♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Paputoive no nyt on jo vahvistunut :love:. Aattelin tänään päivitellä listan, kun huomenna lähetään viikoks sinne reissuun. Nii haluatko plussanneisiin vai jäätkö vielä ihmettelemään? :)

Minä kattelin tässä, että jos kierto olis sen 35 päivää taas, niin ovis olis juhannusaattona. Eikös ne lapset sikiä silloin paremmin? :ROFLMAO:
 
Kyllä tässä ihmettelemistä piisaa, mutta siirrä vaan plussanneisiin. Kyllä kai tuota voi jo plussaksi sanoa ja jos se tulee pois niin sitten se on keskenmeno. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ja jalatkin ristiin et pysyy.

Oon viimeks ilmottanu listalle väärin ton hoitojen aloituksen, tänä vuonna alkoi eli:

Paputoive 29v (mies 30v)............ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
 
@Tuimatar onnea uuteen kämppään! Oon ajatellut kans seuraavassa kierrossa alkaa mittaa lämpöjä. Vaikka oon ovisplussia saanu, on joskus jääny mietityttää onko ovis ihan oikeesti ollu, ja jos on, niin koska se sit oli plussan jälkeen.. saispa ehkä vähän lisää selvyyttä asiaa. En nimittäin tunne ovulaatiota millään lailla.

@Viiruli niin hieno viiva :love:

@Jennipä hyvää matkaa! Eikös ovulaatuo juhannuksena nyt ole ihan varma tärppi :p

@Paputoive onnea vielä, niin hieno juttu kyllä. Sormet, varpaat ja jalat on ristissä, nyt vaan luottavaisin mielin eteenpäin :love:
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 8.6.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v)................ya 5/16, yk 9
voittamaton 26v (mies 36v).........ya 12/16, yk 4, PCO todettu 3/17
Edith_87 29v (mies 32v)...............yk 7
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 11
ToukkaHaave87 30v (mies 28v)...ya 7/16, yk 5
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 9
eevas 27v (mies 27v)....................ya 12/16, tjot 4
Linnn 26v (mies27v).....................ya 10/16, yk 8
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 6
Myrsky10 22v (mies 26v)..............ya 4/17, yk 2
Kumiankka1 26v (mies 26v)..........ya 5/17, yk 1

Plussanneet 2017:
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/2016, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Taustalla:
Villisilmä ya 4/16, tutkimukset alkaa 6/17

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Viiva vahvistunut entisestään. :love::love: tänään sattui pikku kämmi kuvien kanssa. Lähetin vahingossa perheryhmään whatsappissa (jossa on äiti, isä, veli, veljen vaimo ja sisko) kuvan vahvistuneista viivoista :eek::eek::eek: no eihän se mitään auttanut vaikka poistin kuvan. Kommentteja alkoi sadella :ROFLMAO::LOL: asiasta tiesi vain mieheni ja yksi ystävä (joka innoistuksissaan kertoi miehelleen :cautious:). No nyt tietää sit minun puolelta perhe ton pikkukämmin seurauksena... Mutta onhan se niinkin että jos jotain sattuu niin parhaan tuenhan sitä läheisiltään saa. <3 mut mitenhän selitän miehelle tän kämmin :confused:
 
Kaikki oli niinkun pitääkin! :love::love: vastasi viikkoja täydellisesti :love: ja vielä köllötteli oikeessa osotteessa :giggle: ja parasta oli kuulla pienen sydämensyke joka löi 125 :love::love: tasainen jumpsutus :love: mittaa pienellä oli sen pikkasen vajaan 10mm:giggle: mutta vasemmalla 6cm:n kysta joten ei ihme kun on kiristellyt... sitä seurataan nyt.. toivottavasti ei jatka kasvuaan enempää..
 
