Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

jokohan munkin pitäis huomenna tikuttaa sitä ovista ekan kerran ettei vahingossa mene ohi...kp 16 huomenna siis... Johanna: tuntuko sulla jotain ovis oireita vai satunnaisestiko testaat?Toivotaan että huomenna sitten sulla viiva tummenee!!! mulla ei vielä oikeastaan mitään oireita oviksesta...lima on sellasta aika maitomaista...tai olisko vetinen piimä parempi kuvaus:LOL: Ei kuitenkaan kananmunan valkuaista kirkkaana...

Onpa aika erikoista, mitä meidän pinosta puhutaan. Onko jyrkkyyttä ja kärkkyyttä se, että asioista puhutaan suoraan. Ehkä sitten niin, mutta itse en ainakaan halua mihinkään hymistely-pinoihin, missä ei voi mitään negatiivista puhua, vaan missä kaikki on jokapäivä niin ihanaa ja mahtavaa.

JenPen
KP Mä luin joku aika sitten sileäkarvasista noutajista jutun Koiramme-lehdestä, siinä oli muutama pitkäaikanen kasvattaja kertomassa rodusta. Sks ihmettelin ku siinä oli niin paljon negatiivista. Kuulemma kuolevat melkein kaikki syöpään ja usein 6-7-vuotiaina mikä on isollekin koiralle tosi vähän mun mielestä... Lisäksi siinä oli jotain et on taipumusta olla aggressiivinen IHMISILLE mikä kuulostaa uskomattomalta millekään noutajalle. Mut luonnetesteihin ne tulokset perustuivat.

G Meillä nyt oli vasta eka yrityskerta, mutta ovistikut olen tilannut että jos niillä yrittäis parantaa mahiksia... Greippimehua ajattelin myös ostaa, vaikka se on kyllä pirun pahaa :x

HalPe Tiedän tunteen kurittoman koiran aiheuttamasta raivosta... :D Edellinen oli ihan mahdoton nelivuotiaaksi asti vaikka kaikki vakuutteli et kyl se viimeistään 2-vuotiaana rauhottuu... Sen jälkeen tottelikin sitten ku joku tottelevaisuusvalio! Mut nuorena teki sellasta et ei lähtenyt kauas karkuun, saatto pysyä metrin päässä mutta ku ojentauduit laittamaan pantaa kaulaan ni sehän hyppäs tietysti kauemmas. Ja siitä ilmeestä voisin vaikka vannoa että se koira nauro mulle päin naamaa!

Ja piti vielä kertoa kaikille ihana uutinen :heart: Sain tänään kuulla serkun synttäreillä, että tämä yli kolmekymppinen serkku on vihdoin ja viimein kolmannella kuulla raskaana! Hänellä takana muistaakseni 6-7 keskenmenoa, miljoonat hedelmöityshoidot ja vielä se, että edellinen mies jätti hänet koska serkkuni takia he eivät voineet saada lapsia. Nyt uuden miehen kanssa sitten ilman hoitoja onnellisesti raskaana. Että kenessäköhän se vika sitten loppujen lopuksi oli... :kieh:

JenPen
Sun Rise Samaa mieltä sun kanssa! Kyllähän meistä varmasti jokainen tietää ettei valvotut yöt, koliikit, sairastelut, synnytys, uhmaikä ja sitä myöhemmistä ikävaiheista puhumattakaan mitään helppoja tule olemaan. Joillakin on helpommat vauvat, joillakin enemmän hankaluuksia. Omituista se mun mielestä olis että vauvakuumeen ja raskauden yrityksen keskellä jo tuskailisit kuinka rankkaa se lapsen kanssa eläminen on! Kuka täällä kuumeilisi jos ei oli niitä ruusunpunasia kuvitelmia myös mielessä... :heart: Täällä palstalla kyllä huomaa miten pikkumaisia ja typeriä aikuiset ihmiset voivat olla. Monta lasta synnyttäneenä/kasvattaneena luulis olevan jo aika paljon kärsivällisyyttä, järkeä ja tahdikkuutta mut ei se niin taida kaikkien kohdalla mennä.
Miten meitä sitten on haukuttu? Mä en oo huomannu vaikka monissa pinoissa käyn joskus lueskelemassa.

