♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

No älä, @Jennipä :ROFLMAO: en ymmärrä, mulla on uus puhelin ja hyvä kamera, mutta ei jostain syystä tarkenna noissa lähikuvissa ollenkaan.

Siinä siis tosissaan oli joku ihmeellinen punertava viivan alku, jonka mieskin näki. Jännä ilta oli, mutta tänä aamuna testi nega ja menkat alko heti perään:( eli yk3 ja jouluvauvan yrittämiseen..
 
Noniin.. elikkäs oli erittäin mukava naislääkäri :) ja mikä hienointa vasemmalla puolella 18mm folli! ja limis oli 8mm! :love: ja nyt vasta siis kp14.. huomenna pistän irrotuspiikin.. mutta tiiättekö mies lähti tänään 2pvän risteilylle..ja viimeks on talleteltu tiistaina.. et nyt on tuurista sitten kiinni miten käy.. tänään ei ehditty enää talletella kun mies lähti suoraan käynniltä junalle.. mies ei eilen enää jaksanut oli niin väsynyt.. toivottavasti lauantaina ei olis liian myöhäistä.. mut tosiaan tuuri peliä on nyt.. miehelle manasin et hyvä ajoitus sun risteilyllä :D(n) ja progesteroni verikoe on sit varattava reilu 1,5 viikon päähän. ja tähän lisäksi vielä paastosokeri.insuliini, tsh,t4v ja keliakia vasta-aineet :D jos sokereissa jotain häikkää niin sit alotetaan metformiini lääkitys.. sillä insuliiniresistanssi voi aiheuttaa myös ovulaatiohäiriötä.. ja liikkunnasta lääkäri sanoi et hyvältä kuullostaa, kuhan ei unohda hyviä rasvoja ja hiilareita täysin.. ja mainitsi et jos liikkuu liikaa niin se voi madaltaa hormonitasoja varsinkin lh:n tasoa..ja mun lh taso ei saisi yhtään madaltua kun se on vaan sen 2,5 eli matala.. ja niin pco:ta mulla ei ole.. lääkäri sanoikin et ovulaatiohäiriöitä voi olla ilman pco:takin.. suunnitelmana on nyt et jatketaan vielä muutamakierto letroilla, annos pysyy samana mut alotankin vasta kp4 ja ilman inseminaatiota. jos ei tule toivottua tulosta siirrytään pistoksiin. mut hyvä mieli jäi :)
 
niin siis jos en oo tänne muistanut kirjottaa niin mulla on elämäntapa remontti käynnissä oon nyt kohta 3vkoa jo harrastanut liikuntaa sen 3-4krt/vko ihan siis kotona kehonpainolla :) ja lisännnyt kasviksia ja hyviä rasvoja..ja treenipäivinä syön enempi hiilaria ja lepopäivinä vähemmän.. oon jo ollu pidemmän aikaa vaan sohvaperuna :D niin nyt on korkee aika tehdä muutos..tarkotus on tehdä liikunnasta pysyvä osa mun arkea. ja herkuista en aio kieltäytyä täysin.. oon nyt ollut 2vklp ilman limua, kun yleensä ostan itelleni aina vklp 1,5l limupullon :D mut vähänkö oon ylpee itestäni :) jatkossa taidan juoda limua sen 0,5l/vko :) suklaatakaan en ole syönyt muutamaan viikkoon :) terveellä maalaisjärjellä siis tämänkin asian suhteen :).
 
  • Tykkää
Reactions: eevas ja Jennipä
@Kinder_Kitty kuulostaapa elämäntaparemontti ja johtofolli :). Pitäs itekkin lisätä liikuntaa ja karsia herkkuja. Itelle kans tommonen kehonpainolla harjottelu neljän seinän sisällä on paras, kun en yhtään tykkää harrastaa liikuntaa julkisesti. Joskus oon sitä kotijumppaa onnistunut harrastaa säännöllisesti, mut en taas moneen vuoteen, toki vuorotyökin vaikeuttaa kun ei pysty mitään rutiinia liikuntaan kehittää..

Toivottavasti ei mene kierto täysin hukkaan. Kiva piinailla taas samoihin aikoihin sun kanssa :ROFLMAO:

@Eela- tsempit uuteen kiertoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
@Kinder_Kitty sehän on tosi hyvä, että kroppa kuitenkin toimii(y) Harmi, että nyt ei ajoitus ollut ihan kohillaan, mutta eihän sitä ikinä tiedä!;)

Hyvältä kuulostaa myös elämäntapa remppa, mäkin täällä yritän vähän namien syöntiä vähentää (just kyllä vedin munkin:ROFLMAO:) ja ois tarkoitus löytää jotain kehonhuoltoa juoksun lisäksi, kun on kaikki muu taas jäänyt..:unsure: Tuli niin huono omatunto, kun en käynyt siellä kilpirauhas labrassa aiemmin, yritän nyt edesauttaa palautumista vastineeksi.:D
 
Tässä vielä o-testi kp14 http://aijaa.com/HXluFM huomenna tosiaan sit se pregnyl irrotuspiikkinä, pregnylhän näkyy r-testissä ja ovistestissä plussana sen 10pvää.. kerran olen testannut r-testillä kun pregnylistä oli jonku 4-6pvää ja aika kiva viiva tuli r-testiin..halusin ihan vaan nähdä et millasen viivan antaa r-testiin :D
on kyllä aika epätodennäköistä et tästä kierrosta nappais..kun ajoitus nyt ei oo ihan nappi..mut ei sitä koskaan tiedä, elämä voi yllättää joskus :) oispa se folli puhkeematta vielä ees sen yhden päivän.. no katotaan sitten muutaman viikon päästä tilanetta..
 
