♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@peanut_butter voin kertoa, että niitä lykkäyssyitä kyllä keksii! Me ollaan kohta 30, naimisissa, meillä on talo, ollaan valmistuttu opinnoista ja meillä on kummallakin vakiduunit. Ja silti oon nyt viimeisimpänä alkanut miettiä, että odottaisiko vielä yhden ylennyksen töissä ennen kuin alkaisi puskea bebejä hanuristaan. Ja pakko myöntää, että esim. 5 vuotta sitten en uskonut, että mulla koskaan olisi tällainen "paketti kasassa" ja nyt viilaan jotain mitättömiä yksityiskohtia päässäni ja kehittelen niistä esteitä lapselle. Ihminen on kyllä idiootti. :D

Niin ja siis, kyllä täällä on seksiä harrastettu normaalisti ja ovis päällä. Katsellaan niitä raskaustikkuja sitten taas parin viikon päästä. Ei siis varsinaisesti laitettu yrittämistä jäihin, vaikka kovasti sitä pohdittiinkin. Greippimehutemput on vaan jääny vähemmälle :D
 
Kun tää nyt oli myös samanlaisten jouluhullujen ryhmä, niin ai että tää ensilumi sai taas haaveet joulusta lapsen kanssa heräämään:love: Vatsanpohjaa ihan kutkuttaa kun mietin kaiken maailman joulukalenterin tekemisiä, piparinleivontaa ynnä muuta ihanaa!

Ja pikainen on: Jos mä nyt en ole raskaana, niin sitten mä lopetan ihan kaiken itseni seuraamisen! Vaikka on ihan äärettömän aikaiset päivät, niin en vaan voi uskoa että kuvittelen tän kaiken.:cautious: Ällövaroitus: mulla ei koskaan, ikinä milloinkaan ole tullut esimerkiksi valkovuotoa näin paljon! En koskaan ole esim pikkuhousunsuojia joutunut käyttää ja nyt tuntuu että vuodon määrä on kymmenkertainen!:eek: Nälkä on ihan hirveä ja jos on nälkä, tulee kuvotusta. Söin eilen ruokahimoissani melkein paketillisen kylmiä nakkeja!:LOL::LOL: Nippailua ja paineen tunnetta on koko ajan ja ihan kauheat ilmavaivat! Viikon päästä saa testata ekan kerran.(y)
 
@Karla89 kuvailit kyllä mun tän hetkiset oireet paremmin ku minä ite :ROFLMAO::ROFLMAO: mulla on vaan tuo jatkuva nälkä vaihtunu siihen, ettei mikään maistu. Oon tänäänki syöny vaan kerran :unsure: ihmettelen kyllä oikeesti miten en oo näillä oireilla raskaana! :confused: Jospa nuo sun oireet ois oikeita raskausoireita (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Karla89
@peanut_butter Itse olen nuoresta päättänyt, että minun on oltava äiti ennen kuin täytän 25. :LOL: 25 tulee mittariin ensi vuonna. Mitään muita "kriteerejä" en ajatellut, mutta sitten kuin aloin opiskelemaan, ajattelin, että pitäisi valmistua ennen kuin lapsia alkaa tekemään. Itselleni ihannetilanne olisi ollut, että olisi koulusta paperit saatuaan voinut jäädä äippälomalle. Mies ei tähän kuitenkaan suostunut, vaan aloitimme yrityksen muutama kuukausi valmistumisen jälkeen. Toki sitä välillä mietti, että pitäisikö pyrkiä siihen, että työelämässä olisi edes muutaman vuoden ja sitten alkaisi suunnittelemaan lapsen tekoa, jotta omalta alalta olisi karttunut työkokemusta. Kaiken lisäksi, kun omalta alalta en saanut töitä, kuin vasta nyt tai ensi viikolla aloitan. Mutta toisaalta perheen perustaminen on mun se suurin haave, joten koen, että nyt on sen hetki, eikä enää tule aikailla.

