Esikoista kuumeilevien :))

Hei! Olen lukenut tätä ketjua jo jonki aikaa ja haluaisin nyt liittyä joukkoon :) Eli olen 26v ja olen ollut mieheni kanssa 7vuotta yhdessä. Viimeiset pari vuotta on ollut enempi ja vähempi vauvakuumetta,mutta nyt tämän vuoden pääsiäisenä vasta yhteisestä sopimuksesta lopetin pillerit ja yrittäminen alkoi :)
Mulla nyt siis menossa YK3 ja tänää KP1. Viime kierrolla olin ihan varma,että olis tärpänny..Ovis ja pupuilut meni yksyhteen..mutta niin ne menkat vaan tänää alko ja mieli on kieltämättä vähän matala :'( Mutta eipä se auta ko kahtoa eteenpäin ja uus yritys taas sitte parin viikon päästä :)

Hilda-Maaria Tsemppiä jännäilyyn! Muista että kyllähän ne simpat siellä saattaa elellä ja voida ihan hyvin vaikka ei menis ajotukset ihan tunnilleen tai päivälleenkään :) Pidän teille peukkuja!

Myy87 Tervetuloa mukaan! Lisään sut listaan.
Mäkin olin tossa edellisessä (ja ensimmäisessä) kierrossa varma oireiden ja ajotuksen perusteella, että on mitä parhaat mahdollisuudet. Ehkä ne olikin, mutta eipä vaan tärpänny! Oli kyllä muutama eka päivä oikein tuplasti tympeämpi olo kuin normaalisti menkkojen aikaan, mutta nyt on jo katse ensi viikon oviksessa :) Joten tsemppiä sullekin katse kohti toivottavasti pian palaavia kesäkelejä. Toivottavasti aurinko ja lämpö saa meidänkin ketjussa aikaan plussa-aallon :)

Tänne ei mitään uutta paitsi se, että Citymarketissa ei ollutkaan greippimehua. Höh. En kyllä tiedä, auttaako enää tässä vaiheessa kiertoa mitään, mutta tuskinpa siitä haittaakaan on, paitsi hampaille :D

**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**

>> TORSTAI 13.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA

Pirpana2013 23 v...........................31/28....................YK2, YA3/13
Hilda-Maaria 27 v...........................30/21-37...............
Paloma84 28 v...............................26/30-35...............YK4, YA2/13
Mayinka 30 v.................................25/??...................YK3, YA9/2011
maamis 21v..................................18/??....................YK3, YA3/2013
Kiharapää29 v................................12/28-35................
audree 23 v...................................11/32...................YK2, YA 5/13
Fujin 24 v......................................10/26-32...............
-KITTY- 21 v..................................6/28...................YK14
Myy87 26 v....................................1/??...................YK3

PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy

KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: audree

Hei jee! Täällä JO kp 10! Oon onnistunut pysymään niin hyvin tauolla näistä vauvahommista, että kiertopäivätkin jo unohtuneet. Täällä hyödynnelty fiiliksen mukaan ja tärppää jos on tärpätäkseen.. Kuvittelen nyt mielessäni, että mun kierto on sen 28 päivää just eikä melkein, joten aion kuvitella itelleni oviksenkin neljän päivän päähän :D Saa nähdä mitä tästä tjottailusta tulee, odotus ei oo koskaan ollut mun vahvin puoli ja nyt kun joutuu odottamaan pelkästään raskauden alkamista niin hermoraunioksihan tässä tulee..

