♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mukavaa, että tulette mukaan @SwanDeSol ja @Aikkeli :) Aika rauhallinen ketjuhan tämä on, joten kiva saada muitakin esikoisesta haaveilijoita kirjoittelemaan. Mites Aikkelin testailuissa on käynyt?

Mulla on yk3 ja otin greippimehun tässä kierrossa arsenaaliin. Tänään oli vähän ovislimoja (mutta ei todellakaan paljon) ja kohdunsuu on aiemmista oviksista poiketen ylhäällä. Flon mukaan oviksen ois pitänyt olla eilen. En tikuttele ovista, joten en osaa sanoa yhtään missä mennään. Seksiä on kyllä harrastettu reippaasti. (y)
 
Voisin liittyä mukaan tänne.

Jätin hormonaalisen ehkäisyn pois huhtikuussa ja toiveissa oli raskaus "sitten joskus". Tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi, mikä oli iso yllätys ja rehellisesti aika kova järkytys myös. Raskaus meni kesken alussa (6. viikko) ja kun km oli sitten niin iso pettymys molemmille, päätettiin aloittaa vähän enemmän tosissaan yrittäminen.

Ehka2020 32 (mies 37), ya 4/2019, km 6/2019, yk 2 km jälkeen
 
Voisin liittyä mukaan tänne.

Jätin hormonaalisen ehkäisyn pois huhtikuussa ja toiveissa oli raskaus "sitten joskus". Tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi, mikä oli iso yllätys ja rehellisesti aika kova järkytys myös. Raskaus meni kesken alussa (6. viikko) ja kun km oli sitten niin iso pettymys molemmille, päätettiin aloittaa vähän enemmän tosissaan yrittäminen.

Ehka2020 32 (mies 37), ya 4/2019, km 6/2019, yk 2 km jälkeen
@Ehka2020 mun on nyt ihan pakko hypätä tähän ketjuun mukaan, myös tuossa haaveena vauva 2020 olen. Minulla on aivan sama tarina takana. Jätettiin pois ehkäisy ja heti ekasta nappasi mutta sitten huhtikuussa meni kesken viikoilla 6+1. Tosissaan ollaan nyt yritetty uudestaan mutta vielä ei ole tärpännyt. Menetys oli todella raskas ja pelottava. Viikon päästä testailen jos olisi uudelleen tärpännyt:)
 
Minä palailen takaisin yrittäjiin.. tänään todettiin ultrassa keskeytynyt raskaus :(
Edessä vielä lääkkeellinen tyhjennys kun vuotoa eikä kipuja ole.. palailen asiaan kun asiat hoidettu ja voidaan taas aloittaa yritys..
Tänään olisi ollut siis rv 8+6..
 
Minäkin taidan tulla myös tänne kirjoittelemaan. Haaveena vauva-ryhmä on niin suuri etten uskalla sinne mennä.:LOL:

Toiveissa siis esikoinen. Yritys alkoi 3/19, tärppi tuli 6/19, ja kkm todettiin 7/19 viikolla 9+2 (alkio menehtynyt 7+3).

Edelleen toivun sekä henkisesti että fyysisesti keskenmenosta, mutta joka päivä löydän itseni haaveilemasta tulevasta. Toivon kovasti, että kierto palautuisi nopeasti entiselleen ja päästäisiin uudelleen tosi toimiin.

@hanba 27v/1./ya 3/19/kkm 7/19/ yk 1 kkm jälkeen alkaa kunhan vuoto loppuu ja hcg normalisoituu
 
Heeei! Onko tämä paikka hiljeentynyt kokonaan? Tässä juuri tein ekan raskaustestin muutamaan kuukauteen ja voi olla että siellä on haamujen esi-isä näkyvissä :) jännittää!

Mitäs teille tutuille kuuluu? Ilmeisesti täällä olevat ovat samassa jamassa kuin minäkin, ei tärppiä! Mulla tuli tässä kuussa nyt vuosi täyteen yritystä. Ei ilmeisesti halua tulla helpomman kautta...
 
