ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Eli pino meille, joilla on yk:t kasvanu, mutta ei vielä välttämättä kuuluta tai haluta kuulua lapsettomien puolelle.

Täällä saa ressata, surra ja kiukuta ihan vapaasti kun ei sitä nyyttiä kuulu! Limajuorut sallittu ja peitonheilutuspuuhista kertominen tervetullutta :LOL:

Esikoisesta haaveilevat:

Duffy....................................yk7
Hope73................................yk4
kiharapää.............................yk15
Louvre..................................yk9
napsuneiti............................yk24
Kuumeilija.............................yk11
HaLPe...................................yk11
Peppi1981............................yk43
papaijaa81............................tjottailua takana reilu vuosi
Heinu....................................yk13
Santtuli
anu84...................................yritystä 1v 2kk takana
Hempukka87........................yritystä n.2 vuotta
Rosetta.................................yk14
kaz........................................yk6
Henuliini................................yk5
Mii26.....................................yk5
Siniviuhka.............................yk11
yöperhonen-........................yk11
Lupu.....................................yritystä 08/07 alk.
Orion....................................yritystä 09/06 alk.
tytti82..................................yk6


HAAMUILIJAT:



PLUSSA PÄRÄHTÄNYT:

Talvis....................................yk5
masuha1...............................yk6
Daadeli................................. yk8
nibbler..................................yk18
baby butterfly......................yk5
Ouska...................................yk8
 
Helou,

täällä olis yksi esikoisesta haaveileva, jolla yritystä takana tjottailu meinigillä jo 3 vuotta. Lapsettomuus pinot ei tunnu omilta kuitenkaan. Esikoisista haaveilevista olen käyny lukemassa, mut nyt tuntuis, et tää pino vois olla mulle hyvä :wave:

Hope yk4 (nyt kunnon kuumeessa)
 
Terve Hope! minäpä lisäilen sut tuohon listaan. Tuo lista on aika askeettinen vielä, mut en jaksa nyti llalla alkaa värkkäämään enää kummempaa ja toisaalta mietin, että pitäskö se pitääkki suht pelkistettynä...pitänee kysellä sitten vähän mielipiteitä kun tulee enemmän porukkaa =)
 
Minä taidan lähteä nukkumaan. Hei aamuvirkut naiset! Jos haluatte niin päivitelkää listaa, varsinki jos teitä uusia tulee aamun aikana useimpiakin. Saadaan lista heti kuntoon.
Palataanpa juttuun huomenna. Hyvää yötä!
 
Mäkin voisin osallistua.. Mutta en lupaa ehtiä joka päivä koneelle.. Eilen en ehtinyt ollenkaan tänne, kun aamupäivällä en avannut konetta ollenkaan ja illan olin töissä.. Kuten tänäänkin menen iltaan.. Mutta voi olla, että ehdin paremmin illalla koneelle, kun ei pitäisi tarvita hakea miestä mistään illalla.. Saa nähdä..

Ilmeisesti menossa KP 10/32-35 yk 13 menossa..

KP
 
Heips! Minäkin voisin ilmoittautua tähän pinoon, kun alkaa pikkuhiljaa yk:t kasvaa. Käyn hieman harvemmin kurkkimassa ja kirjottelemassa hektisen elämäntilanteen takia, mutta vauvaa yritetään kokoajan. Eli kp 6/32-40 yk7 =)

Kiva pino-idea! Välillä tuntui pahalta esikkohaave-pinossa kun toiset ilmoittautui pinoon niin seuraavassa kierrossa olivatkin sitten jo raskaana *tunnustaa nolona* :ashamed:
 
Huomenta!

babyb mä en ees tajunnu kysyä sulta, että saako käyttää sitä sun ideaa pinon nimenä :ashamed: onneksi et tainnut pahastua?

Tervetuloa vaan kaikille!
Tänne voi tosiaan kirjotella omaan tahtiin, itsekki varmaan tuolla esikkohaaveissa käyn pyörimässä. Mietin sellasta, että minä voin kyllä päivittää pinoa, tuo listahan voisi olla tuossa etusivulla ja mitä jos ei laitettas kp:ta ollenkaan? Kuitenkin osa meistä on tuolla esikkopinossa, jossa kp:t on esillä ja ite ehkä haluaisinkin, ettei niitä kp:ta joka paikassa hypi silmille :D :LOL:

Mutta kehitysideoita otetaan vastaan!
 
moro,

Saanko liittyä joukkoon tummaan.. menossa on yk24 ja hoidotkin itseasiassa on aloitettu. Takana yksi tulokseton inssi ja ensi kiertoon suunnitteilla seuraava. Lokakuulle siis..

