annimaria93 kiva kuulla sinustakin! Muistan kun piinailit aiemmin kun mies ei ollut valmis yritykseen ja jahkaili. Kiva kuulla että aikalisä teki hyvää ja ootte palanneet yhteen vahvoina. Toivottavasti teillä tärppää pian!
Meille tuli kirje suoraan kotiin, missä oli esite hoidoista, mulle ja miehelle omat paperit täytettäväksi, mulle lähete verikokeisiin ja itse kutsu lapsettomuusklinikalla, jossa oli valmiiksi päivämäärä ja kellonaika laitettuna. Itselle on vaan vähän epäselvää se, kun miehen pitää käydä ennen aikaa yksityisellä antamassa simppanäyte, että mille lääkärille se tulee varata? Ja tuleeko miehen käydä ihan lääkärin vastaanotolla ja tehdäänkö testi kotona?Mustikk4 ok, eli se ei varmaankaan ole vaarallista tai erityisen ikävän tuntuista...?
Nyt tosi tyhmä kysymys... lähete on vetämässä lapsettomuuspoilille, niin tuleeko sieltä kutsu kotiin vai pitääkö itse soittaa ja varata aikaa?
Verikokeessa mun hormoniarvoissa ei poikkeamaa, joten ainakin se on yksi askel johonkin suuntaan...
Hei mahtavaa!! Mullahan kävi kans niin et sillo pari vko sit sain ovulaatiotikkuun viivoja ( ekaa kertaa ikinä!!) Ja nyt mul oli menkat.Pahoittelut oma napailusta, mutta täällä on tapahtunut jotain uskomatonta.. Meinaa bongasin oviksen, joka olis tulossa joko huomenna tai mahdollisesti ylihuomenna (riippuu onko viiva häipynyt huomenna). Tänään olis siis kp 17.. Nyt mulla vaan sellanen ihmettely menossa että kerkesin eilen ottaa tämän kierron ensimmäisen terolutin. Mutta jos se ovis nyt tapahtuu, niin silloinhan mulla pitäisi tulla menkat luomusti noin 14 päivän kuluessa (olettaen että tärppi ei käy). Eli munhan ei silloin kannata syödä tämän kierron teroluteja, ootteko samaa vai eri mieltä?
Oon ihan täpinöissäni, tää olis toinen ovis minkä onnistuisin bongaamaan tässä vuoden sisällä