***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Onnea kaikille plussanneille :flower: :heart:
:hug: sitä tarvitseville.
MulMul: jos vie näytteen labraan tutkittavaksi, niin pitää olla lähete. Lähetteen saa vastaanottojen puolelta, sairaanhoitaja voi laittaa lähetteen.
Itsellä on tällä hetkellä aika rauhallinen mieli. Töissä on ollut nyt vähän rauhallisempaa. Ovista en varmaksi tässä kierrossa bongannut. Mut ajattelin, ens kierrossa yritetään uudesta. Tai katsotaan ensin tämä loppuun.
Kuulin just yhdeltä kaverilta, et mein yks tuttu oli eronnut miehestään ja on nyt uudessa suhteessa. En tiedä tarkkaan kuinka kauan on ollut uuden kanssa. Oli kuitenkin ollut ns. varmojen päivien aikaan ja oli tullut raskaaksi. Odotti kaksosia, mut teki abortin, kun ei halunnut vielä lasta miehen kanssa. Lapsi oli kuulemma suunnitteilla myöhemmin, kun miehellä ei ole lapsia. Täl tutul on kaks exän kanssa.
Tuli itselle kyl aika paha mieli. Ei tietyst tälläista juttua auttais täs kirjoittaa, mut oli pakkoa. Et kyl ihmiset ajattelee asioista niin eri tavalla.
Juuri mieheni kanssa keskusteltiin, et jos meillä olis käynyt noin muutaman kuukauden jälkeen, niin varmaan oltais lapsi pidetty. Ei vieläkään olla kovin kauaa yhdessä oltu. Silti ajatukset tulevaisuudesta on niin samanlaiset.
Mukavaa viikonloppua ja ++++++++++++++ tuulia kaikille!!!
 
Mulla kyllä pahasti näyttää siltä, että tämä päivä on kääntymässä kp 1:ksi :( Mutta ei vielä päivitetä sitä, kun ei vielä ihan niin reilusti kuitenkaan tule...varmaan illalla kyllä jo tulee...

Pitää varautua ja käydä jo hakemassa suklaalevy valmiiks...harmittaa jo nyt :'(
 
nanakuu.lle varovaiset onnittelut, siitä se viiva tummuu =)
mulmul, käyhän nyt siellä terkalla, niin ei sitten tarvii arvailla. paljon voimia sinulle :hug:
nasuli noita juttuja on kyllä kurja kuulla, kun itse yrittää niin kovasti. mutta toisaalta parempi niin, jos ei olisi ollut haluttu. itse en ikinä niin tekisi, mutta en tuomitse toisia. meillä kyllä kanssa selvaa heti alusta saakka ollut, että jos ois vauva ilmoittanut tulostaan niin olisi saanut tulla. mutta eipä tuo näytä tänne eksyvän :( anteeksi, ei vaan ole kovin positiivinen mieli tän kierron tuloksesta.
 

27.9.2008

Minnie-....................kp 94/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 72/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 69/30............................yk 4
Santtuli...................kp 67/27-57.......................yk 4
Hope22...................kp 58/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 54/26..............................yk 1
Humu82..................kp 46/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 45/35.................................yk 3
Ouska.....................kp 41/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 40/28-35..........................yk 5

salmiakkitassu........kp 37/28..............................yk 2
Sompio....................kp 36/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 36/28................................yk 2
Zande.....................kp 36/36.................................yk?
Talvis......................kp 35/30...............................yk 5
Sun Rise..................kp 32/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 32/30..............................yk 6
Piglet......................kp 30/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 30/28..............................yk 1

kukkaiskeiju............kp 29/34-39........................yk 2
Heinu......................kp 27/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 26/26-29.........................yk 8
iitu-.........................kp 25/29-31........................yk 1
Kuumeilija...............kp 24/26-41..........................yk 8
asty........................kp 24/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 22/32-40..........................yk 6
HaLPe.....................kp 21/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 20/28-29...........................yk2

yöperhonen-..........kp 19/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 19/28-30...........................yk 3
toivova-84..............kp 18/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 17/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 15/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 13/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 12/28-30...........................yk 2
Marshmallow...........kp 11/23-26..........................yk 4