@Karla89 Täällä kans yks jouluhullu seonnut lumen tulosta. Yöllä herättyäni vessaan en saanut tuntiin unta, todennäköisesti sen takia kun huomasin, että ulkona sataa kovasti lunta ja minulla alkoi pyörimään vain kaikki joulujutut päässäni. :ROFLMAO: Toivotaan, että oireet viittaisi raskauteen (y)

@Kumiankka1 Olitko tehnyt jo testin?

ON: Ei oo menkat alkaneet, joten huomenna testaillaan. Mitään muuta raskausoireisiin viittaavaa ei kyllä ole muuta kuin, että valkovuotoa tulee ja päivemmällä oli flunssainen olo, mutta nyt tunnen itseni jo ihan terveeksi. Olis kyllä niin yllätys, jos huomenna plussa tulisi, sillä kauheasti ei peittoa heiluteltu oviksen aikoihin. Osuisi kyllä niin "hyvään" saumaan tämä plussa, sillä ensi viikolla aloitan uudessa työssä ja ajatukset pyörii nyt pitkälti niissä jutuissa muutamat seuraavat viikot.
 
@Karla89 ja @Kumiankka1 täällä samat oireet kans! :LOL: päällimmäisenä tuo lisääntyvä pahoinvointi nyt kolmatta päivää, tänään oon havainnoinut että pahenee heti kun vatsa tyhjenee. Tunnin-kahden välein pakko jotain pientä syödä. Tulee sellanen olo että yökkäyttää, ja vatsa tuntuu pyörähtävän, lisäksi huippailee. Samanlaista oloa ei koskaan ennen ole ollut, lähimmäksi vois verrata ehkä krapulaan ilman pääkipua. Tänään oon myös ihmetellyt sitä kun on haarus märkänä vähänväliä, harvemmin tähän aikaan kuusta... onko tämä nyt se plussa-aalto mitä povailtiin tälle kuulle "ensi kuussa plussataan sitten kaikki kerralla!" :ROFLMAO: oispa!

Oireista huolimatta oon omaksunut skeptisen asenteen, oon ihan varma että huomenna näyttää negaa. Mikä on toki melko todennäköistäkin, kun parhaimmillaan dpo on 12 silloin, voi olla vähemmänkin. Ehkä tää onkin vaan mulle normaalia menkkoja edeltävää oireilua, mitä ei vaan hormoniehkäisyn aikaan ole ollut... :cautious:

@Mimpsu93 lle plussaonnea huomiselle :love: niinhän ne moni sanoo plussanneensa juuri silloin, kun oireettomuus ja todennäköisyydet on puhuneet vastaan.

@tilliina Ihana kuulla että jatkoitte puuhailua, ehkä päätös on hyvä jättää kohtalon käsiin! :LOL:

Ah ja joulu, don't even get me started! Oispa ihanaa olla silloin jo raskaana, olisi ihan uudenlaista taikaa koko juhlassa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
Mulla kans valkovuoto alkoi aamulla lisääntymään ja samalla kirvelyä ja kutinaa. Mietin sainko hiivatulehduksen kylään. Ei ookaa ollu sitten pillerimerkin vaihdon jälkeen. Vai onks muilla runsas valkovuoto aiheuttanut oireita? Tietty täs ok petipuuhissa oltu enemmän ku varmaa viime vuonna yhteensä että ei ihme jos on jotain tuntemuksia ;)

Hiivatulehdus on kyl myös alkuraskauden merkki mitä luin :D

Mul on ollu tota samaa että nälkä on mut sit ku mietin mitä söisin nii mitää ei tee mieli ja syömisestä on tullu pakkopullaa.
 
Kiitos kaikille kommenteista! Onhan se niin ettei sitä täydellistä aikaa voi loputtomiin odottaa, aina tulee jotain mikä voisi olla paremmin. Oon vähän "varoen" miehen kanssa jutellut, enkä ole saanut oikein juuta tai jaata. Mitä mä häntä osaan tulkita, niin toisaalta hän haluaisi kovasti perheen, mutta toisaalta on hyvin harkitsevainen luonne ja haluaa ensin että työkuviot selkenee, ja meillä olis tarkoitus myös ehkä rakentaa talo joten sen suhteen asiat on aika kesken. Ehkä vuoden päästä voisin kuvitella että olis molempien puolesta sopiva aika alkaa yrittämään. :rolleyes: Sinne pitäis jotenkin yrittää malttaa, hitto kun mä kun jotain haluan niin haluan HETI! :)

