~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Chamorphis
Nibbler oot oikees siinä, että ajatuksena toi mun kommentti kuulostaa tosi hurjalta. On vaan jotenkin niin kamalaa just tollaset, jotka tekee lapsia lisää kokoajan eikä välitä mitä edellisille tapahtuu. Ja sitten, kun ei pystytä tekeen mitään muuta kun nostaa kädet pystyyn voimattomina kun ei ole keinoja estää noita liukuhihnaraskauksia... :( Mut onneksi me ainakin pystytään omalta osalta antamaan paras mahdollinen koti meidän tuleville lapsille! =) Voisin veikata, että meidän lapset hukkuu rakkauteen! Ainakin mitä tätä palstaa on seurannut niin kaikki me ollaan niin täynnä rakkautta jo täs vaihees ja se vaan lisääntyy siinä vaihees kun saadaan se oma nyytti syliin.. :D
vauvis onnittelut täysiaikaisuuden saavuttamisesta!!! :flower: :D Perästä tullaan! :wave:

 
cham niinhän se on! mutta onneks maailmassa on sellaisia ihmisiä jotka on valmiit tekeen kaikkensa niin omien kuin huostaanotettujen lapsienkin eteen. vauvakuumeen yhessä vaiheessa keskusteltiin miehen kanssa miltä meistä tuntus jos me ei saataskaan lapsia, niin ruvettais sijaisvanhemmiks. mutta sitten mies sano että se ei ehkä tuntuis siltä samalta ja sitten oltiinkin jo raskaana.
 
vauvikselle onnea ku piltti on jo täysikänen masussa! :heart:

Juu, enpä miekään oikein empatiaa osaa yhtään tuntee heitä kohtaan, jotka "tekevät" (tai antavat tulla, miten ny sanotaankin) lapsia jatkuvalla syötöllä ja aina ne huostaanotetaan. Mun serkku on yks hyvä esimerkki. Onkoha sille kuudes vai seittemäs tulossa ja ainaki kolme otettu huostaan. En sit tiiä miten jatkossa heil meni ku en oo ollu yhteyksissä.. Jostai syystä ei vaa huvita.. Pyys se kummikskin, mut mul on nii eriävät mielipiteet lasten hoidosta sen kans, et en suostunu. Mu mielest kummin tulee olla muutakin, kuin vaa paperilla oleva henkilön nimi, joka ostais lahjoja.

Jesh, ny on hyvä mieli! Sain ostettua joululahjoja =) Kahdelle vaan tosin miehen lisäks, mut muut ostetaanki miehe kans yhes ja parin kans oon sopinu, ettei osteta lahjoja nyt. Eli iha hyvä mieli ku löys juttuja mitä ostaa :)

SS & mytty 22+2
 
Juu eipä se sen pahemmaks kettää tee jos raskautuu nopsaan :LOL: Mie raskauduin yk3, meni kesken vkolla 7+5 (tai menkoista 8+5) ja sittemmin yk4 km jälkeen raskauduin uudelleen. Eli ei niin hirmu kivuttomasti oo tää raskautuminen käyny, mut oon onnellinen, myös keskenmenosta. Sittemmin huomasin vain vielä vahvemmin, et tää on todellakin sitä mitä haluan. Sitä ennen (eli enne keskenmenoa, ku olin eka kerran raskaana) tuli tuntemuksia, että tätäkö todella haluan loppuelämäkseni ja tämäkö on se suunta mihin halusin elämääni viedä. Sittemmin ku se otettiin pois eikä kaikki mennykää niin ku luuli, ni osas arvostaa tätä pientä elämää entistä paremmin ja on kypsynyki äitiyteen vahvemmin jo het alusta asti :heart:

Huomenna neuvola! Jesh! Pääsee kuunteleen sydänääniä ja saa alkaa täytellä äitiysavustus-hakemusta ja muita papruja :heart:
 
Kiitos jälleen kerran :heart: Mä olen kyllä käsittämätön hermoilija. Mies sanoi, että kieltää multa kohta netin kokonaan kun löydän sieltä aina kaikkea mitä voi sattua :headwall: Argh, menisi viikko äkkiä niin pääsisi sinne neuvolaan.
 
vilmav paitti jos teil ei neuvolassa ultrata niinko ei yleensäkään ni tokko se sen ihmeemmin rauhoittaa? :p ellet sit oo pitkällä ja kuule sydänääniä jo :heart: Ja kaikki menee varmasti hyvin! :hug:

Mie ite en ees nykysi jaksa miettii tommosia asioita.. Oon vaan, et no jos lapsi kuolee kohtuun ni sit sen on kai tarkoitus mennä niin.. Se on sit sen ajan suru ja murhe. Ja km.ääkin aattelin pitkään, et no jos tulee ni sit tulee, eihä sitä estääkään voi. Mut oishan se iha kamala juttu.. Ei vaan pidä suotta pelätä ja aatella pahinta ku kaikki on ainaki toistaseks viel hyvin =)
 
Vilmav: Meillä on neuvolassa se doppler (ultra kyllä kans viereisessä huoneessa), niin sillä ainakaan harvoine edes yritetään kuunnella ääniä ennen 10 viikkoa ja sillonkin on hyvin epävarmaa kuuluuko äänet tuolla laitteella. Eli jos ei niin ei pidä huolestua. Mutta toivottavasti siis sulla sitten viikkoja jo sen verran sitten että kuuluis tai tietty jos teillä on ultra niin sillähän näkee sitten.

