Esikoista yrittämään 2011 vol3

GALLUPPIIN semmone, et mehä alotettii alunperin esikoista yrittämään loppuvuodesta 2010 tai 2011.. nii voitaisko me olla jo ikuisesti yrittäneet :D

Oli pakko tulla tänne hiimailemaan taas, ko muu väki nukkuu. Tuli tylsää. Mulla tulee ittellä vauvat jo korvista.. Millo jahkataa ja jaapataa 247 tuota veljen tulevaa lasta. ( sanoinki kavereille, et jos musta tulee semmone etten mistää muusta osaa puhua nii ampukaa mut, pliis) Ei siinä muute mitään, mutta vois ehkä vähä ajatella, että kiva heille, muttei tarvis mun eessä koko ajan jauhaa siitä. Olen kuitenkin asiasta tietoinen, että heille o tulossa vauva. Olen myös tuskallisen tietoinen siitä, että mulle ei edelleenkään ole tulossa sellaista.

Tällä viikolla piti taas ukon kanssa avautua aiheesta. Ko alkaa tulee korvista ulos niitte ihmissuhde ja vauvajaappailut. Muutenki olen avautunut tällä viikolla ankarasti asiasta.. Mies o alkanu epäilee, et vika olis siinä. Mut tuskin on. Sillähä o jo kaks lasta. Eiköhä se täältä löydy se vika. Haluanki nyt vaa, et ne selvittää missä se vika on niin pääsen jatkamaan elämääni. EN jaksa yksinkertaisesti joka kuukausi stressata. Mieskin on alkanu jo vaatii, että tekisin ovistestejä ( nii ja ne kaks lekuria). Minäpä olen kapinallinen. En kiusallanikaan tehe. En tehe yhen yhtää testiä.

Ambrosia Mie olen nyt alkanut käymää salilla. Kaksi viikkoa menny jo onnistuneesti! käyn kaks kertaa viikossa salitreenin tekemässä sitten 2 kertaa jumpassa. Olen jo testannu pallojumppaa, spinninkiä ja steppiä. SPinning olikin yllättävän helppoa! Ja niinkö stressasin päivän sitä.

Mutta kaiken kaikkiaan mieli o paljon korkeampi ko käy siellä reuhkaamassa. ei jaksa kaikkea ees stressata. Nii ja nyt ei ees tarvi stressata ko ei tiiä millo menkkojen pitis ees alkaa. Nii ei voi stressata! :D HOPLAA!!!

Maanantai 21.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Esikko83.............28..............4............36/26-28...........11.11
-Liv-...................23.............7.............36/40-55..............?
Selia...................25.............5.............31/27-32.............23.11.

melassi...............29..............7.............29/28-32.............?
Barbababy..........25..............4.............28/25-29...............?
Destello..............23..............6.............22/32-33..............?

Ambrosia85.........26.............11............22/26-.................?
~Vivianne~........29..............11............20/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............20/25-28...............?

anfia..................23..............3.............20/31...................?
lenkkari..............27...............4.............19/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............16/29-32...............6.12

Hennu86............25...............8.............16/27-37..............11.12.
Tupu_.................26.............4..............7/28-34............17.12.
millimolli............26..............16.............x/24-30..............?

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27..............6.10...........13.6.................YK1
Poikkka.............21.............13.10...........26.6................YK14
Manda86...........25............25.10.................................YK11
Tuikkiva.............27.............2.11.................................YK 4
Tuttava1985.......26............12.11.................................YK4
Santski...............28............19.11.................................YK 7

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris. Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Voi kun meitä alkaa olla tuossa listassa vähäsen :(

millimolli En kyllä yhtään ihmettele, että alkaa tulla korvista ulos toisten vauvahehkutus : / Itsellänikin olisi jo mennyt hermo. Ei muuten välttämättä todista mitään miehesi hedelmällisyydestä, että vaikka hänellä on kaksi lasta edellisestä suhteesta. Hedelmällisyys voi heiketä vuosien saatossa.

melassi Toivottavasti saisit sen plussan :)

ON: Täällä on joko missattu ovisplussa tai sitten viivojen vahvuus muuten vain heittelee. Testasin pe-aamuna ja eilen illalla, lauantai jäi välistä, kun oltii anoppilassa koko viikonloppu. Eilen illalla testiviiva oli suhteellisen vahva, ei kuitenkaan plussa. Tänään aamusta viiva oli tooooodella haalea.

