*Esikoisesta Haaveilevat*

Juu, ei siihen testiin vaan kahta viivaa piirtyny, vaikka kuinka toivoin (ettei tarvitsisi mennä piikitettäväksi ;) )... Jossain vaiheessa jo luulin, että siihen on toinen viiva ihan varmaan tulossa, mutta ei, vauvakuumeisen mielen harhoja :kieh: :LOL: Tätä tämä nyt on... Mutta mie oon ihan varma, että ens kierrosta tärppää :whistle:

Nyt valmistautumaan sinne piikille :| Mie pelkään...
 
Dsarial :hug: :hug: negan takia..

oon taas vähemmälle jättänyt tän kirjoittelun, ei oo oikein mitään sanottavaa. limailu jatkuu edelleen, vaikkakin mun laskelmien mukaan oviksen ois pitänyt olla jo.. ensi maanantaina menen gynelle ja selvittelen samalla nämä alavatsakivut. joskus vihlaisee todella kipeästi tuonne munasarjojen seudulle, olen varma, ettei siellä ole kaikki niinkuin pitäis..

mies menee huomenna leikkaukseen, aaaaaaaarrrrrggggggghhh, kolmen viikon seksikielto tiedossa! saappa nähdä, millainen pirttihirmu mustakin tulee sen seurauksena :snotty: :snotty:
 
Hei, aatelin nyt liittyä itsekin tänne, nyt ois menossa kp 25/26, jänskättää miten käy vaikka on tosi vahvat tuntemukset että nyt ei tärppää ainakaan, kun jäi pupuiluhommat ihan muutamaan kertaan tässä kierrossa :/ Mutta aina voi toivoa! =)
 
Hooyo88 voihan se tietty niinkin olla.. mulla tais ovis olla tos viime viikonloppuna. mut sithän sen vast näkee kun testailun aika tulee jos tulee:p

mä kävin kuulkaas tänää kaverin kans tutustuu synnäriin kun oon sen tuki henkilö ja synnytykseen siis mukaan menen :) näin siel kaks ihan pikkuruista vauvaa ja se vaan nosti tätä kuumeilua..
 
Noniin..tänne saa laittaa sitte kp 1 , täti saapui tänään ja niin hirveeellä ololla ettei sitte mitään järkeä, oksettaa, väsyttää, palelee, päätä särkee.. voi jösses.. ehkä ens kierrosta sitten tärppäis. Otanpa teistä muista mallia, ja täytyy ruveta kyttäämään ovista..tosin pupuillaan kyllä muutenki joka päivä, et luulis jo tärppäävän muutenki.. :D
 
tch tässä kierrossa, ku pongasin oviksen, ni testiviiva oli saman värinen, ku toi sun kontrolliviiva ja kontrolliviiva saman värinen, ku sun toi testiviiva..parina päivänä ennen huippua ne oli samanvahvuiset..
tuol on kuvia
http://kaksplus.fi/keskustelu/t995666

Niiz :hug: tädistä

viuhti onnea haamusta! :flower:
 
Pitkän aikaa jo lukenut taustalta teidän juttuja ja nyt uskaltauduin kirjootteleen ja kyseleen että vieläkö mukaan mahtuu yksi kuumeilija?:)
kp 31/30 menossa ja yk.2
Masu on niin perhanan kipiä ja päätäsärkee ja röyhtäilyttää..
eilen tein nega testin.. mutta jos huomenna olisi parempi onni:)
 
Tervetuloa Hemppati :flower: ja Kuutti :flower:

Ihana aamu, oli sitten pakko klikata auki tuon yhden keskustelun linkki, uutisvideo pikku Brianna-vauvasta, joka ei koskaan nähnyt normaalin vauvan päivää. Itkin silmät päästäni.

Nyt onkin hyvä lähteä lentokentälle.. :(
 
Tervetuloa uusille!! :flower: :flower:

ja halauksia tippuneille :hug: :hug:

vois laittaa "aamukamman" tälle kolmelle viikolle, jolloin on pupuilukielto :LOL: voi sitä riettauden määrää, kunhan taas saa käydä puuhiin :LOL: :LOL: :snotty: :snotty:
 
Hei kaikki! Mahtaisinkohan mahtua pinoonne mukaan esikoisesta haaveilemaan? Jos tämä odotus kestää kauankin, niin olisi mukava päästä joukkoon, joka ei tähtää johonkin tiettyyn ajanjaksoon esim. "viikon 3 plussaajat"... vaikka kivojahan nekin pinot on ja niissäkin tulee pyörittyä, mutta aina joutuu "tutustumaan" uudelleen jos joka kierrossa hyppää uuteen "ryhmään"...olisi mukavaa jos olisi yksi porukka jossa voisi hieman pidempään "ruikuttaa" ja haaveksia :) . Sitä paitsi huomasin, että plussanneiden listä oli melkoinen- taitaa olla hyvä karma tässä pinossa ;) ...tai sitten vaan pitkään toiminut nippu :)

Tänään siis siirryin uuteen kiertoon 1/ 28 ja yk 3. Kierron pituus tipahti mukavasti 35:stä 28:n ja nyt sitten toivon sen siinä pysyvänkin...piinapäivien määrä tipahtaisi kuitenkin viikolla ja se olisi erittäin toivottavaa =) ! Ensimmäinen meillä tosiaan haaveissa ja miehen kanssa molemmat ollaan muutoin yhtä "kuumeisia", mutta minä hoidan meidän perheessä nämä päivien laskemiset yms. yms. "akkojen jutut" :LOL: Miehellä lähinnä hyvinkin miehinen käsitys siitä, että vauvoja tulee seksillä ja that's it. Hokee myös sitä, että 'eihän meillä kiirettä', ja 'tulee kun on tullakseen', mutta samaan aikaan jännittää testauspäiviä, ovispäiviä yms. ihan "hullunaan"...miehet ;)!!!
 
Uusi kuumeilija liittyy joukkoon tummaan. :) Nyt on menossa ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä ja menkkojen pitäisi alkaa viimeistään 14.1. Hieman erikoisia tuntemuksia oli eilen alavatsassa, mutta voi olla, että mielikuvitus tekee tepposet. :whistle:
 
tänne iski eilen kamala varmuus että raskaana vaikka testaukseen on vielä pitkä aika.. :snotty: eilen illalla tuli hirveä nuha kohtaus, kesti hetken ja sitten hävisi :eek: nyt on vielä semmoinen pieni räkä nenässä :LOL: eilen myös paleli aivan mielettömästi..kuulostais vähän lupaavalta :) eilen myös tuli hieman huono olo kun mies laittoi kalkkuna suikaleista ruokaa,,haisi todella pahalle... :x
 
nyt ois kp 26/26
Huu, jänskättää kyllä ihan hirveästi, kun ois kiva tietää voiko sitä huomenna ottaa alkoholia kun pitäs juhlia synttäreitä :)
On kyllä periaatteessa semmonen olo et kohta alkaa mut sit kun tarkemmin aattelee niin ei kyllä olekaan, sekoan kohta. :D
 
kuutti
jos mä olisin sä niin en kyllä ottaisi alkomaholia ennen kuin täti on varmasti tullut kylään, toisaalta tuskin se yksi kerta mitään vaikuttaa...toisaalta se saattaa olla juuri se pieni vaikuttava tekijä...hmmm...ei tästä viestistä taida olla apua suuntaan tai toiseen :LOL: sorry :hug:
 

Yhteistyössä