Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Huomenta neidit :wave: Alkakaas tulla kertomaan plussa uutisia BB ja DeviLiah :p :D ööö, olikos muita joilla testaaminen häämöttää?? anteeksi, en muista. Mut kaikille +++ :whistle: puhalluksia siis.
Mies käryyttää pannulla, pekonia ja munia.. aikoi valmistaa minulle aamupalan, josta jalat lähtee alta ja totta vie, et lähteekin.. pekonin haju on aivan järkyttävä. Mut täytyy vaan esittää, tykkäävänsä ja samalla suun kautta hengittää ;) No Täytyy muilla herkuilla täyttää massu.. mut nyt syömään, palaillaan myöhemin :wave:

ihanaa kun on vapis taas. :)

tänään ajattelin loihtia potkuhousut vastasyntyneelle ja jonkun paidankin jos ehdin. tartteis vaan hakea kaksoisneula tosta keskustasta.

meiän koiruus on pipi :'( se oksensi ekan kerran la-su yöllä, pelkkää valkoista vaahtoa tosin.. su aamupala pysy sisällä, mut päiväruoka tuli sit ulos taas... mut oli kyl NIIN paljo sitä et siin oli varmaan aamupalaaki. illalla koitin antaa riisiä, taas meni pari tuntia ja ylös. tänään sai aamulla 1tl riisiä, tadaa, tunti ja tuli ylös. :( pelkään et raukka kuivuu.

johanna juu, niin mä teen. kun se on kumminkin sillai ihan virkeä, että ei o flaati. huomenna heti mennään jos ei helpota. onneks ei tuu molemmista päistä :x toi on muutenki kohtuu herkkä oksentaa, mikään muu ei sitä koskaa oo vaivannu paitsi noi yhtäkkiset oksentelut. kolme mattoo yrjössä, ehanaa :LOL:

Huomenta!

Ihanaa, vapaapäivä! Aattelin kohta lähteä keskustaan lounaalle, hmm mihinhän sitä menis...
Juu eipä mulla enää ollu huono olo ku heräsin, eli tais olla lievä ruokamyrkytys tms.
Talviksen koirulille paranemisia ja stemppiä maton pesuun, ei oo kauhean kivaa hommaa, tiedän :D

Talvis Tyhjätty :wave:

ootko muuten koittanu antaa parafiiniöljyä koiralle?
meidän yks kissa oksentelee vähän väliä ja yleensä se parafiiniöljy auttaa. en tiiä saako sitä ehkä apteekista, me haetaan aina anopilta.
ampiaisenpisto kuulemma saattaa aiheuttaa oksentelua.

Huomenta päivää kaikki.. :)
:hug: sitä tarvitseville.. :) ja onnea kaikille niille joilla on testipäivä tulossa.. :) :heart:

Babyb miun su meni aika pitkälti nukkuessa.. väsytti ihan kamalasti.. :( Muuten ihan kivasti..

Talvis koiruudelle paranemisia.. meidäkin koiruus oksenteli tossa joku aika sitte.. :( mut meni kyl ohi, annettiin pieniä määriä ruokaa päivän mittaan ja sit runsaasti vettä...sillo oli muistaakseni tosi kuuma...

Talvis oliko se sun koira pentu? Ne nimittäis kuivahtaa yllättävän nopeasti, niin pitää muistaa tarkkailla. Jos koira ei muuten oikeastaan juo niin kandee keittää vaikka pakasteseitiä runsaassa vedessä ja juottaa sitä. Meijän nuorin koira joutui pikkupentuna ihan tiputukseen kun oli niin kuivunut oksentelusta. Apteekistakin saa erillaisia lääkkeitä vatsaflunssaa varten.

Tää pino on kyllä supertehokas, tekstiä tulee kokoajan ja hyvähän se vaan on. Onnea kaikille plussanneille!!Ja kiva että plussanneetkin käy täällä kertoilemassa edistymisestä.

Täällä odotellaan kuukautisia. Tylsää on :) .

Duffy Oisko viikon jälkee oviksesta tai sit se ol vaa pari pvää enne plussaa, toivon kovasti et sie ny plussaisit!! :heart: (en huomannu su kysymystäs aiemmi :ashamed: )

nibbler, no ei me oikee muuta ko oli se kasvohoito, sit mentii amarilloon syömää ja särkkiksee =) Oli oikein ihana reissu :heart:

mitähää muuta ois kysytty.. Ei kai täs muuta :) Ei muuta ko ny raskauvutte kaikki ja sit nähhää tuol toisel puolel ainaskii useemmi!!
:hug: +++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:

Mulla täällä meinaa olla jännät paikat. Tosin pikku pessimisti minussa kyllä enempi myllää ku et toivois kovastikki. Tänään menossa kp 30/29-34, et katellaanpa mites tässä käy. Alamasua vihlonu kyllä nii kovasti ja vv:tä tulee vaikka muille jakaa, et pelkäämpä pahoin et se täti tekee kovastikki tuloaan sieltä. :ashamed:

Tervetuloa markka ja minttuli + kaikki muut uudet, ku en enää kaikkia ees muista ku tulee tuota tekstiä teillä nii kovasti täällä! :wave:

voi hyvä jumala mulal on huono kunto *hikoilee metrin säteelle* töihin lähtiessä huomasin että eihän mulla oo autoa ja pyöräki tymästi jätetty kaupungille. ei muuta ku patikoimaan henkensä edestä. 30 meni, tulin myöhässä ja nyt istun täällä kaukana nurkassa tomaatin punasena ja koitan hengittää normaalisti. phew.... onneks oli hyvää musiikkia mitä kuunnella samalla.

miracle sehän kuullosti just täydelliseltä polttaripäivältä :) just tollanen se sais mullekki olla. mä en kauheesti tykkää semmosista joissa pitää pukeutua jotenki ihmeellisesti ja nolata ittensä... tai ehkä mä voisin jotakin mennä myymään kaduille :D mutta thät´s it.

Sannya se ei välttämättä merkitse mitään, jos kerron, että mullakin se on suurimman osan ajasta todella kova ja takana :p
itse en osaa tulkita tuosta nipukasta mitään, se tuntuu elävän ihan omaa elämäänsä välittämättä näistä "yleisimmistä olomuodoista" :D :D oviksen aikaan kyllä selkeästi löllömpi kuin yleensä..

lupaan kautta kiven ja kannon että en lue raskausoireketjuja *käsi sydämellä*
tää on pisin mihin oon päässy ilman pienintäkään toivon pilkahdusta ja mä haluan että se pysyy sellasena...

se oli kolmella SE päivä huomenna... jännittääkö? :) miltä tuntuu?

Voihan ähmelö! On vähän sellasta oiretta, että virtsatieinfektio saattais olla tuolla oven takana kolkuttelemassa :( Pitää yrittää juoda oikeen paljon, jos sais vaikka kotikonstein karkotettua ton orastavan vaivan. Ei olis kovin kukkeeta "nauttia" tädin vierailusta ja pissitulehduksesta yhtäaikaa...

Herkuttelepa Daadeli myös mun puolesta! Mä napostelin eilen karmeen säkillisen karkkia ja nyt pidän kyllä taukoa kaikista herkuista. Kesän aikana on tullu useempi kilo pelkän mässäilyn takia...

haaveiluja84:lle tervetuloa! Kyllä se yritys teilläkin vielä tuottaa tulosta. Tsemppiä :hug:

Yhteistyössä