~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

HanTa :hug: Onneksi pääsitte rytminhakuun sairaalaan. Kyllä hyvä yöuni on koko perheen oikeus, joten sen eteen pitää tehdä kaikkensa. :) Joskus muidenkin avulla. :heart:

Talvis ja TA hienoja neuvolakuulumisia. :heart: TA:lle mun pitikin sanoa että kun pähkäiltiin sitä että jos ei öisin juo maitoa niin miten päivät... no meillä Myy on alkanut vaatimaan maitoa päivisin enemmän. Ennen ei ruuan jälkeen halunnut maitoa ollenkaan, mut nykyään alkaa itkemään ja narisemaan ja haluaa maitoa enemmän. :)

Meille ei kuulu mitään kummempaa. :) kaksi hammasta on suussa. Yöt menee joskus loistavasti, joskus parilla heräämisellä, joskus vähän useemmalla heräämisellä.... :D

EM ja Myy noin 7,5kk :heart:
 
HanTa vielä kerran oikein paljon jaksuja sinne suuntaan. :hug: :heart:
ja ihanaa että elämä jo hymyilee :) muistan hyvin ku poitsu alle 3kk ja huusi ja huusi vaan...huh, kyllä se oli rankaa aikaa. Eikä sitä toivo kenellekkään.
 
ElinaMaria Viime yönä 3 herätystä annoin koko yön aikana vaan 80ml maitoo pojalle. lisäksi joi vettä. Ja tän maidon vähentäminen yöllä on muuttanut päivä juomista eli meillä kans alettu juomaan päivällä enempi maitoo.(ja enempi ruokaa) Ruuankin yhteydessä menee joskus jopa 50ml maitoo. :) mutta en oo nyt kyttäillyt maidon kulutusta. ku eihän sitä rintaruokinnallakaan nää ni en katso nytkään...annan niin paljon ku juo. :)

ens yönä koitetaan taas pienempää maitomäärää. :) mutta tarkoitus ei oo itkettää poikaa eli jos tutti tai vesi ei auta ni sitten saa maitoa. :heart:
 
Toivotan kaikille hyvää ja rentouttavaa joulun aikaa :heart: :xmas:

Olen ehtinyt niin vähän aikaa olla koneella ja huomenna lähdetään anoppilaan ja olen nettipimennossa. Tullaan aatonaattona kotiin mutta siinä riittää sitten joulutouhuja =)
Jos sitten välipäivinä ehtisi taas yrittää teidän juttuihin mukaan :saint:
 
Heipä hei piiitkästä aikaa :wave:

Täällä siis entisellä johanna83 -nikillä kirjoitellut...
Meillä tänään 6kk-päivä :heart: voidaan oikein hyvin ja poitsu kasvaa kovasti, maanantaina on vasta seuraava neuvola, mut edellisen kuun mitat oli 8200g/67cm :D puhua palpatetaan ja naureskellaan kovasti. Kyljelleen mennään reilusti ja vatsalta selälleen käännytään, muttei ihan vielä toisinpäin --> ei viitsitä kun poika on sitä mieltä, että masullaan olo on ihan tylsää.

Lämpimät onnittelut muuten uudelleen raskautuneille! :flower: vauvis ja suukkis ainakin tais olla. Olisihan se toinen pieni ihan ihana asia, mutta kuka sen "kantais" ja synnyttäs... juu, ei kiitos vieläkään :D

Mutta oikeastaan tulin teille kaikille toivottamaan Oikein ihanaa, antoisaa ja hyvää ensimmäistä joulua näiden pienten rakkauspakkausten kera! :heart: :heart: :heart: :xmas: :xmas: :xmas: :heart: :heart: :heart:
 
Mie jo kahtoin et kuka ihmeen chocolada :D Mut hei vaan sinnekin ja mukavaa Joulun aikaa + kiva kun kävit moikkaamassa pitkästä aikaa! :hug: :flower:

HanTa hienosti kyllä jaksoit silti vaikka oli tosi rankkaa! Mites muuten ku oot toivonu et oisit ollu raskaana, ni eikös sit ois ollu iha hirmuisen rankkaa? Tai siis ku joillainha o iha kamala alkuraskauski ja näin.. ni miten sie sit oisit jaksanu eteenpäi? Millos muute miehes tullee takasin viikoiksikin? Aikooko saada töitä sielt läheltä laisinkaa?