kiharapää...............kp 10/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 9/28...............................yk 3 (T)
Daadeli....................kp 9/ .................................yk 8
Kia-85....................kp 7/??.................................yk 3
Delfis......................kp 7/28................................yk 2
Louvre....................kp 7/32-40...........................yk 7
Hemuli1981............kp 7/28-38...........................yk 5
Happyfeet...............kp 4/32...............................yk 2
Minttuli82...............kp 3/23................................yk 3
Mansikkatee..........kp 2/29.................................yk 3
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??................................yk ?
La bebe..................kp ??/??................................yk 1

 
nanakuu onnea! :flower:

mistähän vois johtua, että seksi sattuu? voiko oikeasti olla niin, että pippeli osuu kohdunnapukkaan ja siks tuntuu ikävälle? eilen tuntui ihan hemmetin pahalle kun meinattiin pupuilla, ei vaan oikein päässy tunnelmaan tuon kivun takia..
 
Sinivihka ja Zande mul oli sellasta kipua, ku mul oli kysta munasarjassa, mut voihan se johtua ihan mistä vaan..tos on vaa yks vaihtoehto :) mites sinikka meinasitko olla tänään rairai? mul ois kans tänään mahdollisuus, kun lähetää illalla kaupunkiin, mut en oikee tiiä uskaltaako ottaa yhtään..
 
Onnea nanakuu! (mulla vähän myöhänen sytytys)

:flower:


ON: minuapa kosittiin tänään.
joo ja mä vastasin ei.
ja mulle sattu ekä kuukuppikämmi. mies nimittäin oli hyvin innoissaan tulossa päälle yöllä, mutta oliki unohtanu sen kupin että mä laitoin sen seksin jälkeen. ja kuppi oli menny sivuttain ja en meinannu saada ulos sitä. sitte mä leikkasin mun kynnet ymmärrettävistä syistä. ja mun mies kattoo muita tyttöjä mesessä.
 
voi Kukkis; älä nyt mee putoomaan :hug: niin hyvin ku oviksenkin sait bongattua! mutta tuo suklaa se auttaa aina :)

mukavaa lomaa Halpe! täällä olen peukut pystyssä sun seuraavaan testaukseen :whistle:

mulmulin tilanne kuulostaa kyllä aika mutkikkaalle :/ koita jaksella :hug:
 
Oma mies se oli... noku se on aijemmin jääny kiinni siitä että se lirkuttelee toisille netissä, ja asiasta on koitettu keskustella ja hoitaa asia alta pois muutenki aikuismaisesti.
no nyt se jäi kiinni sitten taas... hajotin ja kierrätin web cameran ja pysyttelin kylmän rauhallisena kunnes mies tuli kotiin. teki mieli kyllä antaa semmosta palautetta että huh huh, mutta turvauduin piilovittuiluun toistaiseksi.

no mies sitten suoraan kysy "mennäänkö kihloihin ja unohdetaan tää?"

voitteko siis kuvitella!!!?? :eek: |O
olin hetken jo sanaton... onnistuin sentään pudistamaan päätä ja myöhemmin ku istuttiin alas ja juteltiin (siis kun mies huomas että se ei saa tätä mun syyks ja että mä en lankee marttyyri paskaan) niin mä selitin sille että mä haluan naimisiin tottakai, mutta että se perustuis siihen mistä oltiin sovittu aijemmin. eli ehdotonta luottamista ei ole, vaan se piti alusta asti molempien ansaita.

voi hyvä jumala sentään... no mä jään nyt seuraamaan että kuinka paljon paskaa täs kerkee vielä tulla niskaan ennenku kuppi täyttyy... vaikka sitte se kuukuppi...

oisko tyhmää mennä hakee jälkiehkäisypilleri? ovis ollu kyllä jostain alkuviikosta että taitaapi olla turha homma....tähän suhteeseen, joka se nyt on, mä en halua lapsia....
 
kiitos kaikille onnitteluista.. maanantaina yritän käydä sielä terveyskeskuksessa vielä varmistamassa.. mietin vain pitäisikö mun huomenna sit käydä tk:s kysyy et tarviiko mun mitään ilmoitella ennen kun vien näytteen labraan.. mut mut en tiiä saanko edes vastausta siihen kun siel on vaan päivystys...
 
Voi Nibbler :hug: Onpas tylsä tilanne teillä menossa :( Ei siitä jälkiehkäsystä tosiaan varmaan enään hirmusesti hyötyä ole. Toivottavasti saatte välit selvitettyä!