Eilen illalla lämmöt oli 36.4 ja tänään aamulla 36.2. Viime viikolla oli vielä alle 36 astetta. Hommailtu on viime to ja eilen illalla. Saas nähä, kuin tässä nyt käy.

Johonkin kramppiin meni vatsa eilen illalla ja kun oikean puolen munasarjaa vähän paineli, oli se hellänä. Vielä yölläkin tuntui, miten koko alavatsa oli ihan pinkeä ja arka.

Pitää taas iltapäivästä dippailla ovistesti ja kattoa, mitä näyttää...

melassi: tottakai saa omanapailla :heart: varsinkin näin maanantaina! Eikä tarvi mun mielest yhtään häpeillä sitä, että testailit jo dpo10. Monethan saa jo noilla päivillä haamun tai herkällä testillä jopa plussan! Vielä on toivoa :kiss:

Hennu: Ehkä se ovis tosiaan oli just sillon, kun et testannut. Kun kerran lämmötkin on jo nousseet. Toivotaan parasta :heart:

millimolli yhdyn edellisiin, kyllä mullakin olis jo NIIIIIN mennyt hermo jos tollain koko ajan jauhetaan toisten vauva-asioista. Ja vielä pahemmalle varmasti tuntuu, kun teillä on kuitenkin jo pitkästi yritystä takana. Voimia :kiss:

Napaa: ovistesti oli aamulla aika lähellä plussaa :D Ja nyt koko aamun on vääntänyt ihan hiton ilkeesti vasenta munista! Siellä on ilmeisesti näin maanantain kunniaksi nää kymmenen pientä rakkulaa päättänyt pistää kunnon kemut pystyyn!! lämmöt oli tänään vaan 36,1 (normaali mulla 36,4) ja kananmunalimat havaittu. Ehkä mun toive siis toteutuu ja noi paskamunikset yrittää väkisin ovuloida!! :cool:

• Tykkää
Reactions: Hennu86
Ens viikolle aika tk:hon. Jos pääsis tutkimuksiin.

Tästä kierrosta en edes tiedä tuleeko lyhyt vai pitkä. Ennen niin säännöllinen kierto on nyt yhtäkkiä heitelly tän vuoden puolella vaikka kuinka. Mieskin jo tuossa sanoi että nuo mun haluamiskaudet on lyhentyny rajusti eli taitaa olla mulla hormoneissa vikaa. Ovista en edes bongannut vaikka yritin tikuttaa.

Pessimismipäivä tänään. Jos nyt vielä niitä optimistisempiakin päiviä tulis.

Tiistai 22.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

Esikko83.............28..............4............37/26-28...........11.11
-Liv-...................23.............7.............37/40-55..............?
Selia...................25.............5.............32/27-32.............23.11.

melassi...............29..............7.............30/28-32.............?
Barbababy..........25..............4.............29/25-29...............?
Destello..............23..............6.............23/32-33..............?

Ambrosia85.........26.............11............23/26-.................?
~Vivianne~........29..............11............21/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............21/25-28...............?

anfia..................23..............3.............21/31...................?
lenkkari..............27...............4.............20/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............17/29-32...............6.12

Hennu86............25...............8.............17/27-37..............11.12.
Tupu_.................26.............4..............8/28-34............17.12.

nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:

Kadonneet

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

pikkumy Luulisi sun pääsevän tutkimuksiin. Kuitenkin yli vuosi yrittämistä takana ja jos tosiaan hormoneissa alkaa olla jotain häiriöö :( Voimia sinulle :kiss: p.s. Noi pessimistipäivät "yllättää" silloin tällöin.

Ambrosia85 Hienoa, että kutsu hoitavan lääkäri luo tuli! :)

jenni_noora Tsemppiä yritykseen!! :) Tulehan sitten kertomaan tiedot, kun pääset varsinaiseen ensimmäiseen yrityskiertoon :) Toivottavasti niitä ei montaa tule :)

melassi Meinasitko koska testailla uudestaan? :)

puuhis25 Toivottavasti ovuloisit :) Tsemppiä lähettelen! :kiss:

ON: Täällä taas muistuu elävästi mieleen, miksi jätin ovulaatiotestit alkusyksystä pois. Eilen iltapäivällä taas todella vahva viiva, melkein voisi jo plussaksi luulla. Ei kuitenkaan ollu mun mielestä tasavahva väri kontrolliviivan kanssa.

