♥ Esikoisesta haaveilijat ♥



♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 12.9.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v)................ya 5/16, yk 11, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v).........ya 12/16, yk 6, PCO todettu 3/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 14
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 11
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 9
Kumiankka1 26v (mies 26v).........ya 5/17, yk 5
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 3
tilliina 29v (mies 29v).....................ya 8/17, yk 2
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 3
Mimpsu93 23v (mies 23v).............ya 6/17, yk 4
Aurink0 23v (mies 25v).................ya 7/17, yk 2
Jahapa 25v (mies 27v)..................ya 7/17 yk 1
Vesinokkaeläin 31v (mies 30v)....ya 7/17, yk 2 (+?)
Kajo88 29v (mies 32v)..................ya 7/17, yk 2
Karla89 28v (mies 35v).................ya 8/17, yk 2
jenetsu 29 v (mies 27v)................ya 8/17
Minguliini 31v (mies 30v).............ya 7/16, yk 13, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
marrrsipaani 20v (mies 22v)........ya 8/17, yk 2
Pihlatar 25v (mies 28v)................ya 7/17, yk 2
Pilvilinna91 26v (mies 26v)..........ya 8/17, yk 2
Muro95 22v (mies 21v)................ ya 2/17, yk 6


Plussanneet 2017:
Tähtisilmä93 24v (mies 32v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
miimape 24v (mies 23v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
ToukkaHaave87 30v (mies 29v), ya 7/16, yk 8, plussa 9/17
Myrsky10 22v (mies 26v), ya 4/17, yk 4, plussa 8/17
Linnn 26v (mies 27v), ya 10/16, yk 9, plussa 7/17
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/16, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017
vauvahaave- 24v (mies 24v), ya 2/18

Taustalla:
eevas 27v (mies 27v) ya 2018

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Olipas hämmentävää, kun ovistikkuun tuli kontrolliviivan viereen haalea viiva. Eilen tuli myös mutta oli tosi haalea, selkeästi vahvempi viiva tänään. Ja siis hämmentäväksi tekee se kun elämän aikana tullut kuitenkin joskus raskaustestejä tehtyä ja ikinä ei oo sitä toista viivaa tullut siihen niin nyt sitten tuli. Harmi vaan kun ei ollut raskaustesti :LOL: Voiskohan toi merkitä että ovis jo lähellä? Ohjeissa kun lukee vaan että sen ilmestyvän viivan tulee olla oikeasti samanvärinen kuin kontrolliviiva tai sit jopa tummempi mikä vasta tarkoittaa ovista.

Mies sattui juuri tuleen kotiin kun katselin ovisliuskaa ja oli kyllä ilme hiukan hämmentävä kun näki mut testin kanssa, jossa kaksi viivaa. Ensiajatus varmaan olikin, että luuli mulla olevan raskaustesti kädessä.
 
Joo, menkathan ne sieltä alkoi tänään :unsure: Raskaustestikin negatiivinen kun testasin. Joku yritti varmaan kiinnittyä, kun oli oireita ja testit haamuili.
No, ei kun uutta kiertoa kohti :) Ei oo enää niin paha mieli, kun ajattelin, että ei se ekalla tärppää kovin monella muutenkaan ja tuo endokin häiritsemässä vielä.

Tää ei nyt jostain syystä antanu tägätä, mutta tilliina, käytin siis testinä Pregcheck nimistä testiä, jota saa Prismoista ja S-marketeista ainakin :) Minusta hyvä ja edullinen testi. Paketti, jossa on 2 kpl liuskoja, maksaa 2-2,5 euroa riippuen kaupasta. Meidän lähikaupassakin (k-supermarket) oli kans, mutta sieltä en viitsi ostaa kun tutut myyjät :LOL: Haen mieluiten Prismoista, kun sillä voi olla vähän anonyymimpi :) ja käy vielä itsepalvelukassalla ja testit pussiin äkkiä, niin homma hoidettu (y)
Netistä raskauskeijusta tilattuna nuo maksais 4,95 e vai jotain sinnepäin, niin haen mieluummin kaupasta suoraan niin saa edullisesti.
 
@Jennipä toivotaan, mutta tiedän, että voi myös tarvita apua, kun kerran ei kunnolla kiinnity. Mutta se on sitten myöhemmin :) Nyt kokeillaan perinteisin keinoin ensin ja jos ei ala tärpätä, niin vois käydä gynellä näytillä ainakin. Minusta endoa sairastavat pääsee jo aiemmin tutkimuksiin, mutta en oo ihan varma (n) Minun mielestä saa kelalta korvauksia hoidoista ainakin. Oon tutkinut asioita ja muutenkin selvittelen asioita liikaakin. Käveleväksi tietotoimistoksi kerran myös sanottu :ROFLMAO:

Niin ja pahoittelut @Eela- :( Toivottavasti se nyt tärppäisi seuraavasta kierrosta.