Oltiin jouluisilla vaippakarnevaaleilla tänää! :heart: Tuli ostettua Pikkupirpanoiden merinovillikset, yks Mannamaan ooga booga perhostaitto, Sampsukan yhden koon + nb sisävaipat sekä yhdet Huggalugs säärystimet ? Tulpas hyvä mieli! :heart:

Huomenna Keski-Suomeen sukuloimaan ja näkeen paria ystävää :) Eli palataan taas! :wave:
 
suukkis kivat karnevaalit ollut... kun oot löytöjäkin tehnyt :D


suukkis Kimistähän olin tosi kipee pitkälle raskautta, ei vain alkuraskaus riittänyt.
en tiedä, kyl sitä ois tahkottu sen tuskaisen kauden läpi, olis sit ollut raskaana tai ei.
tää on taas asenne kysymys... ehkä asenne olis toinen vaikka voisikin pahoin ja olis paha olla toisen pienen tähden...
toisaalta olisin mielelläni kipeä yhden pienen piipertäjän tähden.
Kimpsun kanssa oli se huoli kun ei tiennyt mikä on... ehkä olis jaksanut alusta asti toisin jos olis ollut selvä syy alusta alkaen miksi toinen huutaa...
kukaan ei voi tietää... mutta sitäkään on turha enään murehtia.

Mies on tällä hetkellä lomalla :heart: ja palaa ensivuonna töihin :D tällä kertaa lähemmäksi... eli vaikka päivät on sittenkin pitkiä, niin tuleepahan aina illaksi ja yöksi kotiin :D

täällä käytiin tekemässä viimeiset pukinostokset tänään... ja voi että mä oon ollut kiltti... Kimpsu osti äitille oloasun :D
äiti osti pojalle yökkärin ja sukat :D

ja uuden mukin... voi että oli ihania ilmeitä kun poika joi nokkamukista :D
 
Hanta voi hurja että teillä on ollu kamala kuukausi!! :hug: on kyllä hirveä tunne, kun ei väsymykseltään jaksa innostua niistä lapsen hyvistä hetkistä... mä olen myös viime aikoina ollu lähinnä henkisesti väsynyt, ja pystyin samastuu tohon sun kirjotukseen et tuntui väkinäiseltä.. siin vaiheessa havahduin iteki ja saatii puhuttuu miehen kanssa. nyt on paljon parempi.

Suukkis ihania löytöjä olit tehnyt. :heart: olikos ne kaikki uudelle pikkuselle vai Atellekin jotain?

Chocolada kiva ku tulit kertomaan kuulumisia! :) olinkin jo ihmetelly et mihin katosit :eek: onneks on fb!

me tehtiin miehen kans tänään kämppään joulusiivous. mies imuroi, pesi lattiat, raksas Minjan huonetta, mä pyyhin pölyt, kuurasin keittiön, vaihdoin lakanat ja tuuletin petivaatteet. keittiös meni ihan simokauan aikaa ku pesin liesituulettimenkin ja se oli niin yök :x :$ meiän talo on 30v vanha ja en tie miltä erkin aikakaudelta toi liesituuletin on.. pitää kamalaa meteliä ja se on semmonen ulosvedettävä malli. mies läks hakemaan kodinkoneliikkeestäki suodatinkangasta ja mä jynssäsin sitä tuuletinta, oli ihan mustaa rasvapaskaa täynnä, hyi olkoon... edellinen omistaja varmaan vilkassukkaa sinne koskaan.. mut oli kiva siivoilla miehen kanssa :heart:

olin myös perjantaina viihteellä, kaverin tupareissa ja baarissa.. ja olin sit niin humalas et tuli nollattuu varmaan puolet elämästä :ashamed: takkikin jäi baariin ku en löytäny narikkalappuani (joka oli sitten lompakossa kuittien joukossa, tosi kiva). meiän porukat vei mut yöllä kotiin ja yritti viedä mua naapuriin :LOL: :LOL: onneks eivät tulleet avaa ovea.. kaiken huippu meiän pappa jolla on vähän eturauhasongelmia kävi niiden pihassa kusella... :LOL:

juu, semmonen ilta..

tiettekö meillä on muuten alkanu ilmetä semmosta ongelmaa, et Minja on ruvennu taas puklailemaan/oksentelemaan.. ei maitoa, mut soseita/puuroja. :/ ja monesti kuulen ku se leikkiessään röyhtäsee, mut ei tuu puklua, näkee et toinen nieleskelee jotai. joku refluksi me tähän tarvittiinki juu..