On kyllä ollut hienoa seurata tätä plussaamista, etenkin niiden osalta jotka on pitkään toivoneet. Myös ulkopuolisena lukijana olen ajatellut, että ihan varmasti jokainen teistä saa sen plussan ennemmin tai myöhemmin, koskaan ei tiedä onko se nyt tämä kierto vaiko seuraava, mikä on aika kutkuttavaa! :)
 
Hei!
Liityn myös mukaan keskusteluun jos sopii :)
E-pillerit siis lopetettu tämän kun alussa ja nyt jännätään että mitä tapahtuu, kp21 menossa. Koskaan ei ole ollut säännölliset kuukautiset (todettu PCOS). Eli ensi kuussa jo lapsettomuuspoliklinikalle aika ja otetaan hormonimittaukset ja varmaan ultrataan.
Varmasti jonkun hormonaalisen keinon joutuu heti ottamaan käyttöön. Onko kenelläkään kokemuksia mitä lääkettä tämän hormonihäiriön kanssa on määrätty ja mikä on auttanut?

Elämäntilanteesta sen verran että molemmat ollaan mieheni kanssa vakitöissä, Talo ja koira hommattu tämän vuoden puolella :)
 
Viimeksi muokattu:
Soitin just neuvolaan tuon papakokeen tiimoilta. Sanoin sitten näistä mun oireista, niin mulle tehdään tasan viikon päästä raskaustesti verestä! Onkohan se sitten jotenkin varmempi? Mulla silloin kp26 ja dpo 12-14. Hirveen jännittävää!!:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Mimpsu93
@peanut_butter meillä oli jokseenkin paletti kasassa siinä kohtaa kun yrittämään alettiin. Oltiin 25v ja 35v, seurusteltu 2,5 vuotta, ostettu oma rivitaloasunto samana vuonna sillä ajatuksella, että kotona on tilaa lapsellekkin. Molemmilla vakkarityöt duunariammateissa, eli ihan perusarkea elellään.

Kerro sitten kun ootte miehen kanssa kunnolla jutelleet, että mihin päädyitte (y)

@lovecoco tervetuloa mukaan! Mun ja @Jennipä n juttuja voi lueskella jos lääkitykset ja hoidot kiinnostaa, molemmilla ongelmia ovulaation (tai enemmänkin ovuloimattomuuden) kanssa. Mulla on pco myös, molemmilla puolilla n. 40 rakkulaa helminauhamaisesti.
 
@lovecoco hyvä juttu, että sulla on jo pcos tiedossa valmiiks (vaikka harmi että moinen on olemassa) ja pääsette suoraan hoitoihin. Mulla ei pco/pcos oo todettu, vaan lääkäri sanoi että "nuorelle tyypilliset monirakkulaiset munasarjat" eli rakkuloita ei oo helminauhamaisesti vaan "sikin sokin" yli 20 rakkulaa molemmissa. Meillä oli käytössä clomit, mutta niiden lääkelupa loppui suomesta reilu kuukausi sitten, nii ei sitä voinut jatkaa, vaikka mulla todettiin toimivaks. Nyt sitten jatkuu letrozolilla, sitä eka kierto menossa 2tbl/pvä kp 3-7. Saa nähdä onko vastetta. Mulla on ovis tapahtunut muutamia kertoja ilman lääkkeitäkin, mutta ilmeisesti ovulaatiot on ollut huonolaatuisia ja tapahtuvat melko myöhään, kierrot yleensä 40-70 päiväisiä. Aukiolotutkimuksen varmaan tekevät ennen hoitojen aloittamista, ainakin meillä tehtiin.