Miehelle muuten heitin, että seuraavasta kierrosta testaan ensimmäisen kerran perjantaina 13.10 enkä yhtään aiemmin, nii mies sanoi, että jos se olis meidän onnenpäivä :love::love: Mies aina laittaa lottoon numerot 1,3 ja 13 :) Se on joku sen "onnennumero" :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Äääh, miks aika ei vois mennä salamana siihen hetkeen kun ollaan uudessa asunnossa (joskus ensi kesänä) ja raskaustestissä on kaksi viivaa. En jotenki yhtää osaa nauttia tän hetkisestä elämästä, vähän samanlainen olo kun kaupan kassalla karkkipussi kädessä odottaen, että pääsee maksaa sen ja syömään. Jonon ollessa pitkä ehtii ajatella pariin kertaan, että mitäs jos avaanki tän pussin jo ja alan syömään?
Ei auta kun odotella (n)

Mutta ihana lukea muiden jännäämistä ja plussia :love:
 
@jenetsu Niin jos juurikin se perjantai kolmastoista päivä olisikin teidän onnenpäivä ;)

@Vesinokkaeläin Tuu kertomaan sitten, että kuinka kävi. Oliko entinen neuvolath siellä tuntosarvet pystyssä?! :LOL:

ON: Ilmeisesti ovis bongattu tänään! Viivoja vertailtiin miehen kanssa toisiinsa ja kyllä olivat saman väriset. Ehkä noin 2 minuutin päästä oli testiviiva jopa tummempi kuin kontrolliviiva. Tunne oli kyllä ihan huikee, kun on pelottanut, etten välttämättä edes ovuloi. Ja jotenkin kun aloitin testailun sunnuntaina eikä oikein ollut mitään hajua, että milloin olisi hyvä aloittaa, lähinnä mietin, että aloitinko nyt aivan liian aikaisin. Mutta en näköjään :)
 
@Karvakorvat Täällä on ihan samanlainen olo :D ei millään jaksaisi odottaa, että pääsee remppaan ja laittaan uutta kämppää. Ja sit tietenkin ne raskaustestin kaks viivaa, mutta jos nyt ensin sais ovistestiin ne viivat niin voi alkaa piinaileen sitä raskaustestiä :LOL:

Kp11, kuinka tylsää ja tämä aika vain matelee :cautious: Lauantaiksi oottelen ovulaatiota ja ahkeraa peiton heiluttelua. Tuo jälkimmäinen on kylläkin jo alkanut :whistle:
 
Tapaaminen menii hyvin. Mies onnistui juonimaan mun alkoholittomuudelle selityksen sillä, että "nakitti" mut kuskiksi. Vähän jouduin salaa googlettaa mitä uskallan ottaa kun monissa annoksissa oli yrttejä. Nyt oli itse asiassa helpompaa kuin sillä anoppilareissulla oviksen aikaan. Silloin kyllä yritti udella miksi oon alkanut vähentää kahvinjuontia jne. Joo, tällä anopilla on kyllä metrin pituset tuntosarvet höröllään :D. Huomen aamulla vielä testailen ja jos viiva vahvistuu niin kai se on alettava uskoa itsekin...
 
@Eela- voi harmi! Toivottavasti saat mukavia ajatuksia ja sitten tulisikin ”yllätysplussa”. :) Onneksi mies piristää sua!

@Haavepallo Tervetuloa jutustelemaan!

@Pihlatar Kiitos, kun tulit kertomaan kuulumisia! Jännäilin täällä niin paljon sun puolesta. Harmi, että tulos oli negatiivinen :( Plussatuulia uuteen kiertoon!

Myös muille uuden kierron aloittaneille tsempit!! (y)

Sanoin viime viestissä, että musta varmaan tulee superoiretarkkailija. Jep.
Monet on selitettävissä kyllä, koska yritän pysyä "realistisena". Ja nyt tarkkailen omaa kehoa ihan eri tavalla kun aiemmin.
Mun on kyllä silti pakko kertoa näistä "oireista" tai oireista (toivottavasti) tänne (koska ootte ainoita, kenelle kehtaan avautua:D).
En oo lämpöjä mittaillu, mutta vaihtelee tosi paljon. Välillä mulla on ihan sairaan kuuma, semmonen tuskanhiki. Ja välillä ihan tosi kylmä, vaikka oisin viltin alla ja miehen vieressä. Muutenkin palelen aika paljon.
Koko ajan jano, vaikka juon saman verran, kun tavallisesti. Vessassa saa juosta koko ajan. Uutena on tullut, että nousen joka yö vessaan. Ja mulla ei oo ikinä ollut näin. Yleensä oon kuiva, ku sahara tähän aikaan kuusta, mutta nyt on ihan päinvastoin.
Saan jotain ihme flippauskohtauksia, mitkä on epätavallisia mulle, koska mulla ei oo oikeen mitään menkkaoireita, ei henkisiä eikä fyysisiä. Ja nyt on vasta kp 24/30.
Alavatsassa tuntuu sellaisia repäisyjä välillä ja juilii, toissailtana ihan kun olisi ollut elohiiri alavatsassa. Ja vannon, etten ole ennen tuntenut vastaavaa. :LOL: Mahaa turvottaa, mutta se nyt onkin ihan perus mulle. :ROFLMAO: Voiko tässä kohtaa edes olla oireita vielä paljoa/vahvasti? Katsotaan miten käy, alkaako ensi viikolla menkat vai ei. :whistle:

Kiitos, jos jaksoit lukea. :love:
 
Viimeksi muokattu:
@marrrsipaani no mulla ekan kerran herkistynyt hajuaisti oireili jo ehkä dpo1!? Ja ainakin turvotus iski karmeena jo dpo4-5. Eli näköjään oireet voi iskee tosi aikasin. En ois kyllä aiemmin uskonut.

Joo, kyllä se täytyy uskoa kun neljäskin testi näyttää plussaa ja viiva vaan vahvistuu. Eli mut voi siirtää plussanneisiin Vesinokkaeläin 31v (mies 30), ya 7/17, yk 2, plussa 9/17. On kyllä edelleen epätodellinen olo. Samalla hurjan onnellinen ja tunnen meidät kyllä onnekkaiksi kun nappasi näin nopeasti. Toivottavasti kaikki täältä pääsis nopeesti mukaan tonne odottajien puolelle. Kiitoksia tosi paljon kaikille tuesta!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: vauvahaaveita - 88
Ihanaa tänne on tullut paljon plussia onnea kaikille :love:

Mulla on tänään oletettavasti dpo 11, en oo enää testannut ovista kun kierto on niin säännöllinen. En voi sanoo et et olis mitään oireita, itkuherkkyys ehkä mut voi johtua väsymyksestäkin :LOL: Jostain syystä alko nyt kuumottelemaan et pitäskö tehä yks digitesti mikä mul on lojunnu ikuisuuden laatikossa .. oon säästelly sitä sellaseen hetkeen et menkat olis myöhässä, mut ehkä se vois tehdä ni ei tartte muutolaatikkoihin pakata :sneaky: Tulin tänne hakemaan jotain hyväksyntää tälle mun idealle :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin ja N93
Onnea paljon @Vesinokkaeläin :love: ihanaa, kun tänne satelee plussiakin!

Täällä alkoi tänään menkat ihan ajallaan, yk3 starttasi siis. Varasin ajan normaaliin gynekologiseen tutkimukseen, koska edellisestä on aikaa vuosia. Ehkä hyvä tarkistaa, että siellä on paikat kunnossa edelleen. Mieskin kyseli, voiko jossain varulta tutkituttaa spermansa, vaikka eihän tässä vielä mitään hätää olekaan. Silti tekisi mieli tietää, onko asiat kunnossa... Onko teistä kenenkään mies käynyt yksityisellä siemennesteanalyysissa?
 
Paljon onnea @Vesinokkaeläin ! :love: ja @tilliina lle tsempit uuteen kiertoon!

Täällä kp17 tai 18, eli oviksen pitäisi olla mennyt tai olla just nyt, mutta tikkuun ei ole tullut vahvaa viivaa ollenkaan, ja eilen ja tänään oli jopa huomattavasti haaleampi viiva kuin aiemmin, ihan piti tihrustaa. :eek: Ei ole ollut mitään tuntemuksiakaan tai limoja tässä kierrossa. Stressiä on kyllä ollut taas, voiko se vaikuttaa siihen että ovis myöhästyy tai jää kokonaan välistä? Plääh. :poop: Meinaako muuten ovisplussa automaattisesti sitä, että yksi munasolu irtoaa, vai voiko plussasta huolimatta jäädä irtoamatta?
 
ON: Kävin tänään folliultrassa kp11 ja isoin folli oli 12mm. Lääkäri oli sitä mieltä, että on isot mahdollisuudet saada vielä ovis aikaan tähän kiertoon. Aloitan letrot uudestaan ja syön kp11-13 2 tablettia päivässä. Kp 15 ois seuraava ultra. Arvatkaapa jännittääkö ihan pikkuisen! Viikonlopusta tulee varmaan kuin nälkävuosi :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
@voittamaton nonniiiii (y). Ei mikää hukkakierto tämä! Aika jännä et niitä letroja voi popsii tollee vielä lisää. Toivotaan että jaksaa kasvaa. Itellä oli 11mm folli kp 14 ja lääkäri sano ettei se oo riittävä, mut mun kroppa on outo ja ovuloin kuitenkin kp 30, teroluteista huolimatta :rolleyes:..
 
@Jennipä mäkin olin yllättyny, että letroja voi vielä popsia tässäkin kohdassa kiertoa :D

Tossa sun kierrossa folli on kypsynyt paljon hitaammin kuin yleensä eikö vaan? Jos 1,5-2mm pitäisi kasvaa vuorokaudessa? Laskin, että mulla pitäisi tiistaina olla jo joku 17-20mm folli kai jos jatkaa nyt kasvuaan (n)
 

Yhteistyössä