olikos mitään tietoa et onko refluksi perinnöllistä? omasta lapsuudesta ei valitettavasti oo muistikuvaa, mut mun pikkusiskolla oli semmosta vaivaa aika pitkällekin lapsuuteen että sillä tuli vissiin 2-3v. vielä semmosia pikkupukluja. mut veikkaanpa, et sillon 90-luvulla ei mitää refluksia tunnettu... (??)

suunnittelin että ens viikolla kokeiltais uusina makuina kesäkurpitsa ja possu. sit sen jälkeen pitää varmaan ottaa luumu maisteluun ja varmistua omenasta, et voitais siirtyä viljoissa eteenpäin ja kokeilla sitä luumu-omena-ohrapuuroa. Minja kun ei aina tahdo huolia sitä Muksun hiutaleista tehtyä kaurapuuroakaan, ni ollaan annettu sitä valmista vadelma-kaurapuuroa.

Minja ei oo tosiaan enää syöny öisin, mut muuten siellä sängyssä heräilee tutin perään viime yönäkin aika monta kertaa. ei tullu kyllä laskettua. mut yösyömisten jättämisen jälkeen on kyllä varmaan joka yö herätty tuttia laittamaan/joskus peppua taputtamaan.

Talvis ja Minja 6kk
 
chocolada onnea sinne 6kk päivän johdosta! :heart:

suukkis kivan kuuloisia hulinoita. :) Hauskaa reissua.

HanTa kivaa - nokkamuki. :D Meil tyttö juo etevästi sellasesta taikamukista mut tavallisesta nokkamukista tulee aina puolet pihalle suupielistä. :D :D

Talvis meillä on sama homma... tyttö oksentelee paljon. gaviscon auttaa mut tulee niit silti vähän. Jos ei huuda ja on tyytyväisen oloinen muuten niin ei siitä mitään huolta oo. En mä tiiä onko toi meijänkää tilanne varsinaisesti refluksia, kuhan oksentelee. Ärsyttävää se on. Sit se helpottaa ku alkaa kävelemään. toivottavasti. :eek: Hauskoja uusien makujen maisteluhetkiä. :)

Meillä on kuusi koristeltuna ja voi että se on nätti ja tuoksuu niin ihanalle! :heart: Typykkä ihmetteli sitä silmät suurina. :D Yöt meillä menee pääosin hyvin, viime yönäkin kävin vaan kaksi kertaa laittamassa tuttia suuhun. :) Nukkui siis klo 20-08.15. Muutama hyvä yö nyt takana, ehkä taas kohta tulee huonompi... toivottavasti ei.

Siis mua ärsyttää. Käytiin perjantaina kaverin luona kylässä jolla on kaksospojat. Ei oltu nähty pitkään aikaan. Kun mentiin sinne sisälle niin tää äiti sanoo että pojat on sit kamalassa räkätaudissa. Ja ne oli oikeesti ihan hirveessä yskässä ja limaräkätaudissa!! :headwall: Kuka pyytää toisia vauvoja kylään jos omat on niin kipeenä?? HALOO!! Sanoi kyl et ne on ollu jo kuukauden kipeenä et "ei se varmaan enää tartu". Mä oon NIIN kiukkuinen jos tarttuu nyt meijän tyttöön. |O |O Milläs estät tuota sit syömästä niitä samoja leluja kun ne toiset siellä ja ottihan ne lapset muutenkin kontaktia vähän toisiinsa. Voi kiukku. Ja en saanut sanottua siellä sit että pidetään lapset etäällä.... höntti minä. :headwall: :( Ihan oma vika myös. :headwall:
No toivotaan nyt vaan kovasti ettei tarttunu. :(

EM ja Myy 7,5 kk :heart:
 
Chocolada Oli mukava lukea sinunkin kuulumisia.

Hanta :hug: Onpa teillä ollut rankka kuukausi. Olet hyvin jaksanut. Onneksi saitte olette saanut apua rytminhakuun. Onneksi teillä on nyt asiat paremmin. Mukavaa, että miehesi on lähempänä töissä.

Suukkis Olit tehnyt mukavia löytöjä. Mukavaa reissua.

EM Olipa kurja tilanne. Toivottavasti Myy pysyisi terveenä.