Ensinnäkin, tervetuloa myy87 toivotaan että vierailu tällä palstalla jää lyhyeksi ;)

Fujin Meillä on myös vähän taukoa vauva hommeleista.. kuumeilua ei tosin yhtään helpottanut kun ystäväni synnytti kauniin tyttölapsen kaksi päivää sitten ;/
mutta ei auta kuin kulkea häntä pystyssä kohti uusia kiertoja.. jos vaikka tämä kierto olisi SE kierto :heart:

Mutta luulempa että tjottailu on helpompaa kun ei tarvitse laskea koko ajan kierron päiviä ja ovista :kieh:

Kaikille plussa tuulia ++++++ :kiss:

Tervetuloa Myy juttelee meidän kanssa! Meidän kotikaupungissa on joka kaupassa ollut viime aikoina säännöllisesti aina välillä greippimehu loppu.. Kuultiin että siitä on joku toimitushäiriö ulkomailta :) Mulla ei mitään oloja toistaiseksi. En kyllä kauheasti edes mieti asiaa. Ensi kierrosta lopetan ovistikut kokonaan, koska tunnistan niin hyvin nykyään oviksen. Ajattelin että se voi ehkä tarkistaa sitten yhdellä tikulla vaan kun tulee kunnon tuntemukset. Pitää kattoa nyt mikä fiilis on.. En oikein jaksa enää stressata ja laskea päiviä.. Nytkään ei mitään hajua mikä kiertopäivä meneillään. Fiiliksen mukaan mennään.

>> LAUANTAI 15.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA

Pirpana2013 23 v...........................33/28....................YK2, YA3/13
Hilda-Maaria 27 v...........................32/21-37...............
Paloma84 28 v...............................28/30-35...............YK4, YA2/13
Mayinka 30 v.................................27/??...................YK3, YA9/2011
maamis 21v..................................20/??....................YK3, YA3/2013
Kiharapää29 v................................14/28-35................
audree 23 v...................................13/32...................YK2, YA 5/13
Fujin 24 v.....................................12/26-32...............
-KITTY- 21 v..................................8/28...................YK14
Myy87 26 v....................................3/??...................YK3

PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy

KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Vai on mehut loppu! Täytyy varmaan alkaa itte puristelee greipeistä mehua sitten ens kierrossa jos niikseen tulee :LOL: Viiniä olen kyllä juonut iltaisin puoli lasillista tai lasillisenkin, se on kyllä paitsi kohdun verenkiertoa parantava, myöskin varsin rentouttava tapa :) Tosin en kyllä pistäisi pahakseni, vaikka pitäisikin pian lopettaa moinen ;)

Tässä on eilen ja tänään ollut jos jonkinlaista kirpistelyä ja nippailua tuolla alavatsalla. Mietinkin, että josko tää varsin stressitön kierto vaikka vähän tasaisi tota kiertoa, kun se oli monta kuukautta tasan, melkein tunnilleen sen 28. Siitä se sitten stressin myötä lähtikin huitelemaan yli kolmenkymmenen. Jos se nimittäin olisikin tasaantunut takaisin, niin ovishan olisi nyt juuri käsillä! Tai sitten se voi olla vasta viikon päästä, en ole tikutellut :rolleyes:

Onkohan Pirpana vielä mukana? Koitin katsella ketjua sillä silmällä, mutta viimeksi oli kirjoitellut vissiin huhtikuussa? Enkä oikein löytänyt sitäkään, että milloin Pirpanan kierto on päivitetty noihin lukemiin.

Entäs Hilda-Maaria? Millainen olo on ja milloin ajattelit testailla? :)

Palomallakin alkaa olla jännäpäivät käsillä! Tsemppiä sinne kovasti :)

>> SUNNUNTAI 16.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v34/28YK2, YA3/13
Hilda-Maaria 27 v33/21-37
Paloma84 28 v29/30-35YK4, YA2/13
Mayinka 30 v28/??YK3, YA9/2011
maamis 21v21/??YK3, YA3/2013
Kiharapää 29 v15/28-35
audree 23 v14/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v13/26-32
-KITTY- 21 v9/28YK14
Myy87 26 v4/??YK3

PLUSSANNEET :heart:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy

KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS! :kiss:

Viimeksi muokattu:
Kiitos Audreelle hienosta taulukosta :) Ja päivityksistä.

