JES! meillä nukuttiin tänään ekaa kertaa täydet yöunet! :heart: ylihuomenna Viola 10kk
harmi kun et ollut *lohtuhali* Mulla ei oo kyl kertakaikkisesti MITÄÄN oireita. Joskus tulee sellanen että "yökötys nyt en pystykä syömään enää tätä" vaikka hetki aiemmin ois sitä tehnyt hirveesti mieli mitä lautaselle oon ottanut. Meillä onneksi violan syntymän jälkee saatii uusi asunto kolmio 77neliötä niin tässä kyllä mahtuu kahden lapsen ja kahden koiran kanssa asustella. Nyt kun alkujärkytyksestä toivuttu niin on jo onnellisen odottava olo. Tänäaamuna tein varmistustestin niin oli viivat tummunut ihan tulipunaisiksi molemmat. Ku aluks oli iiihan haamu. Ei olla vielä kerrottu kun muutamille parhaille kavereille ja mun perhe tietää. Miehen perhe ei vielä. Heille kerrotaan ultran jälkeen. Kun jos tapahtuu jotain niin haluan kertoa vain sellaisille joilta ei tule hirveää "voivoi kauheeta,otan osaa"litaniaa.Alkuperäinen kirjoittaja Heinäkuu:BB tuo kuulostaa jotenkin niin ihanalle :heart: Mä tein tänään testin kun on ollut ihan outo oksettava olo nyt jonkin aikaa. Enkä ole raskaana. Onneksi. Vaikka kuinka paljon onkin vauvakuume niin ei nyt ole oikea hetki, valitettavasti :'( Tähän asuntoon me ei mahduta millään kahden lapsen kanssa (kaksio) ja omaa ei voida ostaa ennenkuin mä menen töihin. Mutta kyllä me varmaan vuoden sisällä annetaan toiselle vauvelille mahd.tulla Joko olette kertoneet iloista uutista ystäville ja suvulle?
Alkuperäinen kirjoittaja ikuisuus:Oh tyty86, teidänkin vauva jo 10kk ikäinen, vaikka just muistan, kun kirjoittelit odotuspuolella synnytyksestä... Kaikkea hyvää teidän arkeen!
SuukkoSuulle oot jo todella pitkällä raskaudessa! Me käytiin 4d-ultrassa ja se oli kyllä hieno kokemus - tosi kokonut lääkäri ultras ja selitti kaiken pitkästi ja perusteellisesti.
Onko teillä ollut ongelmia saada vauvoja syömään soseita? Meidän tyttö ei millään niele mitään, mitä lusikalla suuhun laittaa... Sylkee vaan kaiken pois. Tänään kokeilin bataatilla ja oon aiemmin kokeillut perunallakin. Onko jotain hyviä vinkkejä? Maissivelliä tyttö on saanut nyt perjantaista lähtien ja on vaikuttanut tyytyväisemmältä, lisämaitoakin saanut välillä. Tuntuu ihan hölmöltä, etten tajunnut, että tyttö itkee välillä nälkäänsä. :ashamed: Mut josko noita soseita sais menemään jossain vaiheessa.
Me ei olla tänään päästy ulos, kun on ollut niin lämmin päivä. Yritetään nyt illemmalla, jos tyttö suostuis olla vähän vaunuissa. Muutaman viikon ajan ollut vaunuissa vaan kauhee kitinä, ei malttais ollenkaan olla kopassa, ja melkein poikkeuksetta tuun kotiin tyttö kainalossa. B)