Me käytiin eilen Millan kanssa kaupungilla ostamassa isällä joululahja. Ihmisiä oli aika paljon liikkeellä. Meillä sujui reissu hyvin. Meillä oli turvakaukalo kiinni matkarattaissa. Niitä oli hyvä lykätä. Milla katseli ensin kiinnostuneena ihmisvilinää. Jossain vaiheessa nukahti kaukalossa. Joululaulut soivat, mut ei haitannut nukkumista. Yhdessä liikkeessä, kun ei ovi auennut automaattisesti, oli heti yks nainen pitämässä ovea auki, kun rattaiden kanssa menin. Tuli hyvä mieli, kun auttajia vielä löytyy. Nyt on kaikki joululahja hankinnat tehty.
Huomenna pitäisi pestä sauna ja tiistaina tehdä miehen kanssa joulusiivous. Kuusi odottaa ulkona sisälle tuomista.
Huomenna mennään Millan kanssa rokotetutkimuksen ensimmäisellä käynnille.
Eilen tuli Millalla kaksi kuukautta täyteen. Aika on mennyt tosi nopeasti. Milla on kehittynyt tosi paljon. Tänäänkin jokelteli tosi pitkiä pätkiä. Ihanaa kuunneltavaa.

Nasuli08+ Milla 2kk 1päivä
 
nasuli onnea pienelle neidille kahden kuukauden saavuttamisesta.
Ihanaa... joulu laulut ja kadut :D ja se hirveä ryysis kaupoissa.. vähemmän kiva.
Mitäs kivaa hankitte isille? saako udella.

em juu puolet tuli suupielistä...
meil nyt alkaa olee hakusissa tää muki... päivällä ei oikein pullo kelpais, ellei olla vaunuissa pötköllään...
ja sit pari nukkista meil on, joista pitää imeä itse niin ne ei kelpaa...
eli katsellaan... mut ensimmäistä kertaa sain menee maitoa ruuan kanssa eilen...

em ihana yö... onnea...
ja ihana kun jotkut on laittaneet joulua.. . :( meil ei oo mittään eikä tuukkaan mittään.
Kotona viel täys kaaos keittiöremontin takia, joten kun saadaan tää asunto siivottua aattoillaksi... niin se riittää tänä jouluna...
Ens jouluksi sitten kuusi ja koristeet ja muut härpäkkeet :D

em toivotaan ettei tartu, ja saatte Myyn kanssa viettää terveen joulun.
sanotaan että kyllä ihan räkäsyyden ja yskäsyyden laadun perusteella olisin itse perunut jo vierailun...
on eri-asia jos oikeasti on vain pieni köhä tai pieni nuha... mut jos yskitään keuhkoja pihalle ja räkä valuu puol metriä nenästä, niin ei siinä olla kyläily kuntoisia...

talvikselle ja minjalle onnea hienosta kuudesta kuukaudesta.
Miten teillä jäi, vai jätittekö yösyömisen pois???

ihanaa talvis et oot päässyt vähän nollailee :D
mäkin olin tos pari viikkoa sitten vähän viihteellä...
jotain tuli juotua, mutta omin jaloin käveltyä kotiin... ja että oli seuraavana päivänä taas pääkipiä :D

talvis hyvä et saitte puhuttua miehen kanssa...
se on aivan hirveä tunne kun pienen ihmiset ihanat jutut ei tunnu hyvältä... tai pienen ihmisen litimärkä suukko tuntuu kauhealta.
Mut kai nääkin on taas tunteita joita on vain käytävä läpi...

:D Meidän pieni mies tutkii baarikaapin sisältöä (lasioven läpi)
 
Tulin tänne jo toivottamaan kaikille oikein lämmintä ja ihanaa joulua :xmas: :heart:



Meillä vietetään ihan omassa kodissa joulu, anoppi tulee meile jouluksi..joten ei ihan kolmestaan olla.