Onnittelinko mä jo nanakuuta? Jos en niiin oikein iso onnittelu!!! :heart:

Johanna: Alan olla kyllä toiveikkaampi taas...ei ole aamun jälkeen ainakaan siteeseen tullut mitään vuotoa...tosin kävin suihkussa jne siinä välissä että tiedä sitten. Mutta se on varma että suklaalevy ei ole kyllä koskaan turha :D
 
nibbler :hug: , johan on tilanne :( kauheen vaikea se on tietää koskaan mikä olisi oikea ratkaisu. onko se koskaan tehnyt mitään muuta kun lirkutellut niille? jotkut ihmiset on vaan luonteeltaan sellaisia flirttejä, mutta jos se ei jää siihen, niin sitten tilanne onkin jo toinen. teidän pitäis saada puhuttua, mutta omasta kokemuksesta tiedän ettei se oo niin helppoa. joko toinen ei suostu puhumaan, tai sitten puhuu ja lupailee, mutta asiat palaa aina ennalleen. koittakaa kuitenkin saada asiat kuntoon, varmasti se sua rakastaa, kun kerran kosi. voimia sulle :heart:
kukkaiskeiju, älä päästä tätiä sinne, seiso vaikka päälläs niin ei pääse valumaan =)
 
:hug: :hug: nibler kyllä tuo asia jotenkin selviää.. muista se et asioilla on tapana järjestyä :)
minäpä sitten reippaana tyttönä kävin sielä tk:ssa äskön pyörähtämässä ja oli ihana täti kun kirjoitti lähetteen labraan maanantaille yleensä ei kuulemma lähetettä tarvi mut nyt kirjoitti siks et terveydenhoitaja soittaa mulle sit iltapäivällä ja kertoo vastauksen.. hitto on tää vaan yhtä jännäämistä..
 
se sano että ei koskaan oo tenhy mitään oikeessa elämässä. nakuilemaan se oli niitä pyydelly.
vittu ku sattuu vaikka noin "pienestä"onki kyse. eilen mulla oli lähes normaali olo, semmonen että oisin just niinku muutki ja jopa pidin itsestäni.
nyt mä oon vaan ruma maho lehmä joka ei kelpaa edes omalle miehelleen.
mitä jos se on just näitä tapauksia jotka lupaa ja vannoo ja sit lopulta tekee sen taas.
sen mä tiedän että tuun ikuisesti epäilemään että se tekee sitä taas... voiko sellanen suhde toimia lopulta?
 
etkä oo.. noin ei saa ajatella.. tiedän että sattuu ja ikinä mikään ei ole pieni asia mikä sattuu tai tuntuu pahalta. sun pitäis noi kaikki asiat sanoa miehelles että se yrittäs ymmärtää että suhun sattuu! mutta vaikeeta se on :/
 
mä en oikein tiedä, vaikeeta ja inhottavaahan se on jos ei toiseen luottaa. ja lopulta väsytät itsesi kokonaan. sano sille että jos toi ei lopu, sä jätät sen. tee selväksi että tarkoitat sitä. jos haluaa olla sun kanssa niin pitäis yrittää parantaa tapansa.inhottavia noi tilanteet, kun välittää toisesta eikä haluis luovuttaa :( mä oon aina kyllä uskonut että pitää tehdä niinkun sydän sanoo.
 
niinpä... vaikka kuinka haluisinkin että tää suhde ei olis tässä, niin tuntuu että jos mä annan anteeks, niin se mieshän pääsis kuin koira veräjästä.

en mä osaa miehelle selittää miltä musta tuntuu. mä en löydä niitä sanoja. mä en halua alkaa sääliä itteäni, mä en halua itkeä ja voivotella että yhyy kato ku mä oon surkee reppana ja ah, niin pieni maailmassa. mutta tuolle miehen perkeleelle pitäs kyllä jotakin keksiä että nibblerillehän ei näin tehdä! ei. tajuskohan se ollenkaan että se ehkä menettää mut tollasella tempulla?! ja vielä yritti selittää että "noku aina ku sä oot niin vaikee niin..."

haistakoon paskan ja kehtaa vielä jotain sormusta tyrkyttää mulle niinku tyyliin "tässä, ole hyvä. ja nyt se turpa kiinni!" |O
 

Yhteistyössä