""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

Tyty: supparituulia täältäkin sinne :hug: mutta eihän sulla varmaan oo ku maks 2 viikkoa, jos se yli menee et kuitenki on pieni silloin sylissä. Toivottavasti se Kitku kuitenkin haluaisi ennen sitä tulla ulos.

ON: Täällä vieläkin jalat turvoksissa... Yön jälkeen parannusta sen verran, että isovarpaan luut näkyy jalkapöydällä, muut on vielä turvotuksen alla piilossa... Eikä varmaan tää töissä istuminen yhtään paranna sitä :) Huomenna mennään moikkaamaan kummipoikaa :) Mitähän tollaselle 4kk vanhalle pikkumiehelle vois viedä. Jonku purulelun tai sellasen pehmokirjan, ehkä...

Muoks. piti sielä sanoa, että Vilpertin hikka tuntuu pepussa/alapäässä :D aika merkillistä... millasessahan asennossa oikee makoilee tuolla.

Heips,

Yhdessä kasassa ollaan edelleen... olen vaan aika hiljaiseloa elänyt kun olen vaan kerännyt voimia tulevaa ja menevää varten :)

Tänään olisi taas neuvola. Saa nähdä tuleeko muuta uutta kun et paino on taas noussut.

Tsempitykset viel kaikille sitä tarvitseville.
Ouska ja Väinö rv 38+0 POKS!

hyvä Babyb pynnistä pynnistä! puuh puuh :whistle:

Neuvolasta päivää. vauva voi hyvin ja kasvaa ok, äitiki kasvaa kuulemma ihan hirveesti tullu kiloja viikossa. kiva kiitti ku sanoit! |O :kieh:

virtsassa oli proteiineja, mut verenpaine oli taas normaali :/ eli ei käskeny vielä hätääntymään. jos mulla alkaa tulla tähtiä näkökenttään ja päänsärkyä tai muuten hutera olo niin pitää soittaa polille että ne tarkistuttaa sen. että tämäki vielä.

jos olis ylimääräsiä niin tytylle laittasin parit supparit. mut tahokko nää menkkakivut? :hug:

Oijoi, siellähän ollaan nyt tuplaantumassa useammassa paikassa. Vilma varmaan jo tuplaantunut ja BB:kin varmasti pian! Tsemppiä ja onnitteluja!

Voi tyty pieni.. Vielä se Kitku sieltä ulos tulee, yritä vain nyt olla vielä hetki positiivisin mielin. Mie voin laittaa nää miun harjoitussupparitkin siulle lentopostina, ihan vaikka vaan hyvän tahdon eleenä... *laittaa ajatuksenvoimalla supistukset tytylle* Ollos hyvä! :)

Nibbler: paljon siulla oli viikkoja?

NIbbe meinaako sielläkii pukkaa myrkytystä..? voihan piru vieköö..koitahan jaksaa siellä :hug: se on hyvä jos RR on kunnossa..ja kaikki kivut tänne vaa :D oli sit menkka tai suppari kipuja..hehe!
Dsarial kiitti =) ..lento postia odotellessa :D !

Joo tänään muutama harkka suppari tullu..siinä on päivän saldo..köyhää siis. Huomenna olis neuvola, mietin et voisinkoha sitä neukku tätii pyytää kahtoo ton alakerran et onko se edelleen yhtä tiukasti kii ku viimeeks :D vai onko jo paikat löystyny.

tyty supparituulia.. :) kyllä se kitku sieltä ulos tulee..

babyb tsemppiä tulevaan.. :hug: ja kiitokset miehelle ku kävi ilmoittamassa tilanteen.. :)

nibbler no johan.. koitahan jaksaa siellä.. :hug:

ouskalle poksu onnittelut.. :)

TB 25+2 (joka ihan varmasti kirjoitti jo kerran, mut jonneki teksti hävis... )

DsariaL 39. alko eilen :)

tyty sitä ne vissiin olettaa. ihmettelen vaan että eikös pelkästään raskausmyrkytys nimen perusteella voi päätellä että vakvasta tilasta on kyse, ja että mitään ei muka tutkita? rupesin tässä miettimään että enhän minä tiiä mitä mun nyt pitää tehä... netti ainaki sanoo et levätä mut sitähän tässä on tehty jo ties monennetta kuukautta. todella turhauttavaa, mut onneks enää maksimissaan kolme viikkoa jäljellä.
lähtiköhän ne jomot nyt sinnepäin, enää ei oo kipee :D
kyllä varmaan voit kysyä neuvolatädiltä että se kattoo, en vaan tiiä että onko niillä tapana, mut koulutuksen siihen ne on ainaki saanu :)

teddy kiitos :) nää tekstit tosiaan katoilee välillä, alkaa olla ketju jo vähän vanha.

Nibbe nykyää tuntuu et suht monella on meinannu/on jo tullu myrkytystä, mutta suht lepsulla kädellä seuraavat..yleesä kotii passittaavat kärvistelemää ja sit ku tosi tukala olo ni ottaavat osastolle.. :/ tai site just se et pitää olla melkee kaikki klassiset r-myrkytys oireet enneku todetaan se "oikea" raskausmyrkytys..mutta sie tiiät parhaiten ite et mikä fiilis ja eiku lekurii vaa jos tulee liian paha olo.

