*Esikoisesta Haaveilevat*

Yp täällä ei kukaan saa mielenrauhaa, ellet tee testiä. :) Tuntemuksesi oli niin lupaavia, että ei kai tässä pienestä vuodosta vielä kirvestä kiveen heitetä! Uskotaan ja toivotaan, että olisi vain jotain tuhruttelua.

).( Menkkoja odotan alkavaksi alkuviikosta, mutta hitto että on ollut kummallisia tuntemuksia. Vatsa iltaisin kipristyy (ehkä tunniks) tosi kovaksi pinnalta ja jatkuva pieni vihlonta alavatsassa sekä närästys. Olisi toki liian hyvää ollakseen totta, että ensiyrittämällä tärppäisi, mutta silti en kykene olla toivomatta parasta. Odottavan aika on pitkä.
 
Tuitutti , mulla on ollut samoja oireita nyt monta päivää, mut välillä tulee näitä tuntemuksia. tänään ei oo juurikaan mitää ollu. aamulla oli kyl outo homma ku jouduin heräämään puol seiska ja sit siinä vähä kävin kahvii hakemassa ja join sitä, sit vähä ajan päästä alkoi kovasti heikottaa, vähä sumeni silmissä ja tuntu et kohta kaadun, tarvi mennä sit istuu sohvalle hetkeks.. :( hmm. en sit tiedä nousinko liian nopeasti vai?
Mun mielialat kyl vaihtelee. (mut sekin voi olla oire alkavista menkoista, toivottavasti ei).
saas ny nähä milloinka se täti tulee käymää..
 
mely Joo, ja tuolta toisaalta huomasin et sul on ollut samanlainen outo vatsa kuin itselläni. Mulla oli vähän sama kun la-su vai su-ma yönä heräsin siihen että pyörrytti aivan tajuttomasti. Makasin mahallani ja "roikuin" kiinni lakanoissa kun tuntu että kaadun muuten. Ihan kuin joku olis viskellyt mun jalkoja sillai hassusti ylöspäin. Herätin ukonkin kun tuntu niin kamalalta, mutta aamulla en enää osannut sanoa että oliko se sittenkin vain unta.
 
Se oon jännää, miten ei osaa erottaa onko oireet aitoja vai kuvitusta; ettei tunne omaa kroppaansa tarpeeksi hyvin. Saman on itsekin kokenut monta kertaa aikaisemmin, ja varmasti jatkossa myös :LOL:

yöperhonen-, mely, Tuitutti, Toivon kuitenkin, että teillä olisi ihan oikeat oireet ja +++++tuulia!
 
HF Täällä täti tullut ja mennyt ajat sitten =) Anteeksi, en ole muistanut siitä ilmoitella :ashamed: Oon enemmän tuolla kuukausipinossa, eli voit laittaa mut taustailijoihin.

Jättisuuria plussapuhureita kaikille täällä =) :heart:
 
niiskuneiti, selkeesti näkyy toinen viiva!
ja mie, kunhan tilaamani testit saapuu niin testaan kyllä heti uudelleen... postia odotellessa <3 tai sitten jos malttaisin huomisaamuun odottaa.. onneks sielt tulee enemmän kuin yksi testi, niin voin sit tikutella :D
jotenkin jännä kun ei oo niin täpinöissään tuosta minun haamuviivasta, toisin kuin vuos sitten.. silloin kun ei sikiölle riittänyt niitä tarrasukkia :|
mutta hoppas så että nyt riittää tännekin päin! :p
 

18.3.2009

tch...................................kp 55/30-31.........................yk5
MyPoodles.......................kp 55/28-58.........................yk8
HappyFeet.......................kp 53/40-48.........................yk5
Hemppati.........................kp 52/30...............................yk3

Sun Rise...........................kp 40/30-35.........................yk3(6)
Sharona...........................kp 39/28-40.........................yk5
LauraAnnika.....................kp 37/30..............................yk2
Louvre..............................kp 35/32-40.........................yk11
Hukkapätkä......................kp 31/28..............................yk2

AnGeLina88......................kp 29/*................................yk1
Siniviuhka.........................kp 28/27-31.........................yk14
Empuuu............................kp 27/30-36.........................yk5
Lapanen87.......................kp 26/30...............................yk7
Ansku-82..........................kp 25/35...............................yk4
moumou...........................kp 24/29-31..........................yk4
EtanaLilli...........................kp 24/26-29.........................yk3
Tuitutti..............................kp 23/28..............................yk1

HaLPe...............................kp 19/23-28.........................yk15
Sero..................................kp 18/25-31.........................yk4
susku79............................kp 18/26
kaz....................................kp 16/28-30.........................yk9
unelmoya..........................kp 15/28..............................yk2
niiskuneiti-........................kp 15/24...............................yk1
Pipopi................................kp 13/26-32.........................yk9
Kiharapää..........................kp 12/28-35.........................yk18
Nanakuu............................kp 12/28..............................yk5
tyttokarpanen...................kp 12/24-28.........................yk1
Haaveileva-85...................kp 11/26-33.........................yk3
Sonnet82..........................kp 11/27..............................yk3
wannabemama.................kp 10/31-39.........................yk5

anu84...............................kp 9/28-**.........................yk16
murppa86.........................kp 9/24..............................yk45
Minna77...........................kp 6/26...............................yk7
Pieniminä..........................kp 4/25-29
Yöperhonen......................kp 2/28..............................yk15

revera
drakonia
Sandraana87
Minnie-
kuuttti
Neppis88
Minnea
Niiz
mely
ikuisuus
delfis
valkolilja+++
ElbA..................................kp 38/26..............................yk6++
JULIAN..............................kp 26/28-30.........................yk1++
 
Tuli selkeämpi viiva tänään ovistestistä ku eilen eli kyllä se täytyy uskoa, että ovis tuli myöhässä (johtuen pillereiden lopetuksesta). Tänään siis tiedossa vilskettä makkarissa :whistle:

tässä vielä kuva testistä
http://www.aijaa.com/v.php?i=3826771.jpg
 
Niiskuneiti ei toi oo viel ovisplussa..jatka vaan testaamista! mullakin, ku luteraalivaihe on 12päivää, ni ovis on pari päivää myöhemmin, ku laskurit väittää..

:hug: tippuneille ja voimia uuteen kiertoon!

Onnea plussanneille... :flower:

TB hirmuisesti tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle, et pysyy kyydissä :heart: ! mukavaa odotusta! ehkä mäkin joskus...

on: mulla eka terokierto...dpo5...
 
Yöperhonen-, no perkule.. :/ Ne on kyllä ihmeellisiä ku tulee ihme oireita, vaik näyttää negaa.. mut mistä sitä ikinä tietää jos ei viel ees näy ;) mutta ajattele nyt sillä tavalla et seuraavalla kierrolla yritystä taas putkeen, muutoin harmittelet viel enemmän jos elättelet liikaa toiveita tälle kierrolle.. tai siis, ääh sellitin aika huonosti :D mut toivottavasti ymmärsit mua edes vähäsen ?:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
Niiskuneiti ei toi oo viel ovisplussa..jatka vaan testaamista! mullakin, ku luteraalivaihe on 12päivää, ni ovis on pari päivää myöhemmin, ku laskurit väittää..
Joo kyllä mä jatkanki, mutta kuitenki alkanu toi viiva vahvistumaan nyt nii siks oon positiivisella mielellä =) kiitos kuitenki vinkistä =)

Pikkuihra, onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan :flower:
 

Yhteistyössä