@Karla89 meinasitko testailla lähipäivinä? Jännää tosiaan :)
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetty 27.10.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v).................ya 5/16, yk 12, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v)..........ya 12/16, yk 7, hoidot aloitettu 3/17, eka ovis (letrozol+ovitrelle) 9/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 14
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 9
Kumiankka1 26v (mies 26v)..........ya 5/17, yk 7
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 4
tilliina 29v (mies 29v).....................ya 8/17, yk 4
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 3
Mimpsu93 23v (mies 23v)..............ya 6/17, yk 5
Aurink0 23v (mies 25v)..................ya 7/17, yk 2
Jahapa 25v (mies 27v)...................ya 7/17 yk 1
Kajo88 29v (mies 32v)...................ya 7/17, yk 4
Karla89 28v (mies 35v)..................ya 8/17, yk 3
Minguliini 31v (mies 30v)...............ya 7/16, yk 13, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
marrrsipaani 20v (mies 22v)..........ya 8/17, yk 4

Pilvilinna91 26v (mies 26v)............ya 8/17, yk 3
Hiutale 89 28v (mies 33v)...............ya 8/17, yk 1
emppu11 25v (mies 25v)................ya 11/16 (clomit)
Pihlatar 25v (mies 28v)...................ya 7/17, yk 4
lovecoco 26v (mies 25v)................ya 10/17, yk 1
Nadine88 29v (mies 29v)................ya 10/17, yk 1
Ronso 27v (mies 26v).....................ya 9/17

Plussanneet 2017:
Muro95 22v (mies 21v), ya 2/17, yk 7, plussa 10/17
jenetsu 29v (mies 27v), ya 8/17, plussa 10/17
Vesinokkaeläin 31v (mies 30v), ya 7/17, yk 2, plussa 9/17
Tähtisilmä93 24v (mies 32v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
miimape 24v (mies 23v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
ToukkaHaave87 30v (mies 29v), ya 7/16, yk 8, plussa 9/17
Myrsky10 22v (mies 26v), ya 4/17, yk 4, plussa 8/17
Linnn 26v (mies 27v), ya 10/16, yk 9, plussa 7/17
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/16, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017
vauvahaave- 24v (mies 24v), ya 2/18

Taustalla:
eevas 27v (mies 27v) ya 2018

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
@lovecoco Täälläkin yks Pcos- ihminen. Lääkkeisiin tosin en osaa sanoa mitään, koska niihin ei oo ainakaan vielä pitänyt turvautua. Yritys alkanut elokuussa. Yksi plussa, josta km joten ainakin siis ovuloin joskus. Mulla painon pudottaminen vaikuttaa ovulointiin. Viimeisen vuoden aikana tullut vähän painoa lisää (kun ehkäisy loppui), minkä takia kierrot on ollu tosi sekavia, enkä oo pongannut ovulaatiota monestakaan kierrosta.

Mulla oikea on rakkulaisempi, ja kun ovuloin se tapahtuu vasemmalta puolelta. Eli toivoa olisi että jokatoisessa kierrossa voisin ovuloida, mut aina ei taida sillonkaan vasemmalta irrota.

Ja esikoinen siis kovasti toiveissa.
 
Voisin kans ilmottautua listalle :)
lovecoco 26, Mies 25 ya=10/2017 yk: 1

Adiela88: Se on hyvä että tiedät edes että ovuloit :) vaikka tulikin km :(

2015 tosiaan lopetin pillerit jolloin yli puoleevuoteen ei alkanut menkat, joten aloitin pillereiden syömisen sitten uudellen.Eli nytkin on oletettaavissa yhtä pitkä kierto ennen hormoneja.
Silloin paino taisi olla 55kg, nyt 65kg eli en tiedä huonontaako tuo painonnousukin nyt asioita :/
 
Tervetuloa mukaan uusille!! :)

Täällä on menkoista päästy ja ensiviikolla istunkin jo tähän aikaan koneessa. <3 Reissu onneksi piristää, kun näiden menkkojen aikana olin jotenkin supermasentunut. Yksi kaveri taas on ollut supernegatiivinen ja kommentoinut aika ilkeästi vauvajuttuihin, itkin sitä miehellekin tässä yksi päivä. Yleensä oon aika kovanahkainen, joten kertonee jo jotain. :(