Kuten puuhis25:lla mullakin munasarjoissa tuntu eilen kunnon show. Muutamaan otteeseen työpäivän aikana nippaili ihan kunnolla. Ite veikkaan, että siellä on vain taas liikaa tavaraa, josta johtuu noi nippailut. Haluja ei juurikaan ole ollut, enkä ole niin "märkä". Lämmöt oli eilen iltapäivällä ja illalla alle 36, tänään en aamusta mitannutkaan. No, ens viikon keskiviikkona gynelle kattelee, et miltä toi munasarjojen tilanne näyttää. Ite en tällä hetkellä ole mitenkään positiivisella mielellä asian suhteen.

Tänään ja ylihuomenna jos vielä yrittäis hommailla. Sit koittaaki viikonloppu, pikkujoulut ja krapula...

Viimeksi muokattu:
Kiitos hennu pakko se on yrittää kaivaa jostain ne positiiviset fiilikset. Ovat vaan jossain täysin kadoksissa?!.Tammikuun puolessa välissä tosiaan lääkärille aika.. jotenkin pelottaa, ahdistaa ja masentaa. Tosin varmasti osasyy on tässä vuodenajassakin, ja siinä ettei ole edes lunta :(

melassille plussatuulia uusiin testeihin!

ja ei, en jaksa kommenoida muita :D
Mä lähden huollattaa autoa ja meen itse lohtushoppailemaan vaikka uusia kenkiä...ja ehkä paria testiä kaappiin möllöttämään ja muistuttamaan elämän epäreiluudesta

Hennu86 kyllä meillä on sit onnettomat munikset!!! Hitto ku sais vaan kävellä kauppaan ja ostaa uudet viallisten tilalle!! Kun ei näis pkle ole ees takuutoimintoa!!!
Onneksi pääset pian gynelle kans, ehkä teillekin aukeis mahdollisuus clomeihin tai muihin konsteihin?

Mulla on siis tänään niin pessimistiset fiilikset -päivä menossa, että hohhoijjaa.. Voisin vetää pöntöstä alas kaikki noi ovistestit ja lopettaa niiden kans leikkimiset. Hermo vain menee noiden melkein tasavahvojen kanssa! (tuli taas melkein ovis+, mutta haaleempi vähän kuin eilen, joten eiköhän peli oo mun osalta selvä)
Ehkä se olis vain fiksuinta alottaa terot huomenna ja pääsis seuraavaan kiertoon. Äsh ku ärsyttää välillä, vaikka oonkin yleensä positiivisella mielellä kaikesta.

melassi onpa huonoa säkää, että viallinen testi sattui just tähän kohtaan. Toivottavasti puikot toimii paremmin :heart:

Viimeksi muokattu:
Pikaisesti tulen ilmoittamaan, että menkat alkoivat vihdoin!! Eli mulle voi päivittää YK8, KP1/40-55 . Eli ilmeisesti se ovis on tosiaan tapahtunut silloin kun niitä ovistestejä tein. Yritettiin kyllä niitä päiviä myös hyödyntää, mutta eipä näkymä taaskaan tärpännyt... No ehkäpä nyt tässä kierossa... tai sitten ei... Hyvänä puolena on se, että lauantaina on firman pikkujoulut, joten eipähän tarvii miettiä, voiko juoda vai ei... :D

• Tykkää
Reactions: puuhis25
kiitos teille lohdutuksesta ja kannustuksesta..mä vaan näemmä kiukuttelen:headwall:..jotenkin raskasta olla töissä..haluan lisää ruokaa ja nukkumaan..olen niin poikki jo tästäkin päivästä etten ajattele muuta kuin kotia, lämpöä ja isännän syliin pääsemistä.. voimia kaikille, palaan seuraavan testin jälkeen taas asiaan..

plussa ja ovistuulosia kaikille :heart:

Mun pessimismi vaan jatkuu. Ei tänäänkään oikein mikään mun päiväni.