Mä testasin perjantaina, koska meillä oli vieraita ja tarkoituksena oli nautiskella pari lasia viiniä. No, silloin oli dpo7 eli ihan liian aikaista ja negaahan se näytti. Menkat pitäs alkaa keskiviikkona, joten en ennen sitä testaa. Torstaina sitten on muutenkin hyvä testata, koska juhannus siinä, niin tietää voiko juhannusjuomia nautiskella :)

Ei oo kyllä mitään oloja ja aika vahva tunne, että ei tästä kierrosta vauvaa tule. Vähän on ollut sellasta menkkamaista alavatsakipua, mutta en mä osaa sanoa mitä se merkkaa. Vaikka eihän niitä oireita aina kaikille tule heti jne. Toivotaan tietty parasta! Vähän jänskättää ja malttamatonta odottaa keskiviikkoon.

Mua muuten ärsyttää kauheasti, kun mulla on näin pitkät nää kierrot.. aina yli 30 päivää ja pari viime kiertoa on ollut sellaista 35-37 päivää... Harmittaa se, että tietty meillä on mahdollisuus harvemmin ees raskautua, koska ovikset harvoin. Aina joutuu kauhean pitkän ajan oottaa seuraavaa kertaa.. Joillain kun kierto on 28 päivää, niin aika menee varmasti paljon nopsammin, kun mulla, kun on 10 päivää pidempi kierto. Tietääkö kukaan onko olemassa jotain lääkettä, jolla kierron sais lyhyemmäksi ja antaako lääkärit niitä ees, kun kiertoni taitaa olla kuitenkin vielä normaalin rajoissa..?

Hilda-Maaria: 37 päivää taitaa olla jo siinä ja kintaalla, että meneekö normirajoihin. Käsittääkseni on olemassa jotakin kiertoa tasottavia lääkkeitä, mutta en nyt yhtään muista että mitä ne on. Oma gyne tai lääkäri varmaan tietää ja kai niitä aika vaivattomasti määrätäänkin jos raskautumistoive on.

Tervetuloa kaikille uusille :)

ON: Täällä siis ilmeisesti kp 14 menossa, aika kuluu kyllä niin että heilahtaa kun ajattelee kaikkea muuta paitsi vauvautumista :D Fiilikset on tosi hyvät ja stressihormonia ei varmaankaan oo ollenkaan. Jotain? ovistuntemuksia saattaa olla, mutta en aio kyllä laskea dpo:ita tai mitään, parin viikon päästä ilmestyy pari viivaa tikkuun tai vaihtoehtoisesti startataan uus kierto, kumminkin päin passaa vaikka tietysti se on kierron loppua kohden aina toiveet korkealla ja pettymys kova, jos joutuu jälleen menkkaviikkoa viettämään. Eilen katse etsi kaupasta ovistikkuja, mutta jätin ostamatta kuitenkin :D
Seksiä on ollut ehkä liikaakin, mutta en ota siitäkään stressiä: eipähän voi panemisen puutteesta syyttää...

>> TIISTAI 18.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v36/28YK2, YA3/13
Hilda-Maaria 27 v35/21-37
Paloma84 28 v31/30-35YK4, YA2/13
Mayinka 30 v30/??YK3, YA9/2011
maamis 21v23/??YK3, YA3/2013
Kiharapää 29 v17/28-35
audree 23 v16/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v15/26-32
-KITTY- 21 v11/28YK14
Myy87 26 v6/??YK3

