Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Daadeli eikös talonmiehen pitäisi kysyä lupaa ennen ku menee omilla avaimilla sisään?? :O Niin ainakin täällä tehdään.. mut tosi röyhkeetä jättää lappu vaa.. jos kerta oves ilmotus lemmikkieläimistä..

Onnittelut Jouskari... :) :heart:

Tervetuloa uusille :flower: ja tsemppiä niille joilla jännät päivät... :)

yöperhonen noku mä en voi sille mitään :D eilenki illalla oli vähän aikaa semmonen kipu, sit mä täs paikallani hieroin mun selkää ja ku yhestä kothaa apino niin alavattalla tuntu sisällä semmonen kipee kohta. ja sitte se kipu loppu. :eek: mikä lie härö. onko sulla nyt ollu kipee?

tietääkö kukaan koska on täti punaisen syntymäpäivä?! olisin kalenteria sille ostamassa :kieh:

nibbler, mulla on melkeen koko aika selkä kipee, alaselkä varsinkin.. mut sellasta mahakipua kun sillon oli ni ei oo ollu niin vahvaa... eilen tosin kun oltiin siipan kanssa kaupoilla niin rupes vähän sattumaan, mutta meni sitten hetken päästä ohi. ja koirapuistossa illalla kävi sama juttu.! selkä mulla kipeytyy eniten pitkän seisomisen jälkeen. sillon kun oltiin kaupoillakin niin ei voinu kyllä pitkään seistä kun rupes alaselkää vihlomaan.. en sitten tiiä mikä siinä on

mulla tuli se kipukohtaus ku maattiin miehen kaa sohvalla kattomassa elokuvia ja eilen tosiaan täällä töissä.no mut koska mä sain sulta selkäsäryn niin ota sää tää mun niskasärky :)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1133013
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1133054

hienosti just nyt siellä on kaks aloitusta aiheesta :D

nibbler, mulla tuli kans tänään aamulla hirvee kipu tonne ihan alavatsaan vasemmalle, ihan kun joku ois vääntäny puukkoa sielä.! ja voi kuule, et sä oo ottanu multa sitä selkäkipua kokonaan pois ni en voi ottaa sun niskasärkyä :) mutta js yhtään lohduttaa niin mulla on kyllä niska puutenkin kipee ilman että otan sitä sulta :D se on tän työn syy.! piruvie..

no nyt ku me tautisamistellaan, niin koskas meillä alkaa menkat?

mä muistaakseni sanoin tädille, että tulee sit ajoissa ku on kuitenki tullakseen niin mihin ihmeeseen se on jääny? se on katala ämmä ku ei yhtään tottele!
jos ei nyt yönaikana tule niin meen ostaan sen halvatun testin että mä saan testailla niitä negoja... tai oikeestaan... yks varma konsti on alkaa lukee raskausoireita. about 10 kertaa ku lukee että "menkat ei tullu mutta olin varma että en ole raskaana ja siti olin" kertomuksen jälkeen ne sitte alkaa. :kieh:

mulla on hasselpähkinä snickerssiä :)

no mulla ikävästi tuhrua tulee... en ymmärrä mitä tää on kun aina täti on tullut vaan suoraan ruminällä ovesta sisälle eikä ole eteiseen jäänyt norkoamaan. en voi ymmärtää.! tää on TAAS varmasti negakierto.. alkas nyt sit vaan kunnolla.!!! millos sen tädin pitäis sun luo tulla.? toivotaan toki että jättää kokonaan tulematta.!! :)

kaz
On kyllä tosiaan, että kun ensin lukee raskautuneiden raskausoireita ja sitten samat lukee palstalla, jossa ei olla raskauduttu. Niin ei kyllä ikinä tarvii kuvitella olevasa raskaana.. Samat oireet joka tapauksessa.. :kieh:

Minun makuhermoja hasselpähkinä snickers ei vakuuttanut :(

kaz sehän on paras keksintö sitte hapen! :D
joo ja oireet plussanneilla on samat ku ennen menkkoja niin lähet siitä sitte arvuuttelemaan kumpi on kyseessä :D

yöpee tänään ois pitäny alkaa. aamulla oli menkkakipuja semmonen puoli minuuttia ja sitte sen jälkeen ei mitään. ne on taas kolme päivää myöhäsessä sitte.

