ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

ihanaa, et on tää pino...helpottaa, ku voi tänne purkautua..

kun tässä näitä hyviä puolia etsii..mul on maanantai vapaa ja sunnuntaina vedän pienet hiprakat ja sit to alkaa loma ja reissuun lähetää 7.päivä ja siellä voi ottaa drinksua jos haluu ja sinne sijottuu ovis ja pupuillaan vähän väliä ja otetaan rennosti..unohetaan tää vauvaprojekti
 
Nyt jänskättää kuinka käy.. lopetin tosiaan ne terot omin nokkeni nyt ja 27pv pitäis luomusti menkat alkaa jos alkaa, ja tosiaan toivon että olis pikkuinen masussa... Mutta kuitenkin jos ei ole tärpännyt niin ei alkais taas ne kierrot venyä!!! Niitä en kyllä kovin helpolla ala enään syömään jos ei pakko ole! Mutta pidetääs mulle peukkuja et jotain mun elimistössä nyt sitten tapahtuis!! Greippimehua olen koko kuukauden jounut litratolkulla ja foolihappotabletteja popsinut!!
 
Tädin yllättämille :hug:

ON: Täällä odotellaan koska se täti tulee.. rinnat ovat todella kipeät, joten ei siihen enää varmaan kauaa mene.. nyt on joko kp 27 tai 25.. juttelin kaverin kans eilen puhelimessa noista viime kerran menkoista.. hän kun opiskelee sairaanhoitajaksi, niin hänelle on suht helppo puhua noista asioista.. hän mietti sellaista vaihtoehtoa, että mitä jos se viime kerran menkkojen alku olikin keskenmeno.. sen verran oudosti alkoi.. nyt vähän harmittaa, kun ei tullut tehtyä sitä raskaustestiä.. :/
 
Heips!

Minä taas iltavuorossa oon ollu koko päivän. Menispä tää aika äkkiä sinne ultraan asti, siellä saattas näkyä, onko ovis tulossa tai jos oon ovuloinu :)

Pidän sulle anu84 peukkuja! b=)d

Mietin, kun tuossa etusivulla kyseli joku 50v nainen, että voiko vielä tulla kuumeilemaan ja profiilissa oli, että hällä on 2-vuotias lapsi, tuli vaan mieleen, että voisko olla provo, vaikka muuta väittää...musta 50-vuotias on aika vanha yrittämään vauvaa.
 
Halpe: En tiiä koska kannattais testata, kun noista kp:stä ei koskaan ota selvää... Viime kierto oli kuitenkin 40päivää joten nyt ainakin on viel ihan liian aikaista... ja kahden viikon päästä on kuitenkin täti käymässä..

Olen ajatellut jos soittais lääkäriin et sais lääkettä tuohon et ovulois edes.. Mulla on nimittäis sellainen olo etten edes ovuloi joka kierrossa vaikka olenkin todella kipeä... ensin menkat ja sit viikko ok oloa,, ja sit taas neljä viikkoa yhtä tuskaa... Mä en jaksa enää.. :'(
 
iltaa naiset! mites teillä on viikonloppu sujunut?

täällä ollaan pidetty oikein kunnon leffaviikonloppu, ja tänään käytiin hiukan lenkkeilemässä kun oli niin hieno auringonpaiste.. lotossakin kävi niin, että pakko on jatkaa vaan sitkeästi työntekoa :'( :D
mulla on aivan sellainen olo, että täti tulee ehkä jopa jo huomenna paikalle.. tänään siis dpo13. hitto jos se taas tulee.. mä suutun ja alan polkee jalkaa..!! :kieh:
 
Duffy: Olen syönyt pitkiin kiertoihin kolme kuukautta teroja... olen miettinyt jos sais Clomeja. Kävin lekurissa keväällä noiden pitkien kiertojen takia (joskus jopa 80pv), ja sanoi silloin ettei olisi mitään poikkeavaa.. Mut jos tää tästä ei helpota pitäis varmaan mennä uudestaan.

ON: Mahaa nipistelee tällä hetkellä sellai kutkuttavasti... Muuten suht normaalia, tuo väsymys vaan on aika mahdotonta.
 
Anu84 ja Ouska Teillä kans teroja??? Niin täälkin! En jaksanut selata pinoa kauempaa et oisin löytänyt tarinalle taustoja :p Olisi tosi kiva kuulla hengenheimolaisista!

