Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Veena, ekan kerran kuulin ton kun seisottiin mun sillosen poikaystävän kanssa liukuportaissa ja siitä sitten kiirehti ihmisiä ohi niin se sano mulle: "kato nyt, ei tollasilla kiireisillä voi tulla kun vaan kusipäisiä lapsia" :D meillekin tulee siippani kanssa aivan varmasti vaan enkeleitä, ollaan me sen verran laiska pariskunta :D

JenPen
Daadeli Otatko mäyräkoirasta vastalahjaksi täältä 35 kiloa juuri 8 kuukautta täyttänyttä kiharakarvaista noutajaa, uhmaikä on ollut läsnä kuukauden verran ja korvat ovat enimmäkseen kuurot? :D

Minkä rotusia ne sun vanhemmat koirat on? Otti silmään toi että laskit ne vapaaksi ja komensit hakemaan pikkuveljen takaisin, tuli mieleen et ovatko jotain paimenkoiria. Hieno homma jos tuollaisen osaavat! =)

Niin joo, ihan törkeä talonmies muuten... Meille ei koskaan tuu talkkari jos ei ite olla kotona, tietävät huoltoyhtiössä että meidän koira ei päästä vieraita sisään eivätkä ees yritä :D

Sitte itse aiheesta... Kertokaa mulle voiko olla mahdollista että olen kuitenkin raskaana? Jos pillereiden jäljiltä ovis onkin ollut huomattavasti myöhemmin ku pitäis ja eka mahdollinen testauspäiväkin olis siksi myöhemmin? Ihmettelen kovasti miksei menkat ole vieläkään alkanut, mulla on joka pilleritauolla (kestänyt yleensä muutaman kuukauden) tullu menkat ihan ajallaan. Rinnat on tosi kipeät, ihan kosketusarat, pissattaa jatkuvasti ja vaikka mitä.
Olen kyllä melko varma että menkat vaan myöhässä, mut nää oireet ihmetyttää ja se kun ei mulla oo ennen koskaan ollu täti myöhässä. Jos se täti suvaitsisi saapua joskus, niin ajattelin mennä lääkärin tarkastukseen papa-kokeeseen ja muutenkin, varmuudeksi. Mulla on papassa pari vuotta sitten ollu kakkonen, mutta se kyllä korjaantui ja sen jälkeen ollu ykköstä vaan. Olis senkin takia varmaan ihan hyvä käydä tarkastuksessa.

JenPen hmm, saattaahan se olla mahdollista.Mutta odottele rauhassa. :) Tai sit eikun testin kimppuun :D Millon sie muuten lopetit pillerit.Ku se on nii yksilöllistä ne kierrot.Ku mennöö sekasi.Toisilla nappaa heti,toisilla myöhemmin.Mut voiku oiskii napannu :heart:

kaz
Mennään vaan kaikki, niin saadaan selvyys.. Minullakin ärsyttää ku välissä tuntuu vatsassa jotain ja sitten on ihme huimauskohtauksia ja alle 5 minuutin päänsärkyjä :/ nyt on kylmä ilman fleeceä ja sisällä on lämmintä 24 astetta :eek: aargh. Haluu vastauksia, varsinkin ku ennen pillereitä menkat on tulleet joka kolmas viikko... Onko kellään muulla samanlaisia tuntemuksia?

JenPen yllytän sua pissalla lotraamiseen ;)

(.) ihan ku meille yritettäis kertoa ettei meille vauvaa anneta. yritin ommella yhtä vauvan paitaa, kun oon ihan kivasti saanu aikaseksi noita vaatteita, ni kone teki töks-tempun. en tiiä mikä sitä vaivaa :ashamed: alalanka vetää kireelle mut samal kauheen löysää, ihan ku se jäis jumiin johonki aina vähäks aikaa... :| ja kauhee poru siitä tietenkin tuli :LOL: ei vaiskaa... nyt mulla ei sit vaa oo tekemistä taas muuta ku olla koneella. :'(

kaz, mullakin on vatsa ollut ajoittain kipeä, huimaa kun nousee ylös ja nyt on kolmatta päivää pääkipeä.. ja löytyyhän noita.. pissattaa, yököttää, unettaa, kaikki hajut tuntuu vahvemmilta kun normaalisti, itkettää... ääh, tulee vaan kipeempi pää kun miettii näitä.!

