***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

sini kuis tuore teitin suhde on?? mun mielestä sillei oo niin väliä kunhan tuntee toisen ja on samalla aaltopituudella... mieki olisin voinu jo alkaa yrittää ko oltiin seurusteltu 6kk mut ukko ei. nyt sit ollaan jo 4v paremmalla puolella, ikää tosin vasta 20...

MM ollaan toisen vuoden paremmalla puolella :) itseni mielestä oikein hyvä aika tehdä lapsia, nuorena jaksaakin ihan toisellalailla kuin sitten "vanhana"...
sitähän kaikki sanoo, että mitä sitä toisten puheista välittämään, antaa puhua kun itse tietää mihin leikkiin ryhtyy ja kantaa vastuun, mutta oon sellainen ihminen, joka aina aattelee vähän liiankin monimutkaisesti asiat..

Meillä ainakin on niin, että sukulaisista tietää minun äitini meidän vauvaprojektista.. Sitten mun muutamia kavereita tietää, että me halutaan oma nyytti.. Mutta vain sellaiset kaverit joiden kanssa sitten asiasta voi jutella..

Mutta tuleva anoppini on ruvennut vihjailemaan, että lapsenlapsi olisi tervetullut. Jos meille tulisi se olisi molempien vanhempien ensimmäinen lapsenlapsi..

KP

Meillä vähän sama...Kukaan lapsuudenkaveri ei ole hankkimassa lapsia.. Se on täydellinen nou nou!! Muutama kaveri on nyt vanhemmalla iällä tulleet ja heillä on lapsia. Heidän kanssaan on paljon helpompi kertoa kuumeesta. Kaverit vaan puhuu, että odota nyt hyvä ihminen, että mikä kiire on tai että elä nyt nuoruutesi.. Okei ei 23v oo vanha, mutta mä haluun lapsen. tai siis ME halutaan lapsi. Me toivotaan meistä perhettä.. Ja samoin, kun mainittiin, niin mä otan toisten puheet välillä liian vakavasti ja mun ihme ajatusten takia oon välillä ihan sekasin :LOL: :ashamed:

ja siis meilläkään ei tiedä kuumeilusta, kun 2 vauvakaveria + paras ystävä, joka suosittelee odottamaan..............eikä muille kerrotakaan ennenkun kerrottavaa on.. Edes yrittämisen alotusaikaa en aio kenellekään kertoa...

om aina vaan mut surettii niin prkleesti ku toi täti vaan sit tuli..jotenki salaa uskoin ja toivoin että kyllä nyt on tärpänny mut ei.. yyh.. harmittaa ja pelottaa et entä jos en tuukkaa ikinä raskaaks, mies kun sitä niin odottaa ja toivoo..tai sillee, en tahtois sille tuottaa pettymystä..mutta jooo, tiedän..vastaa alkaa yk 2 :D turhaa vielä murehdin...mutta murehdin silti..ihan vähä..salaa...hiljaa mielessäni...... :ashamed:

hieno pino :)

täs ois tätä listaa, nyt en muista kenet mun piti sinne lisätä ja millä päivillä, mutta jos joku muistaa niin hihkasee, ehkä mä tuun vielä illalla kattomaan...

10.9.2008

Minnie-....................kp 77/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 62/??............................yk 2
Terhi82...................kp 57/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 52/30............................yk 4
Santtuli...................kp 50/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 43/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 41/30...............................yk 2

Heksu76..................kp 37/26..............................yk 1
Liunu.......................kp 34/29-30.........................yk 2
kiharapää...............kp 32/32-35..........................yk 12
yöperhonen-..........kp 30/29.................................yk 7

Humu82..................kp 29/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 29/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 28/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 28/25-29...........................yk 2
Apsu.......................kp 28/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 28/28-31...........................yk3
kaz.........................kp 27/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 25/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 24/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 24/28................................yk 1
Nera-85..................kp 23/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 23/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 22/29...............................yk 5
JenPen....................kp 22/28...............................yk 2 (T)
salmiakkitassu........kp 20/28..............................yk 2

Sompio....................kp 19/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 19/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 19/28...............................yk 1
Talvis......................kp 18/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 16/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 15/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 15/30..............................yk 6
Piglet......................kp 13/27-..............................(taustailee)
kukkaiskeiju............kp 12/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 10/26-31........................yk 11

Siniviuhka...............kp 9/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 7/26-41..........................yk 8
asty........................kp 7/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 5/32-40..........................yk 6
Miss Mindy...............kp 4/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 4/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 3/28-29..........................yk2
nibbler....................kp 1/28................................yk 16
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?

ja kiitos uudesta pinosta :flower:
sekä tervetuloa uudet, kiva saada tänne uusia =) kun ( onneksi) täältä aina siirtyy porukkaa tuonne odotus puolelle.
jospa minäkin sitten vaikka ensi kierrosta :attn:
nyt kyllä meinasin ottaa ovistikut käyttöön, joten kertokaas hyvä, helppo ja halpa???