Miun tarina on sellanen, et lopetin pillerit helmikuussa. Kierto oli niillä kellon tarkka ja 28pv. Venyi heti 39:ään.. näin mentiin muutama kierto ja sit pompsahti 82 päivään! Töissä oli siihen aikaan kauhea paine ja ilmeisesti luomumenkat reagoi herkästi tuollaiseen.. Sit taas yks vai kaks 39pv:n kiertoa ja alettiin yrittään.. Heti jäi taas menkat pois, raskausoireita oli vaikka mitä ja olin niin varma! Vaan ei, testi oli nega! Lopulta kun kierto oli ollut 54pv aloitin terot. Siltikään menkat ei tullu 2-4pv:n sisällä kuurista, kuten piti.. meni 8pv. Seuraava (=viime menkat) kierto meni terojen avulla 28pv (menkatkin alkoi 2pv kuurista) ja nyt ei ole enää teroja. Seuraavat menkat olis ihan luomut.. jännittää hulluna, tuleeko taas joku 100pv:n kierto vai 28 vai 39 vai joku ihan muu?.

Onko teil ollu aina pitkät kierrot? Ootteko syöny e-pillereitä? Yhdistelmä vai mini? Mie kun niin kun niin mietin/jännään mitä nyt tapahtuu.. onko jollain ihan samoja juttuja kun miula jne. Jännäämisestä tosin tarvis päästä eroon.. sillon kun ei ainakaan plussaa |O Vai onko moni jännääjä/stressaaja/supertoivoja plussannut? Onko teil ollu menkat kovin erilaisia teroilla kun ilman? Miula on ainakin ihan hirveät!!!
 
Helou!

Ouska, minä kans teroja vissiin joudun alkaa syömään, viime kierto oli 51 päivää :( toivottavasti on apua. Kyllä kannattaa käydä lääkärissä, jos tuntuu etteivät oo auttaneet. Voihan se olla, että ovuloit noissa lyhyemmissä kierroissa (40pv) :) Ja jostain lukenu, että pitkissäkin kierroissa voi ovis tulla.

Mä taidan lähteä suihkuun ja nukkumaan, huomenna taas vyöhis aamulla, täytyy herätä aikasin |O
Öitä!
 
Mii26 Joo mä söin nyt teroja 4kiertoa ja menkat olleen niiden aikana täysin säännölliset. Lopetin pillerit vuosi sitten kesäkuussa jolloin aloimme vauvaa yrittämään.. Kierrot venyi ihan törkeesti kans jotain 100pv ja sit ku menkat tuli niin kestivät jotain 2 päivää..
Nyt lopetin omavaltaisesti noiden terojen syönnin, en jaksa niiden haittavaikutuksia.. Ja nyt toivonkin että vauva olis tärpänny tai edes että menkat alkaa normaalisti.
Mä saisin jo tänään testata mutta taidan odottaa kuitenkin vielä huomiseen!!
 
Jos kierrot on yli 36 päivää niin hyvinkin voi olla ettei ovista tapahdu. Terothan tasoittaa kiertoa, mutta ei tuo niihin ovulaatiota jos sitä ei ole aikaisemminkaan ollut. Mulla kanssa vähän taipumusta pitkiin kiertoihin 38-45 suurin osa kierroista. Kuukauden päästä aika onneksi polille, toivottavasti löytyy selvyyttä asioihin =) .
 
Laiskana kopioin toisesta pinosta..

Heippa pitkästä aikaa!

Nyt vähän jänskättää.. Täällä mennään kp 37/32-40 yk 7. Valkkari hieman punertaa mut vuoto ei oo kyl alkanu. Kp 33 tuli oksenneltua ja huimaa. Nälkä on koko ajan ja veskis pitää juosta vähän väliä. Tein jo malttamattomana eilen testin mut nega tuli.

Kysymys: näkeeks ovulaatiotestistä viitettä jos olis pieniinpäin? Siis jos niillä testais raskautta eikä ovulaatiota? R-testit on loppu mut o-testejä löytyis
 
Oltiin katsomassa Kääpiösnautserin pentuja..ja nyt näyttää siltä, että meille olisi tulossa sellainen.. Vielä täytyy varmistaa, että voiko meidän äiti käydä pentua päivällä katsomassa jos meillä on molemmilla sama työvuoro.. Voisin kyllä yrittää, että saisin töissä tehdä pelkästään yövuoroa koiran pentu ajan..

KP
 
Mii26: Mun pisin kierto oli tuossa keväällä 85päivää, silloin meni hermot oikeasti... Sillä kierrolla kävin lekurin juttuslla ja määräs terot... ne auttoi silloin.. sit söin kaksi kierto viel et ne tasottuis.. No joo.. eipä ollut niistä kamalaa hyödyä.. Luomukierto viimeksi kesti 40päivää.. Söin ennen vuoden vaihdetta yhdistelmäpillereitä melkein kahdeksan vuotta... Ja nyt kyllä muistan minkä takia.. Kivut on ihan kamalat joka kierto.. ja vuodan kun seula..