@peanut_butter tervetuloa kuumeilemaan. :) OIkeastaan mielestäni koskaan ei ole oikea aika tai ei ole valmis (Mutsis on-blogissa hyvä kirjoitus tästä!). Haluan uskoa siihen, että elämän on tapana sitten muokkautua siihen lapsiarkeen. :D En halua yleistää, näin vain haluan itse ajatella. :love:
Omasta elämäntilaanteesta sen verran, että itse olen 20v, mies 22v. Asutaan yhdessä, mutta ei olla vielä kihloissa, vaikka tuo nyt koko ajan siitä vihjaileekin. Odotellessa. :D Itse sain vakityöpaikan 17-vuotiaana ja edelleen paiskin töitä samassa paikassa, miehellä myös vakkariduuni. Eli taloudellisesti ollaan tasapainossa. :) Kaksi eläintä myös ryömii jaloissa ja haaveena olisi n. 2 vuoden sisällä ostaa/rakentaa talo.

Täällä on niin monta lupaavaa oireilijaa! Jos nyt ette oo raskaana niin syön hattuni. Haluan inffoa heti, kun ootte ite viisaampia! ;)

@Karla89 Jännää!! :whistle: Mielestäni on varmempi, mitä oon kuullut, että joskus tarkistavatkin raskauden verikokeista.
 
  • Tykkää
Reactions: Karla89
Kp1 :poop: nää kivut sen ku pahenee joka kuukausi, ei oo koskaan ollu tämmöstä kipua. Eikö vois vaan palata siihen pelkkään vuotoon ilman kipuja :cautious:
Ja tästälähin en usko mitään raskausoireita, en varmaa usko vaikka testiki näyttäis plussaa :poop:

Eli Yk7, vaikka ei varmaan pysty laskemaan tätä kiertoa yritykseksi kun mies on ovulaation ajan reissussa. Olkoon sitte ens kierto tuo 7 :D

Ps. Pihlatar on kahesti tuossa listalla :notworthy:
 
@Karla89 niin jännittävää! Hurjasti tsemppiä sinne! (y):love:

Ja tsempit kaikille muillekin joilla oireita, teitä onkin niin paljon! Ihanaa! Toivotaan nyt sitä plussa-aaltoa (y):D

Tervetuloa @peanut_butter! Itse olen myös sitä mieltä, että jos alkaa tosi tarkasti miettimään milloin ois oikea aika vauvalle, niin sitä oikeaa aikaa ei koskaan tule, aina voi löytää jonkun esteen. Tämä on siis oma mielipide. Itsekin monien asioiden kanssa paininut, joiden vuoksi yritystä olisi hyvä vielä lykätä, mutta en vain haluaisi odottaa enää enempää, enkä usko, että tämän parempaa tilannetta tulee. Uskon, että miehen kanssa sopeudutaan hyvin arkeen vauvan kanssa ja saadaan hoidettua meille tärkeitä asioita, myös sen vauvan saannin jälkeen. (y)

Meillä on molemmilla tällä hetkellä määräaikainen työ, mutta ammatit joissa varmasti töitä riittää. Asutaan vuokralla pienessä kaksioissa, mutta haaveissa joskus tulevaisuudessa rakentaa oma talo:)

Sitten vielä vähän omanapailua... Täällä menossa dpo8 ja jotenkin tosi epätoivoinen olo, ei ole oireen oiretta ja taas vaan sellanen tunne itsellä, että ei taaskaan tärpännyt... :( Meillä siis menossa nyt yk3 eli eihän tässä pitkälti yritystä ole takana, mutta alkaa jo tässä oma pää välillä vähän hajoilemaan, kun tuntuu, että aikaa on kulut vaikka kuinka paljon vaikka oikeasti on vasta mennyt kolme kuukautta. Mutta epätoivon hetkinä oon miettiny, että kuinka pitkään vielä jaksan tätä pettymystä joka kuukausi :cry: kauhee kun oon negatiivinen, anteeksi:unsure: nyt vaan ollu jotenkin tässä jonkun viikon verran tällainen olo tän asian kanssa, toki toivoa on niin pitkään kuin menkat alkaa, mutta eiköhän se sieltä ens viikonloppuna ala, kun ei mitään oireitakaan ole...:(
 