Tyty86 ja Saana 4kk ja rapiat =)
 
Täällä voidaan hyvin =) tosin pienessä flunssassa tytön kanssa ollaan kumpikin...ainut mikä masentaa niin on imetyksen loppuminen :ashamed: ..miulla on aina tullu vähän maitoa, mutta öisin on hyvin riittäny. Nyt tyttö vaan ei oo monee päivää huolinu päivisin tissii jonka seurauksena maito on vähentyny ihan olemattomiin :/ toisesta rinnasta loppu kokonaan, mutta oikeesta tulee viel vähän..tosin sekään ei enää öisin riitä, joten tässä on vaan hyväksyttävä se tosiasia että meillä loppu imetys :'( mie vaan tykkäsin siitä, se oli semmoi tärkee juttu.

oon kokeillu monta päivää jo pitää tota maidontuloo yllä omin keinoin mutta ei se tuota tulosta ku tyttö kieltäytyy päivisin tissistä--> oon nukkunu, rentoutunu, juonu paljo ja syöny..pumpannu tissejä käsikeinoin ku pumppua en omista enkä viiti ostaakkaa enää..kokeilin jopa juua ykkös olutta :LOL: kun kuulin sen auttavan maidontuloon..mutta en saanu ku pahan maun suuhu..hehe! Ja maitoa ei vaan enää tuu :headwall: Harmittaa tosi paljon..ymmärrän nyt teitä joilla imetys ei oo onnistunu tai on jostai syystä joutunu lopettaa kokonaan..muistan ainakii et Daadelilla, Vilmalla ja ElinaMarialla on tainnu näin käydä..

Meillä syyään 2xpv sosetta: baataattia menee, porkkanaa, maissia, mangoa, luumua ja päärynää..kohta kokeillaan perunaa =) en oo aijemmin uskaltanu ku tyttöllä herkkä maha niin oon aatellu ettei ihan viel perunaa.

Saana kääntyilee jo selältä masulteen, kauheesti höpisee--> eli kiljuu päristelee jne. :D lelu vaihtuu kädestä toiseen ja kaikki laitetaan suuhu. Kovasti vetää polvia ja jalkoja mahan alle mahallaan ollessa.

Käyn täällä lukee joka päivä tein kuulumisia..ei vaan tuu ikin ite kirjotettuu tänne..mutta tässä nyt näin lyhkäseltää mein kuulumiset =)

Tyty ja Saana 4kk 1vk + 2pv
 
Suukkiksella kivoja löytöjä! Mä oon taas ollut laiska ja meillä kestot pölyttyy kaapissa. Jospa kohta taas laittais kun tyttö herää päikkäreiltä :)

Chocolada, kiva kuulla sinusta :)

Talviksella kiva ilta ollut :D Millonkahan mä lähtisin jonnekin. Ei kyllä kovin paljoo polttele, mut kai sitä joskus pitäis... Voihan se olla et mun ilta olis yksi siideri ja kotiin tyyppinen :LOL:

EM, no jo on kaveri :/ Mua ärsyttäis kyllä myös tuollainen ajattelemattomuus. Toivotaan ettei tartu tyttöön!

Nasuli, kiva oli lukea teidänkin kuulumisia :)

Tyty, ihana tonttutyttö :heart: Joo, meillä imetys meni miten meni. Parempi onni ensi kerralle, ehkä.. Tiedän tunteen, harmitus on suuri. Mutta siitä selviää ja joku päivä ei enää tunnu niin pahalle. Mullahan imetys on varmaan ollut koko tän pinon lyhyin ja hengissä ollaan :D Vaikka on hetkiä kun itken asiaa edelleen. Niinkun esim. viime viikolla. Voimia :hug:

Joulusiivous olis nyt tehty ja odottelen miestä kuusimetsästä. Ihanaa :heart:
 
tyty suloinen pieni joulutonttu...

vauvis onnea poksusta :heart:

vilma kuinka pitkään sä imetit sit loppujen lopuksi?

tyty paranemisiin pian...
imetys, noh niin ja näin... sait kuitenkin imettää näinkin pitkään, joten onnea siitä.
ikäähän se on että maitoloppuu, jos itse vielä haluasi jatkaa.

täällä ei myöskään kovin pitkään imetetty... ensimmäinen viikko mentiin osaimetyksellä... sitten parisen viikkoa täysimetyksellä... reilu kuukausi oli kun meidän mies oli jo täysin pullo ruokinnalla...
 
EM Roni eteni noin, mutta eteen päin, ennen kuin alkoi konttaamaan :)

alley Ihana juttu että kaikki oli kunnossa kun ultrassa kävitte.

