Onnea
@miimape! <3
Tervetuloa uusille.
Ja voihan
kaikille joilla menkat alkoivat.
Musta tuntuu todella, että niin alkaa mullakin huomenna. Ei siis tänään vielä alkanut, mutta nyt on valkovuoto just samankaltaista kuin mulla aina ennen menkkoja.
Tänään on ollut vähän etova olo, mutta tämänkin uskon johtuvan siitä etten ole syönyt kovin hyvin enkä kyllä nukkunutkaan erityisen hyvin, + ne menkat.
Tänään kauppareissulla taas kiinnitin todella paljon huomiota lapsiperheisiin. Normaaliahan se on, että lapsiperheitä on liikenteessä erityisesti sunnuntaisin, mutta silti se tuntui niin julmalta juuri mua kohtaan
, hahah.
Olen aina pitänyt lapsista, mutta nykyään sen lisäksi että ihastelen vastaantulevia lapsia, mä myös vähän katkeroidun lapsiperheitä nähdessäni ja mietin miksi mä en ole jo raskaana ja saa lasta.
Suoritin tänään mun "kauneusostokset"eli toisin sanoen ostin ties mitä shampoita jja voiteita yms. joita loppupeleissä varmaan käytän sen pari kertaa ja sit jää käyttämättä.
Tää on mulle sellainen tyypillinen (onneksi ei sentään joka kuukausinen
) menkkaoire, eli tekee mieli ostella "jotain kivaa".
Kaupassa eksyin astiapuolelle ja huomasin siellä mukin jossa luki ISÄ. Kyyneleet tuli silmiin ja mietin, että mun miehestä tulee vielä hyvä isä.
Sitten näin vielä lahjakasseja, yksi oli ihana vaaleansininen jossa luki POIKAVAUVALLE, ja taas meinasi herkistää. Hetken mietin itsekseni, että oiskohan tää nyt sellainen raskausoire, mutta sitten totesin että
t, alan olla vaan menkkaitkuärsytysherkkä. Eli kohta taas myös kiukuttaa kaikki.