Iltaa!
Hooyo Tosi kiva homma että äitisi auttaa teitä :heart: Ja eiköhän tuo tuosta parane vielä.Onnea siis uuteen kotiin :flower:
EM Mulla kans alkanu olemaan kipeät yöt.Koko ajan joutuu kylkeä kääntämään.Jos nukun oikealla kyljellä huomaan aamulla että lantio on kipeä.Vasemmalla en taas muuten osaa nukkua,nyt olen kyllä alkanut harjoittelemaan sillä puolella nukkumista.
nibbler Söpö masu sulla :heart: Ja toi kirppukirppis on kyllä ihan kiva juttu.Tosi kivaa,että on tollasiakin olemassa.Just kävin katselee,nii ei ole edes pahoja hintoja.
suukkis Voi ihanaa,jospa se lähtö kohta puoliin tulisi. :heart:
(.) Tänne ei kummosia,en ole jaksanut oikein olla koneella tänään.Nyt sit ajattelin että tulen kuuluumiset kyttäämään ja omat kuulumiset kertomaan.
Heräsin tänään siinä 9 aikaan ekan kerran ottamaan lääkkeen,no sit menin takasi nukkuu ja heräsin jälkeen 11.Oli kyllä ihanaa nukkua pitkään.Sit rupesin miettimään että mikähän on kun vauva ei liiku,ei ole oikein koko päivänä kunnolla liikkunut.Ja nyt sit huomasin,että nyt taas alko kauhee myllerrys ja työntely kylkiin.
Mä muuten aamulla sillo 9 aikaan törmäsin vessan oven kahvaan,niin lujaa että ihan koski mahaan ja koski vielä jälkeen päin.En sit tiedä johtuko siitä se vauvan hiljaisuus,ehkä säikähti.Mutta kyllä aika pitkään oli hiljainen,jos ei ota mukaan niitä pieniä tyrkkimisiä (alle 10).Äsken alko kans polttava kipu oikealla puolella kylkeä/masua.Hmmph.. :/
Kaipa sitä vois lähtee nukkumaan kohta,en kyllä vielä.Eka köllöttelen kultsin kanssa sohvalla :heart:
Kauniita unia ja oman kullan kuvia kaikille! :heart:
Sannya ja Nuppu 35+6 (enää 30min,nii
POKS!!)