@Myrd samassa tuoreen pettymyksen suossa siis tarvotaan. Mulla starttas eilen yk4.
Mä oon kertonu vaan äidille ja yhdelle kaverille. Töissä en kerro vaikka sielläkin hyviä ystäviä on. Meillä suhtaudutaan kyllä raskausuutisiin aina hienosti, mutta moni yllättävän moni naispuolinen uratykki on lapseton. Vuodet vaan vierii, kun ura on hyvässä nosteessa ja kilpailu on kovaa ja moni muu asia jää helposti toissijaiseksi. Pian saattaakin olla jo sitten myöhäistä. Siksi ei minunkaan mielestä missään tapauksessa työ saa olla hidasteena, jos lasta toivoo.
Mä laitan nyt eilisten masistelujen jälkeen ykkösvaihteen silmään ja nyt on ekan kerran ovistikut tilattu, teet ostettu ja greippimehut ostoslistalla.
@peanut_butter Mä ymmärrän täysin, että katkeruus nostaa joskus päätään. Mietin kans, että miten ne joskus surkeimmassakin jamassa olevat ihmiset onnistuu lisääntymään ja niin moni esim päihteetön ja terve ihminen ei taas millään vaikka kuinka yrittää. Elämä on joskus epäoikeudenmukaista. Itse en ole vielä pitkään yrittänyt, mutta olen jo aiemmin miettinyt näitä asioita ystävien takia.
Tsemppiä kaikille ja toivotaan, että plussia tulee helmikuulle.