M|ra voihan kokko.. toivottavasti ne kuukautiset sielta alkaisi pikkuhiljaa? Hirveeta olis odotella noin pitkaan kuukautisia, varmaan itse kokoaika testailisin
mutta tosiaan olen kuullut, etta osalla menee kierrot ihan sekaisin kun lopettaa hormoniehkaisyn. Toivotaan etta pian tapahtuu jotain suuntaan tai toiseen (eli siis kuukautiset tai plussa
)!
Annataika voihan se olla, etta tarppi kaynyt. Vai onko ne vaan naita urbaaneja legendoja, etta on plussa tullut kerran harrastettua seksia? Eihan naista koskaan tieda. Joskus sita oikein yrittaa ajoittaa ja harrastaa useasti muttei se valttamatta silloinkaan tarppaa.. eli eikun vaan odottelet ja testailet jossain vaiheessa
onhan se raskauden mahdollisuus silti koska olet harrastanut suojaamatonta seksia
Kuiske itse kanssa inhoan juuri tuota "loppuaikaa" ennen kuukautisia (tai mahdollista plussaa!).. kokoaika tekisi mieli testailla silloin
itse olen ollut valilla niin hullu etta jo pari paivaa oviksen jalkeen testaillut vaikka se ei olekaan mahdollista, etta mitaan nakyisi
hipeltaja89 ihanaa, teilla pian juhlat!!
hyva, etta ajatukset muualla. Itse kanssa tein raskaustestin haaaamuna ihan varmuuden vuoksi kun oli mahdollista, etta olisin ollut raskaana. Mutta en ollut niin se siita sitten, kivaa oli kumminkin
Nauti taysilla ajasta ennen haita, se jannitys ja odotus <3
ON: luultavammin tanaan olisi tulossa vahva viiva ovistestiin. tein aamusta testin, naytti suht vahvaa muttei viela tasavahvaa.. eli tanaan kp12.Epailen etta tanaan tai huomenna. Minulla oli viime kierto pari paivaa pidempi ja ovis tuli myohassa, saa nahda miten taman kierron kanssa. Meinattiin kylla tanaan talletella iltapaivasta
Ihanaa, kun mies on ihan taysilla mukana ja tietaa milloinka olisi otollinen aika ilman, etta siita mainitsen