).( Mulla on ihana mies, se toi mulle mehujäätä!
 
Hei!

Enköhän minäkin tänne uskalla jo? Tein vahvan plussan testiin tuossa perjantaiaamulla, ja koska olo oli hyvinkin epäuskovainen, tein uuden tänään.. Ja edelleen kaksi kaunista punaista viivaa... =)

Ekaa neuvolaa ajattelin huomenna soitella, eipä kai se enää ole liian aikaista?!?

Ouska + pikkuinen 5+6??
 
vilmav mä luulen et ne laskee viimesten menkkojen mukaan ensin, ja sitte ku ne ultraa niin ne määritellään uudestaan :)

Ouska Onnea plussaamisesta vielä, ja tervetuloa joukkoon :) täältä ku on katoomassa iso liuta porukkaa niin hyvä kun me uudet vallataan tää nyt huolinemme ja murheinemme ku me ei tiedetä mitää :LOL:
 
Zoe-F
Ouska Paljon onnea plussasta!! :flower:
vilmav täällä ainakin laitettiin vaan viimesten menkkojen perusteella ne päivät neuvolassa ja vasta sitten np-ultrassa tarkistettiin. (tosin mulla aikaisemmin muiden ongelmien takia)
 
Ouska onnea :flower: tervetuloa joukkoon turisemaan! Ja HanTa niinku sanottu, älä mihinkään täältä häviä. Ei sun tarvitse yksin murehtia asioita, täällä saat tukea. :hug:

ketää ei huomannu ku kyselin siitä alavatsarepimisestä... :ashamed: eli reippaasti kävellessä piti loppumatkasta hiljentää vauhtia kun repi alavatsalta ja jostai sisältäki kirpas pari kertaa... ovatko jo lantion löystymistä??

ja taas asiast kolmanteen. must on niin ihanaa et nibbler on täällä :heart: :flower: muita vähemmän yrittäneitä yhtään väheksymättä :hug: kyllä vaikka mekin miehen kanssa yritettiin 7kk ja ennen tätä raskautta oli varhainen keskenmeno, ni omalla tavalla nautin vauvakuumeajastakin. olihan se välillä piinaavaa, mutta palkitsi/palkitsee. on ihana huomata miehessä uusia piirteitä, kun se juttelee vauvasta ja elämästä vauvan kanssa, ja näyttää paljon enemmän omia tunteitaa, kun kuumeillessa. meiän välinen suhde on muuttunut jo nyt aika paljon, keskinäinen luottamus, ystävyys ja rakkaus on syventynyt, ja seksielämäkin on muuttunut täysin. mutta kaikesta on hyvä olo (välillä stressaa kun ei halut mee yksiin). mulla on ihana mies, rakkautemme hedelmä tulossa ja kaikin puolin hyvä elämä :heart:

13+0 :heart:
 
Tervetuloa Ouska ja paljon onnea plussasta :wave: :flower: :flower: :hug:
Täällä ei ihmeitä, valtavaa närästystä alkanu oleen melkeen joka päivä |O |O |O

DD ajatuksissa, jokohan sul on tosiaan käärö kainalossa? =) :hug: :heart:
 
Voi ristus, olispa hienoa. :LOL: Mulla on isä kaksonen, ettäh... :D Ei plussa mikään supervahva ollut mutta kuitenkin. Ja sit kp. 28 tuli vahva viiva apteekin omaan ja haalea viiva Predictoriin. Sen jälkeen en ole testannut.
 
vilmav Just luki vauvalehdessä että jos isä on kaksonen hän ei itse voi yleebsä saada kaksosia mutta tyttären mahdollisuudet saada kaksoset on suuri. :) Jos oikein muistan.

Johanna Mulla varmaan just toi pieni napostelu on auttanut ettei verensokeri laske ja tuu oksetusta... :) Popsin näkkärii ja kaikkee muuta pikkusta aina kun kerkeen vaikkei oliskaan nälkä. :)

Talvis Meilläkin yritettii siit toukokuun ajasta ja vaikka se siel kuumepuolella tuntu et "voi ristus pääsenköhän täältä pois" ja tuli sellanen pelko. Ei me kyllä mielettömän kauaa jouduttu kyllä yrittämään verrattuna moneen muuhun mutta vähän pidempää kun odoteltiin. Ja kyllä sitä vähän on sellanen höntti olo et joko se kuumeiluaika meni jo?
 

Yhteistyössä