Onnea hyvistä uutisista @Kinder_Kitty ! Mutta miten ihmeessä sulla saatiin sydänäänet kuulumaan nonin aikaisin? o_O Mä kävin varhaisultrassa 7+3 (Mehiläisessä, eli laitteetkin oli modernin näköiset eikä mitkään sodanaikaiset), ja mulle se lääkäri sanoi että sykettä ei pysty vielä kuuntelemaan, ruudulla nopsaan sykkivä sydän toki näkyi ja syke oli jotain 150 luokkaa.

Googlettelin sitten jälkikäteen, että onko tosiaan niin ettei sykettä voi noin aikaisin kuulla (ettei se lääkäri vaan huijannut :D), ja löysin useammasta paikasta että syke voi olla kuultavissa joskus rv 9 eteenpäin, jos kohtu on hyvässä asennossa ja potilas hoikka.
 
Ihania uutisia @Kinder_Kitty :love: Onnea! Ja toivottavasti jännitykset/pelot nyt edes vähän helpottaa!

@Viiruli no, tää kierto taitaa valitettavasti mennä harakoille. Ärsyttää!
Mulla tosiaan ne menkat kesti sen reilu 2vk, ja sen jälkeen on ollut jotenkin.. tosi kuivaa. Elättelin toiveita että ovuloin kuitenkin, kun sen verran vahvoja viivoja ovistikkuun sain, mutta näyttä aina vaan samalta. Tältä:
http://aijaa.com/vebcla

Nyt kp 24. Yksi sattumanvarainen tallettelu tehty kp 20 (normisti ovis+ kp 15-18), että eiköhän sitä silti vähän voi piinailla parin viikon päästä :D Mutta nyt kyllä eka kierto kun toiveet oikeesti tosi matalalla. Jatkan kuitenkin vielä noiden ovistestien kanssa jos vaikka se plussa vielä ilmestyiskin.

Edit. osasin näköjään liittää ton kuvankin ihan oikein, jes!
 
@Kinder_Kitty ihan mahtavaa että kaikki hyvin ultrassa. :) odotan niin itsekin tuota tunnetta. Nimittäin koko ajan mielessä että entä jos siellä ei ookkaan mitään tai on jotain minkä kehitys hiipuukin.

Soitin tänään polille 30.6. on mulla toi varhaisultra, eli kolmen viikon päästä. Miten sitä kestää sinne asti!! :ninja: kysäisin samalla polin hoitajan mielipidettä neuvolan varaamiseen, kuulema usein ihmiset (lapsettomuuspolin asiakkaat) varaa vasta ekan ultran jälkeen. Niin taidan minäkin. Eiköhän ne seulakokeet ehdi sittenkin ottaa... Thyroxin annos ohjattiin nostamaan heti plussan jälkeen 25mikrogrammaa/pvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Piinailua, piinailua... uutta testiä en ole toistaiseksi uskaltautunut tekemään :cautious: Pahoinvointi se vain jatkuu pitkin päivää, siihen alkaa ihan jopa tottua tätä menoa :rolleyes: Maanantaina on oletettu menkkojen alkamispäivä, joten silloin kai viimeistään uutta testiä kehiin, jos menkkoja ei kuulu. Vielä ainakaan en ole huomannut tyypillisiä menkkaoireita, vaikka näihin aikoihin niitä usein alkaa tulla. Tekisi mieli jo tehdä uusi testi, mutta toisaalta ei millään haluaisi testata ainakaan uutta negaa, tänään dpo 11 :unsure:
Yritetään kuitenkin ajatella, että niin kauan on toivoa, kun menkkoja ei näy :)
 
Ihania uutisia täällä!! Onnea paljon munkin puolesta @Paputoive ja ihanaa että @Kinder_Kitty kaikki myös hyvin :love::love:

Täällä ollaan ahkerasti talleteltu kp 12-15 (yleensä ovisplussa 14 tai 15) mutta Clearblue näyttääkin hymyilevää naamaa vasta tänään kp16 :cautious: ja tänään on just sellanen päivä kun ei jaksa eikä pysty. Ärsyttävää! Kyllähän kai noidenkin tallettelujen pitäis riittää, mut eipähän oo aikasemmissakaan kierroissa riittäny ja haluis varman päälle pelata, mut .. Noh huomenna on pakko vielä mies kellistää ja sit alkakoon piina :X3::LOL:

Joku kysyikin aikasemmin oonko ovista tikutellut niin oon joo .. Alkuun ahkerammin, mut niissä kierroissa kun on usko koko hommaan ollut vähissä niin oon tikutkin säästänyt. Hui toi jennipän päivittämä lista sai mut vasta tajuamaan et hitto miten monta yk:ta mulla on jo takana :( Jos ei nyt tärppää niin luovun kyllä luomuplussa haaveesta..
 
Onnea Paputoive! Luin tätä keskustelua jo silloin, kun keskustelu tässä ketjussa alkoi. En itse ole kirjoittanut, mutta seurasin ja kuumeilin. Nyt toisesta haaveilen (esikoinen on vuoden) ja tämä palsta tuli eteen ja päätin kurkata, että vieläkö samat nimet täällä pyörii. Ilokseni luin sinun plussanneen, toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana <3
 
@Uidi kiitos ja onpa jännää et esikoisen aikaan oot käyny täällä kurkkimassa ja kuumeilemassa. Minä taidankin olla ainut ketjun aloituksen aikaan olleista täällä. On ollu vähä pidempi ja kivikkoisempi tää meidän tie. Ihanaa että teillä esikoinen ja toisesta jo haaveilette. Tärppionnea sinne!!

@Hope- piinailutsempit sinne, aina on mahdollisuuksia. Ymmärrän kyllä tuon tunteen ku toiveet luomuplussasta karisee kierto kierrolta. Meille sanoi lapsettomuuslääkäri käynnillä ettei meillä oo mitään syytä etteikö voitais saada sitä luomuplussaakin, vaikka oli kestänyt aikaa. Toki hoidoilla tämä nyt näyttäisi onnistuneen ja hyvä niin. Ootteko miettiny miehen kans hoitoja syksyn tullen kun vuosi tulee täyteen?

@Myrsky10 milloin ajattelit testata uudelleen, oispa oireet merkki plussasta.

Mulla ei oo oireita, josta suoralla kädellä voisin sanoa että "noni raskaana ollaan". Iltaisin on juilimisia alamahalla ja etenkin iltaisin myös tissejä aristelee. Himpun verran ehkä iltapäivällä/illalla väsymystä, mutta vastapainokso herään kukonlaulun aikaan. Sit oon kahtena iltana huomannu et on levottomat jalat. Ei tiiä miten päin pitäisi olla. Oltiin eilen elokuvissa ja mutjusin loppuajan penkissä kun hankala olo paikoillaan. En osaa sanoo onko tuo joku raskausoire vai mikä. Myös kuumuus ja kylmyys vaihdellen on vaivanneet. Mut siis just tommosia oireita, joita nyt vaan voi olla mistä vaan johtuen.

Tänään tein digitestin, "raskaana 1-2 viikkoa":love: vähän pisti mietityttää toi 1-2 eikä 2-3 (viikkoja 4+3 inssistä laskien, mut toki ovis oli päivää myöhemmin ja hedelmöittyminen voinu olla vaikka päivän sen jälkeen?) Eli nippanappa pitäis olla sen 2+, nii eiköhän tuo 1-2 oo ihan ok. On siinä sentään se 2. Ois voinu tehö myöhemminkin sen digin, mut kuumotteli sen tekeminen liikaa :whistle:. Tikussa tänään aikalailla samanlainen viiva kuin eilenkin. Pitää nyt koittaa relata ja mennä hetki kerrallaaan, mut kyllä se vaan niin on et pelko on ihan koko ajan takaraivossa. Josta tulikin mieleen seuraava runo, johon varmaan moni osaa samaistua toivoessaan omaa nyyttiä.

