@KukkaSosuli missään nimessä en tarkoittanut, että terolutit olisivat syynä tihutukseen! Mulla ne kirjoitettiin myöskin tasaamaan kiertoja, jotka ensin alkoi vanua 50 päiväisiksi ja lopulta menkat ei kunnolla alkaneet eivätkä loppuneet, vaan välivuotoa tuli muutama kuukausi putkeen
Teroluttien kanssa mulla on siis käynyt niin, että kuurin loppupuolella (kp17-20) on tullut välivuotoa ja sitten viikon kuluttua siitä menkat normaalisti. Mun kuuri on aina kiertopäivät 15-24, mutta lienee aika mennä taas vähän keskustelemaan aiheesta perhesuunnitteluneuvolaan...
@Kiya toivottavasti siellä salamatkustaja kuitenkin olisi ja testi näyttäisi kahta viivaa sulle, kun sen teet!
Mulla tää "epätoivo" myös liittyy siihen, että mitään tuntemuksia ei ole (ei niitä kai vielä kuuluisi kauheasti ollakaan) ja sitten tää typerä vuoto. Pettymyksen linkitän vahvasti siihen, että mies on lähdössä työkomennukselle ensi viikolla ja palaa takaisin syksyllä eli pupuilut tapahtuu silloin, kun hän sattuu olemaan pitkillä vapailla kotona enkä usko, että listasuunnittelua aletaan tehdä mun ovulaation mukaan