nippis, ompa nyt sit molemmilla lempinimet :) ei ne ole myöhässä, ne ei tule sulle ollenkaan.! mun on kai pakko varata aika lekurille, ei täst tuu mitään... ainakin siinä vaiheessa varaan jos ei toi täti nyt kunnolla tuu. ois se kyllä muutenkin fiksua niin sais ainakin selvyyden näille ihme oireille...

yöpee no mä oon liian laiska kirjottamaan koko nikkiä varsinki ku mitä todennäköisimmin istun tässä ihan kymmeneen saakka :)

tuosta lekurille ajan varaamisesta, mun yleinen neuvoni on että mielummin lääkäriin kerran liikaa ku kerran liian vähän :) sitäpaitsi me tehdään joka päivä työtä siks että me saatais siellä mahdollisimman halvalla ravata. ja siellä ne ainaski yrittää tietää mikä meissä on vikana :D

aika muuten hienoo; meidän tk:ssa ei oo enää yhtään lääkäriä joka puhuis suomea....

nippis, mulla on vaan se ikävä puoli että jostain kumman syystä mä pelkään lääkäreitä.. :/ se on kyllä kumma että ei oo enää montaakaan suomalaista lekuria.. sillon kun asuin vielä espoossa ja kävin siellä tk:ssa, niin ei kumpikaan sen lääkärin kanssa oikeen ymmärretty toisiamme. siitäkin voi tosin johtua se, että en oikeen tykkää käydä näiden valkotakkisten luona.. ja monet sairastelut ja leikkaukset lapsena, voivat myös olla osasyy..

yöpee mulla on vähän sama kans, nyt aikusena on alkanu helpottamaan ku tietää että ei ne lääkärit kaikki oo hankalia.ensiapu ihmiset meijän tk:ssa ei oo mitään järjen jättiläisia muutamaa ihanaa tapausta lukuunottama, muut siellä ne ei edes yritä.

teddybear82, mä en ainakaan aatellu käydä erikseen lääkärissä. Mä tosin jouduin lääkitykseni takia käymään mua hoitavalla lääkärillä juttelemassa asioista muutenkin, että ehkä se hoitu siinä samassa. Hän ei kyllä mitenkään tutkinu mua tms, ihan vaan juteltiin ja lähinnä siis mun käyttämästä lääkkeestä, ei juuri muusta.

Iltoja Naisille! :) Huh,nyt ollaan kotosall.Ihanaa,tein tuossa ruokaakin ja nyt istun koneella. :p
Onnea [/b]Jouskari :heart:
luin tuossa teidän tekstejä,ja bongailin sieltä oire neitejä.Voikun oliskin nyt tärppäilly vaan :heart: Nimittäin eilen ku aloin nukkumaan,ja köllähdin selälleen,nipisti ihan ku olis joku tungettu sinne,joku terävä.Mie ihan ponkasin ylös,että mitä hemmettiä.Ja ennen nukkumaan menoa kummaltakin puolelta ala massua vääntä voimakkaasti.Hmm.??
Tai sitten tämä on vain minun toiveajattelua jälleen :ashamed: huoh.

teddy mä en käyny, mutta keskustelin asiasta mun ravintoterapeutin/psykologin kanssa ja se sano että on erittäin huono idea tehdä lasta. hyvä kun en kuunnellu niin oon saanu tässä kuumeilun lomassa hoitaa kehoni ja mielenterveyteni kuntoon. mut muualla en oo käyny ennen aloitusta vaan vasta myöhemmin.

yöpee niinpä, ja eihän se mitään hengenvaarallista voi olla :) ja jos löytyiski jotain vikaa niin hyvä ku huomataan :)

Sannya, miksi kaikilla on niin samanlaisia oireita ja sitten ei tapahdu mitään.? kuulostaa aivan kun kertoisit mun kivuista.... kai me vaan kaikki ollaan niin hourahtaneita että kuvitellaan vaan :D toivottavasti ei, kumpa plussattais kaikki.!

Ohoh,ei oikein onnistunut tuo minun lihavointi.Yritin korjata mut eipä mitään tapahu.
yöperhonen Niinpä :D Välillä tuntuu,että hemmetti ku ajattelee sitä ees vähäsenki.Nii sit koko ajan miettii.Ja sit potuttaa ku menkat alkaa.Mutku ei voi olla ajattelematta.Pitäis olla koko ajan jotain muuta tekemistä.Ja sitku viel iskee kauhee testaamis vimma :ashamed: Mut ei passaa EI. Pois se minusta! :kieh:

Yhteistyössä