JenPen
Sannya Kauanko sulla on pillereiden lopettamisesta aikaa, jos nyt eka selkee ovis? Mä mietin et koska mulla mahtaa ovis olla, ja oliko tässä ekassa kierrossa lainkaan.

Minnie- Jos päivität pinoa huomenissa, niin mä huomasin et olin laskenu kp:t väärin! Vasta perjantaina olis menkat pitäny alkaa eli nyt sunnuntaina onkin siis vasta kp 30/28.

louvre: Oon mä yrittäny noista laskurijutuista katsoa. Ovistestin mukaan se tikuttelu pitäis mun kierron mukaan alottaa kp 17-22...eli ei taida sittenkään olla järkeä tikutella vielä huomenna ilman oireita. Heh, Helistimen laskurin mukaan mulla olis ovulaatio 15.8 , mun synttäripäivänä!!! Saan siis mieheltä synttärilahjaksi siittiöitä :LOL: Mutta mikäs kp sillon mulla...20...hmm...voi olla...pitää tikutella ja toivoa parasta!

kukkis Mä oon tehny silleen et alus oon testannut jokatoinen pv ja sit kun viiva on lähtenyt tummumaan niin sit joka pv. Ne tikut on niin halpoja netissä, et olen tilannut kunnon satsin ja tikutellut tikuttelun ilosta. :LOL:

Joo ihana synttärilahja :heart: :D

JenPen Lopetin pillerit kesäkuun 16pvä. Eli siitä ois melkein 2kk ;) Yleensä kierto on sekasin monia kuukausia.Eli saa odotella monia kuukausia ennen ovista.Mut se on sit nii ihmiskohtasta.Ja mie aloitin ovis bongailun kesäkuun lopulla :) Eli eikun tikuttelemaan.

Minnie- Saa minut lisiä listaan kiitos. :wave:

Taas tuntuu jotain kummaa menkkamaista jomotusta... Keskiviikon limoista taas ei ole tietoakaan. Onneksi ovistikut on tulossa, en oikeen osaa tulkita näitä oireitani vielä. Tällä hetkellä olen vaan iloinen kun kropassa selkeästi jotain tapahtuu vuosien pillerien jälkeen. ;) Todellakaan en usko tästä kierrosta raskautuneeni, siis voihan yhdellä yritys kuukaudellakin plussata mutta tuskin sentään yhdellä edes sinne päin ajoitetulla pupuilulla, tai ainakin se on erittäin epätodennäköistä. :LOL: EN tiedä siltikään uskaltaisinko juoda ensi viikonloppuna vanhempien hääpäivillä sitä ennen kun ei ole järkeä testatakaan kun taitaa sitten olla kp 21 vasta eli jos sitä tyytyisi vaikka muutamaan lasiin punaviiniä. On siinä taas sukulaisille selittely... :p

Kukkis: olihan mulla niitä pieniä nippailuja taannoin, mutta en niihin itse luota. aattelin vaan alottaa aikases tikuttaa, ettei mee ohi... eli ihan randomina vaan :D tänään vast ollu jonkunmoisia limoja. aattelin, et menkööt vaik kuin monta tikkua kunhan se ovis löytyy ja sitten vertaan sitä siihen Donnaan.

Jep, mulla jatkunu tää heikko olo koko päivän, en saanu syötyä ruokkiksella ruokaakaan.

miracle!!! Millon sulla alko se vetinen valkovuoto? Siis kuinka pian oviksen jälkeen? Mulla nimittäin tullu nyt sellasta eilen ja tänään, enkä oikein usko että mitään ovislimoja ois.
Tietty nyt voi olla mitä limoja vaan..

Apua, ei saa toiveet nousta, en halua pettyä taas tässä kierrossa..

