delfis hui, ihan pelästyin ensin ku katsoin teiän vaavin ultrakuvaa, ku muistutti niin meiän np-ultran kuvaa. tässä linkki siis meiän vauvaan rv 12 http://irc-galleria.net/view.php?nick=HupsuTupsu&image_id=94157311
johanna oli ihan "viileenä" siinä vieressä kun tehtiin sisätutkimus. :heart: ensin istui semmosella tuolilla, mistä olis ollu suoraan näkymät mun haaroihin, mut lääkäri vinkkas että tuu tänne viereen (siis mun pääpuoleen) istuu, ni näkyy ultrakuvat katossa olevasta ruudusta
ja siitä sairaalakassista, mäkin haalisin sen sit eilen melkein täysin kasaan ton hyytelön innoittamana. ei puutu enää ku eväät, ristikkolehti/käsityö, imetysliivit ja kotiinpaluupaita. ja hiusharja ja naamanpesutarvikkeet/ihorasva mitkä heitän tonne sit ku lähdetään.
niin jatkuu nää ihanat
tulppajutut..
EI HERKILLE!! (ihan vaan tuli mieleen et hirveesti ollu tän kevään aiheena nää tulpat
) eilen illalla suihkussa ollessa kun pesin alapäätä ni ajattelin et jo on taas limaista.. ja tuntui et ku saa pestyä sen pois ni heti tulee lisää tilalle. vessassa otin sit jo peilin käteen ja vedin tuolta alapäästä semmosta
limajojoa irti.. eilisen limatulppasaldo oli sit jo yhteensä se ruokalusikallinen, ja kun kaks päivää oli myös tuntunu menkkajomotuksia sillon tällön alavatsalla/alaselässä ni alko kyl totta puhuen pikkasen jännittää.. mut sänkyyn mennes sammuin ku saunalyhty ja yöllä vessas käydessä ei enää mitään limaerityksiä =)
arvatkaa vaan paljon kiehuttaa, jos joutuu sit lasketun ajan yli kärvistelee, miettien vähän väliä et joko synnytys mahtaa alkaa. mieskin oli vaan et no sit mennää synnyttämään, ei siinä mitää voi. ihme viilipytty!! |O
miehen vanhemmat tuli heti aamusta meille ja aloittivat laittaa meiän takapihaa kuntoon.. :xmas: mulle lankes yllättäen keittiövuoro
ja kyl tuli hieno!! uus laatoitus ja rinteeseen pieniä vuorimännyn alkuja. näyttää paljon isommalta alueelta ku ennen.
36+4