♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Hipposka tuo on niin ärsyttävää, kun kierto lähtee heittää häränpyllyä! Mulla keho päätti, että nyt ku haluatte sen vauvan niin jätämpä menkkoja välistä. On ollut siis epäsäännöllinen kierto, mutta moneen vuoteen ei oo jäänyt kuukautta välistä kuitenkaan. Mut yrityksen aloituksen jälkeen ne alko jäämään välistä, kerran muistaakseni oli lähemmäksi 80 päivän tauko (n)
 
@Owlet joo sekoileva kierto on kyllä ärsyttävä! Ja kun tasaantumisessa voi mennä vuosikin :confused:

Jaha, tänään kp 1. Kierto jäi 26 päivään joka on kyllä paljon lyhyempi kuin normaalisti. En heitä kuitenkaan pyyhettä kehään, vaan uskon kesätaikoihin :sneaky:
 
Mä jätin tammikuiset taakseni ja palaan taas tänne. Oon ihan satavarma, että raskaus on keskeytynyt ja vuotoa odottelen. Ens to pääsen sinne lapsettomuuspolille ultraan jos ei oo vuoto vielä alkanut, ja sitten varataan uusi ensikäynti.

Kirjoittelen sitten taas aktiivisemmin kun on vähän parempi fiilis ja oon päässyt uuteen yritykseen.
 
Tervehdys! Täällä menossa kp 4/30 Flon mukaan. Ajattelin tässä kierrossa tikutella ovista ja selvittää missä kohtaa se oikeasti menee varinskin, kun kierto on nyt lyhentynyt alkuperäisestä 33 päivästä. Mulla on harjoittelusta jäljellä enää viikko ja tuntuu mukavalta päästä kohta hetkeksi väljemmille vesille ja jatkamaan remppaa. Kesäkuussa olisi tarkoitus saada pikkukammari valmiiksi. :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
@Apustaja Kiitos kysymästä, aika sekava mielentila on just nyt. Ylihuomenna on polilla varhaisultra kun on rv 7+0. Oireet hävisi ja olin (ja olen) aivan varma tuulimunasta/alkavasta keskenmenosta, mutta kas kummaa nyt on taas rinnat kipeät ja turvonneet. Muuten oireet tosi lieviä. Raskaustestit on vahvaa plussaa edelleen. En yhtään tiedä mitä ajatella ja sekoan tästä epätietoisuudesta, pahoin pelkään että ultrassa tulee huonoja uutisia. :unsure:

Tein vielä uuden digin aiemmin, ja luulin että se on haalistunut. Eilen vasta tajusin, että se olikin kontrolliviiva joka oli haaleampi, se testiviiva päin vastoin tummempi. Tänään sitten tein vikan pc:n pois noin 3 tunnin pidätyksellä ja siinä taas testiviiva oli nyt haaleampi kuin kontrolli. Huoh.
 
Tsemppiä odotteluun @peanut_butter <3 Toivottavasti saat kuintekin hyviä uutisia ultrasta, vaikka nyt tuntuukin siltä että sieltä tulee huonoja uutisia. Voimia <3

Mulla alkuraskauden oireet hävisi kokonaan noin viikolla seitsemän, sitten yhtä äkkiä tuli vuotoa yhden päivän, mutta ei ollut kipuja. Seuraavalla viikolla oireet palasivat pahoinvointeineen ja tappavan väsymyksen kera. Loppujen lopuksi np-ultrassa näkyi kuin näkyikin 57mm pitkä, voimakkaasti potkiva kaveri <3 joten älä vielä luovuta, voi olla myös normaalia.
 