@StellaMom Aika hiljaiselta tämä ryhmä vaikuttaa. Harmi kyllä.:unsure:

Onnittelut plussan esiasteesta.:LOL: Milloin testaat uudelleen? Pitkä tie on sinulla takana, toivottavasti plussa vahvistuu!

Minun tilanne on ennallaan. Odottelen vuodon loppumista (10.päivä menossa). Mieliala on ollu hieman parempi kun kivut loppui ja nyt malttamattomana odotan että sais alkaa metsästämään ovulaatiota. Näen jo uniakin siitä..:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@StellaMom joo aika hiljaista täällä on kyllä ollut..
Itse kävin hetken tuolla helmikuisissa plussan saatuani, mutta tosiaan keskeytynyt keskenmeno tuli ja nyt ekat lääkkeet kohdun tyhjennykseen otettu ja kipeää tekee niin fyysisesti kuin henkisesti :cry: huomenna pitäisi sitten toiset lääkkeet ottaa, jotka tyhjentää kohdun täysin..
Mutta jotain positiivista, 4 viikon päästä kun teen testin ja jos se on negatiivinen saa alkaa uudelleen yrittämään! Toivotaan vaan, että tyhjennys nyt onnistuu täysin.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Heeei! Onko tämä paikka hiljeentynyt kokonaan? Tässä juuri tein ekan raskaustestin muutamaan kuukauteen ja voi olla että siellä on haamujen esi-isä näkyvissä :) jännittää!

Mitäs teille tutuille kuuluu? Ilmeisesti täällä olevat ovat samassa jamassa kuin minäkin, ei tärppiä! Mulla tuli tässä kuussa nyt vuosi täyteen yritystä. Ei ilmeisesti halua tulla helpomman kautta...
Ekana! Anteeks ku roikun ja kommentoin viel näissä yritys/kuumeiluketjuissa, en osaa päästää näistä irti kun tammikuusta 2018 asti tällä roikuttu enemmän ja välillä (hyvin harvoin) vähemmän.

Oonkin miettiny sun kuulumisia StellaMom! Nyt kaikki sormet ristissä, että tuo haamujen haamu lähtee vahvistumaan!

Meillä olis ollut tänään lapsettomuuspolin ensikäynti, mutta sen sain perua ja ylihuomenna on nt-ultra :). Kesäkuun puolivälissä tein plussa testin ja tää on saanu alkunsa tyylii seuraavalla viikolla siitä kun mies kävi sperma-analyysissä. Tai jopa samalla viikolla, pitäisi tarkistaa kalenteri. Kultajuhlavauva tulossa ja tietysti jääkiekkofanina tää on nimetty Mörkövauvaksi :D:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Bambinen I feel you, reilu viikko sitten olin samoissa syvissä vesissä, itekin helmikuisista poistuneena. Toivottavasti kohtu tyhjenee lääkkeillä kunnolla ja kerralla ettei tarvis mitään kaavintaa.

Se suru on vaan käytävä läpi, mutta mulla auttaa se tieto siitä että pääsee yrittämään uudelleen heti kun vuoto loppuu. Sitä odotellessa. Kovasti tsemppiä!<3
 
  • Tykkää
Reactions: Bambinen
Täällä piinaillaan. Loppuviikosta pitäis testata ennen terokuurin aloittamista. Hormonit kyllä ehdottomasti jyllää kropassa. :ROFLMAO: Jos tästä kierrosta ei tärppää, soitetaan aikaa tutkimuksiin. Taitaa tää mun pco tarvita järeämmät aseet raskauteen
 
Pahoittelut keskenmenon kokeneille :cry:

Melko hiljaista on kyllä. Meillä on koko kesä odoteltu vain tätä elokuuta, että saadaan jotain eteenpäin. Mies kävi kesällä spermatesteissä, kaikki ok. Mä kävin eilen verikokeissa tarkastaan kilpirauhasarvot, kun ne oli koholla toukokuussa. Oli laskenu 5,49:stä 3,66:een kun 3,6 on viiterajan yläarvo :) Ens viikolla on sitten polyypin poisto ja sitä seuraavalla viikolla keskusteluaika, että mitäs nyt tehdään. Ei ole enää pitkä aika odotella :geek:

Niin ja onnea plussanneille :love: ja toivotaan, että @StellaMom :in viiva vahvistuu :love:
 
  • Tykkää
Reactions: hanba ja Päppyrä

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 6.8.2019


Yritys päällä:

Kumiankka1 28v (mies 28v)...............ya 5/17, yk 19, km 2/18, 5/18, 12/18, km-tutkimukset 5/19, hoidot alkaa 8/19
Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 8
StellaMom 32v (mies 35v)..................ya 7/18, yk 7, varhainen km 10/18
Hipposka 25v (mies 30v)................ ya 8/18, tjot
MonaLisa33 33v (mies 34v)............ya 8/18, yk 4, varhainen km 11/18 ja 12/18
haaveilija92 26v (mies 26v)............ya 3/18
Myrd 27v (mies 31v).......................ya 12/18, yk 3
jempsuuu 22v (mies 22v)...............yk 2
Lyyraviikuna 27v............................ya 10/18
Nep3 23v (mies 26)........................ya 2/19, yk 1
Huldaliini 27v (mies 30v)...............ya 1/19, yk 3
Owlet 27v.......................................ya 3-4/17
Kassu93 25v (mies 27v)................ya 11/18, kkm 2/19, yk 2 kkm:n jälkeen
topis 26v (mies 26v)......................ya 12/18, kkm 2/19, yk 2 kkm jälkeen
Apustaja 28v (mies 43v)...............ya 6/18, kkm 2/19, yk 6 kkm jälkeen
Binky 27v (mies 33v)....................ya 2/19, yk 2
Töppönen. 25v (mies 25v)............ya 5/19, yk 3
KukkaSosuli 30v (mies 30v).........ya 9/18, yk 6
SwanDeSol 31v (mies 43v)...........ya 3/19
Ehka2020 32v (mies 37v)..............ya 4/19, km 6/19, yk 2 km jälkeen
hanba 27v......................................ya 3/19, kkm 7/19, yk 1 kkm jälkeen



Plussanneet 2019:

tamariatara 29v (mies 29v), ya 1/19, yk 1, plussa 2/19
sucrine 31v (mies 33v), ya 12/17, km 8/18, plussa 2/19
Marjusk 28v (mies 28v), ya 7/18, km 11/18, plussa 3/19
Suspi 27v (mies 33), ya 9/18, yk5, plussa 3/19
Adalmina30 33v (mies 36), yk 8, plussa 4/19
peanut_butter 25v (mies 27v), ya 8/18, yk 8, plussa 4/19
Päppyrä 25v (mies 23v), ya 1/18, KU 4/18, yk 9 KU:n jälkeen, plussa 6/19




Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Marttin
19v, mies 23v, pillerit jätetty 12/2018, ehkäisynä kumi ja keskeytetty



Taustalla:




Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
@StellaMom Aika hiljaiselta tämä ryhmä vaikuttaa. Harmi kyllä.:unsure:

Onnittelut plussan esiasteesta.:LOL: Milloin testaat uudelleen? Pitkä tie on sinulla takana, toivottavasti plussa vahvistuu!

Minun tilanne on ennallaan. Odottelen vuodon loppumista (10.päivä menossa). Mieliala on ollu hieman parempi kun kivut loppui ja nyt malttamattomana odotan että sais alkaa metsästämään ovulaatiota. Näen jo uniakin siitä..:rolleyes:
Huomenna olisi seuraava testi varmaan. Tänään pitäisi menkat alkaa :) Viimeksi kun sain edes jotain mun testiin niin oli km kierto joten kai se tuo toivoa, mutta takana aivoissa huutaa tuo 'se voi päättyä milloin tahansa' lause kokoajan. Pitäisi olla toki innoissaan että näkyy testissä jotain mutta en tiedä... en osaa ilota asiaa vielä!
@StellaMom joo aika hiljaista täällä on kyllä ollut..
Itse kävin hetken tuolla helmikuisissa plussan saatuani, mutta tosiaan keskeytynyt keskenmeno tuli ja nyt ekat lääkkeet kohdun tyhjennykseen otettu ja kipeää tekee niin fyysisesti kuin henkisesti :cry: huomenna pitäisi sitten toiset lääkkeet ottaa, jotka tyhjentää kohdun täysin..
Mutta jotain positiivista, 4 viikon päästä kun teen testin ja jos se on negatiivinen saa alkaa uudelleen yrittämään! Toivotaan vaan, että tyhjennys nyt onnistuu täysin.
Voi harmi! Itsellä km oli sponttaaninen. Eli varmaan joku geenivika tms. joten en surrut kuin sen viikon ehkä. Teki kipeetä mutta en voisi kuvitella miltä se tuntuu jos on ehtinyt jo ultraan tms. Toivottavasti saatte aloittaa kohta uudestaan!! :love:
Ekana! Anteeks ku roikun ja kommentoin viel näissä yritys/kuumeiluketjuissa, en osaa päästää näistä irti kun tammikuusta 2018 asti tällä roikuttu enemmän ja välillä (hyvin harvoin) vähemmän.