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy

Nonii täällä ollaan jo kovasti toivuttu menkkapettymyksestä ja ajatukset jo seuraavassa oviksessa :) Mulla on kierto pillereiden jälkeen asettunu siihen 28 päivään, joten eipä tässä enää kauaa tarvi odotella ovista :)
Oon tässä mietiskelly,että JOS tärppää nyt tästä kierrosta, niin miten saisin "pidettyä sen salassa" kun on melkeen koko heinäkuu buukattu täyteen kaikenmaailman kissanristijäisiä joihin myös kuuluu alkomahoolin maistelu..No pitää katsoa sitte tilanteen mukaan :) Mites te muut? Milllon meinaatte kertoa mahdollisesta raskautumisesta muille vai ootteko vielä miettiny niin pitkälle?
Mukavaa juhannusta kaikille ja plussatuulia :)

Myy, täällä mietitään samoja juttuja. Itse kun olen sellainen, että otan kyllä silloin kun ollaan juhannuskekkereissä tai mökkisynttäreillä tai vastaavassa tilanteessa, vaikka aika harvoin muuten juonkin. Samoin oon tässä keväällä lopettanu tupakoinnin, joka varmaan myöskin herättää huomiota. Luulen, että juhannus menee kyselyittä, mutta sitten heinäkuussa ystävän häät ei enää, etenkään saman porukan kanssa. Ajattelin murehtia sitä sitten, nimittäin ei tosiaankaan kerrota kovinkaan aikaisessa vaiheessa kellekään, ehkä vasta sitten kun sen alkaa muut huomata.. Ei kyllä tuu muutenkaan kauheesti puhuttua meidän suunnitelmista, kukaan ei edes tiedä että mennään elokuussa naimisiin :LOL:

Mites Hilda-Maarian olotila tällä hetkellä? :)

on Mä vähän kadun sitä, ettei oo tullu tikuteltua. On ollu ovisoloja parina edellisenä päivänä, mutta limoja en oo bongaillu kuten en oikeestaan koskaan aiemminkaan (ja nyt mietiskelen sitä et voikohan se vaikeuttaa raskaaksi tulemista : /). Laskurin mukaan ovis olis kuitenki pe (?), mutta taitaa jäädä pupuilut keskiviikolta ja torstailta väliin, niin johan iski paniikki! Täytyy tänään sitten ammattitaidolla talletella ja perjantaina jatkaa siitä mihin jäädään :D

Hei ja niin, kun lähetään mökkeilee niin toi listan päivitys jää ainakin multa muutamaksi päiväksi. Päivittelen sitten maanantaina taas mut toki sitä saa joku muukin päivitellä jos tahtoo :)

Viimeksi muokattu:
Mä olen kanssa juhannuksen muualla eli päivitetään sit su kuka ehditään ekana :) lupaan käydä kännykällä päivittää jos plussaan juhannuksen aikaan tai aloitan uuden kierron (ellen ole ihan masentunut asiasta.. :)). Mun laskujen mukaan menkat pitäs alkaa tänään tai huomenna. Tänään on ollut tosi kovat alavatsakivut eli pahasti enteilee menkkoja.. :( äsken oli oikeen tosi kovat repäisevät kivut vatsassa. No toivoa voi pitää yllä vielä tämän yön ainakin. Testin teen vasta to jos huomenna ei mitään tapahdu. En halua hätäillä testien kanssa. Jos nyt testi näyttäisi plussaa, niin varmaan kertoisin juhannusseurueelle. Ollaan vaan läheisimpien ystävien kanssa niin asiaa ihan turha salata kun olis mun alkottomuuden syy niin ilmiselvä.. Heillä asia pysyisi myös salassa varmemmille viikoille asti. Hauskaa jussia teille kaikille! <3 Mites te muut jännäilijät, mitä kuuluu?