Kuin kaksi koditonta lasta
ne kulkevat käsi kädessä,
Toivo ja Pelko.
Yhdessä tulevat,
yhdessä lähtevät.
Siinä välissä
puristavat lujaa
toistensa kättä.
Joka avaa ovensa Toivolle,
päästää myös Pelon sisälle,
joka ottaa syliinsä Pelon
saa omakseen myös Toivon.
Kuin kaksi koditonta lasta
ne kulkevat käsi kädessä
emmekä muuta voi tehdä
kuin seurata samaa polkua.

-Tommy Tabermann-
 
  • Tykkää
Reactions: Eela-
Voi apua! Sieltähän se ovisplussa tuli! Ja mies on tietenkin mökkeilemässä kavereidensa kanssa. Ei taida enää elää ne maanantaina talletetut kaverit :D Olis pitänyt vaan ahkerasti jaksaa talletella, vaikka usko olikin loppua. Nyt pitää vaan toivoa että huomenna keritään vielä!
 
Ja niin tästä tais tulla kp 1 ja yk 3. Sitä oli pienen hetken niin varma tärpistä ja sitte kävi näin, itkemiseks meni tää päivä :(
Vuoto alkoi erikoisesti heti kun tuli kivut, mitä ei normaalisti tapahdu ja menkat oli pari päivää etuajassa. En sitten tiedä voisiko vaikka olla varhainen keskenmeno.
 
@Paputoive sama se mullakin jatkuvasti mielessä, että onko siellä mitään ja entä jos kehitys loppuu... mutta oon kyllä pikkuisen pystynyt rentoutumaan ja ottamaan optimistisemman asenteen. Keskenmenollekaan kun ei itse mahda juuri mitään. :unsure: Täytyy elää päivä kerrallaan. :) ei mullakaan ihmeempiä oireita, välillä tosin ollut melko koviakin mahakipuja mistä oon tietysti säikähtänyt. Mut ollut ajoittaista eikä vuotoa oo ni se ilmeisesti voi kuulua raskauteen? Tuo sun pieni kömmähdys on toisaalta varmaan sikäli helpottava ettei tarvii salailla? :ROFLMAO: mä itse mietin ihan tosissani että ar-ultran jälkeen kertoisin miehen porukoille kun oon aivan surkea valehtelemaan enkä oo varmaan ikinä kieltäytynyt viinilasillisesta :LOL: jotenkin ahdistaa salailu ja peittely kauheesti. :LOL: ja sit just toisaalta keskenmenon sattuessa tukea on tarjolla...

@Kinder_Kitty ihanaa kuulla että kaikki on niin kuin pitää! :love: varmasti helpottava tieto. Odotan kyllä itsekin.että pääsisi näkemään kaiken olevan hyvin...

@Myrsky10 pahoittelut menkoista ja uuteen kiertoon joutumisesta! :( toivottavasti se tärppi tulisi pian.

@Hope- toivottavasti se plussa tulisi :love:

@Linnn tsempit oviksen hyödyntämiseen! (y)
 
@Paputoive koita olla murehtimatta oireettomuudesta :) tiedän helpommin sanottu kun tehty... mulla alkaa nyt vasta oireet lisääntymään ja nyt rv8 tänäänkin pientä yökkimistä.. ja tissit rupes tuntuun aroilta vasta rv6 ja lähti välillä poies ja nyt taas näyttää palanneen :D ja mulla on tässä eniten oireita mitä oli keskenmenneessä ja tää onkin ollu hyvä merkki mulle. Kyllä niitä oireita ehtii tulemaan vielä :)
 
Omanapa: Eilen näytti ovistesti plussaa, mutta tänään gyne ei ultrassa nähnyt mitään. On tää kyllä melkoista (n) Pääsen ensi viikolla verikokeisiin mistä sitten selviää tapahtuiko ovis vai ei.

Saatiin myös lähete nyt julkiselle puolelle lapsettomuushoitoihin. Mies käy antamassa spermatestin ja mulle tehdään aukiolotutkimus, sen jälkeen aletaan vaan odottaa aikaa hoitoihin.
 

Yhteistyössä