Mut vois lisätä listalle:
Nadine88 29v, mies 29v, ya 10/2017 yk1

Jänniä aikoja monella. Toivottavasti moni plussaisi. Hauskaa seurata muidenkin jännäilyä oman lisäksi :ROFLMAO:

ON: ei ollu hiivatulehdus vaa taitaa olla paikat rikki siitä kaikesta sekstaamisesta:whistle:oireita ei juuri ole muuta ku hieman aristavat nännit ja ruokahaluttomuus. Tässä aamulämpöjä joita tosin aloin turhan myöhään mittaamaan, mut mitä mieltä näistä? Oireiden mukaan ovulaatio ehkä kp11-13 mikä olis aika aikanen mut lämmöt täsmäis?

Kp11 36, 0
Kp12 36,1
Kp13 35,9
Kp14 ja 15 36,2
Kp16 36,0
Kp17 36,4
Kp18 36,6
 
Hei, tervetuloa uusille! :) Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :poop::(

Olen lueskellut edelleen aktiivisesti, mutten ole ehtinyt kirjoittamaan.

@Nadine88 Pelkkien lämpöjen mukaan sun ovis olisi aika selvästi tapahtunut kp16, koska sen jälkeen on iso nousu ja lämpö on pysynyt ylhäällä, mutta tuo aamulämpöjen mittailuhan on tunnetusti aika epäluotettava systeemi. Itse siis harrastan sitä myös. :D Mulla nousu tapahtuu ovulaation jälkeen asteittain ja sitten lämpö pysyy ylhäällä menkkoihin asti. Mittasin ennen suusta, mutta mulla se heitteli ihan älyttömästi, vaikka tein ihan ohjeiden mukaan. Nykyään mittaan vaginasta ja se on mulla paljon tarkempi.

ON: Oon ollu aika kiireinen, enkä ole ajatellut vauva-asiaa tässä kierrossa niin fanaattisesti kuin aiemmin. Rehellisesti sanottuna se johtuu siitä, että oon jo vähän menettäny toivoni (onhan jo yk4 :LOL:) ja on sellainen olo, ettei se kuitenkaan onnistu. Nyt on kp 16 jo, eikä ovista ole kuulunut, vaikka jotkut epämääräiset kivut on jatkuneet jo yli viikon. Voi tätä kroppaa!

Tsemppiä kaikille, piristätte kovasti mun päiviä! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Tervetuloa uudet! Ja sympatiat taas kaikille uuden kierron aloittaneille! :unsure:
@Mimpsu93 itseasiassa tein eilen jo ihan turhaan testin (dpo6-8) mutta joku mielenhäiriö laittoi tuhlaamaan testin:LOL:
Vatsan nippailut ja muutkin oireet tuntuu jotenkin vähentyneen, mutta uutuutena huomasin aamulla nännien olevan super arat! Jännäksi menee ja nyt odotan ihan rauhassa sinne perjantaihin.
 
Moikka kaikille! Täällä oltu kovin hiljaisesti mutta sivusta kyllä olen seurallut keskustelua! Onnittelut siis kaikille plussanneille, tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja plussatuulia jännittäville!

ON: täällä melkein tässä kolmannessa clomikierrossa menetin toivoni ja itkeskelen lääkärille etten enää kestä sivuoireita ja tuntuu ettei tästä tule yhtään mitään. Tänään aamusta tein herkän testin (DPO 10/11). En edes jaksanut odottaa että kuivuu kun niin paljon tullut blankkoa katsottua. Yllätys olikin aikamoinen kun aamiaisen jälkeen olikin tikussa selkeä värillinen haamu!!!!!!!! En nyt vielä viitsi innostua liikaa mutta en ole siis KOSKAAN saanut yhtään mitään edes mielikuvituksella noihin tikkuihin tässä lähes puolentoista vuoden yrityksen aikana. Menkkojen pitäisi alkaa tiistaina ja nyt ekaa kertaa tuntuu että voisi olla toivoa ettei alkaisikaan... iik!!
 

Yhteistyössä