Oonkin miettiny sun kuulumisia StellaMom! Nyt kaikki sormet ristissä, että tuo haamujen haamu lähtee vahvistumaan!

Meillä olis ollut tänään lapsettomuuspolin ensikäynti, mutta sen sain perua ja ylihuomenna on nt-ultra :). Kesäkuun puolivälissä tein plussa testin ja tää on saanu alkunsa tyylii seuraavalla viikolla siitä kun mies kävi sperma-analyysissä. Tai jopa samalla viikolla, pitäisi tarkistaa kalenteri. Kultajuhlavauva tulossa ja tietysti jääkiekkofanina tää on nimetty Mörkövauvaksi :D:ROFLMAO:
Olisikohan poika ja nimeksi Marko ;) hehe! Ihanaa kuulla että teillä on vauvajutut täydessä vauhdissa!:geek:
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 6.8.2019


Yritys päällä:

Kumiankka1 28v (mies 28v)...............ya 5/17, yk 19, km 2/18, 5/18, 12/18, km-tutkimukset 5/19, hoidot alkaa 8/19
Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 8
StellaMom 32v (mies 35v)..................ya 7/18, yk 7, varhainen km 10/18
Hipposka 25v (mies 30v)................ ya 8/18, tjot
MonaLisa33 33v (mies 34v)............ya 8/18, yk 4, varhainen km 11/18 ja 12/18
haaveilija92 26v (mies 26v)............ya 3/18
Myrd 27v (mies 31v).......................ya 12/18, yk 3
jempsuuu 22v (mies 22v)...............yk 2
Lyyraviikuna 27v............................ya 10/18
Nep3 23v (mies 26)........................ya 2/19, yk 1
Huldaliini 27v (mies 30v)...............ya 1/19, yk 3
Owlet 27v.......................................ya 3-4/17
Kassu93 25v (mies 27v)................ya 11/18, kkm 2/19, yk 2 kkm:n jälkeen
topis 26v (mies 26v)......................ya 12/18, kkm 2/19, yk 2 kkm jälkeen
Apustaja 28v (mies 43v)...............ya 6/18, kkm 2/19, yk 6 kkm jälkeen
Binky 27v (mies 33v)....................ya 2/19, yk 2
Töppönen. 25v (mies 25v)............ya 5/19, yk 3
KukkaSosuli 30v (mies 30v).........ya 9/18, yk 6
SwanDeSol 31v (mies 43v)...........ya 3/19
Ehka2020 32v (mies 37v)..............ya 4/19, km 6/19, yk 2 km jälkeen
hanba 27v......................................ya 3/19, kkm 7/19, yk 1 kkm jälkeen



Plussanneet 2019:

tamariatara 29v (mies 29v), ya 1/19, yk 1, plussa 2/19
sucrine 31v (mies 33v), ya 12/17, km 8/18, plussa 2/19
Marjusk 28v (mies 28v), ya 7/18, km 11/18, plussa 3/19
Suspi 27v (mies 33), ya 9/18, yk5, plussa 3/19
Adalmina30 33v (mies 36), yk 8, plussa 4/19
peanut_butter 25v (mies 27v), ya 8/18, yk 8, plussa 4/19
Päppyrä 25v (mies 23v), ya 1/18, KU 4/18, yk 9 KU:n jälkeen, plussa 6/19




Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Marttin
19v, mies 23v, pillerit jätetty 12/2018, ehkäisynä kumi ja keskeytetty



Taustalla:




Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
Päivitätkö tietojani: StellaMom 33v(mies 35v)..................ya 7/18, varhainen km 10/18
 
Minunkin tietoja voi päivittää: Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, kkm 7/19

Nyt on kaikki pillerit otettu ja odotellaan tuleeko vielä kipuja.. kivut olivat eilen ja tänä aamuna aika kovia, joten toivotaan, että kaikki olisi jo tullut ulos..
Polilla sanoivat, että yritystä voi jatkaa heti jos testi on negatiivinen 4 viikon päästä ja vuoto loppunut. Ajatteltiin miehen kanssa aloittaa pienen laihdutus kuurin tässä välissä kun tuota painoa tullut molemmille muutamia kiloja viimeisen vuoden aikana :D ei puhuta kuin max. 10kg. Jospa aika menisi sitten nopeammin kun on joku "projekti" mihin keskittyä :)
 
Sitten omanapailua tähän mahdolliseen plussaan:
Pidin asiaa salassa mieheltäni, hän ei usko haamuihin yms. enkä minäkään oikeastaan. Minä haluan viivan vahvistumista tällä kertaa. Viime kerralla kun otin digin ja se sanoi 'Raskaana 1-2 vko' jäin hetki miettimään, eikä se pitäisi olla jo 3 viikkoa? Silloin testiä tein noin 1 vko sen jälkeen kun kuukautiset piti alkaa, eli rv 5. Mutta olin iloinen ja sivutin ajatusta. kaksi päivää myöhemmin tuli km.
Tällä kertaa siis haluan tietää että kaikki on hyvin viivan vahvistumisella myös. Se ei ikinä vahvistunut leffaviivaksi pc liuskoilla viimeksi ja tuo digi vahvisti kai sitä mulle mutta en huomioinut sitä silloin.
Eilen illalla oli hirveet kivut ja olin varma että kun käyn vessalla mulla on verta pöksyissä. Ainoa mikä paperiin jäi oli limaa. Tänä aamuna odotin ihan samaa, mutta ei ole vielä näkynyt. Ruoka ei sillai maistu, mulla on tunnin verran odottanut jugurtti pöydällä ja soijamaidosta juonut vain puolet. EHkä alan syömään niitä mammavitskuja taas, että lapsi saa jostain oikeita aineita kasvatakseen!
 
@StellaMom Ymmärrän kyllä hyvin tuon pelon, kun takana on km. Uskotaan silti, että se edellinen oli huonoa tuuria, ja nyt te kuulutte siihen isompaan prosenttiin jolla kaikki menee hyvin!:love: Niin kivoja kun ne kaikki testit onkin, niin tekisin kyllä myös sen digin joka näyttää viikot. Siitä tuli itelleni paljon varmempi olo vaikka sitte pari viikkoa myöhemmin kävikin huonosti.
 
@StellaMom Ymmärrän kyllä hyvin tuon pelon, kun takana on km. Uskotaan silti, että se edellinen oli huonoa tuuria, ja nyt te kuulutte siihen isompaan prosenttiin jolla kaikki menee hyvin!:love: Niin kivoja kun ne kaikki testit onkin, niin tekisin kyllä myös sen digin joka näyttää viikot. Siitä tuli itelleni paljon varmempi olo vaikka sitte pari viikkoa myöhemmin kävikin huonosti.
Mun toive on, että voisin nauttia raskaudesta kun se tulee ja etten kokoajan pelkää keskenmenoa tms. Luin jonkun blogi missä yksi nainen kertoi siitä miten hän oli huolissaan kokoajan eikä saanut nauttia raskaudestaan, kaikki sen takia että oli ollut kohdunulkoista, km jne. ennen onnistunutta raskautta. Ikää alkaa olla kohta, ja olisi kiva saada se ensimmäinen nyt, ettei tarvi olla mummoiässä kun saa ekan lukioon :)
 

Yhteistyössä