Meillä on ollut netti rikki tiistaista asti, ja netti on käytössä vain miehen puhelimella, jolla on todella hankalaa kirjoittaa. Nyt saatiin puhelin kiinni mun tietokoneeseen, niin jaksaa kirjoitella vähän kuulumisia.
Täällä vauva-arki lähtenyt sujumaan hyvin lukuunottamatta pienen mahavaivoja. :ashamed: Täällä valvotaan yöt, kun tyttö itkee mahakipuja ja mitään ei oikein voi tehdä. Viime yönä mies valvoi kolmeen asti ja minä siitä eteenpäin, että saatiin molemmat nukuttua edes jonkin aikaa. Apteekista on haettu droppia, mutta vielä ei ole havaittavissa mitään kovin selkeää apua. Inhottavaa katsoa, kun pieni vääntelehtii mahakivuissaan, ja itse on ihan voimaton. Ja keskellä yötä kauhean itkukonsertin keskellä olo on niin väsynyt ja puhki, että on vitsit vähissä. Päivisin tyttö nukkuukin hyvin (taitaa elää Australian ajassa) monta tuntia putkeen ja syö harvemmin kuin yöllä. Minä en osaa oikein päiväunia nukkua, niin kerään onnistuneesti univelkaa. Joku viisaampi mulle joskus sanoi, ettei vauvan kanssa kannata laskea yöllä nukuttuja tunteja, ettei tule hulluksi, ja olen todennut, että tässä on varmasti vinha perä.
Luonto kuitenkin hoitaa asiat ja olo on ainakin toistaiseksi melkoisen pirteä päivisin.
Täällä on käynyt todella paljon vieraita, mikä on ihanaa, kun täällä neljän seinän sisällä täytyy kököttää vielä viikko ennen kuin neidin voi viedä ulkoilemaan. Tiistaina on ensimmäinen neuvola tytön kanssa, jännittää, että miten on paino lähtenyt nousuun.
Maitoa tulee hyvin ja niin paljon, että välillä tuntuu, että tyttö meinaa tukehtua suuhun tulevaan maitomäärään. Pääasia, että ruokaa riittää, vaikka tuo kauhealla paineella tuleva maito saattaakin aiheuttaa ilman kulkeutumista mahaan ja sitä kautta lisää vatsavaivoja.
Ihanaa, että täällä teillä kaikilla odotus sujuu hyvin! :heart: Nauttikaa niistä kasvavista mahoistanne ja potkuista kovasti, niitäkin voi näköjään tulla ikävä.
Ikuisuus ja tyttö jo melkein 8vrk