Nyt tuli lopullinen kiukustuminen noihin meiän rapun rattaisiin. Meillä siis on erillinen vaunuvarasto (heti ku ulko-ovesta tullaan sisään), mut laiskat mammat lykkii ne viel väliovestakin sisään ja rappujen alle. Valittanu ties minne kaikkialle jo vuokrafirmassa, nyt soitin taloyhtiön puheenjohtajalle ja jos viimein tapahtuis jotain. Meil ihan kiellettyä säilyttää tuossa yhtään mitään ja tulipaloja pelkäävänä kauhistuttaa ajatus et joku pv joku sekopää voi tulla päiväsaikaan ku ovet on auki tuikkaamaan tuon vaunumäärän tuleen. Ensin oli yhdet, sitten toiset ja tänään jo neljät :( Sais ny luvan edes lykätä nuo vaikka vesisateeseen, jos vähitellen heräisivät et hei, tais tulla lykättyä rattaat jonnekin minne ei pitäis.

Mä en tajua miksi noita paloturvallisuusmääräyksiä ei voida noudattaa! Luulis nyt ettei ois vaikeaa hahmottaa ettei rappukäytävään jätetä edes niitä kultamussukan rattaita ku ei jakseta avata yhtä ylimäärästä ovea (veisivät asuntoonsa sitten) tai että kellarikomeron käytäville ei jätetä romuja kun samassa paikassa on lakisääteiset pelastustilatkin raskaine palo-ovineen.

Onpas tänne tullut paljon tekstiä ja joukkoon taisi mahtua ainakin yksi plussauutinenkin - onnea Santski :flower:

Itselläni ei oloissa ole tapahtunut muutoksia ja ensi perjantain ultraa tässä sitä edelleen jännityksellä odotellaan. Tuolloin pitäisi olla rv 6+4. Oireena on edelleen oikeastaan vain tissikipu ja 0,5 asteen lämpöily. Lisäksi aamuyön uni on ollut melko katkonaista, viime yönäkin heräsin kolmelta :whistle:. Onneksi sain vielä uudelleen unta... Mulla tuo aamuyön unettomuus taisi vaivata jo aika pian oviksen jälkeen - selkeästi ennen plussaa joka tapauksessa. Enpä ole tuosta mistään raskausoirelistoista muistaakseni lukenut, vaikka itselläni se siis oli selkein/ainut oire. Ja pissattaminen ei aikaista heräämistä aiheuta, minua ei ole pissattanut mitenkään huomattavasti enemmän kuin normaalistikaan.

Tuo levoton uni heijastuu sitten siihen että iltapäivisin on aivan kuitti ja ei oikein saa keskityttyä mihinkään. Saa nähdä että miten kauan tätä iltapäivien koomaa kestää : / Töissä jatkuu sama kaoottinen kiire - eilen istuin töissä seitsemään... Sama tahti on jatkunut jo viime keväästä, kuinkahan kauan tätä jaksaa :(

Huomenaamulla ajattelin vihdoin rohkaistua ja tehdä tuon CB:n viikkonäytöllisen digin. Käsittääkseni sen pitäisi näyttää kohdallani 3+. Mikäli ei näytä, niin sitten voi taas panikoida siitäkin :|

Jaksamista ja plussapuhureita kaikille :heart:

Heissan! Hei sellaista kyselyä ajattelin laittaa pystyyn, erityisesti teille muille terolutien käyttäjille, että lääkäri määräsi mulle niitä otettavan kp 16-25, mutta koska mulla ovulaatio yleensä siinä kp 18-20, aloitanko terot kuitenkin vasta oviksen jälkeen, vai lääkärin määräyksen mukaan kp 16? Monesta lääkäripalstalta luin, että jos tavoitteena raskautua, niin silloin kannattaa aloittaa vasta ovulaation jälkeen. mm. tässä yksi: Terolut ja raskaus - Verkkolääkärit - Etusivu - Helistin.fi. Kuitenkin myös lääkäri oli tietoinen tästä ja silti määräsi kp 16. Mulle terot määrättiin siis tiputtelun hillitsemiseksi (ilmeisesti siis keltarauhashormonin puutteeseen). Onko kellään mielipidettä tähän?

puuhis25 ja Hennu86: Toivottavasti ovulaatio onnistuu ja tärppääkin vielä!

Esikko83: Tsemppiä huomiseen testailuun.. hyvä tulos sieltä varmasti tulee, älä huoli :)

melassi: toivottavasti sinullekin viimein plussa pärähtää paremmilla testeillä.

-Liv- Hyvä homma että täti tuli viimein käymään, pääsette uuteen yritykseen ja oviksen bongailuun sitten vaan!