Täällä lähdettiin kanssa uuteen kiertoon tänään eli KP1 tänään. Vähän surulliselta tuntui, vaikka osasinkin kipujen perusteella sitä odottaa. Eikä muutenkaan ollut toiveet kovin korkealla. Kierrosta tuli nyt 34 päivää pitkä. Ärsyttää kyllä kun noin pitkät kierrot.. Mietin jos varaisi gynelle ajan, kun muutenkin viime kerrasta pari kolme vuotta jo. Samalla vois jutella pystyykö noita kiertoja lyhentää jotenkin. Vaikka turhaan en mielelläni söisi mitään hormoneja. No se hyvä puoli tässä, että juhannuksena voi juhlia sitten oikein urakalla.. Toivottavasti viimeistä lapsetonta juhannusta.. Vaikka mieluummin mä olisin kertonut raskaudesta juhannuksena kuin juhlinut. Tällaiset fiilikset täällä.. :(

>> SUNNUNTAI 23.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v41/28YK2, YA3/13
Hilda-Maaria 27 v5/21-37
Paloma84 28 v7/30-35YK4, YA2/13
Mayinka 30 v30/??YK3, YA9/2011
maamis 21v28/??YK3, YA3/2013
Kiharapää 29 v22/28-35
audree 23 v21/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v20/26-32
-KITTY- 21 v16/28YK14
Myy87 26 v11/??YK3

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy

Päivittänyt: Hilda-Maaria

>> MAANANTAI 24.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v42/28YK2, YA3/13
Mayinka 30 v31/??YK3, YA9/2011
maamis 21v29/??YK3, YA3/2013
Kiharapää 29 v23/28-35
audree 23 v22/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v21/26-32
-KITTY- 21 v17/28YK14
Myy87 26 v13/28YK3
Paloma84 28 v8/30-35YK4, YA2/13
Hilda-Maaria 27 v6/21-37

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy

Viimeksi muokattu:
Onnittelut ja viivojen vahvistumisia Mayinkalle! :heart:

Palomalle ja Hilda-Maarialle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ja tsemppiä tähän kiertoon!

Myy, korjasin tohon aiempaan listaan sun kp:t! Kirjottakaa muutkin vaan, jos on jotain fiksailtavaa niin korjaan :)

Täällä oli juhannuksena ihan mielettömät oviskivut. Olin kuskina juhannuspippaloissa ja palelin ihan hulluna ja itkua melkein väänsin puolenyön jälkeen kun sattu niin hirveesti :s Kaikkein kipein oli kyllä selkä, ja se mahakipukin oli kyllä ihan ihme kohdalla, ei lainkaan siellä, missä olisin aatellu sen olevan. Mutta ens viikon torstaina pitäis menkkojen sitten alkaa, tai viimeistään perjantaina. Sitä odotellessa.. :whistle:

• Tykkää
Reactions: Mayinka
Kiitos korjauksesta ja päivityksestä audree :) ja toivotaan plussatuulia sinulle :)
Mulla kans oli viime kierrossa todella kovat oviskivut..Yllätyin oikeen ku ei pillereitä syödessä tuommosia tietenkää ollut :)

Täällä joku mikä lie dpo ja taas alko oireiden kuvittelu näemmä :D Tissit on ollu arat jo pari päivää, tänään uutena oksettava olo ja jatkuva pissahätä! Vähän nolotti töissäkin kun kuuden tunnin aikana kävin kai kaheksan kertaa pissalla. No, mitäpä pienistä. On myös kyllä vähän ärsyttävääkin, ettei tullu tikuteltua sitä ovista, niin kuin oon jo aiemminkin marissu. Ei voi oikeen tietää milloin saisi jo pissiä tikkuun kun ei ole oviksen ajankohdasta varmuutta! Sen verran tiedän, että viime keskiviikkona tosiaan oli sellanen "tylppä" kipu tuolla alavatsalla ja ajattelin sen olevan oviskipua. Torstai meni kivuitta mutta sitten pe-la-yönä tuli tosi kova kipu, joka tuntui samassa kohtaa ja oikeastaan pahemmin vielä selässä. En kyllä noista osaa päätellä mitään ja valitettavasti on myös todettava, ettei tosiaankaan tehnyt mieli pupuilla noina kipupäivinä, eikä siinä välissä edes ehtinyt..

Mites Mayinkan viivat voi? :p

Yhteistyössä