Mä tein pilalle menneen testin..molemmat viivat tul..mut testialue onko puukolla puoliks vedetty, eli kumpikaan viivoista ei jatkunut alas..ja se on ihan sen näkönen ku se olis keskeltä poik..tai siis kun noi molemmat viivat loppuu täysin samassa kohdassa kesken! ja alaosa täysin valkosta!! eli toi on ihan pilalle mennyt ja sitä ei varmaan saa laskee yhtään mikskään vaik kaksviiva tul...hitsi...eli pitää huomenna ostaa uus testi :headwall: tässä se nähdään miten nää testit kostaa sen kun liian ajoissa tekee :(

Duffy ja DeviLiah: teillähän on siel jännät paikat! uutta testiä vaan kehiin DeviLiah! Aika jännä että tuollai voi olla testi viallinen.... Koska Duffy testaat?

teddybear82: mulla tää päivä menny krapulan kourissa ja toivon totisesti että tää ois viimein kerta 9kuukauteen kun alkoholin takia voin pahoin :x

Devi aika erikoinen testi sulla ollu, luulis korvaavan, tai sitten kannattaa soittaa valmistajalle.

Eeeeen minä tiedä millon testaan, en ikinä :D en uskalla testata vielä vähään aikaan. Katotaan joskus viikon päästä. Pakko pitää pää kylmänä nyt.

:wave:
täällä myös toivutaan tyttöjen illasta, kyllä ne on rankkoja juhlia.. :saint:
miehellä oli taatusti kiva tulla kotiin rankasta työrupeamasta kun mamma makaa sängyssä pahalta haisevana.. :whistle:
koiravauvaa täällä haluttaisiin myöskin..

ai täällä on muitakin jotka haluaa koiravauvan(kin)! Meillä mun äiti pisti aika lailla kampoihin ja onhan siinä ponttiakin, mutta kun en ole vielä edes raskaana niin hyvin ehtis peruskouluttaa koiran ennen vauvan tuloa jos tärppäis jossain välissä. Tosin meillä tulossa remppakin nyt, niin ehkä pitää vielä siirtää tuota hankintaa... :ashamed:

Iltaa! Eilen en ehtinyt koneelle kaverin häiden takia ja tänään nettiyhtyeys on jumittanut pahan kerran... Sinä aikana te olitte jo saaneet tänne kymmenisen sivua tekstiä! Jostain kumman syystä en jaksanu ihan kaikkea lukea, enkä kyllä tähän hätään muista, pitkö kommentoida jotain vai ei :ashamed: No, jospa ens viikolla ehtis seurata tätä vähän tiiviimmin.

Kiva kuitenkin, että mun tiedot oli päivitetty listalle :) Jospa vaikka loppuviikosta saisin ilmotettua ne kp:tkin, kun täti tulee. Ihan innosta kikkaralla odottelen, että päästään alottamaan touhut! Tosin vähän kyllä arveluttaa, että onko tää sittenkään oikea hetki alottaa yrityspuuhat... Meillä on häät lokakuun alkupuolella ja entäs jos heti ekasta tärppääkin ja sitten iskee kamalat pahoinvoinnit just häiden paikkeille? :/ Pitäisköhän sittenkin malttaa vielä kuukaus?

Lemmikeistä on ollu jotain puhetta täällä. Meiltä löytyy pari kipaletta koiria. Tyttöjä molemmat, toisella ikää 2,5v. ja toisella 4v 9kk. Vanhempi alotti just juoksut, joten nyt ei sitten kolmeen viikkoon käydä treenailemassa missään ryhmätreeneissä tms, ettei poikien päät mene ihan sekaisin...

iltaa tytöt!
tervetuloa uusille ja tsemppiä testaaville sekä :hug: tarvitseville =)
mites se oli sen valkovuodon kanssa? kun mulla tullut pari päivää tosi runsaasti, meinasko se jotain??
ootteko kukaan muuten nähnyt elokuvaa tummien perhosten koti? katottiin juuri, hyvä leffa, mutta itkuthan siitä tuli :ashamed:

Iltaa ja kiitos vielä onnitteluista. Mielialat on vaihdelleet pelosta jännitykseeen ja epäuskoon. Tänään on ollut kuumetta ja tooodella paha olo :( Tätäkö se nyt sitten on. Mietityttää, miten voi mennä töihin huomenna...Valkovuotoa on todella paljon, ihan kirkasta tosin (tiedoksi Toivovalle) Ja ennen plussaa oli kanssa. Jenpenille, Duffylle, yöperhoselle, nibblerille, ja BB:lle ja Deviliahille ja keilleköhän muille piti toivottaa hyviä testauksia ;) Ja sitten ovislaisille hyviä pupuiluja :heart:

Ihana pino on meillä!

Yhteistyössä