aivan samaa rataa tää kierto nyt! Mikä tsäkä, että satuit vielä testaan ovista! Ja ylihyvä tuuri siinäkin mielessä, että gyne on just tällä viikolla! Ihanaa :heart:

melassi nega, voi itku :hug: teitkö jo digin? Kannattaisko sinnitellä vielä huomisaamuun, ei olis ainakaan laimeesta pissistä kiinni sit tulos? Voimia :heart:

millimolli siis mitä, onko tuksu raskaana??? Kyllä on maailma reilu paikka, ei hyvää päivää!!! Täällä meitä tahkoojia on vinot pinot, ja tollaset sitten sormia napsauttamalla paksuna! Teille se pikkuinen olis kyllä jo todella toivottu, ootte joutuneet yrittämään ihan liian kauan :( toivottavasti sun raivoaltis maanantai johtuiskin tädin sijaan jylläävistä raskaushormoneista? Yritähän vielä pitää toivoa yllä :heart:

Esikko koitahan selvitä pahoinvoinnin aallokossa, on varmasti kuitenkin sen arvoista kun on pikkuinen kyydissä :)

OMAA lämmöt taas normi 36,4 ja ovistesti edelleen positiivinen, tasavahvat viivat tällä kertaa. Että ehkä sitä ei sittenkään oikeesti tapahtunut, vaikka kovasti yritti? Oon ymmärtänyt, että sen pitäis olla lh-huippu eikä mikään hemmetin lh-jatkumo? No, pidän toivoa silti yllä, ehkä ne lämmöt vielä pompsahtais :heart: En aio enää huomenna tehdä ovistestiä (eli toisin sanoen teen, vaikka yritän parhaani mukaan olla tekemättä!!) että saan edes pari viikkoa elätellä toiveita :)

inte gravid. maanantaina meen ultraan..näkee sitte paremmin tilanteen..verikokeen saaminen tökki joten helpompaa men suoraan ultraan..sittenpä näkee itsekin mikä on tilanne ja jos ei tällä pelottelul täti tule kylään ni kyl on sitte kumma..nyt oon helpompi olla kun tietää että vastauksia saa viim maanantaina..en oikeastaan pelkää vaikka olis tyhjää täynnä mut tää epätietoisuus tikutetusta oviksesta huolimatta oli raastavaa..

palataan taas, parempia kiertoja muille:heart:

millimolli: Jos yhtään lohduttaa niin periaatteessa mulla on yk:ita enemmän ku lista näyttää. Että hekoheko täältäkin tämän lapsettomuuden osalta. Tohon kai sais lisätä pari kolme yk:ta jos jaksais saati tahtois, mut ei tahdo ku tulee vaan entistä paskempi mieli. Aloin vaan vuos sitten laskee jostain randomkierrosta. Et kirotaan ny sit yhdessä tätä maailman vääryyttä. Ja etenkin tuollasen ryyppäävän tuksun raskautta. Tiedä haluaako otsikoihin taas, oliki hetken poissa kunnes palas rettelöivänä ja jopa näköjään taas vauvaa odottavana idioottina.

Mä en ees jaksa kunnolla pahottaa mieltäni siitäkään että mieheni sisko oikein vältteli (kirjaimellisesti kiiruhti välillä karkuunkin) mua lauantaina hautajaisis ettei tarttis vieläKÄÄN tervehtiä mua ekaa kertaa. Mies tais pahottaa mielensä pahemmin. Ei huvittanu pätkääkään juosta sen naisen perässä kun kerran haluaa ihan tarkotuksella olla tutustumatta edes sellaselle tasolle et vois sanoa sen hei.

Ilmesesti noille portaiden alla olevien rattaiden omistajille on menny joku infotieto, kun toiset rattaat katos rapusta. Toinen ei piittaa. Tultiin viime yönä kotiin, totesin vaan et onpa näköjään yritetty piilottaa entistä paremmin ne rattaat portaiden alle. Mies totes et on jo kertaalleen siirtäny ne ulos ja tiedä sit siirsikö taas viime yönä kun kävi viemässä auton parkkipaikalle. Tais olla sillä vaikutusta ku kilahdin aiheesta lopullisesti soittaessani lopuksi taloyhtiön puheenjohtajalle, kun mikään muukaan valitusreitti ei toiminut. Ei paljo huvita nähdä niitä rattaita ku poistun kotoa (kun voisivat olla siellä hiton vaunuvarastossa "piilossa") saati pelätä et joku hullu päättää alkaa polttamaan rapussa rattaita.

