Olen myös miettinyt vauva-asiaa suhteessa uraan. Työni on sellaista, jota ei voi ison mahan kanssa tehdä, mutta nyt olisi tavallaan hyvä aika, kun on vakkarisopimus. Ja pakko sanoa, että tässä muutamia vuosia töitä tehneenä alkaa tuntua siltä, että elämässä voisi mennä eteenpäin ja ottaa tämän seuraavan askeleen. Vaikka työ on huippua, se on kuitenkin vain työtä ja tuntuu siltä, ettei sitä "täydellistä" ajoitusta lapsensaannille kuitenkaan koskaan tule.
Lopetin pillerit maaliskuussa, eikä oireita ole juurikaan tällä kertaa tullut, mutta olen lopettanut ne kerran aiemminkin muutama vuosi sitten ja silloin alkoi neljän kuukauden päästä tulla ihan jäätävästi finnejä rintaan. Muistaakseni ne katosivat silloin muutamassa kuukaudessa, joten toivottavasti teilläkin, jotka siitä nyt kärsitte!
Mulla on nyt kp 16. Seksiä on harrastettu viime lauantaista asti joka toinen päivä. Repesin ihan totaalisesti "suorituskeskeiselle perussetille".
Meillä on normaalisti seksiä pari kertaa viikossa, joten tämä joka toinen päiväkin on jo satsaus.
Eilen sain ihan puhtaat pakit, kun yritin ehdotella. Tänään sentään innostuttiin molemmat.
Minkälaisia kokemuksia teillä on ovistesteistä? Käytin parissa edellisessä kierrossa liuskatestejä, jotka antoivat molemmilla kerroilla kp 14 kaksi suunnilleen yhtä vahvaa, mutta haaleaa viivaa. Tässä kuussa kokeilin clearbluen digitaalista testiä, enkä ole tähän mennessäkään saanut hymynaamaa näyttöön. Kp 14 testin viivat olivat aamulla melkein yhtä vahvat, mutta testiviiva oli vähän heikompi kuin kontrolliviiva. Samana iltana yritin uudestaan ja tulos oli edelleen nega, mutta silloin testiviiva oli jo haalistunut ja senkin jälkeen viiva on ollut haaleampi. Olikohan ovis kuitenkin silloin, kun viiva oli vahvimmillaan? En tunne ovulaatiota ikinä ja ainoa vinkki on ehkä vähän suuremmat halut ja kosteampi alapää. Olen toki ehtinyt itselleni diagnosoida jo kaiken ovuloimattomuudesta endometrioosiin, mutta kun kierto on tasainen ja viivat joka kerta hailakoita, toivoisin, että mulla hormoonia ei vain erity paljoa ovulaatiosta huolimatta. Tai sitten en ovuloi ikinä. Näiden kanssa saa itsensä nopeasti hermoromahduksen partaalle.
Viimeksi taisin sanoa, että olen ollut nyt toisessa yrityskierrossa rauhallisempi, mutta olin pahasti väärässä. Alkukierto oli ok, mutta nyt kun ovis on ohi tai lähellä, en pysty taaskaan ajattelemaan mitään muuta ja yritän kovasti tulla googlen avulla raskaaksi.
Onnea kaikille odotteluun ja tervetuloa uusille!