@syystyttö en pysty kuvittelemaan, miltä sinusta on tuntunut, kun kohdunulkoinen löytyi ja sen poistuminen kesti noinkin kauan. Jollain tavalla on ehkä helpompaa, kun km tapahtuu kerralla ja sitten pääsee aloittamaan toipumisen ja suremisen ja uudestaan yrityksen. Nostan sinulle hattua, että olet selvinnyt tuollaisesta pidemmästä koettelemuksesta. Tuli vain sellainen olo, että täytyy kysyä, kuinka voit. Omalta kohdaltani huomasin, että olisin minulle läheisimpien ihmisten toivonut kysyvän minun vointia edes joskus ja yhtäkkiä tajusin, että on tammikuun loppu ja kukaan ei ollut kysynyt, miten jaksan. Esimies oli ainut, joka oli kiinnostunut minun voinnistani. Samaan aikaa tammikuun loppupuolella tajusin, että olinkin aika synkissä ajatuksissa, kun ei ollut kenenkään kanssa tullut juteltua asiasta. Sitä vain päivät töissä ja muissa sosiaalisissa menoissa tsemppasi ja oli niinkuin ei mitään olisikaan ja iltaisin kotona vajosi aikamoiseen synkkyyteen. Nyt on jo muutaman viikon ollut valoisampi mieli ja tietysti olen iloinen, että näin pian tärppäsi uudestaan. Siihen vain ei vielä oikein uskalla luottaa. Mutta olen sitä mieltä, että koskaan ei voi kysyä liian usein, miten ihmiset ympärillä voivat. Loppujen lopuksi mulla alkoi oma olo helpottaa, kun viimein mun lähimmäiset huomas, että en ole ihan kunnossa ja sain sitten asiat puhuttua taas kerran läpi. Tokihan se on myös omalla vastuulla itsestä huolehtiminen, mutta jossain tilanteessa sitä ei vain ymmärrä ennenkuin on aika synkissä vesissä. Toivotan suuresti tsemppiä uuteen yritykseen, toivottavasti tärppää yhtä nopeasti kuin meillä
ON: täällä eilen tehty digi ja se antoi raskaana 2-3 .. Hurjaa, taas kerran. Seuraavaa pettymystä odotellessa.. Tänään uskaltauduin varaamaan itselleni neuvolan ja se on 12.3, jos sinne asti vaan päästään. Viikon päästä oon lähössä anopin ja sen siskon kanssa reissuun ja vähän mietityttää, miten pystyn sivuuttamaan saunaoluet ja minttukaakaot silleen, että he ei hoksaa mun raskautta. Ehkä sanon osallistuvani 100pv ilman alkoholia haasteeseen tai jotain
Ja kai minun on nyt uskallettava siirtyä pikkuhiljaa plussanneisiin. Tulen sitten taas bumerangina takaisin, jos tääkin menee kesken. Hurjasti tsemppiä ja plussatuulta teille kaikille, tulkaahan perässä plussanneisiin
Hiutale89 (28v), mies 33, ya 8/17, yk3, km 12/17