kaz
Itse kun tuolla katselin muiden pillerit lopettaneiden kiertoja, niin sais melkein olla puoli vuotta ihan rauhassa ettei menkkoja tarvi odottaa...hih.. mutta toisaalta taas olen käyttänyt matalahormonisia pillereitä (Mercilon), joten uskoisin että ihan ihmisten ajoissa palautuis rytmi. Ei vaan uskalla tilata mistään raskaustestejä, koska en vaan usko että se olisi mahdollista, sillä meidän perheessä ei aikaisten kokemusten perusteella onnistu mikään ensimmäisellä kerralla... :headwall:

kaz mä söin kans mercilonei... 5v.. ja kyllä mulla on vaikuttanu lopetuksen jälkeen on ollut pitkiä pitkiä kiertoja, 40-50pv... en halua masentaa mut älä vielä innostu :ashamed: jostain lääketeollisuuden sivuilta löysin tiedon jonka mukaan ihan itse mercilon aiheuttaa kuukautisten puuttumista sivuoireena lopetuksen jälkeen. :( tietenkin hlökohtaista mutta... meillä päin kans mikää harvemmin heti onnistuu ja tuurii ei oo koskaa.. :D

onnea jouskari!! :flower:

aaaaaaarg entistä enemmän ärsyttää et ei oo tärppiä alkanu kuuluun...kierrosta toiseen pettyy vaan entistä pahemmin. :'( mitenhän sitä sais ittensä koottua?? miten saaha ajatukset ihan muualle?? palstataukokaan ei auttanu... :ashamed: töissäkin tulee kokoajan mietittyä semmosina hetkinä kun on hiljasta sitä et miksi mulle ei voida onnea suoda??!! |O

mut joop ehkä meen nyt pois koneelta ja aattelen jotain muuta, jotain kivaa!!

illan jatkot!! :wave:

yöperhonen juu kaikille plussat nyt heti... mä oon ihan kurkkua myöten täynnä näitä samperin raskausoireita, jotka todennäköisesti huijaavat vaan mua!! viel tartteis jokunen päivä odottaa ni vois testata. :ashamed: ja mä kiehun muutenki nyt ku toi saatanan ompelukone ärsyttää mua. :kieh:

mulmul, mäkin mietin sitä että miten sais ajatukset pois tästä kaikesta, jos sitten vaikka tärppäisi.. ja toisinaan mietin sitä että miksi meille sitä lasta ei suoda.?!

juuuuuri äsken kuulin että mun exä on ihanan pienen tyttölapsen onnellinen isukki.. miksi ei mulle sitä lasta suoda.? :'(

Huomasin, että olen teidän listalla vielä taustailijana. Mut voi oikeastaan poistaa listoilta. Siirryn enemmänkin tuonne lapsettomuus-puolelle, kun meillä alkaa vuosi tulla täyteen ja hoidot aloitetaan nyt syksyllä. Hoitojen laadusta ei vielä tiedetä, ennenkuin miehen testin tulokset tulevat.

Oikein paljon plussaonnea teille kaikille! :heart: Ei tätä lapsettomuutta toivo pahimmalle vihamiehelleenkään. :ashamed:

Talvis, jotenkin sitä kyllä aina jaksaa vaan yrittää eteenpäin, vaikka pahalta aina välillä tuntuukin.! onneksi olemme naisia ja kestämme.! haluaisin vain tietää miksi näitä raskausoireita on näin paljon ja sitten ne ei kuitenkaan ole mitään sitä oikeaa

Yhteistyössä