Onnea @Jennipä superoviksesta! Ehkä toi on hyvä merkki jo tulevasta (y)

@Kinder_Kitty tsemppiä elämäntaparemppaan! Ite tykkään harrastaa liikuntaa, se tekee hyvää tietty fyysisesti, mutta myös henkisesti. Mulla on sama pahe kuin sulla, eli limppari. Ja vielä pahana tapana, että tykkään juoda sitä ruokajuomaksi.. Siinä olisi mullakin tsempattavaa :ROFLMAO:
Toivottavasti ehdit vielä kellistää miehen pari kertaa!

Omaa napaa sen verran, että mulla on gyne varattuna ensi viikon loppupuolelle tän pitkittyneen kierron takia. Vähän jo jännittää mitä tutkitaan ja miten sitten siitä eteenpäin :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: eevas ja Jennipä
@voittamaton en mää voi väittää että tää muutos ois helppoa :D esim.eilen sitten söin 2x jäätelöä :D ja join yhden kolatölkin. iski heikko hetki :D mut ei se maailma siihen kaadu tänään palattiin taas ruotuun :) joo no huomenna kyllä mennään heti makkariin kun mies pääsee kotiovesta sisään :D mut saas nähdä et riittääkö se.. vai onko jo myöhäistä.. se mua vähän surettaa et jos on myöhästä jo..ja jos tämä onkin se the ovis ja sitten kukaan ei ole siellä munasolua odottamassa..niin kyllä se harmittaa hemmetisti..kyyneleet tirautin yöllä asian vuoksi..jos tämä menee nyt hukkaan niin koska tulee sitten se seuraava the ovis..joka irtoaa kun mun tapauksessa se on tuurista kiinni et irtoaako se munasolu vai ei..kasvavasta munarakkulasta huolimatta..irrotuspiikkikään ei välttämättä takaa sitä et se solu irtoaa kunnolla
 
@eevas mitään muuta en toivokkaan tällähetkellä.. on jonkinlainen mahdollisuus kun irrotuspiikistä menee joku 24h-48h et irtoaa mut lääkäri sanoi et voi olla jo niinkin et munasolu on jo valmiiks irtoomassa ilmankin piikkiä.. eli silloinhan menee vähemmän aikaa kuin tuon 24h.. et kaikki on nyt tosiaan siitä munarakkulasta kiinni.. mutta munasolu on irtoamisen jälkeen hedelmöitettävissä vielä sen 12h-24h..
 
@Kinder_Kitty ei voi kuin toivoa parasta. Olisipa super sinnikkäitä tai supernopeita siittiöitä paikalla kun oikea aika on. Mut on se silti hienoo että sun kroppa kuitenkin ovuloi. On se vaan järkyttävää miten vaikee on suhtautuu hommaan järkevästi ovulaation jälkeen, kun tunteet heittää laidasta laitaan. Mutta sallitaan ne tunteet ja itketään jos itkettää ja jännätään jos jännittää.

Pakko kans mainita, että täällä kans yks limujen suurkuluttaja. Oon kyllä pahemman laatuinen pepsimax narkomaani, tulee juotua ihan jatkuvasti :cautious:. Sitten kun joskus oon raskaana niin pakko alkaa vähentää. Sekin auttas kun vaihtas vaikka jaffaan, se on paljon vähemmän koukuttavaa. Vaikka light limuja juonkin niin ei nekään mitään terveellisiä ole ja etenkin hampaitani jos yhtään mietin niin olis parempi lopettaa ajoissa.

@voittamaton kiitos :) jännitän sun gynekäyntiä sun puolestas :ROFLMAO:
 
@Jennipä niinpä, pakko antaa tunteiden tulla pintaan muuten ois jatkuvasti paha olo.. jep se on todellakin hienoa et mun keho kasvattaa munarakkulaa :) kun aina ei oo niin tehnyt ja vielä ihan luomuna :).. mut niin olisin toivonut et lapsen saaminen ois ollu helpompaa.. mulla on jotenkin semmonen fiilis et meillä on vielä pitkä taipale hoitojen suhteen edessä..
 
Jäiks! Nyt se kutsu ensikäynnille saapui! Kuun lopulla mennään, osui onneksi vielä semmoinen aika, ettei kummallakaan meistä ole työt esteenä.

Jos tästä kierrosta ei tule mitään, niin voi lohduttautua sillä ajatuksella, että nyt päästään ainakin avun piiriin.

Harmittaa vaan, ettei miehen simppavastauksia oo missään. Ne varmaan selvii sitten tuolla käynnillä..
 
voi tätä surun määrää, mun papalla on ollu jo reilu 10v eturauhassyöpä pysynyt hyvin aisoissa pistoksilla ja nyt on joutunu osastolle.. sydämessä jotain ja keuhkoissa.. nyt ootellaan tuloksia keuhkojen koepalasta ja syöpäarvot noussut.. voi kunpa pappa pääsis nopeasti pois ettei tarvis kipua.. just syksyllä sai sytostaattihoitoja.. et en tiedä lähteekö lääkärit leikkaamaan kun ikää 86v.. voi tätä itkun määrää...:cry:
 

Yhteistyössä