ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

astylle halauksia tähänkin pinoon! :hug: :hug: :hug:


( . ) ääh.. koskee päähän ja väsyttää. onkohan mulla anemia, oireet viittaisi siihen..juurikin väsymys, rintakivut ja huimaus.. :eek: :eek: monena päivänä tälläviikolla koskenut päähän ihan hirveästi..

ja: jeaaaaaaaaah, veronpalautukset! *tuulettaa* =) =) =) nyt heti hippulatvinkuen shoppailemaan joululahjoja!
 
Asty :hug: Koeta jaksaa vitutuksen kans. Mie niin tiiän ton paskatunteen! Iteki taas jännäilin ihan hulluna, tein parikin testiä kun kaikki viittas plussaaan ja tipuin kp47/48. Ku ois ees n.28 pv:n kierrot, niin toi tippuminen olis ehkä vähän vähemmän rankkaa.. mut ei.. |O

Tääl on nyt kp 5 ja täti näyttäis kadonneen!? Pillereiden kanssa se oli aina sen 8pv ja tuli ko esterin perseestä, mut nykyään tällästä 3-5pv ja varsin maltillista ylipäätään tuo vuoto. Sentään jotain hyvää :p

heipat kaikille muillekin :wave: Tää haaveilee kans veronpalautusten tuhlaamisesta.. vapaapäivää ootellessa..
 
Jee jee nyt pääsee törsäilemään palautuksia :D , mulla vielä kaikki joululahjatki ostamatta.. jos ostas sitten kerralla kaikki =)

Astylle :hug:

(.) sais jo kierto olla loppupuolella mut nää päivät menee niin hitaasti :headwall: olin tässä kierrossa jopa bongaavinani oviksen *jee* tai sit mulla on vaa hyvä mielikuvitus, mee ja tiedä :LOL:
 
Täällä vaan sairastelu pahenee :/ Kurkku ihan hirveen tuntunen ja nuhaakin meinaa pukata. Saapa nähdä millon sitä ite ehtii jouluostoksille. Mutta veronpalautusrahoja tuli ihan kivasti :D

Mulla on muuten nyt alkanu limat lisääntymään! Eihän mulla nyt voi ovis olla kun oon noita terojaki syöny 4päivää! Mitähän ihmettä tää nyt taas on...
 
Mii Mulla oli aina pillereitten aikaan tosi lyhyet , niukat ja kivuttomat menkat...luomut aivan toista ja aluks oli aika tottuminen siihe, et pitää tosi usein olla suojaa vaihtamassa, ettei tuu yli.. :x

Mä saan kans ihan mukavasti palautuksia, mut on ollu niin paljon rahareikiä täs lähiaikoina, et ei niitä mihinkään sen kummempaan törsätä, varmaan lyhentelen opintolainaa..lahjojakaan en oo viel ostanu, enkä meinannu ihan vielä niitä ostaakkaan..

Duffy voiko ne terot aiheuttaa sellasta?
 
tytti :hug: :hug: tädistä... :/

YP mun käsityksen mukaan anovulatorisessa kierrossa tulee niukat vuodot, eli jos ei oo ollu ovulaatioo..en sit tiiä..kannattaa kuitenkin testata niinku sinikka sano oman mielenrauhan kannalta! :hug: :)
 
Ihanaa bb!!! :heart: Onnea! Kyllä komea plussa, mulla kuule oli pieni aavistus, että saattasit olal pieniin päin :D

kazille ja tytille :hug: :hug: tädistä. Pää pystyyn uutta kiertoa kohti =)

Täällä nuhassa edelleen, mietin että meenkö huomenna töihin...
 
Voi että! mä en usko vieläkään todeksi tänään käyn ostaa apteekista vielä raskaustestin. En millään usko todeksi! TÄä on vaan jotain niin uskomatonta. toukokuun alusta aloitettiin yrittää ja sitten tässä kuussa jo annettii olla ja en ees ostanu testejä valmiiksi... Oltiin niin varmoja etten mä nytkään raskaana ole.

Tässä kuussa sitten Aloitin noi LADYVITA+ raskausajan vitamiinit ja ajattelin et jos ne vaikka auttais... JA kappas mitä kävi. Oireet oli ainoastaa nännien arkuus mikä alkoi kp28 tienoilla.. Eilen sitten oli vähä vilunväristyksiä ja lämmöt 37 tasan... HUHHUH! Ei oo ees pahaa oloa...
(kopioin toisesta pinosta)

Mies lähetti viestin että "kai kävit jo kaksplussassa heti ilmoittaa että siirryt odotuspuolelle" Tuntuu niin oudolta ja haikeelta nyt kun täältä kuumeilu puolelta joutuu lähtee pois...
 

Yhteistyössä