Tällä hetkellä on 29/32 mut ovistikkujen mukaan kierto venyy lähelle 40.. huoh. Kärsimättömälle pitkä aika.
 
joo täältä tulee kans ilmottautuja.. :wave: hyvä idea tää pino!! kiitokset babybutterflylle ja Duffylle kun ideoitte ja toteutitte pinon!!

joo kaikki varmaan tietää et meillä se yk 5 on käynnissä, pian toivottavasti päästään yk 6:seen... ei tunnu hurjalta yk-lukemalta mut kuukausia on kulunut jo 7, kun on ollut niitä pitkiä kiertoja. ja tää taitaa olla yks niistä :ashamed:

kannatan ettei kp:tä B) joha niit on tarpeeks tuijoteltu. ja mä kans aion kaikkien esikkopinos edellee kuumeilla. mut uskon, et tänne on helpompi tulla purkautuu, kun sydämestä ottaa "iik, mä raskauduin yk 1!! en ois uskonut et voi olla näin helppoo"

tämmöstä tänne...

katon ens viikolla josko soittelisin jollekin lääkärille... jos sain vaiks clomit käyttöön ku ei täs kropas taida muuten olla toimintaa. :'(
 
napsuneiti tervetuloa! Toivotaan, että teille hoitojen avulla suotas pieni nyytti =)

Talvis tänne vaan stressailemaan :D! Mut ei nyt heitetä sitä toivoa hukkaan vaan peukut pystyyn, että sulla oiski pieni matkalainen tarrautunu kiinni =)
 
Kivaa joukko senku kaaaasvaa! :) Joo noi kp:t näkee esikkopinosta. :) Kiva kun meille pidempää yrittäneille on tällänen yhteinen keskustelu. Itteäni ainaki alko masentaa kun aina kun tuli uus niin plussaa hehkutelle lähti parin viikon päästä pois... Tuttujen kesken nyt siis enää ollaa tässä pinossa... :) toivotaa et KP:lla Nibblerillä ja napsuneidillä Nyt tässä kierrossa tärppäis kun on joutunu oottaa niin hirveen kauan! Samoin siniviuhkalla ja kuumeilijalla!! JA KAIKILLA MUILLAKI! :heart: :heart: Mutta hei ajatellaa asiaa näin: "kun vielä ei olla raskaana nii eletää ku viimestä päivää käydää viel viihteella lopuksi elämäksi varastoon niin voidaan sitten olla maailman parhaita äitejä esikoillemme ja tuleville mukuloille. :) Joo duffy Ei haitannu se oliki esimerkki nimiehdotus kiva että se sunkin mielestä sopi hyvin! :)
 
Mä oon ajatellu tuota asiaa vähän sillainki, että kun ei ole tärpänny heti niin on ollu aikaa valmistautua siihen tulevaan äitiyteen ja on ehtiny ajatella asioita rauhassa. Nyt vaan alkaa hienoinen kärsimättömyys nostaa päätään :/

Mulla kans lähipiirissä neljä pariskuntaa saa vauvan ensi vuonna ja just menee sillai että tammikuussa, helmikuussa, maaliskuussa ja toukokuussa lasketut ajat, jeejee....tulee rankka kevät, jos ei itelle siihen mennessä oo tulossa vaavia.
Ääks, tarttee jatkaa töitä, pitääpä illemmalla tulla tänne roikkumaan kun on aikaa enenmmän :D
 
juu eiköhän täällä tosiaan pärjää ilman kiertopäivien tuijotustakin ja itse olen ainakin nyt hyvinkin valveutunut niiden suhteen :LOL: :LOL:

jännittäviä aikoja eletään..tiistaina on sitte "lopullinen" tulos, että tuliko se täti vai ei.
 
Hyvä pino Duffy! Mut tää pino toivottavasti kuolee pian siihen, ku siirrytään kaikki odotuspuolelle ;)

Mulla nyt siis 20/25(23-27) ja yk8..Pregnyl ollu apuna tässä kierrossa, mut tänään ollu taas sellanen olo, et ei taaskaan tärpänny..Pääsenkö mukaan?
 
HaLPe no totta maar pääset :D Joo tietty toiveissa on, että tää pino kuivuu kasaan kaikkien plussattua :D

Mä niin odotan huomista baari-iltaa, nyt jo fiilistelen täällä töissä hyvien biisien tahdissa =)
Jos nyt sattus niin ihmeellisesti käymään, ettei tätiä näy vielä ens viikolla niin vois testin sit tehdä jossain vaiheessa. Nyt kyllä on ihan tätiolo :/
 
Minäkin ilmoittautuisin tänne...
Tänään alkoi sit yk7. Yritystä kylläkin vuoden alusta, syynä pitkät kierrot. Ne vaan lisää tuskaa, esim viimeisin 40 päivää.. EI helpota minkään bongausta kun ei ole mitään säännöllistäkään... :'(
 

Yhteistyössä