Edelleen mahan nipistely jatkuu.. mietin jos testais tuossa loppuviikosta jos ennen sitä ei ole kuulunut mitään... tai sit odotan viel ensi viikon.. Tänään sit taas vaihteeksi migreeni vaivas...
Sori tää vuodatus...
 
Heips!

papaijaa, voi surku :( toivotaan, että ois vaan tuhrua ja olisitkin raskaana =)

Ouskalle peukutuksia plussan puolesta b=)d

kp, ihanaa että teille tulee ainakin karvainen vauva :D ja kyllä se ihmisen alkuki teille vielä tulee :)

Tosiaan kävin tänään taas vyöhiksessä ja taas sen jälkeen nippaili alavatsassa, eli ei se mitään turhaa hommaa oo! Ei käyny niin kipeääkään kun viimeksi, ilmeisesti alkaa paikat aukeilemaan.

Vielä tuosta ovulaatiosta, mulla tuli ensimmäisessä luomukierrossa pillereiden jälkeen ovis, kp35-37, tein positiivisen r.testin kp51, mut alko sitten kuukautiset samantien, eli pitkässä kierrossakin voi joskus ovulaatio tapahtua, tietty se on harvinaisempaa. Ouska, sunhan kannattaa noista clomeista kysyä lääkäriltä.
 
Duffy: Kiitoksia peukutuksista... Menen tässä päivä kerrallaan...

Nyt on sellainen olo et olen tulossa kipeäksi.... lämpö tuolla 37 paikkeilla tällä hetkellä.. nassua kuumottaa... Jos tuo aamuinen hedari oli ennakko-oire flunssasta...
 
papaijaa81 voi surku! Kyllä tää on kummalista, tämä elämä siis. Kovasti lähetän sinne päin :hug: :hug: :hug:

Niin ja tietysti kaikille muillekin :heart: :hug: Viisas ystäväni kertoi mietelauseen, jonka turvin oon jaksanut tätäkin kiertoa ihmetellä. Eli menee jotakuinkin näin (en muista ihan tarkkaan) "Lapsilla, joita odotetaan ei ole kiire, koska he tietävät, että niitä odotetaan."

bb toi on kyllä niin ahdistavaa kun menkat ei tuu, eikä tuu plussaa testiinkään. Tule ihmeessä kertomaan mitä tohtori kertoi. Mulla on ehkä päinvastainen tilanne kuin sulla, mulla kierto vaan lyhenee ja lyhenee...

Duffy Miten toi vyöhyketerapia auttaa ja mitä kaikkea oot saanut tietää siltä tädiltä, joka sitä sulle tekee? Olen harkinnut itekkin tuon kokeilemista, joten kiinnostais kovasti kuulla :)

Ouska voi kunpa sieltä nyt tulis plussa, tähän pinoon kaivataan nyt yksi ++++-uutinen :hug:
 
Niin ja kovasti taas kiitos kaikille myötäelämisestä kp 1 aikoihin :heart: . Mihinkä sitä ihminen joutuisi jos teitä ei olisi.

Mä kyllä kostin taas omalle keholleni viikonloppuna sen tädin kyläilyn. Olin pe työpaikan kekkereissä ja sitten vielä la yksissä toisissa bileissä. Ja kyllä! Nautin muutakin kuin kansalaisluottamusta. Ja kyllä se sitten olikin paha olo la aamulla kun heräsin, mutta illalla juomapelin myötä uuteen nousuun ja sunnuntaina ei ahdistanut enää yhtään. Ei tää kyllä fiksua ole, mutta jotenkin olin niin varma tästä kierrosta...Kai se oli toi maaginen yk 12, joka nyt siis huonon onnen numeron puolella...voih! Jo yk 13 :'(

Ai niin mun pitikin kertoa teille kaikille kuinka "ammattitaitoisella" lääkärillä mä olen käynyt kesällä. Kävin siis oikein jollain kunnon gynellä, joka on oikein erikoistunut mm.synnytykseen. Kerroin sille, että mulla on tosi kipeät menkat ja se määräsi mulle särkylääkkeitä. Kun hain niitä apteekista ja luin sitä pakkausselostetta kotona siellä oli siis tällänen teksti "tämän lääkeaineen käyttö saattaa vaikeuttaa raskaaksi tuloa, jos sinulla on vaikeuksia tulla raskaaksi älä käytä valmistetta". Kerroin sille kyllä sillon meidän tilanteesta ja se kysy vielä sillon, että halutaanko jo lähete tarkempiin tutkimuksiin, mutta ei sitten viittinyt siinä mainita tästä asiasta. Mulla on siis nyt sellanen olo kuin mua olis huijattu ja joku yrittäis sabotida meidän olemattomiakin mahdollisuuksia!!!! :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä