Huh huh mikä urakka oli lukea näitä. Välillä vähän oikasinkin..
En tajua hölkäsenpöläystäkää noista teidän lyhenteistä ja numerosarjoista..
Oon joku aika sitten liittyny tänne palstalle ku aloin ettii kokemuksii näist vauvahommeleista..
Mulla semmonen tilanne et oon 28v. ja nuvaringin käytön lopetin pari vko ennen vappua2015. Just vapun tienovilla oli viimesimmät kuukautiset. Jonka jälkeen niit ei ookkaa näkyny. Ekat kuukaudet meni ihan vainoharhasena ja luulin et oon raskaana. Mut empäs sit ollukka. Ihan naurattaa miten sitä päässä alkaa kuvittelee pahoinvointia ja sitä et ei muka pysty nukkuu vatsalteen xD .
Aloin huolestuu ku ei niit kuukautisia tullu , ni soitin terkkariin joka sano et saattaa mennä vuosikin et niitä kuukautisia ei tule! Olin et mitä Vitsiä?!!? Arvatkaa harmittaako?! Kukaan ei oo koskaan kertonu et toi ehkäsyn käyttö kääntys näin vastaan..!!
Sen lisäks et mullakin ollu aina semmonen tunne et en voi saada lapsia.. Syy-> nuorempana ollu pari sukupuolitautia.
Mitähän muuta mun piti vielä sanoa..
Joo niin.. Joku puhu tääl siitä et on menny omaisuus raskaustesteihin.
Raskaustestit ja ne vitamiinit tulee maksamaan omaisuuden jos miettii et lasta joutuu odottelemaan vuoden päivät Tai pidempään. Mäkin ostin niitä foolihappovitamiinipillereitä , mut lopetin ne kun aloin miettii et syön niitä turhaan jos joutuu pahimmassa tapauksessa odottelee vuoden niitä kuukautisia.