Daadeli Otatko mäyräkoirasta vastalahjaksi täältä 35 kiloa juuri 8 kuukautta täyttänyttä kiharakarvaista noutajaa, uhmaikä on ollut läsnä kuukauden verran ja korvat ovat enimmäkseen kuurot?
Minkä rotusia ne sun vanhemmat koirat on? Otti silmään toi että laskit ne vapaaksi ja komensit hakemaan pikkuveljen takaisin, tuli mieleen et ovatko jotain paimenkoiria. Hieno homma jos tuollaisen osaavat! =)
Niin joo, ihan törkeä talonmies muuten... Meille ei koskaan tuu talkkari jos ei ite olla kotona, tietävät huoltoyhtiössä että meidän koira ei päästä vieraita sisään eivätkä ees yritä
Sitte itse aiheesta... Kertokaa mulle voiko olla mahdollista että olen kuitenkin raskaana? Jos pillereiden jäljiltä ovis onkin ollut huomattavasti myöhemmin ku pitäis ja eka mahdollinen testauspäiväkin olis siksi myöhemmin? Ihmettelen kovasti miksei menkat ole vieläkään alkanut, mulla on joka pilleritauolla (kestänyt yleensä muutaman kuukauden) tullu menkat ihan ajallaan. Rinnat on tosi kipeät, ihan kosketusarat, pissattaa jatkuvasti ja vaikka mitä.
Olen kyllä melko varma että menkat vaan myöhässä, mut nää oireet ihmetyttää ja se kun ei mulla oo ennen koskaan ollu täti myöhässä. Jos se täti suvaitsisi saapua joskus, niin ajattelin mennä lääkärin tarkastukseen papa-kokeeseen ja muutenkin, varmuudeksi. Mulla on papassa pari vuotta sitten ollu kakkonen, mutta se kyllä korjaantui ja sen jälkeen ollu ykköstä vaan. Olis senkin takia varmaan ihan hyvä käydä tarkastuksessa.