Voisin liittyä kans tähän pinoon. Jos sopii.... Esikoinen olis haaveissa. Salaa jo toivoin olevani raskaana, mutta toisin kävi.
Meillä kaveripiirissä ei ole tietääkseni lasta yrittäviä tällä hetkellä. Meillä kuumeilusta ei tiedä vielä kukaan. Halutaan nyt ensin pitää vain oma tietona. Suhteemme on aika tuore, mutta molemmilla on selkeät yhteiset suunnitelmat tulevaisuutta varten. Mielestäni suhteen pituudella ei ole paljon merkitystä, kunhan tuntee toisen ja molemmilla on samanlaisia ajatuksia tulevaisuudesta.

Tervetuloa uusille!

Meillä ei kanssa kukaan tiedä tästä yrityksestä kuin me kaksi ja paras ystäväni. Näin se varmaan pysyy sinne saakka kun jotain kerrottavaa on. Voikun sitä kerrottavaa olisi piakkoin!

Waautsi uus hieno pino taas :D !! En ookkaan vähään aikaan kerinny palstailemaan ku on ollut kaikenlaista pihansiivousta ja töitä ja töitä...... |O
Hui kun en meinannu ees uskaltaa kahtoa omia kp:tä, hurjan pitkäks taas tääkin kierto venyy näköjään :headwall: !
Niin ja uusiakin näköjään tullut taas jännäilemään kanssamme, tervetuloa :flower: =) !

Täällä näköjään puheenaiheena että onko kerrottu vauvapuuhista kellekkään. Noh meillä muutama hyvä ystävä tietää, pakko on jollekkin päästä puhumaan kun tässä meilläkin jo vuosi vierähtänyt siitä ku pillerit heitettiin roskiin.. :( Ja toisaalta sillon ku jätettiin pillerit pois ni sitä oli niin innoissaan että senkin takia oli pakko möläyttää yhelle ystävälle melkein heti :D

toivova kotitesti.fi:stä olen itse tilaillut, siellä on niitä halpoja pakettejakin, et vaik 6 ovistestiä + 3 r-testiä kimppahintaan :)

hehehee, ostin muuten greippimehua kun halvalla sain..aion kitata sen purkin tänään ja ostaa huomenna lisää! en tiiä hyödyttääkö tässä vaiheessa enää mitään, mutta oonpahan ainakin yrittäny :D

kiitos ensinnäkin uudesta pinosta.! :)

tervetuloa paljon uusille :flower: ja taisi täällä olla muutama onnitetavakin.. jos en väärin katsellut. onnea siis aivan mahtavan paljon ja pikkuiselle litra tolkulla vauvaliimaa ja kaikkea muutakin tahmaista mukaan.! :)

ON: täällä kp 2 :headwall: ja voi perkele että ketuttaa.!!!! :kieh: aina vain kerta toisensa jälkeen joutuu pettymään.! menipä siinä sitten iloinen muuttofiiliskin sivusuun... anteeksi tämä omanapaisuus, harmittaa vaan niin paljon.! :ashamed: nyt siis alkaa kauheat pakkailut kun ihan pian on se muutto... joten siis en täällä kerkeä kovinkaan paljoa kirjoittelemaan, käyn lukemassa juttujanne kun kerkeän :) töissä ollessani kerkeän muutaman sanan vaihtamaan. kaikille siis valtavan suuri ++++++++++++ puhuri.!!! :whistle:

Täytyy myöntää että olen tässä kierrossa alkupuolella juonut greippi mehua kyllästymiseen asti ja sen lisäks myös karpalomehua. En kyllä huomanut oviksen aikana mitään super limoja mikä on kyllä harmi!

Kotitesti.fi stä mäkin olen tommosen paketin tilannut. Vielä en ole kuitenkaan kunnolla ovista enkä raskautta pongannut :D . Toimivuudesta en siis tiedä.

hei vaan kaikki, pitkästä aikaa! :wave:

En ole aktiivisesti kirjoitellut, kun kiertokin ollut tylsässä vaiheessa eikä siis kerrottavaa. Mutta sitäkin aktiivisemmin olen lueskellut teidän muiden juttuja :D

Tervetula uudet :flower:

Huomaan nibblerin päivittäneen itselleen kp 1:sen :'( Todella todella iso ja lämmin hali :heart: , toivoin kyllä jo kovasti teidän puolesta...

Viisauden hampaita tosiaan poistettiin kaksi silloin viime viikon maanantaina, ja sen jälkeen on särkenyt kovasti, tuntuu ettei loppua tule... Ei liiemmin innosta sekstailla tän hedarin kanssa! Ovis varmasti lähestyy, en sitä yritä bongailla.

Mie kyllä kerroin heti parille työkaverille kun jätin pillerit pois, ja nyt uudessakin duunissa oon kertonut et saa tulla jos on tullakseen. Äitikin tietää sekä sisko. En oo sen kummemmin tai vakavemmin heidän kanssaan asiasta puhunut, maininnut vaan. Olenhan katraastamme vanhin, melkein 28... Joten tervetullut on :D

voi nibbler *voimahalaus* :hug: :hug: :hug:

Apsu itse oon niillä kotitesti.fi:n ovistestiliuskoilla saanut ihan selkeitäkin positiivisia tuloksia silloin kuin oon tikuttanu..
Aika jännää ettei sulla se mehu sillälailla tepsi, itselläni ainakin valuu limat polvissa mehukuurin jälkeen..

Yhteistyössä