@peanut_butter täälläkin pidetään peukkuja, jotta ultrassa olisikin vastassa iloinen yllätys. (y)

@Bambinen voi kun seuraava testi näyttäisi jo kahta viivaa sulle! :love:

Täällä menkat loppuivat melkein yhtä äkkiä kuin olivat alkaneetkin. Vuotoa kesti vain jokunen neljä päivää, vaikka normaalisti kestäisi n. viikon. Toki muutoinkin lyhentynyt kierto varmaan vaikuttaa jotenkin asiaan. :rolleyes: Mulla sormet syyhyäisi laittaa jo pikkukammarin laminaatti paikalleen, mutta ei taidot riitä moiseen :mad: Ylipäätään haluaisin kovasti saada talo- ja pihahommia eteenpäin, jos tässä yhtäkkiä päräytelläänkin plussaa tikkuun (+ remppa vie hyvin ajatukset pois vauvajutuista). :giggle:
 
Kiitos teille kannustuksesta <3 Uskomatonta kyllä, tänään näkyi ultrassa viikkoja vastaava papunen jonka sydän jumpsutti <3 Oon ihan sekaisin onnesta, enkä voi uskoa tätä. :love: Pysyttelen siis tiukasti tammikuisissa, koitan ottaa rennosti ja olla stressaamatta.

Teille kaikille jotka mietitte mm. oireettomuutta, älkää antako sen hämätä! Älkääkä heittäkö kirvestä kaivoon liian aikaisin! Toivon plussaa teille kaikille <3
 
@peanut_butter Paljon onnea papusesta ja ihanaa odotusaikaa sinulle! :love:

Itse olen menossa vasta kp9. Ovulaation testailua taas ohjelmassa, mutta ei vielä. Otin ekaa kertaa letrotsolia kierron alussa, minkä pitäisi tehostaa ovulaatiota. Eli ensimmäinen jännityksen paikka onkin jo ennen kierron puoliväliä, että näkyisikö munasarjoissa pullistelevaa johtofollikkelia. Kaippa sitä voisi uskaltaa nostaa hieman odotuksia ja olla toiveikas seuraavien kuukausien suhteen :love:
 
@peanut_butter ihania uutisia, ihan silmät kostui onnesta! :cry::love: Nyt kun siellä on kaikki hyvin, niin uskallan kertoa kaveristani, jolla myös oireet loppuivat kuin seinään, mutta ultrassa näkyikin kaksi ilakoivaa pientä. :ROFLMAO: Ihanaa raskausaikaa sulle!

Mä sain jonkun raivokkaan hengitystieinfektion ja silmätulehduksen, jotka katosivat yhtä äkkiä kuin tulivatkin. Eilen yskiessä tuntui oikeassa munasarjassa vihlaisu ja tänään on tullut rusehtavaa vuotoa. Outoa! o_O
 
Täällä eilen alkoi sitten yk 8.. :( huomasin listassa että oli yks kierto jäänyt siinä välistä.

Miten muilla?
Ovis saatiin kyllä hyödynnettyä ja kaikki ok muutenkin, mutta ei vaan tärpännyt.. mää koitan nyt vähän hengähtää tän asian suhteen, yritystä edelleen jatketaan, mutta koitan nyt elää normaalia arkea ja olla ajattelematta tätä vauva asiaa :unsure:
 
Pahoittelut uudesta kierrosta, @Bambinen!

Täällä eletään kierron tylsää vaihetta. Kp 8 tänään. Käytössä greippimehu, gelee royal ja folaatti. Toivottavasti tässä kierrossa ei väsytetä itseämme makkarissa ovista edeltävällä viikolla niinku viimeksi kävi, että riittäis vielä tärppipäivillekin ruutia enemmän ku kerran.  :oops::ROFLMAO:
 
Ihania uutisia @peanut_butter :love:! Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja pieni pysyy mukana loppuun asti.
@Töppönen. mikä Dpo sulla on nyt?
Mäkin täällä piinailen kp 26/27-30. Alavatsan nippailuja, rintojen arkuutta ja pms-fiiliksiä siis ilmassa. Ei siis yritetä miehen halusta vielä, mutta tässä kierrossa olimme ilman ehkäisyä kp8, eli jos kierto on ollut lyhyt, niin periaatteessa joku minimaalinen mahdollisuus olisi raskautua, jos ovulaatio olisi ollut kierron alussa ja siittiöt eläneet sen 4 vuorokautta vähintään...?:whistle: En toki tiedä, milloin mulla on ollut ovulaatio, ja epäilen, että tuskin noin aikaisin, mutta silti toivoisin, että "vahinko" olisi käynyt:unsure: Älytöntä, tiedän. Mutta minkäs tälle vauvakuumeelle voi.
 
