Voi miten ihanaa, paljon onnea @ToukkaHaave87! Muakin kiinnostaa teidän historia, oliko sulla ollut aiemmin plussia vai oliko tää eka?
No voihan.... alkoiko?? Toivottavasti ei!!! ON: Täällä näytti negaa testi aamusta, kp 31, DPO 12-16. Ja Varmasti olen ovuloinut - tsekattiin verikokeella. Eilen ja tänään ollut menkkakipuja mutta ei mitään vuotoja ja kn on suht kova. Jollei keskiviikkoon mennessä ole alkanut niin pitää soittaa klinikalle kuulemma. Ja jos alkaa aiemmin, niin joka tapauksessa pitää soittaa kun aloitetaan toinen clomikierto sitten...En sitten tehnyt testiä aamulla, kun heräsin järkyttävään mahakipuun. Vielä ei menkkoja näy, mutta eiköhän ne sieltä tule vielä
Täytyy kyllä ihmetellä mikä mun kroppaa vaivaa, raskausoireet on kyllä hyvin läsnä. Siis semmosia oireita, joita en voi kuvitella ja joita ei kyllä normaalisti ole
Haha, täällä kp 18/30 ja ihan samat olot. Paitsi että on tosi hyvä ruokahalu koko ajan alavatsassa tuntemuksia, mutta niin oli kyllä viime kierrossakin. Oon googletellut tänään aika ahkerasti teemalla "raskausoireet heti ovulaation jälkeen"Kp 19, turvottaa, ilmavaivoja ja lievää pahoinvointia. Mies osti tänään karkkeja, söin muutaman ja sit alkoi äklöttää. Maha niin pinkeenä että näytän kuin oisin 5-6 kuulla raskaana