@Aurorials Hirmuisesti onnea!
@voittamaton Ihana kuulla, että kaikki oli varhaisultrassa hyvin!!
@Emmae Mulla oli ennen yrityksen aloitusta kyllä tapana tehdä sitä, että laskeskelin päässäni, että jos nyt vahingossa tärppäisi, milloin olisi nyytti sylissä tai kuinka pitkällä raskaus silloin-ja-silloin olisi - vaikka olikin hullun epätodennäköistä, lähes mahdotonta, pillereitä syödessä raskautua. Ei järki paljon pelaa, kun se vauvakuume iskee
Mulla pahin kuumeilu oli ehkä niinä päivinä kun odottelin menkkoja alkaviksi, koska tavallaan aina toivoin ettei ne tuliskaan - tai sitten silloin kun olin tekemisissä lasten kanssa
Nyt kun on kohtapuoliin lähes vuosi yritystä takana (välissä tosin yksi kohdunulkoinen eli luomuraskautumisen pitäisi olla mahdollinen) fiilikset vaihtelee tosi paljon; jonain päivinä tai hetkinä mietin vauva-asioita tosi paljon, joskus vähemmän. Laskettuja aikoja lasken mielessäni varmaan viikottain kyllä, suunnittelen ja haaveilen
ON: Nyt kp 31 / 26-35 ja menkat ei oo alkanu. Kierrot vaihteli viime vuonna siis aika paljon; nyt viime kierto mulla oli sit taas 28 pv. Yritän vielä pari päivää rauhassa odotella ennen kuin testaan. Mitään oireita ei ole, tai jos on, niin tuntuvat valeoireilta
Itkuisuutta, nälkää, paleltaa, vähän arat rinnat. Veikkaan kuitenkin, että menkat alkaa ihan lähipäivinä kun tässä kuussa ei ihan oviksen aikaan saatu talleteltua. Hieman jännittää silti, olisko käyny ihme...