@Tuimatar Niimpä. Tää kaipaus on jotain ihan kamalaa. Ihanaa kun ihmiset saa sen kaksi viivaa siihen tikkuun, mutta pakko myöntää että tää tuntuu nyt vielä jotenkin pahemmalta kuin aikaisemmin kun noita plussia vaan satelee kaikille muille paitsi meille.
Olen aina tehnyt ihan kamalasti töitä sen eteen mitä haluan, tässä kun ei auta se työ. Ihan sama mitä teet niin et pysty tähän asiaan vaikuttamaan ja sekin tuntuu jotenkin ylivoimaiselta tälläiselle perfektionistille. Juoksisin sen matkan maasta kuuhun, joisin sen greippimehun ja seisoisin päälläni jos se vaan auttais.
Jätettiin ehkäisy joskus 9/15 pois joten ei sekään nyt mikään mahdoton aika ole vielä odotella. Nyt ollaan menossa sinne tutkimuksiin niin eiköhän siellä jotain selviä ja saadaan se oma nyytti vielä joskus. Kuten aikaisemminkin oli täällä puhetta niin onhan tämä odotus vahvistanut ja opettanut aika paljon, osaa katsella maailmaa taas vähän eri vinkkelistä.
Ja ihan totta, menneisyyttä ei voi muuttaa ja tulevaisuudesta ei tiedä joten sitäkään ei kannata turhaan murehtia etukäteen! Täytyy elää tässä hetkessä kuin viimeistä päivää. Tyhmä sanonta, mutta kai se pitää jotenkin paikkaansa kun sanotaan että kaikella on tarkoituksensa.
Tulipas kunnon itkuvuodatus
kai mä jatkan tota siivoamista ja kun saan kämpän puunattua näissä itkupotkuraivareissa niin käyn ostamassa vähän suklaata ja kukkia! Olen sen ansainnut tästä paskaolosta