*Esikoisesta Haaveilevat*

vaivas koko eilisen päivän että uskaltaako sitä olla iloinen, kun viimeks ei pysyny pikkunen matkassa ja että miten kerron toivottavasti tulevalle isukille, joten kun oikeen kivaa tapaa ja rohkeutta ei riittäny istahdin tänä aamuna sängyn reunalle ja tokasin reippaasti "voi vitsit, oon ehkä raskaana"
haha :D johan nous isäntäkin sängystä vauhdilla ja tokas et MITÄ? nyt sit sovittiin et josko ens viikolla testaillaan vielä ja sitten vielä ens kuun puolella ennenkun soittelen neuvolaan aikaa.. jos jäis se toinen pettymys sitten tulematta..
 
tuli tossa mieleen et kannattaiskohan mun oottaa esim tonne kp 39iin? ku laskin sen ku viimeks ku tulin raskaaks nii se ois ollu kp 39 haamuna, se oli muistaakseni kyl päivällä otettu, mut kuitenkin. sit ku menin siitä 4 päivän päästä tk:lle nii sain positiivisen tuloksen. Eli kannattaako mun odottaa kp 39? nyt on menos 32kp..
 

19.3.2009

tch...................................kp 56/30-31.........................yk5
MyPoodles.......................kp 56/28-58.........................yk8
HappyFeet.......................kp 54/40-48.........................yk5
Hemppati.........................kp 53/30...............................yk3
Sun Rise...........................kp 41/30-35.........................yk3(6)
Sharona...........................kp 40/28-40.........................yk5

Louvre..............................kp 36/32-40.........................yk11
Hukkapätkä......................kp 32/28..............................yk2
mely.................................kp 32/27-32
AnGeLina88......................kp 30/*................................yk1

Empuuu............................kp 28/30-36.........................yk5
Lapanen87.......................kp 27/30...............................yk7
Ansku-82..........................kp 26/35...............................yk4
moumou...........................kp 25/29-31..........................yk4
EtanaLilli...........................kp 25/26-29.........................yk3
Tuitutti..............................kp 24/28..............................yk1
HaLPe...............................kp 20/23-28.........................yk15

Sero..................................kp 19/25-31.........................yk4
susku79............................kp 19/26
kaz....................................kp 17/28-30.........................yk9
unelmoya..........................kp 16/28..............................yk2
niiskuneiti-........................kp 16/24...............................yk1
Pipopi................................kp 14/26-32.........................yk9
Kiharapää..........................kp 13/28-35.........................yk18
Nanakuu............................kp 13/28..............................yk5
tyttokarpanen...................kp 13/24-28.........................yk1
Haaveileva-85...................kp 12/26-33.........................yk3
Sonnet82..........................kp 12/27..............................yk3
wannabemama.................kp 11/31-39.........................yk5

anu84...............................kp 10/28-**.........................yk16
murppa86.........................kp 10/24..............................yk45
Minna77............................kp 7/26...............................yk7
Pieniminä..........................kp 5/25-29
Yöperhonen......................kp 3/28..............................yk15
Siniviuhka.........................kp 2/27-31.........................yk15
LauraAnnika.....................kp 2/30-37..........................yk3

revera
drakonia
Sandraana87
Minnie-
kuuttti
Neppis88
Minnea
Niiz
mely
ikuisuus
delfis
valkolilja+++
ElbA..................................kp 38/26..............................yk6++
JULIAN..............................kp 26/28-30.........................yk1++
pikkuihra
 
Tein tänä aamuna ovistestin. Laskureiden mukaan oviksen pitäisi olla lauantaina, ja haamun sain tänään testistä. Onko teillä muilla tuo haamu vahvistunut positiiviseksi oviksen lähestyessä? Ennen kuin söin pillereitä, kierto oli säännöllisesti 27-28 päivää. Ensimmäiset luomumenkat oli 28päivää ja tuon mukaan olen ovista laskeskellut. Kiertohan tosin voi vielä olla vaikka kuinka epäsäännöllinen, kun pillereiden jättämisestä on niin lyhyt aika.

Aivan kammottava vauvakuume vaivaa. Hymyilen typerästi kun näen lapsia ja koko elimistö tuntuu olevan jonkinlaisessa pakahtumistilassa. Ajattelen jatkuvasti sitä, miten ihanaa olisi plussata jo tässä kuussa. Olen miettinyt sitäkin, millä viikolla olisin kesän loppupuolella ja näkyisikö maha. Apua. Haluan pitää ystäviltäni tätä asiaa edelleen salassa, joten on aika vähissä ihmiset, joiden kanssa asiasta voin keskustella.

Niin ja nyt menossa kp 13.
 
