öööm... sori tyhmiä kysymyksiä.. mutta onko ihan normaalia et menkkojen aikana veren seassa tulee limaa tai tummempaa verihyytymää.. tänään aiemmin kävin veskis ja pisutin nii sit (kuulostaa ällöltä emmättimestä tippuu veri ns. limana en osaa selittää.. (kiva ku itte en muista oliko normaalii silloin ennen ku aloitin pillerit ja oli luomukierrot viel... ja en kauhean kauaa oo ollu ilman pillereit.. niin sen takia kyselen...)
mut siis se veny ja veny.. sit äsken kävin veskis nii emättimest tippui tummempaa hyytymää..ei kai paksua..? sellanen pieni määrä vaan.. ja seassa taas kai vähän venyvää.. hyi ajattelin jo kauheita vessassa, et mitäs jos se oli varhainen km?? ei kai... minkähänlaista se ois... mut siis toi oli iha vähäistä mut silti... tummempaa kasassa pysyvää verta näkyi olevan ku tippui veskinpytyn veteen...
apua, mä ajattelen liikaa mikä ei sovi mulle ees :s oonko mä ihan outo ??!!
mut siis se veny ja veny.. sit äsken kävin veskis nii emättimest tippui tummempaa hyytymää..ei kai paksua..? sellanen pieni määrä vaan.. ja seassa taas kai vähän venyvää.. hyi ajattelin jo kauheita vessassa, et mitäs jos se oli varhainen km?? ei kai... minkähänlaista se ois... mut siis toi oli iha vähäistä mut silti... tummempaa kasassa pysyvää verta näkyi olevan ku tippui veskinpytyn veteen...
apua, mä ajattelen liikaa mikä ei sovi mulle ees :s oonko mä ihan outo ??!!