Paputoive, kyllä voit lisätä mut listalle, vaikka nyt yritänkin lomailla tästä touhusta. Noita yrityskiertoja en kuitenkaan voi unohtaa, niin ei se haittaa, vaikka listalle tulen.
Varmaan olisi helpompaa lomailla tästä yrittämisestä, jos lopettaisin tämän palstankin lukemisen, mutta tuntuu siltä, että johonkin on pakko päästä näitä tuntojaan purkamaan ja täältä saa niin kivasti vertaistukea.
Eli Mustikk4 27v. (mies 26v.) ja ya 2/2015. Yk 6 menossa.
Mä olen syönyt multivitan raskaus ja imetys vitamiinia jo vuoden vaihteesta asti, siinä on tarvittava foolihappo ja vitamiineja en muuten syö, niin tulee nekin tuosta samalla saatua. Yksi purkki on jo mennyt ja vähän välillä tuntuu turhanpäiväseltä sitä syödä (vaikka se tärkeää onkin jos raskaaksi sattuisi tulemaan), kun tulosta ei ole tullut. Gelee royalea oon syönyt myös purkin ja greippimehua oon juonut aina välillä kyllästymiseen asti. Join viime kierron oviksen aikaan epätoivosena jopa punaviinia muutaman lasillisen, vaikka en ole koskaan siitä kauheasti välittänyt.
Menkkojen pitäis alkaa ens viikolla. Muutaman päivän ajan on ollut mahassa vähän semmosia menkkakivuilta muistuttavia oloja, ja useempana päivänä on v*tuttanutkin siihen malliin, että menkat taitaa olla tulollaan.
Mua ihan turhauttaa jo valmiiks nää piinailupäivät nykyään, kun pelkään niiden menkkojen tuloa. Oon aina niin pahalla päällä ja mielellä niiden ajan.
Tänään olin uimarannalla ja kyllä ihan sisältä kouras, kun katseli niitä pikkulapsia leikkimässä siinä rantavedessä. Mä niiiiin jo haluaisin sen oman vauvan, huoh!
Ps. Saa nähdä kuka täältä muuten pääsee aloittamaan tuon plussapinon.