NiQ
Anu mullekin kerrottiin ekas neuvolas toi sokerirasitus-juttu ja sen jälkeen ei kukaan puhunu mitään, kunnes viimeksi 22+0 neuvolassa neukkutäti kertoi että olis aika varata se sokerirasitus ja sit se varas sen mulle valmiiks kolmen viikon päähän. Että ei kai sitä joka kerta tarviikaan mainostaa
Taiska mun käsittääkseni tuossa alaselän hieromisessa ainakin alkuraskaudesta on keskenmenoriski ja loppuraskaudessa supistukset saattaa voimistua sen ansiosta. Kuvittelisin näin minä...
Aavistukselle onnea hyvin menneestä ultrasta <3
Mulla olis niiiin monta täydellistä nimeä meidän lapselle, mutta miehelle ei kelpaa yhyy! Tytölle olis Ellen tai Iisa ja pojalle ehdottomasti Elias. Mutta nuo ei tosiaan pääse edes miehen ehkä-listalle... (((
NiQ & Pena 22+4
Taiska mun käsittääkseni tuossa alaselän hieromisessa ainakin alkuraskaudesta on keskenmenoriski ja loppuraskaudessa supistukset saattaa voimistua sen ansiosta. Kuvittelisin näin minä...
Aavistukselle onnea hyvin menneestä ultrasta <3
Mulla olis niiiin monta täydellistä nimeä meidän lapselle, mutta miehelle ei kelpaa yhyy! Tytölle olis Ellen tai Iisa ja pojalle ehdottomasti Elias. Mutta nuo ei tosiaan pääse edes miehen ehkä-listalle... (((
NiQ & Pena 22+4