Tämä päivä kulunutkin kivasti peiton alla mököttäen läppäri sylissä. Kissa vahtii (ja nukkuu) vieressä tyynyn sisälle piiloutuneena. Se vuorostaan mökötti yön, mitäs joutu olemaan viikonlopun hoidossa kamalassa paikassa missä oli 2 muutakin kissaa! (Onneksi ei tiedä että joutuu viikon päästä taas). Pitäis mun tehdä vaikka mitä. Ei vaan just nyt kiinnosta.

pikkumy No sie onneksi vain rattaista mälkätät. Mie olen huomannu kuinka pyörittelen silmiä lasten läheisyydessä, jos ne märyää kaupungilla. Ja kritisoin vanhempia siitä, että tuovat vauvansa julkisuuteen, ko niillä o selkeesti nälkä tai muu sellainen. Olen aivan pimeäksi menny!

En päässy sinne spinninkiinkään. Tuli vieraita just sillo. Ja nyt täällä märyän, ko olen toivoton läski ja pääse koskaa minnekkään. ( oikeesti en oo ees läski, vaan aivan normi, mut sitä hyllyvää kuite löytyy.) Sanoin ukolle aamulla, että nyt lähtee läskit ni se kysy et mitkä läskit ? aika sulonen :)
Mie olen tehny jo taas testejä, ettei ole raskaushormooneja elimistössä :D Kyl mie olen ihan muuten vaa pimeä ja pms:ssä :D

katso liitettä 14458

Lähetän teille kaikille paljon haleja!! :heart:

millimolli Meikäläisellä varmaan odotettavissa samanmoista PMS-herkkyyttä ensi viikolla. Olisi firman järjestämä naisten retki 8.-9.12., mutta taidan jättää väliin. Osuu niin sopivasti PMS-viikolle, että hittoako mie siellä teen, jos väännän itkua joka välissä... :D

melassi :( Onneksi pääset siihen ultraan :) Veikkaan, että testeissä raskauden olisi jo pitänyt näkyä, jos siellä jotain näytettävää olisi :( Vaikka saisi ovistestiin plussan, olisi himot, limailut ym., niin munasolu ei välttämättä irtoa ja anovulaarinen kierto sitten venyy : / Mullakin on ollut himot, limat, nippailut, finnit ym. ja silti se itse ovulaatio on jäänyt tapahtumatta : /

Mutta toivotaan, että sulle pärähtäisi myöhäinen plussa :)

pikkumy Onneksi menet lääkäriin :hug:

puuhis25 Mullakin oli eilen milliä vaille tasavahva viiva. Tänään vielä teen tarkistuksen, että lähteekö haalenee :) Toisilla haalenee nopeammin kuin toisilla. Nämäkin niin yksilöllisiä juttuja :)

Ovisplussastahan menee se 24-48h, keskimäärin 36 h, ennen kuin munasolu irtoaa ja vasta sitten alkaa lämmöt pikkuhiljaa kohoamaan :) Pidetään peukkuja toisillemme :) Jostain vielä luin, että itse ovispäivänä lämmöt tipahtaa hetkeks alemmas ja lähtee sitten nousuun?

ON: Täällä ilmeisesti alkaa lämpö nousemaan ja nenä veti tukkeeseen eilen. Tukkoisuus johtunee siitä, että limakalvot saattavat turvota oviksen jälkeen, jonka johdosta myös nenä vetää tukkoon? Luin jostakin, tämänkin.

Olo on aikalailla samanlainen kuin viime kierron oviksen jälkeen. Sillon luulin/toivoin oireiden johtuvan raskaudesta, mutta olivatkin oviksen jälkeisiä tuntemuksia :)

Toivottavast säästyisin ensi viikolla pahemmilta PMS-oireilta. Varsinkin niiltä henkisiltä...

Viimeksi muokattu:
Pikasesti (taas) Hennulle: Mä sain oltua tekemättä aamulla testiä, mut ehkä sorrun iltapäivällä :D plussat mitä sain, oli kaikki aamupissistä. Lämmöt edelleen 36,4, että jos ei pian ala nousta, niin eipä tässä mitään jännitettävää sitten ole.

Tuu sit kertoon, kun oot tehnyt sen varmistustestin, niin mäki tiedän mitä mä tuun saamaan jo ennen ku ehdin ite testaamaan :D:D:D

Tiistai 29.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

Esikko83.............28..............4.............44/26-28...........11.11
Selia...................25.............5.............39/27-32.............23.11.
melassi...............29..............7.............37/28-32.............?
Destello..............23..............6.............30/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............30/26-.................?

millimolli.............26.............16.............28/24-30.................?
~Vivianne~........29..............11............28/25-54...............?
anfia..................23..............3.............28/31...................?
lenkkari..............27...............4.............27/32-33............6.12.

Puuhis25............25...............4.............24/29-32.............11.12
Hennu86............25...............8.............24/37.................10.12.
another..............25..............2.............16/28....................?
Tupu_................26..............4..............15/28-34..............17.12.

-Liv-..................23..............8...............8/40-55.................?
Barbababy..........25..............5...............6/25-29...............?
jenni_noora.........27..............1...............4/28....................?
pikkumy.............26.............16............ .2/25-28...............?

Plussanneet vol1 & vol2

Plussanneiden oma ketju:

Kadonneet

Yhteistyössä