ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

nibblerille isot onskut! :flower: Muille tarpeen mukaan :hug:

Tosta greippimehusta ja liukkauksista sen verran, että musta tuntuu että nyt kun sitä on tullut litkittyä, niin on ollut paljon kuivempi meininki kun yleensä. Vai johtuuko sitten siitä, että tulee vähäen enemmän stressailtua asian suhteen... Tiijä hänestä.

Mul ei oo kauheen suuret odotukset tän kierron suhteen, mut en ota siitä stressiä. Joulu tulee ja on muutakin mukavaa suunnitteilla.
 
HaLPe, oon ite kans miettiny et miten kummassa vois olla ajattelematta tätä touhua....?! :eek: ainakaan omalla kohalla se ei taida onnistua millään lailla, on tuo kuume niin kova :D (kuten varmasti meillä kaikilla) jos joku on siinä onnistunut niin otan avosulin ehdotuksia ja tapoja vastaan :D:D
 
Lupu mä oon kans kaks viimesintä kiertoo litkiny sitä mehua ja sen takia mä oon ollu ulalla, et millon se ovis on..se jotenki sotkee ne limat tai jotain..
mäkään en ota nyt kauheesti ressiä, ku ei se kuitenkaan taaskaan tärppää :saint:

Nyt mä jotenkin tulis sellaiseen päätökseen, et mul oli ovis lauantaina kp11 :eek: monta päivää oli jo ollu kosteet pöksyt ja la halutti enemmän...

meidän koirat pilas meidän viimeyön..niitten mahat oli menny sekasi jostain ja kolme mattoa(myös olkkarin iso plyyssimatto) oli kurassa...aaaaaaarrrrggggg.. :kieh: nitä sitte siivoiltiin ja kirottiin hajua..
 
täällä kp 1/29 ja yk 11, tuo pirun vuoto alkoi nyt sitten kunnolla.... eipä tästä mitään tule.. toisaalta on paha mieli, mutta toisaalta tähän on tottunut että kierto toisensa jälkeen päättyy näin.... vai oisko kp2 ku oli sitä vähäistä vuotoa... miten lasketaan.?
 
YP :hug: :hug: :hug: voi hittolainen sen tädin kanssa :kieh:
mikäs on sun sotasuunnitelma uuden kierron suhteen??

kävin äske taas leikkimässä naapurissa vauvan kanssa:heart:...voi kele ja tana, ku sais jo itellekkin sellasen sinappikoneen.. :)
 
HaLPe, sotasuunnitelma on seuraavanlainen: täti ei tule löytämään enää meidän uuteen osoitteeseen.!!! rupean juomaan greippimehua ja teen kaikenlaisia muitakin taikoja :D ja suurin lupaus: en stressaa nii paljoo (tuleekohan onnistumaan :D)
 
HalPe sinappikone :LOL: :LOL: :LOL:

on: mun mahaa kivistää..hirveän kipeästi juilii ympärimahaa. oon varmasti tulossa kipeäksi, johonkin inhottavaan mahatautiin. TAI sitten mulla on oikeasti jotakin vikaa tuolla alhaalla ja se yksityisen lääkäri ei silloin sitä tajunnut tutkia. kummaa :|
 
Louvre :hug: :hug: voi hemmetin hemmetti.. :/

YP hyvät suunnitelmat! ;) ja sit, ku muistatte viel pupuilla, ni on hyvä :p

Sinikka sellasiahan ne on :D
Mul on kans ollu tänään maha outona ja hengästyttää, heikottaa, pyörryttää ja yököttää..oon varmasti tulossa kipeäksi.. :/ :x

muoks. bb toivottavasti saatte johonkin saumaan ne häänne :heart:
 
HalPe: nyt nainen! tarkkaavaisuutta! :p vastahan minä 6pv sitten tipuin! :LOL: :LOL: :kieh: sitäpaitsi, sähän itsekin sanoit, että sulla on maha outo jne, oot ite paksuna! :LOL: :LOL:

edit: aion kyllä napista ja valittaa siellä gynellä tossa kuun puolivälissä niin paljon, että ei jää mitään epäselvää. valitan näistä kivuista niin kauan, että se hoitsu mua uskoo..
hih, kivaa, jos en väärin muista, niin siinä ajanvarauksen yhteydessä puhuttiin jotain ultraamisesta! :)
 
blaah. olin hätähousu, tuli mammaksin testit postissa ja olihan se heti pakko testata... nega.. :(
herkkiä ovat, joten enpä taida raskaana olla :(
ja koulukaveri ilmotti tänään olevansa raskaana... iloinen oon tottakai hänen puolestaan, mutta harmitti, kun ei itse saa tuota iloa kokea :(

YP:lle isot :hug:
 
Voooih Nibblerille paljon onnea plussasta :heart: :D !!!
Myöskin tasaisesti kaikille :hug: ketkä sitä tarvitsee.
Omassa navassa ei mitään uutisia.. tän kierron pituutta arvuuttelen kovasti.. vaikkakin toki toivon ettei täti tulis näyttää naamaansa ollenkaan
:D Kauheesti olis kaikkea tekemistä, oon yhden hyvän ystäväni kaaso ja pitäs järkkäillä polttareita ja kaikenlaista mukavaa, muttakun tuntuu ettei aika riitä mihinkään |O Sit pitäs tässä joku päivä lähtee sen kans kahtelee hääpukuja, alkaa pian itelläkin 'hääkuume' B) :D
 

Yhteistyössä