Kiitos kaikille ultra-myötäelämisestä! :heart: Ja
heinähatulle ja
Piupulalle onnittelut ihanista ultrakuulumisista!
Jinda, tsemppiä huomiseen ultraan!! Tule sitten kertomaan meille uteliaille kuulumisia
mariaana, on kyllä mukavaa kun mennään samaa tahtia! Paitsi että sä meet koko ajan vähän edellä, murr
4D-ultra menee meillä varmaan mietintään, jos rakenneultrassa ei sukupuoli näy. Muuten en sitä varmaankaan kaipaa (paitsi jos täällä kaikki muut menevät ja tulen kateelliseksi
)
Mulla ei ole
ummetusta, mutta närästää... luulin, että se on loppuraskauden vaiva.
Närästääkö muita??
Pömppiksestä: Täällä vatsaa edelleen turvottaa valtavasti iltaisin/ruuan jälkeen ja kyllä se vähän pömpöttää jo aamullakin... en kyllä tiedä johtuuko se vain tästä mun painonnoususta, tullut ainakin 3kg painoa lisää ekan kolmen kuukauden aikana. Töissä pidän löysiä paitoja, mutta kyllä se taitaa vähän silti paistaa läpi varsinkin ruuan jälkeen. Mies ainakin yks iltapäivä töiden jälkeen naureskeli mun mahalle, vaikka kuvittelin sen olevan piilossa
Noh, edellisestä syystä johtuen päätin sitten tänään ottaa itseäni niskasta kiinni ja käydä
pomon juttusilla kertomassa uutiset. Halusin kertoa ensin esimiehelle ennen kuin alkaa naiset kyttäämään
Onneksi hän otti asian ihan hyvin
Vähän tietty joutuu itse alkaa miettimään töidensä koordinointia, mutta eiköhän ne järjesty.
Huomenna aamulla
neuvolalääkäri, saas nähdä mitä siellä sitten tapahtuu
Seuraava oikea neuvolahan mulla on vasta lokakuun puolivälissä, eli rv 19+1
Kummaa kun tässä välissä ei ole yhtään...
Dopplerista, mäkin sitten tänään pistin sellaisen tilaukseen
Tosiaan kun seuraavaan neuvolaan on niin pitkä aika eikä liikkeitäkään varmaan tunnu sitä ennen, niin tuntuu että jotenkin sen vauvan olemassa olo pitää itselleen todistaa
AngelSoundsin dopplerit eivät jotenkin miellyttäneet mua, joten tilasin Baby Soundsin näytöllisen version (haluu nähdä sykkeet!)
Heipa 12+2