@kaikai Nyt 13 DPO. Tänään seksin jäljeen tuli sen verran verta, että eiköhän ne menkat sieltä huomenna ala niinku pitääkin. Mikäs siellä nyt on tilanne?

Se on kummallista, että vaikka järjellä itselleen kertoo, että harvalla se ekasta kierrosta nappaa, niin silti on vähän pettynyt olo. Tuntuu hirmu pitkältä ajalta ajatella, että usein saattaa se vuosikin mennä ennen tärppiä. Mutta kierto kerrallaan eteenpäin ja varmasti se into taas ovulaation aikaan nousee. :)
 
Mussa on joko joku vialla (pco-tyyppinen munasarja pahentunut?) tai sitten ovuloin jo tänään kp 12, mikä on mulle tosi tosi aikaisin. Sain siis haalean ovisplussan jo eilen, kp 11. En kyllä ole pco-tyyppisen munasarjan takia aiemmin saanut vääriä plussia ovistikkuun. Oon tässä kierrossa syönyt gelee royalea ja ihmettelen, voiko se muka aikaistaa ovulaatiota yli viikolla. Tiedä häntä. Tilasin eilen lisää testejä, että voin seurata mitä viivoille tapahtuu.
 
@Töppönen. Joo, sama täällä, menkat alkoi tänään.

En voi ymmärtää, miten pahalta tämä yksipuoleinen kuumeilu tuntuu. Olin eilen niin ahdistunut, että mieskin huomasi, että jokin on vialla. En vaan halunnut puhua hänelle mitään koko aiheesta, koska vasta pari viikkoa sitten kävimme tästä keskustelun, ja tiedän tarkalleen hänen kantansa asiaan. Toisaalta en edes ymmärrä, miksi haluan lasta niin kovasti juuri nyt. Miksi vuodenkin odottelu tuntuu niin suurelta ajalta? Vaikka järjellä ajatellen olisi viisasta nauttia nyt siitä kaikesta vapaudesta ja tehdä kaikkea nyt, mitä ei sitten enää lasten kanssa voi. Mutta en vaan näe sitä asiaa noin. Kaipaan jo vanhemmuutta ja jotain pysyvää, tavallista perhearkea... En näe sitä, miksi vuoden päästä tilanne olisi jotenkin parempi kuin nyt. Kumpa voisin jotain omille tunteille ja ajatuksilleni, niin työntäisin ne jonnekin kauas pois mielestä.
 
@Apustaja Jospa se olisi ovis. (y) Erikoiselta kieltämättä kuulostaa, että yli viikko normaalia aikaisemmin tapahtuu, mutta harvemmin on tullut vastaan sitäkään, että ovulaatiotesti näyttäisi väärää plussaa. (n)

@kaikai Pahoittelut. :unsure: Ihan mielenkiinnosta, että minkä ikäisiä olette miehesi kanssa? Uskon kyllä, että yksipuolinen kuumeilu voi olla raskasta. :(Aika tavallista tuntuu olevan, että nainen kuumeilee ensin ja kuume tarttuu vasta ajan kanssa mieheen, että varmasti sullakin on kohtalontovereita.

Mulla ei eilisen seksin jälkeisen verenvuodon jälkeen ole tullut verta. Valkovuoto oli kyllä rusehtavaa ja edelleen uskon, että menkat on vielä tulossa. Pregcheckiin sain aamulla viivanpaikan/haamun, mutta rfsu:n herkkä testi näytti iltapäivällä ihan puhdasta negaa.
 

Attachments

Yhteistyössä