BB Kiva että pääsit kirjoittelemaan kuulumisia :)

HanTa
Ihana kuva Kimistä kastepuvussa :) Mukavaa että pääsitte sairaalaan rytmittämään niin on taas helpompia öitä :)

TA Ronilla kävi myös alkuun niin, että unohti pitää kiinni ja kupsahti miten sattuu. Onneksi oppi nopeasti tupsahtamaan pyllylleen tai ottamaan käsillä vastaan.
Kyllähän se itsestä välillä tuntuu hölmölle, kun toinen nukkuu vain tunnin päivän aikana ja kaikki mitä ei voi Ronin kanssa tehdä (suihkussa käyminen, laittautuminen, joidenkin ruokien tekeminen, laskujen maksaminen jne) niin pitää sumppaa siihen yhteen tuntiin, mutta kyllä se jo lutviutuu. Nytkin tässä juuri kahvilla kun Roni on päikkäreillä :)

Visflan Roni on kyllä nukkunut alusta asti hyvin. Mutta kyllä se sillä hetkellä väsyttää jos onkin huono yö kun on tottunut hyviin.

Suukkis Minuuki palels ku ootin Ronia niin ensimmäiset 4kuukautta melkein koko ajan. Vaikka oli kesä :D Töissäkin pidin aina ulkotakkia päällä ja kotona olin vilttiin kääriyteenä.

vilmav
Meilläkin oli tuollainen vaihe, että heti tuli huutoa jos katosin näkyvistä. Piti aina kävellä hissuksiin että toinen ehtii kontata perässä tai sitten ottaa syliin.

Chocolada Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia ja toivottelen samoja sinnekin päin. Eli oikein ihanaa ja rauhaisaa joulun aikaa ja uuden vuoden odottelua teille :)

tyty86
Ihana kuva :heart:

Ootan jo tosi innolla joulua (kinkkua :p ) Harmi vain kun kamera meni rikki, en tiedä miten saisin Ronista 9kk kuvatkaan. Onneksi vanhemmillani on kamera niin jos siinä samalla ottaisi jouluisen 9kk kuvan vaikka meneekin pari päivää "yli".
Roni seisoi ilman tukea lauantaina jos jonkin aikaa jo. En ollu itte paikalla kun olin kaverin synttäreillä, mutta mies soitti siitä ihan innoissaan :)
Roni haluaa koko ajan kiivetä punttia pitkin ja seisoa vierellä, jos kävelee hitaasti niin Roni pitää toisella kädellä kiinni ja kävelee myös tai sitten pitää molemmista punteista kiinni ja kävelee takana :D
Äitiyslomakin loppui, aika haikeaa, mutta toisaalta, aika aikaansa kutakin :)

Erittäin hyvää ja ihanaa joulua kaikille :xmas:
Zoe ja Roni 9kk1pv :heart:
 
zoe ootko töihin jo menossa?
ihana... toinen tassuttelee sitten kohta jo ihan itse :D

kiitos zoe kyllä olen tyytyväinen itse puukuun... ja varmasti oli hintansa väärtti :D
jouluksi meillä onkin suorat liituraitahousut sekä liituraitaliivi ja punamusta kauluspaita :D
Meidän vauva :D on oikein iso mies :D

voi kuka tulis laittaa meidän kämpän kodin näköiseksi? ei saa mitään aikaa... tai no oon mä pari hyllyä täyttänyt keittiön kaapeista, eli muutama tavara on poissa lattialta :D ja pyykkiä oon pessyt... mut silti kämppä on ihan KAAOS... ärsyttää
 
zoe ootko töihin jo menossa?
ihana... toinen tassuttelee sitten kohta jo ihan itse :D

kiitos zoe kyllä olen tyytyväinen itse puukuun... ja varmasti oli hintansa väärtti :D
jouluksi meillä onkin suorat liituraitahousut sekä liituraitaliivi ja punamusta kauluspaita :D
Meidän vauva :D on oikein iso mies :D

voi kuka tulis laittaa meidän kämpän kodin näköiseksi? ei saa mitään aikaa... tai no oon mä pari hyllyä täyttänyt keittiön kaapeista, eli muutama tavara on poissa lattialta :D ja pyykkiä oon pessyt... mut silti kämppä on ihan KAAOS... ärsyttää
 
nonni. meillä ollaan sit räkätaudissa. :headwall: :( Oon potenu täällä huono äiti -syndroomaa kun annoin lapsen leikkiä samoilla leluilla kun niitten flunssaisten lasten. Onhan toi tietysti voinut tulla jostain muualtakin mut silti... ärsyttää! Mä en ala jos menee eka joulu pilalle tän räkätaudin takia. :'( Toivottavasti ei. Nyt ei jaksa muuta.

:wave:

EM ja Myy 7,5kk
:heart:
 

Yhteistyössä