Keskiviikko 23.11.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

Esikko83.............28..............4............38/26-28...........11.11

Selia...................25.............5.............33/27-32.............23.11.
melassi...............29..............7.............31/28-32.............?
Barbababy..........25..............4.............30/25-29...............?

Destello..............23..............6.............24/32-33..............?
Ambrosia85.........26.............11............24/26-.................?

~Vivianne~........29..............11............22/25-54...............?
pikkumy.............26..............15............22/25-28...............?
anfia..................23..............3.............22/31...................?

lenkkari..............27...............4.............21/32-33..............6.12.
Puuhis25............25...............4.............18/29-32...............6.12
Hennu86............25...............8.............18/27-37..............11.12.

Tupu_.................26.............4..............9/28-34............17.12.
-Liv-...................23.............8...............2/40-55..............?

Plussanneet vol1 & vol2

Plussanneiden oma ketju:

Kadonneet

Viimeksi muokattu:
pikkumy se on sitä laiskuutta kun ei viedä niitä kärrejä pois..sinänsä hassua jättää ne kenen tahansa saataville rappukäytävään.. ei olisi ensimmäinen kerta kun joku ottaisi...itselleni ei tulisi mieleenkään jättää niitä käytäviin (siis jos edes jostain syystä asuisin kerrostalossa tms.) voimia kiukkupäiviin..

Puuhis ja Hennu himokkaita oviksenmetsästyksiä:heart::p

Esikko kauniita tekstejä digiin toivottelen, tarrasukkia pienokaisellesi aattelen..olkoon matkanne hyvä ja välillänne rakkaus syvä..:heart:

Tupu teroista en tiedä, mutta toivon hyvää kiertoa ja plussatuulosia:p

Livpäivitin tietosi, toivottavasti tämä on se kierto jolloin kaikki natsaa=)

ambrosia toivottavasti saatte apua tutkimuksista, tsemppiä jatkoon=)

jenni_noora pian siis tulet mukaan listalle asti..tsemppiä alkavaan koitokseen=)

Odotanko: DPO17..emmä mistään mitään tiedä vielä..oloja on juu..eilen istuin kuuman muurin vieressä villatakki päällä ja palelin..isäntä riisuu pitkää paitaa ja valittaa kun kämpässä liian kuuma..:D ollako vai eikö olla, siinä vasta pulma..

pikkumy :hug:

melassi Koska sie testaat? :)

Tupu_ Jos todistetusti ovuloi, voi varmaan ne Terolutit aloittaa vasta oviksen jälkeen? Itse noudatin nyt säntillisesti kp 15-24, että saataisiin kierto lyhentymään. Parin viikon sisällä selviää, et miten käy tässä luomukierrossa.

Esikko83 Mitäs digitesti sanoi? :) :heart:

ON: Jooh. Täällä taisi ovisplussa olla kp 16 ip. Pupuiltu on tässä kierrossa kp 8, 12, 15 ja 17. Eilen iltapäivällä (kp 17) dippasin ovistestin noin klo 18, parin tunnin pidättelyn ja juomattomuuden jälkeen. Aika hailukka viiva tuli. Veikkaan, et tänään iltapäivällä klo 16 aikaa on taas vahva viiva... Tän viikon jälkeen lopetan kyllä testailun. Hermo menee :D Lämmöt pysytelleet vielä alle 36 asteessa. Sunnuntaina taisi vain olla joku piikki lämmöissä.

Eli jälleen yhden levottoman aamuyön jälkeen uskaltauduin tekemään tuon CB:n viikkonäytöllisen digin. Näytti viikkoja 3+ ja nyt saa loppua testailut. Katsotaan sitten 2.12. näkyykö ultrassa mitään. Positiivista on se, että jotain tuolla on ilmeisesti tapahtunut vaikkei olisikaan mennyt/menisi loppuun asti niinkuin pitää.

Kiitos onnentoivotuksista. Melassi mainitsi tuosta paleltelusta ja muistin että sitä on itsellänikin. En tiedä miten paljon se poikkeaa normaalista olotilasta, sillä olen tavallisestikin aikamoinen hytisijä ja villasukkien suurkuluttaja :LOL:. Se on siis oireena omalla kohdallani yhtä epävarma kuin tuo väsymyskin. Kärsin nimittäin tavallisestikin kaamosväsymyksestä. Näköjään osaan tehdä tästä oireettomuudestakin ongelman :D Oksuilua en kyllä kaipaa yhtään ;)

Yhteistyössä