Jotenkin on iskenyt sellainen epäilys että ei matkalaista oo kyydissä. Nippailua, repimistä, palelua, pääsärkyä ja selkäsärkyä on ollu ja eilen muka maistoin raudanki suussa... Mut silti... jotenki en usko et tässä kuussa tärppäsi... No onhan tässä vielä kymmenisen päivää ennen ku menkkojen pitäis alkaa.. kattoo nyt sitte. Pientä epätoivoa havaittavissa tässä kirjoituksessa! =) Lähtisi vaikka nauttimaan tuosta kauniista kevät päivästä ja lopettaisi tämän murhetimisen. :)
 
nyt on taas jotain hölmöä närästystä.. :( tai ilmaan tuntuis olevan mahalaukussa ja sillai hölmöltä ''paineelta'' tuntuu :D vaikea selittää :)
Ai vitsi tänään pitäis mennä yötöihin.. :s saa nähä miten sitä valvoa jaksaa..:/ tossa tiistai illalla n. 21.50 alkoi kamalasti väsyttää ja nukahdin sit.. :O yleensä mä jaksan valvoa reippaasti yli yhdentoista joskus menee yhteen astiki valvominen :snotty: Mut tosiaan saa nähä miten yössä menee..:s
 
^^
Sama täällä, mulla alkaa tänään kans yövuorot..saa nähä miten jaksaa valvoa. Musta tullu niin iltauninen,että alkaa jo vimestään kymmenen jälkeen oleen ihan tööt.. yritinki nukkua nyt aamulla pitkään nii jospa se yö menis.

Mulla on alamasussa vihlontaa ollu koko aamun.. ovistestissä on edelleen tosi vahva viiva. =)
 
^^
Noniin, saa tosiaan nähä miten me jaksetaan :D yritin nukkua tänään pitkään, mut heräsin kuitenkin puol kymmeneltä, sit katoin kelloa ja nukahdin hetkeks viel ja tuntui et kello ois jo kaksitoista mut kello oli siirtyny vaan puolisen tuntia eteenpäin :D ajattelin et no kai pakko nousta ja jos nukun viel päikkärit jos tuntuu väsyltä myöhemmi. kahdeksaan pitäis mennä töihin ja seiskalta pääsee pois :D hirvittää hieman :D
 
Mahtuukos tänne vielä mukaan joukkkoon kirjavaan? :D

Ite oon pian 20-vuotias ja ukkeli tossa just täytti 21 ja esikoisesta kovin haaveillaan ! Pillerit olen lopettanu tossa 25.02 ja täti käväsi 28.02 ja peittoja heiluteltiin ennen ovista, oviksen aikana ja oviksen jälkeen ! :D

Mä todella toivon että olisin raskaana, vaikka eihän sitä välttämättä näin nopeasti vielä tule :/ Kamalasti oireita muka olis mutta tiedä häntä ! Ehkä mielikuvitus tekee tepposet !

Kp 19/28(?)
 
Pakko olla, eihän tässä elämässä muuten pärjää :LOL: Pettymys on kyllä suuri jossei vielä onnistu, vaikka ekaa kertaa yritetäänkin. Halu ois vaan niin suuri saada sellanen pieni nyytti :heart: joten plussatuuuuulia nyt kamalasti kaikille +++++++ :whistle:
 
Elviir-a, tervetuloa joukkoon ja älä huoli.. et oo ainoa joka toivois tärppäävän heti ku lopettanu pillerit.. sama tilanne täällä myös =) mut päivä kerrallaan mennään kuitenki eteenpäin. Ainaki näyttäis, että olis ovis tullu heti ekalla kierrolla pillereiden lopetuksen jälkeen joten se antaa ainaki toivoa =)

mely no nii.. koitetaahan jaksaa yö valvoa.. mä en taida enää saada unta.. ei ainakaan nyt tunnu, että väsyttäis. Mulla alkaa ysiltä ja pääsen seiskalta pois.. kuhan ne aamuyön tunnit (klo 3-7) jaksaa nii ei oo mitään hätää.. tai ainaki sillo mulle teettää kovasti töitä pysyä hereillä =)

Tsemppiä kaikille ja isot +++++++++++ tuulet! :whistle:
 
^^
joo, mä laskeskelin et noin 21 tuntia tuun olee hereillä putkeen :D en nyt päivällä saanu sit päikkäreitä tehtyä, vaik pikkasen on vähä väsy olo :s hmm, eikai se auta yrittää pysyä valveilla :D mut onneksi siellä työpaikassa on kaveri joka pitää mua varmaa hereillä, jos oisin yksin nii varmana samahtaisin :p siellä töissä ei tarvii yhtää mitää yöllä tehdä, ku asukkaat nukkuu.. oon mielenterveyspuolella töissä :)
 
^^ jaa sun murus on silloin reissussa`? milloin se lähtee? jos se lähtee huomen esim, nii tänään voitte touhuta jo.. ;) niinhän mä oon lukenu et siittiöt ''säilyy'' naisen sisällä jopa 6sikin päivää, mut onko noihin luottamista ? ;D
 

Yhteistyössä