Jonku pitäs pistää uus ketju pystyy ja ottaa samal Nibben päivitykset harteilleen..meinaan vaa et toi neiti ei tääl varmaa pitki happane :D

äh, meijän beibi ei oo oikeesti ollu aloillaan tänään ollenkaan. Nyt alkaa jo kylkiluut olla ihan hellinä, kun kohdistaa noita liikkeitään aika kätevästi tuonne oikealle puolelle kylkiluihin (ilmeisesti ne häiritsee siellä hänen oloaan :D ). Äsken kävin lepäilemässä siinä toivossa, että vauvakin vähän lepäilis ja olihan tuo ainakin 15min rauhallinen :heart: :whistle: Miten se pieni oikein jaksaa ja jaksaa ja jaksaa...?

Mie oon ihan malttamaton Vilman ja Bb:n vauvauutisista...

Äh, ei jaksa... vai jaksaa ja jaksaa ja jaksaa... pitäisköhän mennä auttamaan miestä pyykin levityksessä, jäi miulta kesken :ashamed:

tyty keskustelin eilen parin kaverin kanssa ja ne meinas että niitä oli ihan kunnolla tutkittu. en mä tajua miks mua ei? tai sano se että pitää olla kaikki oireet ennenku ne tekee mitään. :headwall: mä seruaan sitä kätilöt sarjaa, mut en koskaan muista millon se tulee.mut jos nään että vaikka tänään tulee niin katon.

mihinhän ne on jääny ne tytöt :D

Huomenia..! Uni ei meinannu tulla..mies pääs yöllä aijemmin kotii ja paistettii viel klo.0:30 pekonia ja munia keittiössä :D heh! Yöllä Kitku taas rymis nii kovaa et heräsin siihe ja luulin et jotai tapahtuu..mut ainut tapahtuma oli se et kauhee kusihätä ja laps rummutti rakkoo niin et tuntu että kuolema tulee..ah.. :LOL: et taaskin hyvin tyhjä yö.. :/ klo.13 ois neukkula..pitää kysyy et jos se kahtos ton värkin..varmaa sanoo et "7cm kohdunkaulaa jälel.." |O :xmas: et synnytä ikinä!

Nyt kahvia..

Moooi! :wave:
Olinpas hupsu viimeksi, kun unohdin sen vaunu linkin laittaa..

eli tälläset ostin. tuleekohan nen jo tänään :heart:

http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=2084

Te ootte taas niin ahkerasti kirjoitellut etten enää muista kuka sano ja mitä.

Tosi monella alkaa ainakii olla synnytys lähellä, ja BB o varmaan saanut jo kitkun syliinsä.. ihanaa!

Tää viikko olis vielä töitä, sitten viikko lomaa ja taas viikko töitä ja sitten 3 viikkoa lomaa.. Ihanaa ei malttais millään oottaa. Tosin ei tuu kovin kummonen loma jos tää olo jatkuu tälläisenä.

Anteeksi omanapaisuuteni taas. :(

Jenninho+masukas 18+4 :heart:

Neukkulassa käyty =)
RR normi, pissi puhas ja SF-mitta sama ku viimeeks eli 32cm..paino -200g :whistle: vaikka oon vetäny homonaa kaikkee makeeta :p sitte se teki viel sisätutkimuksen pyynnöstä ja kas, vauva niin alhaal että pää otti sormiin kii..kohdunkaulaa ei ihan senttiä jälellä ja ainakii kahella sormella kohdunsuu auki :whistle: ( eli n.2-3cm ) neukku täti silittelit Kitkun päätä :D eli vaikka olen niin supistus köyhä ku olla ja voi ni on toi värkki löystyny :LOL: !

Tyty: Onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista! Kyllä se kitku on tulossa sieltä, ei varmaan kestä kauaa jos on jo noin alhaalla :)

ON: Käytiin tänään serkulla kummipoikaa katsomassa. Oli kovasti kasvanu, pulska ja rauhallinen pikkumies :heart: Ostin samalla 4kpl Fuzzibunz vaippoja ja 4kpl swaddlebees vaippoja. Loput sitten teen itse tai ostan käytettynä. Katselin kantoliinaa samalla ja sellainen sitten varmaa ostetaan jossain vaiheessa.

Terveisiä Jorvista!

Baby Butterfly ponnisti odotetusti tyttövauvan!
Synt.aika 30.7.2009 kello 17.59,
paino 2770g,
pituus 49 cm,
Apgar pisteet täysi 10.

Harmi kyllä synnytys tapahtui lopulta sectiolla, mutta aivan peruskuviona. Vedet kyllä menivät pitkien ponnistelujen päätteeksi itsestään (ja hyvin yllättäen), mutta 4 ja ½ tunnin kuluttua vauvan pulssi heittelehti sen verran, että kummitätini kätilönä sekä päivystävä lääkäri päättivät yksissä tuumin siirtyä leikkaukseen välttääkseen mahdollisia tulevia komplikaatioita - kun kerran jo tähän mennessä oli ollut vaikeuksia mm. verenpaineissa, käynnistyksessä sekä istukan kalkkeutumisessa.

Lopputulos kuitenkin oli huippu ja äiti sekä tytär viettävät nyt ensimmäistä yhteistä yötään osastolla. Läpiväsynyt isä painelee tästä nukkumaan, jotta jaksaa taas aamulla hilpaista paikalle tyttöjensä luo...

T. Daddy Butterfly =)

Yhteistyössä